Agentūra „Not Perfect Vilnius“ laimėjo konkursą – analizuos LRT ženklus

Publikuota: 2021-04-11
„LRT“ prie Seimo rūmų. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
„LRT“ prie Seimo rūmų. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

LRT skelbtą „Komunikacijos konsultacijų ir kūrybos paslaugų pirkimo“ konkursą laimėjo kūrybinė agentūra „Not Perfect Vilnius“. Iš viso varžėsi keturios agentūros.

Viešąjį konkursą laimėjusi agentūra kurs visuomeniniam transliuotojui priklausančių prekės ženklų stiliaus knygą, kurioje apibrėžtos komunikacijos gairės leis užtikrinti nuoseklią prekės ženklų komunikaciją skirtingose turinio platformose.

„LRT tampa daugiaplatformiu turiniu kūrėju, bendraujančiu su įvairiomis ir kartais netgi labai skirtingomis Lietuvoje gyvenančių žmonių ir po visą pasaulį išsibarsčiusių lietuvių auditorijomis. Tam, kad galėtume išlaikyti vientisumą ir nuoseklumą nuolat augančiame prekės ženklų portfelyje, skirtingais kanalais kalbėdami su skirtingomis auditorijomis, turime turėti išsamias komunikacijos gaires, apimančias ir kalbėjimo toną, ir vizualinį identitetą, video ir garso komunikaciją bei kitus prekės ženklo identiteto atributus“, – sako Rūta Putnikienė, LRT komunikacijos ir rinkodaros departamento vadovė.

Pasak jos, dabar turimose stiliaus gairėse šie dalykai nėra atspindimi, tad jos nėra pakankamos užtikrinti kokybišką ir nuoseklią LRT prekės ženklo komunikaciją.

„Darbus pradedame nuo išsamios situacijos analizės, kurios metu norime įvertinti rinkoje vyraujančias tendencijas bei dabartinį LRT vizualinį identitetą. Po to bus sprendžiama, ar reikia tolesnių žingsnių atnaujinant ženklus ar pan.“, – patikslina R. Putnikienė.

Konkurso laimėtojas buvo atrinktas įvertinus specialistų sukauptą patirtį dirbant su prekės ženklais ir teikiamų paslaugų kainą.

Pagrindinių LRT prekės ženklų grupei priklauso televizijos kanalai „LRT televizija“, „LRT Plius“, „LRT Lithuanica“, radijo stotys „LRT Radijas“, „LRT Klasika“, „LRT Opus“, naujienų portalas „Lrt.lt“ bei interaktyvi tiesioginė viktorina „Prototo“.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Bandymas kopijuoti – neatleistina prekių ženklų klaida

Prekių ženklai žengia į neįtikėtiną nuobodulio ir vienodybės etapą, kuris prasidėjo dar anksčiau nei...

Rinkodara
2021.05.09
Gyvenimas prie ekranų išaugino „Zoomerio“ projektą Premium 4

Pandemijos nulemtas darbas ir gyvenimas iš namų atveria ir naujų verslo idėjų – internautų simpatijas bando...

Rinkodara
2021.05.09
Verslui padės orientuoti veiklą į žaliąją kryptį 1

Komunikacijos paslaugų bendrovė „Adverum“, bendradarbiaudama su Vokietijos ryšių su investuotojais įmone...

Rinkodara
2021.05.08
„A‘Design Awards“ konkurse – lietuvių laimėjimai

Iš tarptautinio dizaino konkurse „A‘ Design Award & Competition“ su apdovanojimais grįžta trys dizaino...

Rinkodara
2021.05.08
Prancūzijos receptas vidaus turizmui gaivinti - 5 mln. pigių traukinio bilietų

Viena didžiausių Prancūzijos geležinkelio kompanijų šalies gyventojams pasiūlė milijonus traukinio bilietų su...

Paslaugos
2021.05.08
„Sabre Awards“ finale – agentūros „Fabula“ projektas

Paskelbti pasaulinių komunikacijos rinkos apdovanojimų „SABRE Awards“ Europos, Vidurio Rytų ir Afrikos...

Rinkodara
2021.05.07
Spaudos dieną skelbiami žurnalistikos premijų laureatai

Lietuvos žurnalistų sąjungos ir Nacionalinės žurnalistų kūrėjų asociacijos Vinco Kudirkos premija paskirta...

Rinkodara
2021.05.07
VVTAT užkliuvo per geri „Deals On Wheels“ klientų atsiliepimai Premium 11

Automobilių prekybos „Deals On Wheels“ vadovams tenka aiškintis dėl pernelyg teigiamų jos klientų...

Rinkodara
2021.05.06
Ginče su Konkurencijos taryba LVAT priėmė „Norfos mažmenai“ ir „Rivonai“ nepalankų sprendimą  

Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas (LVAT) paliko nepakeistą pirmosios instancijos teismo...

Prekyba
2021.05.06
„Europa“ pasirinko naujus kūrybinius partnerius 1

Keletą mėnesių trukusiame kūrybinių agentūrų konkurse PC „Europa“ pasirinko naujus partnerius –...

Rinkodara
2021.05.06
Jungtinių Tautų e. komercijos apžvalga: 2020 m. TOP ketvertas liko tas pats, o į 5-ą vietą šoktelėjo „Shopify“ Premium

Daugelis e. komercijos verslų lyderių pernai stiprino savo pozicijas, bet kai kurie, ypač susiję su kelionių...

Prekyba
2021.05.06
Vyriausybė pritarė galimybei įmonių pavadinimus registruoti ir anglų kalba 6

Vyriausybė trečiadienį pritarė siūlymui leisti įmonių pavadinimus registruoti ir užsienio kalba lotyniškais...

Gazelė
2021.05.05
Tarptautiniame dizaino konkurse – auksas už „Lewben Art Foundation“ albumą  

Dizainerio Viliaus Dringelio sukurtas meno albumas „Art & Us“ (išleido „Lewben Art Foundation“, LAF)...

Laisvalaikis
2021.05.05
Pandemija „Barborai“ pelno neatnešė, bet nuostolį leido reikšmingai sumažinti  Premium 3

Maisto ir kitų kasdienių prekių iš „Maximos“ e. prekybininkė UAB „Barbora“ praėjusiais metais padvigubino...

Prekyba
2021.05.05
„Mere“ Lietuvoje laikosi kitokios plėtros strategijos, konkurentai – abejingi Premium

Lietuvoje veiklą plečia žemų kainų prekybos tinklas „Mere“ – tik ką atidaryta vienuolikta jų parduotuvė...

Prekyba
2021.05.05
D. Sabonis tapo „Citadele“ banko ambasadoriumi 1

„Citadele“ bankas su NBA žaidžiančiu krepšininku, kylančia krepšinio žvaigžde Domantu Saboniu pasirašė...

Rinkodara
2021.05.05
T. Ramanauskas: ekranų psichozė virsta padidintu abejingumu ir neigimo kultūra Premium

Sulig didėjančiais vakcinacijos tempais, pandemijos supančiotame pasaulyje pamažu pradeda sklaidytis įtampa,...

Rinkodara
2021.05.05
Fizinei prekybai traukiantis, „Aprangos“ grupė spurtuoja internete Premium

Praėjusiais metais e. prekybos pagreitį įgijusios „Aprangos“ grupės pardavimai internetu auga ir šiemet –...

Prekyba
2021.05.04
Rizikingas „Pildyk“ žingsnis atnešė sniego gniūžtės efektą Premium 2

Efektyviausia kampanija „Password 2021“ išrinkta „Tele2“ prekės ženklo „Pildyk YouTube kanalo“ kampanija...

Rinkodara
2021.05.03
„Aprangos“ grupės apyvarta balandį siekė 12,5 mln. Eur 

„Aprangos“ grupės mažmeninė prekių apyvarta (su PVM) 2021 m. balandį sudarė 12,5 mln. Eur ir išaugo 142,4%,...

Prekyba
2021.05.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku