TOP 10 verslo nuomonės lyderių: nuo prekybos, bankų iki turizmo

Publikuota: 2021-06-03
Organizatorių nuotr.
svg svg
Organizatorių nuotr.

Kitą savaitę metiniame komunikacijos profesionalų renginyje „PR Impact Awards 2021“ bus paskelbti trijų specialiųjų nominacijų laimėtojai: „Išbandymas viešumu“, „Metų komunikatorius“ ir „Verslo nuomonės lyderis“.

Verslo nuomonės lyderiai šiemet bus vertinami ir nugalėtojas nustatomas pagal naują žiniasklaidos analizės bendrovės „Mediaskopas“ suformuotą metodiką.

Atrinkdami Lietuvos verslo nuomonių lyderius, „Mediaskopo“ ekspertai vadovavosi Tarptautinės žiniasklaidos stebėsenos įmonių federacijos FIBEP suformuluota gerąja praktika ir pasauliniu mastu taikoma metodika.

„Lygindami verslo atstovų komunikacijos efektyvumą, atsižvelgiame į bendrą jų paminėjimų žiniasklaidoje statistiką, kaip dažnai konkretūs nuomonių lyderiai minimi antraštėse, pranešimų pirmosiose pastraipose, taip įvertinant tikimybę, jog skaitytojas nuomonės lyderį pastebėjo ir įsiminė. Taip pat vertiname nuomonių konkurenciją, kuomet konkrečiam verslo atstovui žiniasklaida teikė paminėjimo ar citavimo pirmenybę kitų nuomonių lyderių atžvilgiu. Matematiškai apibendrinta visų šių aplinkybių suma leidžia išskirti asmenis, kuriuos žiniasklaida visuomenei dažniausiai pristato kaip kompetentingiausius, labiausiai dėmesio vertus privataus ekonomikos sektoriaus atstovus bei atstoves“, – išplatintame pranešime teigia Aidas Petrošius, „Mediaskopo“ plėtros vadovas.

[infogram id="c3763288-1d3d-4dfe-b0ec-68af557ea86d" prefix="GB4" format="interactive" title="Nuomones_lyderiai"]

„Šiais specialiaisiais apdovanojimais siekiame atkreipti dėmesį į kokybiškos, atviros ir proaktyvios komunikacijos svarbą viešajame ir privačiame sektoriuje, įvertinti asmenis, kurie gali būti laikomi geraisiais ekspertinės, autentiškos, rezultatyvios komunikacijos pavyzdžiais“, – teigia Paulius Tamulionis, vienas iš „PR Impact Awards 2021“ organizatorių.

Pasak jo, pandeminiais metais verslo nuomonės lyderių dešimtuke gausu prekybos ir finansų sektorių atstovų, kadangi prekybininkams teko spręsti suvaržymų iššūkius, o ekonomistams – aiškinti žmonėms kasdienes situacijas, nuo makroekonomikos prognozių artėti arčiau žemės, pasakoti, kas darysis su verslais, darbo vietomis, atlyginimais.

2020 m. „Verslo nuomonės lyderį“ rinko komunikacijos profesionalai iš dviejų asociacijų, organizuojančių „PR Impact Awards“: Lietuvos komunikacijos asociacijos, vienijančios specialistus, ir Komunikacijos industrijos asociacijos, jungiančios agentūras.

Daugiausiai balsų pernai sulaukė „Tele2“ generalinis direktorius Baltijos šalims ir Vokietijai Petras Masiulis, kuris ir išrinktas „Verslo nuomonės lyderiu“. „Metų komunikatoriumi“ 2020 m. komunikacijos profesionalai paskelbė Vilniaus m. mero patarėją Karolį Žukauską, „Išbandymo viešumu“ laurai atiteko Vilniaus miesto merui Remigijui Šimašiui.

Metų agentūros titulas pernai teko komunikacijos agentūrai „Integrity PR“.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose

Tema „Rinkodara“

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Facebook“ buria komandą, kuri kurs „metavisatą“  1

„Facebook“ pirmadienį pranešė burianti komandą iš įvairių aparatinės įrangos, žaidimų ir virtualiosios...

Rinkodara
2021.07.27
„Iki“ išsirinko skaitmeninės reklamos agentūrą: „Open Agency“ keičia „SOMA agency“

Prekybos tinklo „Iki“ skelbtą socialinių tinklų turinio kūrimo ir valdymo konkursą laimėjo skaitmeninės...

Rinkodara
2021.07.27
„Barbora“ plečiasi Lenkijos miestuose 

Sausio mėnesį į Lenkijos rinką įžengusi didžiausia Baltijos šalyse elektroninė maisto ir kasdienių prekių...

Prekyba
2021.07.27
Tyrimas parodė, kokios kalėdinės prekybos galima tikėtis šiais metais  Premium

Specializuoto prekybos leidinio „Retail Week“ kartu su ekspertais atliktas tyrimas „The Christmas Forecast“...

Prekyba
2021.07.26
Nelikus suvaržymų, e. prekyba maistu vis tiek išlaiko augimą  Premium

Tai, kad gyventojai internetu užsakytas maisto prekes gali gauti tą pačią dieną ir už pristatymą nemoka,...

Prekyba
2021.07.26
Naujas vadovas žengia į sceną tuo metu, kai „Amazon“ patiria nemenką spaudimą Premium

„Amazon“ įkūrėjui Jeffui Bezosui perdavus bendrovės valdymą savo įpėdiniui, debesų kompiuterijos padaliniui...

Prekyba
2021.07.25
Agentūra „Nova media“ turi naują partnerį 1

Komunikacijos agentūros „Nova media“ partnerių gretas papildė naujas narys – juo tapo Gintaras Gimžauskas,...

Rinkodara
2021.07.23
„Darnu Group“ paskirta nauja komunikacijos vadovė

Nekilnojamojo turto plėtros bendrovės „Darnu Group“ komandos gretas papildė komunikacijos vadovė Justina...

Vadyba
2021.07.23
Vadovų rotacija VP grupėje: keičiasi „Vilniaus prekybos“ ir „Euroapothecos“ direktoriai  6

E. parduotuvei „Barbora“ vadovavęs ir pastaruoju metu jos plėtra Lenkijoje užsiėmęs Andrius Mikalauskas turi...

Prekyba
2021.07.22
Tyrimas: nauji reklamos draudimai gali ištirpdyti 440 mlrd. Eur didžiųjų gėrimų ir maisto gamintojų vertės Premium 1

Vien tokių gėrimų ir maisto gamybos bendrovių kaip „InBev“, „The Coca-Cola Company“, „Diageo“, „Heineken“,...

Prekyba
2021.07.22
„Iki“ savininkė Vokietijoje „Rewe“ bando savaeigę parduotuvę be darbuotojų  Premium 1

Ketvirtame pagal dydį Vokietijos mieste Kelne į gatves išriedėjo bendras mažmeninės prekybos bendrovės „Rewe“...

Prekyba
2021.07.21
Tarptautinis „BMI Executive Institute“ investavo į vizualinį identitetą  

Daugiau kaip prieš 20 metų Lietuvoje įkurtas „BMI Executive Institute“, organizuojantis aukščiausio lygio...

Rinkodara
2021.07.21
„Philip Morris“ antrojo ketvirčio pelnas augo 11%, pajamos nepateisino lūkesčių 

Tarptautinė tabako pramonės milžinė „Philip Morris International“ (PMI) grynąjį pelną antrąjį metų ketvirtį...

Prekyba
2021.07.21
Skiepijimo skatinimui SAM inicijuoja naują viešinimo kampaniją 7

Neapsisprendusiųjų dėl skiepų nuo koronaviruso nuomonei pakeisti Sveikatos apsaugos ministerija inicijuoja...

Rinkodara
2021.07.21
„Rimi“ investuoja į dirbtinį intelektą – su danais pristato išmanųjį šefą    Premium 1

Prekybos tinklas „Rimi“ kartu su danų startuoliu „Plant Jammer“ pirkėjams pasiūlė dirbtinio intelekto (DI)...

Prekyba
2021.07.21
Geriausi metai istorijoje: europiečiai pernai įsigijo dviračių už 18,3 mlrd. Eur  Premium 2

Praėjusiais metais Europos dviračių prekybos sektorius pasiekė įspūdingas aukštumas – europiečiai nusipirko...

Prekyba
2021.07.21
O. Mašalė: tinkamai suvaldytą krizę dera „atšvęsti“ Premium

Geriausiai suvaldyta krizė yra ta, kuri neįvyksta arba apie kurią beveik niekas negirdėjo ar greitai pamiršo.

Rinkodara
2021.07.20
VSD atstovės spaudai pareigas nuo šiol eina A. Vernickaitė 3

Valstybės saugumo departamento (VSD) atstove spaudai dirba buvusi žurnalistė, ryšių su visuomene specialistė...

Vadyba
2021.07.20
Mažmeninė prekyba maistu: trys įmonės iš 4-ių dirbo pelningai Premium

Nepaisant COVID-19 pandemijos išbandymų praėję metai buvo sėkmingi mažmeninės prekybos maisto produktais...

Prekyba
2021.07.20
Skaitmeninėms agentūroms pandemijos metai buvo dosnūs Premium

Skaitmeninėms rinkodaros ir komunikacijos agentūroms pandemijos metai buvo derlingi: VŽ išanalizuoti duomenys...

Rinkodara
2021.07.19

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku