Renka stipriausią Metų rinkodaros vadovą

Lietuvos marketingo asociacija LiMA skelbia rinkodaros vadovo rinkimus Metų CMO 2021.
Rinkodaros vadovai, norintys dalyvauti rinkimuose, gali pildyti konkurso dalyvio paraišką iki balandžio 19 d. Pretendentus gali rekomenduoti ir kolegos.
Finalinis dešimtukas CMO 2021 bus paskelbtas šiemetinėje Verslo žinių Password 2021 konferencijoje, konkurso nugalėtojas gegužę LiMA CMO Summit21.
Iššūkiai, kuriuos 2020-aisiais teko ir vis dar tenka spręsti verslui, neturi precedento. Rinkodaros vadovo vaidmuo šiuo laikotarpiu tapo dar svarbesnis. Sėkmingi, įkvepiantys rinkodaros sprendimai, veiksmai ir pavyzdžiai aktualūs kaip niekada, išplatintame pranešime cituojamas Linas Šiautkulis, LiMA valdybos pirmininkas, žiniasklaidos planavimo agentūros BPN Lietuva direktorius.
Pasak Raimondos Gudaitės, pernai Metų CMO titulą iškovojusios Topo Grupės rinkodaros vadovės, pandemijos metais, rinkodaros vadovai turėjo išskirtines galimybes dar labiau sustiprinti savo vaidmenį įmonėse ir organizacijose, siūlyti bei diegti projektus ir iniciatyvas, drąsiai imtis atsakomybės.
R. Gudaitė, VŽ kalbėdama apie 2021-uosius, metų sandūroje teigė, kad jie bus kūrybingų, drąsių, nebijančių klysti ir rizikuoti verslų, žmonių, laisvų ir naujų idėjų metai.
Ir šiemet daugiausia laimės greiti ir gebantys prisitaikyti, išnaudoti nišas, susikurti galimybes. Manau, pamatysime daug naujų veidų, verslų, produktų ir prekių ženklų. Kaita bus didelė, o kovą dėl vartotojo laimės greičiausiai besikeičiantys. Dideliu iššūkiu metų pradžioje taps kainų ir nuolaidų komunikacija. Matome vis agresyvėjančią konkurenciją kainų mažinimu, o toliau tęsiantis kovai dėl mažesnės prekės kainos, didesnių nuolaidų verslai gali įkliūti į nesibaigiantį ratą, iš kurio jau buvo pradėta gana sėkmingai lipti lauk, pastebi R. Gudaitė.
Plačiau skaitykite čia.
[infogram id="afffa8bc-ae27-4a38-8a54-d671febe9c6f" prefix="5TS" format="interactive" title="LiMA_komisija"]
Password 2021 46-ios paraiškos
VŽ rašė, kad dėl efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos titulo šiemetiniame Verslo žinių organizuojamame Password varžosi 46 paraiškas pateikę dalyviai.
Aštriausia konkurencija virs Efektyviausios įvaizdinės rinkodaros ir Pardavimų skatinimo kampanijų kategorijose, jose atitinkamai po 18-a ir 15-a dalyvių.
Tarp Efektyviausių viešojo sektoriaus komunikacijos kampanijų varžysis aštuoni dalyviai, Produktų ar paslaugų įvedimo kategorijoje pateiktos penkios paraiškos.
Tarp Password 2021 dalyvių prekybos tinklo Maxima, telekomunikacijų bendrovių Tele2, Telia ir Bitė, SEB, Swedbank ir Šiaulių banko, Eurovaistinės, Biok Lab, Novaturo ir kitų bendrovių paraiškos.
Įvertinusi paraiškas, konkurso komisija balandžio pradžioje skelbs kiekvienos kategorijos finalininkus. Jie savo rinkodaros kampanijas pristatys konferencijoje Password 2021 balandžio 2930 d.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti