„Grayling“ partneriu Baltijos šalyse tapo „co:agency“
„Grayling“, pastaruosius dvidešimt metų veikianti Vidurio ir Rytų Europos šalyse, Vilniuje įsikūrusiai bendrovei patikės tinklo klientų komunikacijos koordinavimą Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.
Benas Petteris, „Grayling“ operacijų vadovas Europai, teigia, kad Vidurio ir Rytų Europos (CEE) regione turimas „Grayling“ agentūrų ir partnerių tinklas yra didžiausias verslo pranašumas, nes visose rinkose įmonė turi po stiprią atstovybę.
„Tai leidžia mums kurti visame regione gerai koordinuotas kampanijas, sėkmingai valdyti krizes net ir joms persikeliant iš vienos valstybės į kitą, bei pastebėti komunikacines galimybes ir grėsmes klientams visame regione. Tačiau visa tai galime įgyvendinti tik turėdami geriausius partnerius visose šalyse. „Co:agency“ darbui Baltijos šalyse pasirinkome ne tik po išsamių pokalbių, bet ir įgyvendinę keletą bendrų projektų. Jų metu įsitikinome, kad sutampa požiūris tiek į darbų kokybę, tiek ir į etikos principus“, – pranešime spaudai teigia B. Petteris.
„Grayling“ agentūra įkurta 1981 m. Londone, o pirmasis CEE biuras atidarytas 1993 m. Prahoje. Agentūros biurai veikia daugiau nei 30-yje pasaulio šalių, o tarp klientų CEE regione yra tokios bendrovės kaip „Google“, „TikTok“, GE, „AstraZeneca“, „Mars“ ir kt.
„Drauge su „Grayling“ įgyvendinti tarptautinių bendrovių projektai, kuriuose „co:agency“ komanda buvo atsakinga už komunikacijos koordinavimą trijose Baltijos šalyse, leido pasitikrinti, ar sutampa vertybės, darbo stilius, požiūris į kokybę. Sėkminga partnerystė šių projektų metu lėmė sprendimą įtvirtinti ją ir formaliai“, – sako Lukas Mikelaitis, „co:agency“ partneris.
Anot jo, bendradarbiavimas maloniai nustebino ne tik gautomis tarptautinėmis užklausomis, bet ir galimybe betarpiškai bendrauti su tinklo vadovais, keistis žiniomis, gauti naudingos informacijos. Be to, partnerystė su viena didžiausių agentūrų Europoje leidžia išplėsti klientams Lietuvoje siūlomų paslaugų geografiją už Baltijos regiono ribų – toks poreikis atsiranda vis dažniau.
„Kalbant apie sutartį su „Grayling“, tai niekaip nekeičia mūsų akcininkų struktūros, viskas lieka kaip buvę, „co:agency“ akcininkai ir toliau lieka Lukas, aš ir Donatas Bedulskis,“ — VŽ sako Rūta Diržanauskaitė, „co:agency“ partnerė.
Komunikacijos agentūra „co:agency“ (UAB „Gravitas Partners“) įsteigta 2005 m. Jos apyvarta 2020 m. siekė 2,684 mln. eurų, o pagrindinis veiklos rodiklis tiesioginės pajamos (pardavimo pajamos, atskaičius trečiųjų šalių sąnaudas) – 814.000 Eur. Lyginti su ankstesniais metais jos išaugo penktadaliu.
Tarp „co:agency“ klientų yra „Lidl“, „Bitė“, „Coca-Cola“, Vilniaus miesto savivaldybė, „Pigu“, „Luminor investicijų valdymas“, „Kardiolitos klinikos“, „DPD Lietuva“, HP, Europos Komisijos atstovybė Lietuvoje, „Newsec“, Wix.com ir kt.