„Influenceriai.lt“ apyvarta pernai augo 71%

Publikuota: 2021-03-31
Laura Aleksandravičė, „Influenceriai.lt“ agentūros įkūrėja ir vadovė. Asmen. nuotr.
svg svg
Laura Aleksandravičė, „Influenceriai.lt“ agentūros įkūrėja ir vadovė. Asmen. nuotr.

Specializuota influencerių rinkodaros agentūra „Influenceriai.lt“ (UAB „Nuomonės lyderiai“) minėdama trečiuosius veiklos metus skaičiuoja pirmąjį pardavimų milijoną. 2020 m. agentūros apyvarta augo 71% ir viršijo 1,002 mln. Eur.

Agentūros tiesioginės pajamos siekė 268.178 Eur ir buvo 34% didesnės nei 2019 m., grynojo pelno gauta 82.155 Eur, arba 25% daugiau nei ankstesniais metais.

„Nuolatinis tobulėjimas ir tvirtas vertybinis pagrindas leido užsitikrinti didžiųjų prekių ženklų pasitikėjimą ir ilgalaikes partnerystes. Subūrėme stiprią komandą, kurios pagrindinė orientacija – kokybė tiek bendravime su klientais ir nuomonės formuotojais, tiek kuriamose ir įgyvendinamose reklamos kampanijose“, – išplatintame pranešime teigia Laura Aleksandravičė, „Influenceriai.lt“ agentūros įkūrėja ir vadovė.

Pasak jos, pasaulyje prognozuojama, kad iki 2022 m. nuomonės formuotojų industrijos vertė išaugs iki 15 mlrd. USD.

„Lietuvoje ši sritis taip pat sulaukia vis didesnio prekių ženklų dėmesio. Be to, rinkoje jau turime nusistovėjusias darbo praktikas, kainas, daugybę prekių ženklų, išbandžiusių šią reklamos priemonę, o kartu ir didesnį valstybinių institucijų dėmesį, pavyzdžiui, specialias reklamos žymėjimo gaires. Nuomonės formuotojų rinka keičiasi nuolatos, tačiau augimas – tai ne tik sekėjų skaičiaus didėjimas, tai ir naujų kanalų, formatų atsiradimas, integracijos galimybių plėtra“, – teigia L. Aleksandravičė.

„Influenceriai.lt“ savo veiklą visose Baltijos šalyse pradėjo 2018 m. Šiuo metu agentūra padeda įgyvendinti nuomonės formuotojų projektus tokiems klientams kaip „Lidl Lietuva“, „Huawei Technologies“, „BIOK laboratorija“, „Azeta vaistinė“, „Pieno žvaigždės“ ir kt.

Apimtys auga

VŽ neseniai rašė, kad naujausias nuomonės formuotojų tyrimas Lietuvoje rodo, kad 75% rinkodaros specialistų 2020 m. naudojosi influencerių paslaugomis.

2020 m. 92% rinkodaros specialistų, kurie pernai rinkosi bendradarbiavimą su nuomonės formuotojais, tai darė „Instagram“ tinkle. Antroje vietoje atsiduria „Facebook“ (58%), žemiau regime „Youtube“ (20%), „TikTok“ (12%) ir „LinkedIn“ (4%), rodo agentūros „SuperYou“ kartu su tyrimų bendrove „Kantar“ ir Lietuvos marketingo asociacija „LiMA“ atliktas nuomonės formuotojų tyrimas. Plačiau skaitykite čia.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
N. Mikalajūnas paliko „Icor“, įsteigė naują agentūrą Premium 5

Veiklą pradeda nauja komunikacijos agentūra „Intuit Communications“, kurią įsteigė ilgametis įmonių grupės...

Rinkodara
2021.04.21
„Pinko“ atidaro parduotuvę sostinės PC „Europa“ 

Italų mados prekės ženklas „Pinko“, turintis daugiau nei 250 firminių parduotuvių pasaulyje, pasirašė sutartį...

Prekyba
2021.04.21
Europos superlyga po visų 6 Anglijos klubų pasitraukimo ieškos naujos formos 1

Europos superlyga (ESL) anksti trečiadienį paskelbė, kad ieškos naujos formos po visų šešių Anglijos futbolo...

Laisvalaikis
2021.04.21
Futbolo lygų karai dėl milijardų: katė maiše ir reklamos užsakovams, ir transliuotojams Premium

Futbolo bendruomenę suintrigavusi ir supriešinusi žinia apie planuojamą naująją Europos superlygą, kurią...

Rinkodara
2021.04.20
„Douglas LT“ finansiniai rezultatai: 2020 m. išlaikytas augimas Premium

Kosmetikos ir parfumerijos tinklo „Douglas LT“ finansiniai rezultatai laikotarpiu, kuris truko nuo 2019 m.

Prekyba
2021.04.20
Pasaulinis spaudos laisvės indeksas: situacija Europoje nedžiugina

Nevyriausybinė organizacija „Reporteriai be sienų“ skelbia 2021 m. pasaulinį spaudos laisvės indekso...

Rinkodara
2021.04.20
Prekybos verslų skaitmenizavimas: didžiųjų tinklų sprendimai  Premium 1

Mažmeninės prekybos tinklai aktyviau investuoja į skaitmeninius sprendimus, kurie, viena vertus,...

Prekyba
2021.04.20
„Integre Trans“ pasirinko komunikacijos partnerius

Integruotos komunikacijos agentūra „INK agency“ pradeda bendradarbiavimą su transporto ir logistikos paslaugų...

Rinkodara
2021.04.19
„Juodosios“ SEO konkurentų atakos: „Solet Technics“ patirtis Premium 3

Kiekvieno verslo siekiamybė yra atsidurti pirmose „Google“ paieškos pozicijose. Siekdamos susižerti visą...

Rinkodara
2021.04.19
Vasaros atostogų planai: kur krypsta lietuvių norai

Tolimų kelionių šią vasarą dažnas atsisakys: net 53% apklaustųjų teigė atostogoms pasirinksiantys Lietuvą.

Rinkodara
2021.04.18
Trys esminiai patarimai, kaip startuoliams paskleisti žinią apie save  

Pažinti tikslinę auditoriją, pasirinkti tinkamus kanalus jai pasiekti ir sulauktą dėmesį paversti pardavimais...

Gazelė
2021.04.18
3 sėkmingiausios naujienos parduotuvių lentynose

Pernai greitojo vartojimo prekių gamintojai šalies mažmeninei rinkai pasiūlė mažiau naujų produktų nei...

Prekyba
2021.04.17
VSD atstovė spaudai traukiasi iš pareigų 2

Valstybės saugumo departamento (VSD) komunikacijos vadovės pareigas palieka Eglė Samoškaitė. Penktadienis yra...

Rinkodara
2021.04.16
A. Mačys apie parduotuvių nuomos kainas: dabar vietoj 60 Eur moku 20 Eur už kv. m  Premium 4

Avalynės ir aksesuarų parduotuves „Salamander“, „Step Top“, „Žygio batai“, Batų centrą, „Geox“, „Hogl“,...

Prekyba
2021.04.16
„Password 2021“ finale – 17-a efektyviausių rinkodaros kampanijų

Šiemetiniame „Password 2021“ finale – 17-a stipriausių rinkodaros kampanijų. Aštriausia konkurencija virė...

Rinkodara
2021.04.16
Eksportas į Japoniją: plėstis per pandemiją padeda vėl „gyvos“ parodos Premium

Nors daugelis verslų ir šalių tebegyvena suvaržymų sąlygomis dėl pandemijos, vis dėlto palengva bandoma...

Prekyba
2021.04.16
Reklamos rinka Baltijos šalyse: po pernykščio nuosmukio mato pozityvių signalų Premium

Pandemijos metais, 2020-aisiais, Baltijos šalių reklamos rinka siekė 259,3 mln. Eur, tai 16% mažiau nei 2019...

Rinkodara
2021.04.15
Žurnalistai galės neatlygintinai gauti duomenis iš valstybės registrų

Seimas priėmė Visuomenės informavimo įstatymo pataisas, kuriomis nuo liepos 1 d. nuspręsta sudaryti sąlygas...

Rinkodara
2021.04.15
„Bennet distributors“ keičia įmonės pavadinimą

Gėrimų platinimo ir prekybos UAB „Bennet distributors“ keičia įmonės pavadinimą į „Amber Distribution...

Rinkodara
2021.04.15
COVID-19 informavimo kampanijai skirta dar 3,3 mln. Eur 2

Informavimo kampanijai apie COVID-19 Vyriausybė trečiadienį skyrė dar 3,3 mln. Eur.

Rinkodara
2021.04.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku