„Nord Security“ rinkodaros vadovė: svarbiausia duomenys, o ne „gražu-negražu“ sąvokos
Kalbėdama, kodėl pasirinko šią įmonę, ji teigia, kad motyvacija statyti ir kurti nuo nulio buvo stipresnė, nei anksčiau turėtas statusas, komanda ar klientai.
„Nord Security“, siūlanti virtualaus privataus tinklo produktą „NordVPN“, yra viena iš labiausiai žinomų „Tesonet“ jungiamų įmonių.
Per pastaruosius šešerius metus T. Sabaliauskienės vadovaujamas rinkodaros departamentas išaugo nuo kelių žmonių iki didesnės nei 200 darbuotojų ir 18-os skirtingų komandų.
„Prieš daugiau nei 16 m. baigtos informatikos studijos leido pažinti ir prisijaukinti visam laikui naujausias technologijas, IT ir skaitmeninio saugumo pasaulį. Tai davė tvirtus pamatus, o smalsumas, patrauklumas šiai kategorijai išliko iki šiol. Kurti inovacijas, ateities produktus – vienas nuostabesnių dalykų“, – VŽ teigia T. Sabaliauskienė.
„Nord Security“ suvokdama, kad Lietuvoje yra vos 2 mln. interneto vartotojų, nuo pat pradžių siekė sukurti globalų produktą.
„Tam nematėme sienų ar ribų. Startavome nuo turinio anglų kalba, kad pasiektume kuo daugiau interneto vartotojų. Neturėdami didelių biudžetų pradžioje, visuomet rėmėmės griežtu „performance marketingo“ pačių sugalvotu principu – investavus 1 USD į reklamą, gauti 1,15 USD atgal. Stipriai rėmėmės duomenimis, nedarėme nieko, ko negalėjome pamatuoti. Ir reklamos kanaluose, ir internetiniuose puslapiuose darydavome A/B testus, kad sužinotumėme kas mums veikia geriau, o ką reikėtų padėti į šalį“, – teigia pašnekovė.
Ji priduria, kad vengė vadovautis „gražu-negražu“, „patinka-nepatinka“ sąvokomis.
„Siekėme surasti tai, kas tinka mūsų vartotojui, remdamiesi duomenimis, tyrimais, vartotojų apklausomis, elgsena ir daugeliu kitų metrikų. Atsigręžus atgal, įdomu pastebėti, kad vaikystėje reklama, atrodžiusi labiau menas, realybėje pasirodė esanti stipri matematika“, – kalba T. Sabaliauskienė.
Plačiau skaitykite čia.