D. Sabonis tapo „Citadele“ banko ambasadoriumi

Publikuota: 2021-05-05
Krepšininkas Domantas Sabonis, 2021 m. balandis. Rick Bowmer („AP Photo“ / „Scanpix“) nuotr.
svg svg
Krepšininkas Domantas Sabonis, 2021 m. balandis. Rick Bowmer („AP Photo“ / „Scanpix“) nuotr.

„Citadele“ bankas su NBA žaidžiančiu krepšininku, kylančia krepšinio žvaigžde Domantu Saboniu pasirašė bendradarbiavimo sutartį.

D. Sabonis taps Baltijos šalyse veikiančio JAV kapitalo „Citadele“ banko ambasadoriumi, suteiks teisę naudoti savo vardą ir atvaizdą banko komunikacijoje. Partnerystė taip pat numato ir bendras iniciatyvas įtraukiant krepšinio gerbėjus Lietuvoje.

„Tai mano pirmoji partnerystė Lietuvoje. Su „Citadele“ banko komanda, siekiančia tapti Baltijos šalių finansų sektoriaus čempionais, turime bendrą bruožą – viską, ką darome, siekiame padaryti kaip galima geriau. Džiaugiuosi tapdamas „Citadele“ prekės ženklo ambasadoriumi ir dėl to, kad tai man suteiks papildomų progų apsilankyti Lietuvoje bei imtis čia įdomių, sirgalius įtraukiančių veiklų, kurias jau pradedu planuoti“, – išplatintame pranešime cituojamas D. Sabonis.

„Labai džiaugiamės, kad mūsų ambasadoriumi tampa D. Sabonis, dukart NBA „Visų žvaigždžių“ dalyvis. Jau kurį laiką stebėjome jo karjerą, jo įspūdingas profesinis augimas yra įrodymas ir tvirto charakterio, ir tai, kad krepšinio aikštelėje matome tikrą talentą. Domanto vertybės yra artimos ir mums – jis mėgsta tai, ką daro, ir yra atsidavęs savo veiklai“, – kalba Vaidas Žagūnis, „Citadele“ banko valdybos narys, Baltijos šalių verslo bankininkystės tarnybos vadovas.

„Citadele“ partnerystės su D. Saboniu planuose – ir krepšinio vasaros stovykla perspektyviems jauniesiems Lietuvos krepšininkams, ir galimas susitikimas su krepšinio sirgaliais Lietuvoje.

D. Sabonis prisijungs prie kitų „Citadele“ prekės ženklo Baltijos šalyse ambasadorių, pasaulyje žinomų Latvijos sportininkų – NBA žaidžiančio krepšininko Kristapo Porzingio ir teniso žaidėjos Alonos Ostapenko.

„Citadele“ bankas dėkoja už partnerystę krepšininkui Mindaugui Kuzminskui, kuris „Citadele“ ambasadoriumi buvo nuo 2017 m.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose

Tema „Rinkodara“

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Mantinga“ turi naują komunikacijos vadovę

Duonos, užkandžių ir šaldytų gaminių įmonės „Mantinga“ komunikacijos vadovės pareigas pradėjo eiti Kristina...

Rinkodara
2021.06.16
„Akropolis Group“ refinansavo dukterinių įmonių paskolas bankuose

Prekybos ir pramogų centrų vystymo ir valdymo įmonė „Akropolis Group“ dalimi euroobligacijų emisijos metu...

Prekyba
2021.06.16
Buvęs „Camelia“ akcininkas imasi NT

Bendrovės „Nemuno vaistinės“, valdančios „Camelia“ vaistines, akcininkais tapo įmonės „Medigate Management“,...

Prekyba
2021.06.16
Tarp prasmingiausių prekių ženklų – ir vaistinės, ir siuntų bendrovės

Pasaulinė pandemija ir pasikeitę prioritetai paveikė šalies vartotojų požiūrį į prasmingus prekių ženklus bei...

Rinkodara
2021.06.16
Į Lietuvą ateinantis „Aldi Nord“ per pandemiją sustiprino pozicijas privačios etiketės segmente  Premium

Vienas didžiausių pasaulyje žemų kainų tinklas „Aldi Nord“ savo strategiją grindžia kokybiškų privačios...

Prekyba
2021.06.16
LGBT palaikymas: svarbu nuoseklumas, o ne vienadienė „šlovė“ Premium 5

Visame pasaulyje birželį reiškiant palaikymą LGBT judėjimui, vaivorykštės spalvomis nusidažė ne vienas prekės...

Rinkodara
2021.06.15
Teismas atmetė F. Kirkorovo skundą 1

Vilniaus apygardos administracinis teismas atmetė Rusijos ir Bulgarijos piliečio Filipo Kirkorovo skundą...

Rinkodara
2021.06.14
„Metų CMO“ titulą pelniusi T. Sabaliauskienė: nieko nedarėme ir nedarome, ko negalime pamatuoti Premium 2

Toma Sabaliauskienė, „Nord Security“ rinkodaros vadovė, šiemet pelnė „Metų CMO“, stipriausios metų rinkodaros...

Rinkodara
2021.06.14
Baudos tiekėjams: „Maxima“ jų atsisako, Seime – naujų ribojimų svarstymas  Premium

Konkurencijos tarybos (KT) nuomone, didžiosioms prekybos įmonėms turėtų būti draudžiama iš tiekėjų reikalauti...

Prekyba
2021.06.14
„Publicum“ išsaugojo lyderystę, „Bosanova“ labiausiai augo Premium

Pandemijos metai komunikacijos agentūroms nebuvo blogi: pavasario krytį žemyn pavyko amortizuoti. Tiesa,...

Rinkodara
2021.06.14
Lauko reklama: sunkūs pandemijos metai ir pavasario optimizmas

Dauguma lauko reklamos agentūrų per praėjusius metus skaičiuoja kritimą, bet daugiau nei dešimtadaliu auginti...

Rinkodara
2021.06.13
„Kilo Health“: naudą iš influencerių skaičiuojame kitaip nei daugelis  Premium

Sveikatingumo startuolis „Kilo Health“ influencerių kampanijų efektyvumą matuoja ne pagal jų auditorijos...

Prekyba
2021.06.13
Apdovanoti geriausi komunikacijos projektai, Metų agentūra – „Bosanova“

Metinio komunikacijos profesionalų renginio „PR Impact Awards 2021“ metu paskelbti ir apdovanoti geriausi per...

Rinkodara
2021.06.10
Naujas „Bennet Distributors“ pavadinimas – „Amber Distribution“

Alkoholinių gėrimų platinimo bendrovė „Bennet Distributors“ perima savo akcininkės „Amber Beverage Group“...

Prekyba
2021.06.10
Lietuvių ženklodaros darbas pripažintas geriausiu pasaulyje

Jubiliejiniuose, 100-ąjį kartą rengtuose, prestižiniuose ADC (Art Directors Club) kūrybinių disciplinų...

Rinkodara
2021.06.10
Maisto atliekos tirpdo pelną ir skatina naujų sprendimų paiešką Premium

Maisto likučiai parduotuvių lentynose ir sandėliuose yra ne tik prekybininkams nuostolius kurianti problema,...

Prekyba
2021.06.10
„Facebook“ atstovai – „Httpool“ – Lietuvoje auga kaip ant mielių Premium 2

Socialinių tinklų partnerei „Httpool“ priklausančios „Httpool Lithuania“ agentūros pajamos per 2020-uosius...

Rinkodara
2021.06.10
„Pigu“ grupės komunikacija pradėjo rūpintis N. Mikalajūnas

Prekybos centras internete „Pigu“ pradėjo bendradarbiauti su komunikacijos agentūra „Intuit Communications“,...

Rinkodara
2021.06.09
„Peek&Cloppenburg“: metų pradžia buvo sunki, bet augsime  Premium

Vokietijos drabužių ir aksesuarų prekybos bendrovė „Peek&Cloppenburg“, pernai Lietuvoje pardavusi prekių už...

Prekyba
2021.06.09
Ž. Fomova: nuo balandžio matome spyruoklės efektą Premium

Didžiausios lauko reklamos agentūros „JCDecaux Lietuva“ pardavimai pandemijos metais sumenko bemaž 25%,...

Rinkodara
2021.06.09

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku