Nauji produktai „Mediaskopui“ leido išlaikyti apimtį

Žiniasklaidos analizės ir tyrimų bendrovės Mediaskopas 2020-2021 finansinių metų pardavimo pajamos viršijo 1,06 mln. Eur. Jūratė Stankuvienė, įmonės vadovė, sako, kad stabilių pajamų priežastis pandemijos metu sukurti nauji įrankiai ir produktai.
Registrų centro duomenimis, 2019-2020 finansiniais metais (kurie prasideda 2019 m. gegužės 1 d. ir baigiasi 2020 m. balandžio 31 d.) Mediaskopo pajamos, panašiai, kaip ir praėjusiais metais, siekė 1,04 mln. Eur. Įmonės ikimokestinis pelnas 2020-20 ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti