„Iki“ išsirinko skaitmeninės reklamos agentūrą: „Open Agency“ keičia „SOMA agency“

Publikuota: 2021-07-27
Arijus Žakas, „SOMA agency“ vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Arijus Žakas, „SOMA agency“ vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Prekybos tinklo „Iki“ skelbtą socialinių tinklų turinio kūrimo ir valdymo konkursą laimėjo skaitmeninės reklamos ir komunikacijos paslaugas teikianti agentūra „SOMA agency“. Iki liepos agentūra socialiniuose tinkluose talkino bendrovei „Lidl Lietuva“.

Vaida Budrienė, prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovė, teigia, kad „SOMA agency“ pasirinkimą nulėmė šiuolaikiškas ir strateginis agentūros požiūris į komunikaciją socialiniuose tinkluose.

„Pirmiausia norime nuoširdžiai padėkoti buvusiems partneriams „Open Agency“ už darbą kartu „Iki“ kuruojamų socialinių profilių valdyme. Iš naujosios agentūros tikimės partneriško bendradarbiavimo, efektyvaus socialinių tinklų valdymo ir bendrų projektų, kurie, tikime, ves į skaitmeninės komunikacijos lyderystę“, – sako V. Budrienė.

Sutartis su „SOMA agency“ pasirašyta 2 metų laikotarpiui. Agentūra rūpinsis prekybos tinklo komunikacija socialiniuose tinkluose „Facebook“, „Instagram“ ir kt., koordinuos nuomonės formuotojų veiklą.

„Džiaugiamės, kad „Iki“ įvertino mūsų agentūros patirtį ir kūrybinį potencialą, kuris neabejotinai padės užtikrinti sklandžią komunikaciją su tūkstančiais „Iki“ pirkėjų. Esame sukaupę didelę patirtį ir turime fantastinę komandą, todėl labai vertiname galimybę dirbti su viena didžiausių Lietuvos bendrovių ir prisidėti prie jos sėkmingos integruotos komunikacijos“, – sako Arijus Žakas, „SOMA agency“ vadovas.

„Iki“ taip pat bendradarbiauja su komunikacijos agentūra „Publicum“.

Prekybos tinklą „Iki“ iš viso šiuo metu sudaro 227 fizinės „Iki“ parduotuvės, 2 logistikos centrai, kulinarijos gamybos centras bei 3 regioninės kepyklos. Prekybos tinkle dirba per 5.900 darbuotojų.

VŽ rašė, kad antrą pagal parduotuvių skaičių ir apyvartą mažmeninės prekybos tinklą „Iki“ Lietuvoje valdanti UAB „Palink“ 2020 m. atsitiesė: pastaruosius penkerius metus virš 10 mln. Eur siekdavęs grynasis pelnas po nuosmukio 2019 m., kai buvo kritęs iki 1,8 mln. Eur, pernai pasiekė 10,48 mln. Eur, nors pajamos kiek mažėjo.

„SOMA agency“ dirba per 30 komunikacijos specialistų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Tarp agentūros klientų yra tokie prekių ženklai kaip „Kesko Senukai“, „Telia“, SEB bankas, AB „Aprangos grupės“, „Neste“, „Huawei“, „Kėdainių konservų fabrikas“, „Pieno žvaigždės“, „Bonduelle“, „Omniva“ ir kt.

UAB „Socialus marketingas“, valdančios „SOMA agency“, grynasis pelnas sumažėjo nuo 229.725 Eur 2019 m. iki 38.351 Eur 2020 m. Bendrovės pardavimo pajamos per metus ūgtelėjo 6% ir pasiekė 2,699 mln. Eur.  

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose

Tema „Rinkodara“

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Brangūs verslo ginčai: penki jautriausi aspektai šiandien Premium

Nors pandemijos metais verslo ginčų bylų skaičius sumenko, daugiau matoma sąmoningumo ir bandymų spręsti...

Prekyba
05:45
Į Gedimino prospektą grįžo multifunkcinė „express“ formato „Rimi“  

Dešimtmetį veikusi prekybos centre „G9“, po dviejų metų pertraukos „express“ formato „Rimi“ parduotuvė duris...

Prekyba
2021.09.16
„Akropolį“ į internetą kraustančiame „Trobų“ projekte – 30 nuomininkų Premium 7

„Vilniaus prekybos“ naujoji platforma „Trobos.lt“, siūlanti sostinės gyventojams įsigyti prekių iš Vilniaus...

Prekyba
2021.09.16
D. Dundulis apie poreikį rodyti galimybių pasą: yra parduotuvių, kur apyvarta krito 2 kartus Premium 39

Pirmosios dienos įsigaliojus ribojimams prekybininkams, į kurių parduotuves, viršijančias 1.500 kv. m,...

Prekyba
2021.09.16
„Swedbank“ komunikaciją Baltijos šalyse koordinuos K. Vanagas 1

„Swedbank“ Lietuvoje Komunikacijos ir tvarumo tarnybos vadovas Kęstutis Vanagas pradeda eiti „Swedbank“...

Rinkodara
2021.09.15
„Maxima grupės“ pajamos dėl plėtros Lenkijoje ir e. komercijos augo 6,5%

„Maxima grupės“ konsoliduotosios pajamos per pirmąjį 2021 m. pusmetį, palyginus su tuo pačiu laikotarpiu...

Prekyba
2021.09.15
Dviguba „Newsec“ netektis: PC „Ozas“ savininkai nepratęsė valdymo sutarties, perėmė kelis darbuotojus Premium

Prieš trejus metus Vokietijos „ECE Projektmanagement“ pardavus turėtas „Ozo“ akcijas NT valdytojai „NEPI...

Prekyba
2021.09.15
Duonos kategorija: mažėja gamykloje keptų produktų paklausa, kyla šviežių pardavimai Premium

Duonos gaminių ir konditerijos kategorijai pandemijos metais pavyko gana sėkmingai naviguoti, išskyrus...

Prekyba
2021.09.14
TV3 Grupės „PayTV Baltics“ rinkodarai vadovaus I. Talaikienė

„TV3 Grupės“ „PayTV Baltics“ rinkodaros direktore tapo Ieva Talaikienė, iki tol vadovavusi „Bitė Lietuva“...

Rinkodara
2021.09.14
„Vilniaus prekybos“ komunikacijai grįžo vadovauti L. Radžiūnas  1

Vienos didžiausių Lietuvoje verslo grupių „Vilniaus prekyba“ komunikaciją kuravęs Lukas Radžiūnas, pernai...

Prekyba
2021.09.14
Rusijoje – ambicijos sukurti savą „Amazon“ analogą Premium

Valstybės kontroliuojama grupė valstybės biudžeto lėšomis kuria platformą, užsiimančią panašiomis į JAV...

Prekyba
2021.09.13
Žiniasklaidos bendrovės: rokiruotės, mokamas turinys ir pelningiausi vaikiški žurnalai Premium 3

Žiniasklaidos bendrovėms pandemijos metai nebuvo lengvi: vos kelioms TOP 20-uke pavyko išauginti pajamas,...

Rinkodara
2021.09.13
TOP 10 lietuviškų ir užsienio e. parduotuvių Premium

E. komercijos tyrimas rodo, kad žinomiausia e. parduotuvė Lietuvoje yra „Pigu.lt“. Didžiausią šuolį per...

Prekyba
2021.09.13
Verslas su nerimu pasitinka įsigaliojančius reikalavimus dėl galimybių paso 12

Pirmadienį Lietuvoje įsigaliojant naujiems ribojimams neturintiems galimybių paso žmonėms, restoranų atstovas...

Paslaugos
2021.09.13
Lietuvos bankų asociacija – su nauju prekės ženklu

Dvidešimt Lietuvos finansų bei kredito sektoriaus įmonių vienijanti Lietuvos bankų asociacija (LBA) atnaujino...

Rinkodara
2021.09.12
TV3 grupė tapo krepšinio lygos ACB transliacijų partneriu

TV3 grupė ir ACB (isp. „Asociacion de Clubs de Baloncesto“ – Krepšinio klubų asociacija), žinoma kaip „Liga...

Laisvalaikis
2021.09.11
„15min group“ –  nauja vadovų komanda

Naujienų portalą „15min“ valdančios UAB „15min“ ir naujienų agentūrą BNS valdančios UAB „BNS“ generaliniu...

Rinkodara
2021.09.10
„Iki“: investavome į „LastMile“, nes jų verslo modelis gali būti pelningas  Premium 2

Iki šiol savo e. komercijos padalinio neturėjusio antro didžiausio Lietuvoje mažmeninės prekybos tinklo „Iki“...

Prekyba
2021.09.10
Daugiau tiekėjų galės pasinaudoti įstatyme numatyta apsauga 

Nuo lapkričio 1 d. įsigaliojus Mažmeninės prekybos įmonių nesąžiningų veiksmų draudimo įstatymo (MPĮNVDĮ)...

Prekyba
2021.09.09
„Biok laboratorija“: po reorganizacijos nauji rinkodaros ir pardavimų vadovai Premium 1

Kosmetikos gamintoja „Biok laboratorija“ („Biok Lab“), šiuo metu besistatanti naują gamyklą, reorganizuoja ir...

Rinkodara
2021.09.09

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku