„Nord Security“ rinkodaros vadovė: svarbiausia duomenys, o ne „gražu-negražu“ sąvokos

Publikuota: 2021-06-20
Toma Sabaliauskienė, „Nord Security“ rinkodaros vadovė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Toma Sabaliauskienė, „Nord Security“ rinkodaros vadovė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Toma Sabaliauskienė, „Nord Security“ rinkodaros vadovė, šiemet pelnė „Metų CMO“, stipriausios metų rinkodaros titulą.

Kalbėdama, kodėl pasirinko šią įmonę, ji teigia, kad motyvacija statyti ir kurti nuo nulio buvo stipresnė, nei anksčiau turėtas statusas, komanda ar klientai.

„Nord Security“, siūlanti virtualaus privataus tinklo produktą „NordVPN“, yra viena iš labiausiai žinomų „Tesonet“ jungiamų įmonių.

Per pastaruosius šešerius metus T. Sabaliauskienės vadovaujamas rinkodaros departamentas išaugo nuo kelių žmonių iki didesnės nei 200 darbuotojų ir 18-os skirtingų komandų.

„Prieš daugiau nei 16 m. baigtos informatikos studijos leido pažinti ir prisijaukinti visam laikui naujausias technologijas, IT ir skaitmeninio saugumo pasaulį. Tai davė tvirtus pamatus, o smalsumas, patrauklumas šiai kategorijai išliko iki šiol. Kurti inovacijas, ateities produktus – vienas nuostabesnių dalykų“, – VŽ teigia T. Sabaliauskienė.

„Nord Security“ suvokdama, kad Lietuvoje yra vos 2 mln. interneto vartotojų, nuo pat pradžių siekė sukurti globalų produktą.

nuotrauka::1

„Tam nematėme sienų ar ribų. Startavome nuo turinio anglų kalba, kad pasiektume kuo daugiau interneto vartotojų. Neturėdami didelių biudžetų pradžioje, visuomet rėmėmės griežtu „performance marketingo“ pačių sugalvotu principu – investavus 1 USD į reklamą, gauti 1,15 USD atgal. Stipriai rėmėmės duomenimis, nedarėme nieko, ko negalėjome pamatuoti. Ir reklamos kanaluose, ir internetiniuose puslapiuose darydavome A/B testus, kad sužinotumėme kas mums veikia geriau, o ką reikėtų padėti į šalį“, – teigia pašnekovė.

Ji priduria, kad vengė vadovautis „gražu-negražu“, „patinka-nepatinka“ sąvokomis.

„Siekėme surasti tai, kas tinka mūsų vartotojui, remdamiesi duomenimis, tyrimais, vartotojų apklausomis, elgsena ir daugeliu kitų metrikų. Atsigręžus atgal, įdomu pastebėti, kad vaikystėje reklama, atrodžiusi labiau menas, realybėje pasirodė esanti stipri matematika“, – kalba T. Sabaliauskienė.

Plačiau skaitykite čia.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose

Tema „Rinkodara“

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Aprangos“ pardavimai šį pusmetį traukėsi 6,3%

„Aprangos“ grupės tinklo mažmeninė prekių apyvarta su PVM 2021 m. I-ą pusmetį sudarė 81,2 mln. Eur, arba 6,3%...

Prekyba
2021.07.29
„Zalando“ pristato partnerių programą Lietuvoje 

Viena didžiausių Europoje mados ir stiliaus prekybos platforma „Zalando“ Lietuvoje pristato „Zalando Partner...

Prekyba
2021.07.29
Statybinių medžiagų prekybos šuolis: kainos kyla, tiekimo grafikai ilgėja  Premium 5

Tiek statistikų šių metų duomenys, tiek specializuotų statybinių medžiagų ir apdailos prekių įmonių apyvartos...

Prekyba
2021.07.29
Rusų žurnalistinių tyrimų tinklapio „The Insider“ redaktoriaus namuose atliekama krata  1

Žurnalistinių tyrimų tinklapio „The Insider“ vyriausiasis redaktorius Romanas Dobrochotovas trečiadienį...

Rinkodara
2021.07.28
Klientų srautas prekybos centruose kritęs, bet pardavimai auga  Premium

Didieji prekybos centrai (PC) nebėra tokie populiarūs kaip iki pandemijos, bet į juos atvykstantys pirkėjai...

Prekyba
2021.07.28
Per mėnesį prekybininkų apyvartos ūgtelėjo 2% 

Birželį, švelnėjant COVID-19 karantino sąlygoms, mažmeninės prekybos įmonių apyvarta išaugo 2%, maitinimo ir...

Prekyba
2021.07.28
Gyventojai didesniems pirkiniams ketina išleisti daugiau 

Vartotojų pasitikėjimo rodiklis 2021 m. liepą buvo 4 ir, palyginti su birželiu, padidėjo 1 proc. punktu,...

Prekyba
2021.07.28
„Facebook“ buria komandą, kuri kurs „metavisatą“  1

„Facebook“ pirmadienį pranešė burianti komandą iš įvairių aparatinės įrangos, žaidimų ir virtualiosios...

Rinkodara
2021.07.27
„Iki“ išsirinko skaitmeninės reklamos agentūrą: „Open Agency“ keičia „SOMA agency“

Prekybos tinklo „Iki“ skelbtą socialinių tinklų turinio kūrimo ir valdymo konkursą laimėjo skaitmeninės...

Rinkodara
2021.07.27
„Barbora“ plečiasi Lenkijos miestuose  1

Sausio mėnesį į Lenkijos rinką įžengusi didžiausia Baltijos šalyse elektroninė maisto ir kasdienių prekių...

Prekyba
2021.07.27
Tyrimas parodė, kokios kalėdinės prekybos galima tikėtis šiais metais  Premium

Specializuoto prekybos leidinio „Retail Week“ kartu su ekspertais atliktas tyrimas „The Christmas Forecast“...

Prekyba
2021.07.26
Nelikus suvaržymų, e. prekyba maistu vis tiek išlaiko augimą  Premium

Tai, kad gyventojai internetu užsakytas maisto prekes gali gauti tą pačią dieną ir už pristatymą nemoka,...

Prekyba
2021.07.26
Naujas vadovas žengia į sceną tuo metu, kai „Amazon“ patiria nemenką spaudimą Premium

„Amazon“ įkūrėjui Jeffui Bezosui perdavus bendrovės valdymą savo įpėdiniui, debesų kompiuterijos padaliniui...

Prekyba
2021.07.25
Agentūra „Nova media“ turi naują partnerį 1

Komunikacijos agentūros „Nova media“ partnerių gretas papildė naujas narys – juo tapo Gintaras Gimžauskas,...

Rinkodara
2021.07.23
„Darnu Group“ paskirta nauja komunikacijos vadovė

Nekilnojamojo turto plėtros bendrovės „Darnu Group“ komandos gretas papildė komunikacijos vadovė Justina...

Vadyba
2021.07.23
Vadovų rotacija VP grupėje: keičiasi „Vilniaus prekybos“ ir „Euroapothecos“ direktoriai  6

E. parduotuvei „Barbora“ vadovavęs ir pastaruoju metu jos plėtra Lenkijoje užsiėmęs Andrius Mikalauskas turi...

Prekyba
2021.07.22
Tyrimas: nauji reklamos draudimai gali ištirpdyti 440 mlrd. Eur didžiųjų gėrimų ir maisto gamintojų vertės Premium 1

Vien tokių gėrimų ir maisto gamybos bendrovių kaip „InBev“, „The Coca-Cola Company“, „Diageo“, „Heineken“,...

Prekyba
2021.07.22
„Iki“ savininkė Vokietijoje „Rewe“ bando savaeigę parduotuvę be darbuotojų  Premium 1

Ketvirtame pagal dydį Vokietijos mieste Kelne į gatves išriedėjo bendras mažmeninės prekybos bendrovės „Rewe“...

Prekyba
2021.07.21
Tarptautinis „BMI Executive Institute“ investavo į vizualinį identitetą  

Daugiau kaip prieš 20 metų Lietuvoje įkurtas „BMI Executive Institute“, organizuojantis aukščiausio lygio...

Rinkodara
2021.07.21
„Philip Morris“ antrojo ketvirčio pelnas augo 11%, pajamos nepateisino lūkesčių 

Tarptautinė tabako pramonės milžinė „Philip Morris International“ (PMI) grynąjį pelną antrąjį metų ketvirtį...

Prekyba
2021.07.21

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku