Vasaros atostogų planai: kur krypsta lietuvių norai

Publikuota: 2021-04-18
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Tolimų kelionių šią vasarą dažnas atsisakys: net 53% apklaustųjų teigė atostogoms pasirinksiantys Lietuvą. Taip pat poilsio metu žmonės žada būti atsargesni, kas penktas vengs populiarių daug keliautojų pritraukiančių vietų, rodo žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ tyrimas.

„Tokios tyrimo žinios – geros žinios Lietuvos turizmo ir mažmeninės prekybos sektoriams. Daugiau nei pusė Lietuvos gyventojų savo atostogų keliones planuoja Lietuvos ribose. Žinant, kad karantinui labai apribojus laisvalaikio veiklas, pastebimai išaugo gyventojų santaupos ir tikėtinas didesnis išlaidavimas, tai augantis vidaus vartojimas yra labai gera žinia ne tik Lietuvos turizmo, bet ir kitiems sektoriams, nukentėjusiems dėl judėjimo ribojimų“, – teigia Vasaris Oržekauskas, „Inspired UM“ vadovas.

Tyrimo duomenimis, net 53% apklaustųjų planuoja atostogų išvykas Lietuvoje, iš jų 33% – tik Lietuvoje, 20% – Lietuvoje ir užsienyje, o 2% – tik užsienyje.

„Panašu, kad lietuviai dar nerimauja, kokia tvarka galios keliaujant užsienyje, įvertinamas galimas karantino režimas, kuris valstybėse įvedamas gana netikėtai ir gali priversti atostogas praleisti viešbutyje. Svyravimo tendencijas rodo gana didelis neapsisprendusiųjų skaičius – net 27% dar nežino, kur atostogaus. Tačiau aišku, kad atostogaus“, – išplatintame pranešime teigia V. Ožerkauskas.

nuotrauka::1

Atsisakyti atostogų kol kas nusprendė 17% apklaustųjų.

Atsargų požiūrį į keliavimą rodo ir gyventojų atostogų pobūdžio pokyčiai. 36% keliautojų ketina atostogoms rinkti vietas, kur mažiau žmonių, o kas penktas keliautojas atostogų metu lankys tik mažiau turistų sutraukiančias vietas.

Planuoja didesnes išlaidas

„Dar viena gera žinia su turizmu susijusiam verslui – dalis keliautojų ne tik pasiilgo išvykti iš namų, bet ketina atostogų metu išleisti daugiau nei anksčiau. Kalbant apie išlaidas susideda net du faktoriai – žmonės pasiilgo kelionių, tad stengsis iš jų gauti kuo daugiau, taip pat karantino ribojimų metu jiems pavyko sukaupti didesnes pinigų sumas, kurias galės skirti atostogoms“, – svarsto V. Ožerkauskas.

Daugiau nei anksčiau atostogų metu ketina išleisti 13,4% apklaustųjų, tiek pat – beveik 40%, dar 16,4% kol kas negali atsakyti kiek ketina išleisti.

Atostogų metu, „Inspired UM“ duomenimis, dauguma (40,3%) gyventojų asmeniui ketina išleisti iki 500 Eur, 16,9% – nuo 500 iki 1.000 Eur asmeniui ir tik 6% daugiau. Likusi dalis gyventojų arba dar neapsisprendusi dėl atostogų išlaidų, arba neketina atostogauti.

Apklausą apie Lietuvos gyventojų atostogų planus 2021 m. balandį „Inspired UM“ užsakymu atliko KOG institutas.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Ginče su Konkurencijos taryba LVAT priėmė „Norfos mažmenai“ ir „Rivonai“ nepalankų sprendimą  

Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas (LVAT) paliko nepakeistą pirmosios instancijos teismo...

Prekyba
11:24
„Europa“ pasirinko naujus kūrybinius partnerius 1

Keletą mėnesių trukusiame kūrybinių agentūrų konkurse PC „Europa“ pasirinko naujus partnerius –...

Rinkodara
11:05
Jungtinių Tautų e. komercijos apžvalga: 2020 m. TOP ketvertas liko tas pats, o į 5-ą vietą šoktelėjo „Shopify“ Premium

Daugelis e. komercijos verslų lyderių pernai stiprino savo pozicijas, bet kai kurie, ypač susiję su kelionių...

Prekyba
09:13
Vyriausybė pritarė galimybei įmonių pavadinimus registruoti ir anglų kalba 4

Vyriausybė trečiadienį pritarė siūlymui leisti įmonių pavadinimus registruoti ir užsienio kalba lotyniškais...

Gazelė
2021.05.05
Tarptautiniame dizaino konkurse – auksas už „Lewben Art Foundation“ albumą  

Dizainerio Viliaus Dringelio sukurtas meno albumas „Art & Us“ (išleido „Lewben Art Foundation“, LAF)...

Laisvalaikis
2021.05.05
Pandemija „Barborai“ pelno neatnešė, bet nuostolį leido reikšmingai sumažinti  Premium 3

Maisto ir kitų kasdienių prekių iš „Maximos“ e. prekybininkė UAB „Barbora“ praėjusiais metais padvigubino...

Prekyba
2021.05.05
„Mere“ Lietuvoje laikosi kitokios plėtros strategijos, konkurentai – abejingi Premium

Lietuvoje veiklą plečia žemų kainų prekybos tinklas „Mere“ – tik ką atidaryta vienuolikta jų parduotuvė...

Prekyba
2021.05.05
D. Sabonis tapo „Citadele“ banko ambasadoriumi 1

„Citadele“ bankas su NBA žaidžiančiu krepšininku, kylančia krepšinio žvaigžde Domantu Saboniu pasirašė...

Rinkodara
2021.05.05
T. Ramanauskas: ekranų psichozė virsta padidintu abejingumu ir neigimo kultūra Premium

Sulig didėjančiais vakcinacijos tempais, pandemijos supančiotame pasaulyje pamažu pradeda sklaidytis įtampa,...

Rinkodara
2021.05.05
Fizinei prekybai traukiantis, „Aprangos“ grupė spurtuoja internete Premium

Praėjusiais metais e. prekybos pagreitį įgijusios „Aprangos“ grupės pardavimai internetu auga ir šiemet –...

Prekyba
2021.05.04
Rizikingas „Pildyk“ žingsnis atnešė sniego gniūžtės efektą Premium 2

Efektyviausia kampanija „Password 2021“ išrinkta „Tele2“ prekės ženklo „Pildyk YouTube kanalo“ kampanija...

Rinkodara
2021.05.03
„Aprangos“ grupės apyvarta balandį siekė 12,5 mln. Eur 

„Aprangos“ grupės mažmeninė prekių apyvarta (su PVM) 2021 m. balandį sudarė 12,5 mln. Eur ir išaugo 142,4%,...

Prekyba
2021.05.03
Gedimino pr. „Iki“ atnaujinta už 422.600 Eur  

Prekybos tinklas „Iki“, iš esmės atnaujinęs mažųjų „ekspress“ parduotuvių koncepciją, antrąją...

Prekyba
2021.05.03
Maskvos kavinės ir restoranai taikys nuolaidas lankytojams, pasiskiepijusiems nuo COVID-19

10% – tokio dydžio nuolaidos galėtų tikėtis tie Maskvos kavinių ir restoranų lankytojai, kurie yra paskiepyti...

Paslaugos
2021.05.02
Sportas ir politika: Naomi Osaka, arba Kai prabyla žvaigždės Premium

Kai „US Open“ turnyre 2020-ųjų rugpjūtį Naomi Osaka įžengė į teniso aikštelę, jos apranga mirgėjo žinomais...

Laisvalaikis
2021.05.02
Kaip paneigti stereotipus ir sėkmingai prekiauti „Amazon“

Panevėžio UAB „Geld Baltic“, valdančios prekės ženklą „Super Garden“, pardavimai pernai išaugo dvigubai.

Prekyba
2021.05.02
Tarp labiausiai pastebėtų reklamų: „Lidl“, „Maxima“ ir „Tele2“ 1

Tarp labiausiai įsiminusių pavasario reklamų – „Lidl“ ir „Maximos“ velykinės kampanijos, labiausiai...

Rinkodara
2021.05.01
Verslas nuotoliniu būdu: per kelis mėnesius kauniečiai sukūrė įžymybių sveikinimų platformą Premium 3

Verslo idėja sausį, o jos startas – balandį, nors gyvai komanda pasimatė maždaug po trijų mėnesių, kai buvo...

Gazelė
2021.05.01
Mažmeninė prekyba: kategorijų duomenys pagal šalis

Specializuotas prekybos leidinys „European Supermarket Magazine“ (ESM) kartu su tyrimų bendrove IRI išleido...

Prekyba
2021.05.01
10 stipriausių rinkodaros vadovų – pretendentų į „Metų CMO“ titulą

„Verslo žinių“ organizuotoje konferencijoje „Password 2021“ paskelbti septintą kartą vykstančio konkurso...

Rinkodara
2021.04.30

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku