Tarp labiausiai pastebėtų reklamų: „Lidl“, „Maxima“ ir „Tele2“

Publikuota: 2021-05-01
Mindaugas Liaudenskis, „Synopticom Ad Research“ vadovas, reklamos tyrimų konsultantas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Mindaugas Liaudenskis, „Synopticom Ad Research“ vadovas, reklamos tyrimų konsultantas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Tarp labiausiai įsiminusių pavasario reklamų – „Lidl“ ir „Maximos“ velykinės kampanijos, labiausiai patikusios – „Tele2“ sliekai ir iš televizijos žiūrovo krėslo verčianti „Camelios“ reklama.

Prekybos tinklas „Lidl“ su savo reklaminiais pasiūlymais rikiuojasi pirmoje vietoje tarp įsimintiniausių reklamų, „Maxima“ dalijasi 2 ir 3 vietas su „Tele2“.

Pasak Mindaugo Liaudenskio, periodiškai reklamų tyrimus atliekančios bendrovės „Synopticom Ad Research“ vadovo, respondentų emocinė reakcija rodo, kad kūrybingumo varžybas visgi šiek tiek laimi „Maxima“: tarp šias reklamas įsiminusių pasiektas gana aukštas vidutinis vertinimas – 7,24 balo iš 10. Palyginkime: „Lidl“ velykinės reklamos vertintos vidutiniškai 6,60 balo.

„Pagrindinis „Maximos“ reklamų privalumas – šalia įprasto akcinio „produktai ir jų kainos“ branduolio neblogai išvystoma ir bendresnė kūrybinė tema: mažyčiai nesusipratimai ir nesėkmės prie velykinio stalo“, – konstatuoja M. Liaudenskis.

Dešimtoje vietoje tarp pastebėtų ir septintoje tarp labiausiai patikusių reklamų – Sveikatos ministerijos reklaminė kampanija, raginanti skiepytis.

Plačiau skaitykite čia.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose

Tema „Rinkodara“

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
VVTAT užkliuvo per geri „Deals On Wheels“ klientų atsiliepimai Premium 3

Automobilių prekybos „Deals On Wheels“ vadovams tenka aiškintis dėl pernelyg teigiamų jos klientų...

Rinkodara
16:34
Ginče su Konkurencijos taryba LVAT priėmė „Norfos mažmenai“ ir „Rivonai“ nepalankų sprendimą  

Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas (LVAT) paliko nepakeistą pirmosios instancijos teismo...

Prekyba
11:24
„Europa“ pasirinko naujus kūrybinius partnerius 1

Keletą mėnesių trukusiame kūrybinių agentūrų konkurse PC „Europa“ pasirinko naujus partnerius –...

Rinkodara
11:05
Jungtinių Tautų e. komercijos apžvalga: 2020 m. TOP ketvertas liko tas pats, o į 5-ą vietą šoktelėjo „Shopify“ Premium

Daugelis e. komercijos verslų lyderių pernai stiprino savo pozicijas, bet kai kurie, ypač susiję su kelionių...

Prekyba
09:13
Vyriausybė pritarė galimybei įmonių pavadinimus registruoti ir anglų kalba 4

Vyriausybė trečiadienį pritarė siūlymui leisti įmonių pavadinimus registruoti ir užsienio kalba lotyniškais...

Gazelė
2021.05.05
Tarptautiniame dizaino konkurse – auksas už „Lewben Art Foundation“ albumą  

Dizainerio Viliaus Dringelio sukurtas meno albumas „Art & Us“ (išleido „Lewben Art Foundation“, LAF)...

Laisvalaikis
2021.05.05
Pandemija „Barborai“ pelno neatnešė, bet nuostolį leido reikšmingai sumažinti  Premium 3

Maisto ir kitų kasdienių prekių iš „Maximos“ e. prekybininkė UAB „Barbora“ praėjusiais metais padvigubino...

Prekyba
2021.05.05
„Mere“ Lietuvoje laikosi kitokios plėtros strategijos, konkurentai – abejingi Premium

Lietuvoje veiklą plečia žemų kainų prekybos tinklas „Mere“ – tik ką atidaryta vienuolikta jų parduotuvė...

Prekyba
2021.05.05
D. Sabonis tapo „Citadele“ banko ambasadoriumi 1

„Citadele“ bankas su NBA žaidžiančiu krepšininku, kylančia krepšinio žvaigžde Domantu Saboniu pasirašė...

Rinkodara
2021.05.05
T. Ramanauskas: ekranų psichozė virsta padidintu abejingumu ir neigimo kultūra Premium

Sulig didėjančiais vakcinacijos tempais, pandemijos supančiotame pasaulyje pamažu pradeda sklaidytis įtampa,...

Rinkodara
2021.05.05
Fizinei prekybai traukiantis, „Aprangos“ grupė spurtuoja internete Premium

Praėjusiais metais e. prekybos pagreitį įgijusios „Aprangos“ grupės pardavimai internetu auga ir šiemet –...

Prekyba
2021.05.04
Rizikingas „Pildyk“ žingsnis atnešė sniego gniūžtės efektą Premium 2

Efektyviausia kampanija „Password 2021“ išrinkta „Tele2“ prekės ženklo „Pildyk YouTube kanalo“ kampanija...

Rinkodara
2021.05.03
„Aprangos“ grupės apyvarta balandį siekė 12,5 mln. Eur 

„Aprangos“ grupės mažmeninė prekių apyvarta (su PVM) 2021 m. balandį sudarė 12,5 mln. Eur ir išaugo 142,4%,...

Prekyba
2021.05.03
Gedimino pr. „Iki“ atnaujinta už 422.600 Eur  

Prekybos tinklas „Iki“, iš esmės atnaujinęs mažųjų „ekspress“ parduotuvių koncepciją, antrąją...

Prekyba
2021.05.03
Maskvos kavinės ir restoranai taikys nuolaidas lankytojams, pasiskiepijusiems nuo COVID-19

10% – tokio dydžio nuolaidos galėtų tikėtis tie Maskvos kavinių ir restoranų lankytojai, kurie yra paskiepyti...

Paslaugos
2021.05.02
Sportas ir politika: Naomi Osaka, arba Kai prabyla žvaigždės Premium

Kai „US Open“ turnyre 2020-ųjų rugpjūtį Naomi Osaka įžengė į teniso aikštelę, jos apranga mirgėjo žinomais...

Laisvalaikis
2021.05.02
Kaip paneigti stereotipus ir sėkmingai prekiauti „Amazon“

Panevėžio UAB „Geld Baltic“, valdančios prekės ženklą „Super Garden“, pardavimai pernai išaugo dvigubai.

Prekyba
2021.05.02
Tarp labiausiai pastebėtų reklamų: „Lidl“, „Maxima“ ir „Tele2“ 1

Tarp labiausiai įsiminusių pavasario reklamų – „Lidl“ ir „Maximos“ velykinės kampanijos, labiausiai...

Rinkodara
2021.05.01
Verslas nuotoliniu būdu: per kelis mėnesius kauniečiai sukūrė įžymybių sveikinimų platformą Premium 3

Verslo idėja sausį, o jos startas – balandį, nors gyvai komanda pasimatė maždaug po trijų mėnesių, kai buvo...

Gazelė
2021.05.01
Mažmeninė prekyba: kategorijų duomenys pagal šalis

Specializuotas prekybos leidinys „European Supermarket Magazine“ (ESM) kartu su tyrimų bendrove IRI išleido...

Prekyba
2021.05.01

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku