10 stipriausių rinkodaros vadovų – pretendentų į „Metų CMO“ titulą

Publikuota: 2021-04-30
Ryčio Galadausko (VŽ) nuotr.
svg svg
Ryčio Galadausko (VŽ) nuotr.

„Verslo žinių“ organizuotoje konferencijoje „Password 2021“ paskelbti septintą kartą vykstančio konkurso „LiMA Metų CMO‘21“ stipriausių rinkodaros vadovų TOP10.

Šiemetiniame konkurse sulaukta 33 kandidatų paraiškų.

„Visi jie dalijasi savo sėkmės istorijomis po neeilinių 2020-ųjų“, – kalba Alvydė Palaimaitė, LiMA direktorė.

Kandidatų paraiškos buvo vertinamos atsižvelgiant į įmonės dydį, sektorių ir veiklos rezultatus. Pagrindinis kriterijus, kuriuo komisija vadovavosi rinkdama Metų CMO TOP10, buvo rinkodaros vadovo indėlis į įmonės ar prekės ženklo vertės augimą savo sektoriuje 2020 m.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Apie „Password 2021“ nugalėtojus skaitykite čia.

Vertinimo komisijos narė, ISM Tarptautinės rinkodaros ir vadybos programos vadovė Lineta Ramonienė pastebi, kad pandemija rinkodaros vadovus pakėlė vienu laipteliu aukščiau. Pasak jos, iš paraiškų matosi, kad organizacijose pakilo rinkodaros funkcijos branda, vadovai drąsiai ėmėsi padidėjusios atsakomybės, buvo kūrybiški, įtraukė į veiklas savo komandas ir demonstravo tarpfunkcinį įsitraukimą rinkodaros projektuose.

„Komisija didelį dėmesį skyrė ne tik tiesioginiams rinkodaros vadovo sėkmės rodikliams ir pasiektiems rezultatams, bet ir kvalifikacijos kėlimui bei visuomeninės veiklos aspektui. Taip pat atsižvelgėme ir į kandidatų verslo sektoriaus kontekstą, kad būtų įmanoma geriau pasverti organinius ir išskirtinius augimo rodiklius“, – apie stipriausiųjų dešimtuko atranką kalba Linas Šiautkulis, LiMA valdybos pirmininkas.

nuotrauka::1

Pasak Andriaus Grigorjevo, konkurso vertinimo komisijos nario, „Synthesis Consulting Group“ partnerio ir stratego, turbūt svarbiausias aspektas, atsiskleidęs stipriausiose paraiškose – fokusas ne tik į transakcinius ir taktinius rodiklius, bet ir į ilgalaikius strateginius pokyčius bei tvarios komandos formavimą.

„Buvo ypač džiugu matyti vadovus, tiesiogiai įvertinančius savo komandų darbus ir pasiekimus“, – teigia A. Grigorjevas.

Pretendentų paraiškas vertino 13-os narių komisija.

Konkurso nugalėtojas bus paskelbtas rinkodaros vadovų konferencijoje „LiMA CMO SUMMIT’21“.

[infogram id="882299dd-fea6-4674-9ee0-dc88fcaf4946" prefix="W0N" format="interactive" title="LiMA_Password_Top10"]

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų ar klausimų?

Parašykite redaktorių komandai arba vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt. Konfidencialumą užtikriname.

„LitCapital“ vadovas: skelbimų segmente svarbios visos 3 nišos Premium

Neseniai startavo naujas nekilnojamojo turto skelbimų portalas „Realu.lt“, jau per pirmuosius metus...

Prekyba
15:01
Vadovų apklausa: integruota komunikacija ir toliau bus svariausia

Didžiausią rinkos potencialą per artimiausius metus komunikacijos agentūrų vadovai mato integruotos...

Rinkodara
2023.03.26
Tvariausių prekės ženklų Lietuvoje TOP 20 2

Švedijoje įsikūrusios tyrimų bendrovės „SB Insight“ atlikto nepriklausomo tyrimo duomenimis, tvariausiais...

Rinkodara
2023.03.26
„Vision Express“ pasirinko naujus reklamos partnerius

Optikos prekių ir optometrijos paslaugų tiekėjas „Vision Express“ savo naujaisiais reklamos partneriais...

Rinkodara
2023.03.26
Žiniasklaida: LVMH svarsto savo portfelį papildyti „Cartier“

Didžiausia pasaulyje prabangos prekių grupė „Louis Vuitton Moet Hennessy“ (LVMH) galbūt ieško galimybių...

Prekyba
2023.03.25
Šveicariškas įvaizdis – didesnė produkto kaina Premium

Neseniai nuskambėjo istorija, kad gerai vartotojams žinomas „Toblerone“ šokoladas, kurį gamina „Mondelez...

Rinkodara
2023.03.25
Pasauliniuose komunikacijos apdovanojimuose – „Fabulos“ ir „Rud Pedersen Group“ pergalės

Komunikacijos agentūros „Fabula Rud Pedersen Group“ kartu su Lietuvos policija įgyvendintas projektas...

Rinkodara
2023.03.24
I. Trakimaitė-Šeškuvienė vadovaus „Maxima LT“ komunikacijai 4

Nuo 2022 m. spalio be nuolatinio Komunikacijos ir korporatyvinių reikalų departamento vadovo dirbusi...

Prekyba
2023.03.24
Didžiausi atlyginimai žiniasklaidos segmente: TV lyderystė Premium

Didžiausius atlyginimus iš žiniasklaidos bendrovių moka komercinės televizijos – dosniausiu vidutiniu atlygiu...

Žiniasklaida
2023.03.24
Įtakingiausi verslo lyderiai ir nauji veidai

Nuomonės lyderių įtakos reitinge šiemet staigmena – šalia garsių ekonomistų Nerijaus Mačiulio, Žygimanto...

Rinkodara
2023.03.23
„Iki“ pristato naujo formato parduotuves: pirmojo etapo investicija – 5 mln. Eur Premium 8

Vienai stambiausių Vokietijos mažmeninės prekybos įmonių grupių „Rewe“ priklausantis antras pagal dydį...

Prekyba
2023.03.23
Dukart kino teatro atidarymą atidėjęs „Vilnius Outlet“: suderinome sąlygas su „Apollo“ iš naujo Premium 1

Vilniuje šalia Vakarinio aplinkkelio prieš metus atidarytas daugiau nei 73.000 kv. m ploto „Vilnius Outlet“...

Prekyba
2023.03.23
„LastMile“ šuolis: neria į tarptautinius vandenis, apyvartą Lietuvoje beveik patrigubino Premium 3

Technologijų bendrovė „Greituolis“, plėtojanti e. platformą „LastMile“, preliminariais duomenimis, pernai...

Prekyba
2023.03.22
Nuo „Piguoliai“ iki „Genijaus Eugenijaus“: kaip neprašauti pro šalį su kainų komunikacija Premium

Svyruojant vartotojų nuotaikoms, kai pasaulį tebekrečia rekordinė infliacija, šoktelėjusios palūkanos, netyla...

Rinkodara
2023.03.22
„Password 2023“: pratęsiamas terminas paraiškų pateikimui

Dvidešimtą kartą „Verslo žinios“ kviečia varžytis dėl efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos titulo.

Rinkodara
2023.03.21
„Maxima“ be komunikacijos komandos užleido pozicijas „Iki“ ir „Rimi“ Premium

Kol prekybos tinklas „Maxima“ tebeformuoja naują komunikacijos ir rinkodaros komandą, konkurentai šių metų...

Rinkodara
2023.03.20
V. Sinkevičius: naujos pakuočių taisyklės gyventojui kasmet padės sutaupyti iki 100 Eur 3

Virginijaus Sinkevičiaus, už aplinką atsakingo Europos Komisijos nario, teigimu, direktyva dėl pakuočių ir...

Pramonė
2023.03.20
„Maistas – ne ginklai“, arba Kaip „Vičiūnai“ prekiauja ir Kryme, ir Donbase 5

Lietuvos maisto produktų gamybos „Vičiūnų grupė“ jau devynerius metus tiekia savo produkciją į Rusijos...

Pramonė
2023.03.20
Kino pavasaris: filmų maratono nepraleidžia ir didieji prekių ženklai Premium

Kovo 16 d. šalies kino teatruose startavo dešimt dienų karaliausiantis „Kino pavasaris“, kuris kasmet...

Rinkodara
2023.03.19
Gydytojai-influenceriai – alternatyva draudžiamam paciento įvaizdžiui 1

Aktyvesnė gydytojų komunikacija socialiniuose tinkluose kartu tampa ir teisėta alternatyva draudžiamam...

Rinkodara
2023.03.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku