„Facebook“ buria komandą, kuri kurs „metavisatą“ 

Publikuota: 2021-07-27
Dado Ruvico („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
svg svg
Dado Ruvico („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.

„Facebook“ pirmadienį pranešė burianti komandą iš įvairių aparatinės įrangos, žaidimų ir virtualiosios realybės padalinių specialistų, kuriems bus patikėta sukurti įtraukųjį skaitmeninį pasaulį – vadinamąją metavisatą.

„Metavisata“ – terminas, kurį sukūrė mokslinės fantastikos rašytojas Nealas Stephensonas, – reiškia internetinį pasaulį, kuriame įvairūs vartotojai galės bendrauti, leisti pinigus, naudotis žiniasklaidos priemonėmis ir galbūt net dirbti kartu.

„Facebook“ vadovas Markas Zuckerbergas projektą laiko „esminiu“ bendrovės ateičiai.

„Šiandien mes pradedame kurti metavisatos produktų grupę, kad suburtume komandas, kurios įgyvendins šią ambicingą užduotį“, – pranešime teigė „Facebook“ papildytos ir virtualiosios realybės viceprezidentas Andrew Bosworthas.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Svarbiausia metavisatos savybė bus buvimo kartu pojūtis – jausmas, kad tikrai esi su žmonėmis“, – pridūrė jis.

Pasak A. Boswortho, „Facebook“ jau siūlo įrangą ir įrankius, leidžiančius žmonėms išgyventi artumo pojūtį, nepaisant jų skiriančio atstumo, pavyzdžiui, išmanieji ekranai „Portal“ ir virtualios realybės įranga „Oculus“.

„Norėdami įgyvendinti visapusišką metavisatos viziją, taip pat turime sukurti „jungiamąjį audinį“ tarp erdvių“, – teigė A. Bosworthas.

Metavisatos produktų grupei vadovaus Vishalas Shahas, kuręs „Instagram“ produktus.

Tuo tarpu populiariojo vaizdo žaidimo „Fortnite“ kūrėja „Epic Games“ šių metų pradžioje paskelbė pritraukusi 1 mlrd. USD naujo finansavimo, kurių dalį skirs savo metavisatos vizijos įgyvendinimui.

Pandemijos metu tokie vaizdo žaidimai kaip „Fortnite“ labai išpopuliarėjo, o jų kūrėjai regi galimybes plėsti veiklą kuriant priemones virtualiems vakarėliams, susibūrimams ar darbo renginiams rengti. 

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų ar klausimų?

Parašykite redaktorių komandai arba vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt. Konfidencialumą užtikriname.

Vadovų komunikacija: vienvaldis lyderis – D. Dundulis, pirmą kartą – degalinių atstovai Premium

Vertinant vadovų komunikaciją, aktyviausias žiniasklaidoje pirmąjį šių metų pusmetį buvo Dainius Dundulis,...

Rinkodara
05:45
Paskelbtas „ADC*LT‘22“ kūrybiškumo festivalio finalininkų sąrašas

Kūrybiškumo festivalio „ADC*LT‘22“ komisija iš daugiau nei 250 paraiškų atrinko 75 reklamos ir dizaino...

Rinkodara
2022.10.03
Rugsėjo žvaigždės ir autsaideriai: nuo D. Dundulio, „Circle K“ iki kampanijos, kurios nesinori minėti Premium

Rugsėjis – vienas aktyviausių mėnesių metuose, kai verslas po vasaros sugrįžta su intensyvesne komunikacija.

Rinkodara
2022.10.03
„Publicum“ vykdomuoju direktoriumi tapo T. Valančius

Strateginės komunikacijos agentūra „Publicum“, stiprindama vadovų grandį ir integraciją į tarptautinį „Havas“...

Rinkodara
2022.10.03
„Gulbelė“: mes augsime, planuojame įsigijimus Premium

Viena didžiausių regioninių prekybininkių lietuviško kapitalo Šakių UAB „Gulbelė“, kaip ir visi kiti,...

Prekyba
2022.10.03
Kontroversiški prekių ženklai: kas jų laukia ateityje ir kaip keičiasi vartotojas Premium

Rusijos pradėtas karas Ukrainoje sujudino vertybinius pasirinkimus: vartotojai stengiasi labiau rinktis...

Rinkodara
2022.10.02
Kaip pasiekti kliento akį ir širdį: paprasta, nebrangu, bet su istorija Premium 1

Pavadinimas ir iškaba verslui tebėra svarbu. O kai kuriose vietose užrašai ir apgalvotas tam kraštui būdingas...

Gazelė
2022.10.01
Darbdavio komunikacijos kampanijų viražai – ir ant kavos puodelio

Talentų pritraukimas – karšta tema įvairiuose verslo sektoriuose, o iššūkiai diktuoja ir naujus kūrybos...

Rinkodara
2022.10.01
„A. Žilinskio ir Ko“ tampa „Žilinskis Group“, keičiasi pagrindinės įmonės vadovas

Daugiausia infrastruktūros srityje veikianti bendrovė „A. Žilinskio ir Ko“ praneša apjungianti visas grupės...

Statyba ir NT
2022.09.30
„NAPA Baltic“ vėl kviečia rungtis dizaino pakuočių kūrėjus

Lietuvos dizaino asociacija (LDA) produktų pakuočių kūrėjus ir užsakovus kviečia teikti paraiškas į jau...

Rinkodara
2022.09.30
Įmonių sprendimai, leidę pritraukti klientų ar net išsaugoti verslą Premium

Net nedidelis postūmis verslui gali suteikti sparnus arba apsaugoti nuo artėjančios suirutės. Vis dėlto...

Gazelė
2022.09.30
„Jungent Lietuvos“ tikslas – atsidurti tarp TOP 5 kavos tiekėjų HORECA segmente Premium

Greito vartojimo prekių segmente 30 metų dirbanti „Jungent Lietuva“ pasirašė išskirtinio atstovavimo sutartį...

Prekyba
2022.09.30
Nuomonės lyderių TOP 30: infliacijos fone prekybininkai užleido vietą ekonomistams 2

Šių metų pirmą pusmetį verslo nuomonės lyderiai komunikavo gerokai aktyviau, o pagal komunikacijos apimtis...

Rinkodara
2022.09.29
Žinomų asmenybių prekių ženklai – daugiau ir galimybių, ir iššūkių Premium

Robertas Kalinkinas, mados namų „Robert Kalinkin“ įkūrėjas su Beata Nicholson, „Beatos virtuvės“ prekės...

Rinkodara
2022.09.29
Elektroninės prekybos pikui praėjus investicijos į e. komerciją neslūgsta Premium

Per pandemiją stipriai augus elektroninei prekybai atsirado nemažai naujų elektroninių parduotuvių, į...

Prekyba
2022.09.29
„Sainsbury's“ parduoda aštuoniolika parduotuvių

Antras didžiausias Jungtinės Karalystės (JK) kasdienių ir maisto prekių tinklas „Sainsbury's“ sudarė 500 mln.

Prekyba
2022.09.28
J. Gylys: į „Akropolio“ „Trobų“ projektą žiūrėjau susidomėjęs, bet jam trūko koncepcijos (II dalis) Premium 2

Skaitmeninių konsultacijų bendrovės „Invertus“ ekspertai Jurgis Gylys ir Šarūnas Pundžius „Verslo žinių“...

Prekyba
2022.09.28
Infliacijos tema prekybininkų lūpose: proaktyvi „Maxima“, tylus „Lidl“ Premium

Infliacijai Lietuvoje šturmuojant aukštumas ir drastiškai augant kainoms partuotuvėse, atitinkamai sureagavo...

Rinkodara
2022.09.28
Darbuotojų stokojantis verslas: dėmesys žmonių psichologinei sveikatai Premium

Darbuotojų trūkumas augina ir darbdavio komunikacijos temą: publikacijų apie motyvacines priemones šį...

Rinkodara
2022.09.27
„Statista“: tai bus pirmieji metai, kai e. prekybos apyvarta po šuolio smuktelės žemyn Premium

2022 m. pasaulinė elektroninės prekybos apimtis nesieks 2021 m. lygio, kai sudarė 3,84 trln. USD, ir...

Prekyba
2022.09.27

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku