Renka stipriausią Metų rinkodaros vadovą

Publikuota: 2021-03-27
Raimonda Gudaitė, pernai „Metų CMO“ titulą iškovojusios „Topo Grupės“ rinkodaros vadovė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Raimonda Gudaitė, pernai „Metų CMO“ titulą iškovojusios „Topo Grupės“ rinkodaros vadovė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Lietuvos marketingo asociacija LiMA skelbia rinkodaros vadovo rinkimus – „Metų CMO 2021“.

Rinkodaros vadovai, norintys dalyvauti rinkimuose, gali pildyti konkurso dalyvio paraišką iki balandžio 19 d. Pretendentus gali rekomenduoti ir kolegos.

Finalinis dešimtukas „CMO 2021“ bus paskelbtas šiemetinėje „Verslo žinių“ „Password 2021“ konferencijoje, konkurso nugalėtojas – gegužę „LiMA CMO Summit’21“.

„Iššūkiai, kuriuos 2020-aisiais teko ir vis dar tenka spręsti verslui, neturi precedento. Rinkodaros vadovo vaidmuo šiuo laikotarpiu tapo dar svarbesnis. Sėkmingi, įkvepiantys rinkodaros sprendimai, veiksmai ir pavyzdžiai aktualūs kaip niekada“, – išplatintame pranešime cituojamas Linas Šiautkulis, LiMA valdybos pirmininkas, žiniasklaidos planavimo agentūros „BPN Lietuva“ direktorius.

Pasak Raimondos Gudaitės, pernai „Metų CMO“ titulą iškovojusios „Topo Grupės“ rinkodaros vadovės, pandemijos metais, rinkodaros vadovai turėjo išskirtines galimybes dar labiau sustiprinti savo vaidmenį įmonėse ir organizacijose, siūlyti bei diegti projektus ir iniciatyvas, drąsiai imtis atsakomybės.

R. Gudaitė, VŽ kalbėdama apie 2021-uosius, metų sandūroje teigė, kad jie bus kūrybingų, drąsių, nebijančių klysti ir rizikuoti verslų, žmonių, laisvų ir naujų idėjų metai.

„Ir šiemet daugiausia laimės greiti ir gebantys prisitaikyti, išnaudoti nišas, susikurti galimybes. Manau, pamatysime daug naujų veidų, verslų, produktų ir prekių ženklų. Kaita bus didelė, o kovą dėl vartotojo laimės greičiausiai besikeičiantys. Dideliu iššūkiu metų pradžioje taps kainų ir nuolaidų komunikacija. Matome vis agresyvėjančią konkurenciją kainų mažinimu, o toliau tęsiantis kovai dėl mažesnės prekės kainos, didesnių nuolaidų verslai gali įkliūti į nesibaigiantį ratą, iš kurio jau buvo pradėta gana sėkmingai lipti lauk“, – pastebi R. Gudaitė.

Plačiau skaitykite čia.

[infogram id="afffa8bc-ae27-4a38-8a54-d671febe9c6f" prefix="5TS" format="interactive" title="LiMA_komisija"]

„Password 2021“ – 46-ios paraiškos

VŽ rašė, kad dėl efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos titulo šiemetiniame „Verslo žinių“ organizuojamame „Password“ varžosi 46 paraiškas pateikę dalyviai.

Aštriausia konkurencija virs „Efektyviausios įvaizdinės rinkodaros“ ir „Pardavimų skatinimo“ kampanijų kategorijose, jose atitinkamai po 18-a ir 15-a dalyvių.

Tarp „Efektyviausių viešojo sektoriaus komunikacijos kampanijų“ varžysis aštuoni dalyviai, „Produktų ar paslaugų įvedimo“ kategorijoje – pateiktos penkios paraiškos.

Tarp „Password 2021“ dalyvių – prekybos tinklo „Maxima“, telekomunikacijų bendrovių „Tele2“, „Telia“ ir „Bitė“, SEB, „Swedbank“ ir „Šiaulių banko“, „Eurovaistinės“, „Biok Lab“, „Novaturo“ ir kitų bendrovių paraiškos.

Įvertinusi paraiškas, konkurso komisija balandžio pradžioje skelbs kiekvienos kategorijos finalininkus. Jie savo rinkodaros kampanijas pristatys konferencijoje „Password 2021“ balandžio 29–30 d.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
N. Mikalajūnas paliko „Icor“, įsteigė naują agentūrą Premium 5

Veiklą pradeda nauja komunikacijos agentūra „Intuit Communications“, kurią įsteigė ilgametis įmonių grupės...

Rinkodara
2021.04.21
„Pinko“ atidaro parduotuvę sostinės PC „Europa“ 

Italų mados prekės ženklas „Pinko“, turintis daugiau nei 250 firminių parduotuvių pasaulyje, pasirašė sutartį...

Prekyba
2021.04.21
Europos superlyga po visų 6 Anglijos klubų pasitraukimo ieškos naujos formos 1

Europos superlyga (ESL) anksti trečiadienį paskelbė, kad ieškos naujos formos po visų šešių Anglijos futbolo...

Laisvalaikis
2021.04.21
Futbolo lygų karai dėl milijardų: katė maiše ir reklamos užsakovams, ir transliuotojams Premium

Futbolo bendruomenę suintrigavusi ir supriešinusi žinia apie planuojamą naująją Europos superlygą, kurią...

Rinkodara
2021.04.20
„Douglas LT“ finansiniai rezultatai: 2020 m. išlaikytas augimas Premium

Kosmetikos ir parfumerijos tinklo „Douglas LT“ finansiniai rezultatai laikotarpiu, kuris truko nuo 2019 m.

Prekyba
2021.04.20
Pasaulinis spaudos laisvės indeksas: situacija Europoje nedžiugina

Nevyriausybinė organizacija „Reporteriai be sienų“ skelbia 2021 m. pasaulinį spaudos laisvės indekso...

Rinkodara
2021.04.20
Prekybos verslų skaitmenizavimas: didžiųjų tinklų sprendimai  Premium 1

Mažmeninės prekybos tinklai aktyviau investuoja į skaitmeninius sprendimus, kurie, viena vertus,...

Prekyba
2021.04.20
„Integre Trans“ pasirinko komunikacijos partnerius

Integruotos komunikacijos agentūra „INK agency“ pradeda bendradarbiavimą su transporto ir logistikos paslaugų...

Rinkodara
2021.04.19
„Juodosios“ SEO konkurentų atakos: „Solet Technics“ patirtis Premium 3

Kiekvieno verslo siekiamybė yra atsidurti pirmose „Google“ paieškos pozicijose. Siekdamos susižerti visą...

Rinkodara
2021.04.19
Vasaros atostogų planai: kur krypsta lietuvių norai

Tolimų kelionių šią vasarą dažnas atsisakys: net 53% apklaustųjų teigė atostogoms pasirinksiantys Lietuvą.

Rinkodara
2021.04.18
Trys esminiai patarimai, kaip startuoliams paskleisti žinią apie save  

Pažinti tikslinę auditoriją, pasirinkti tinkamus kanalus jai pasiekti ir sulauktą dėmesį paversti pardavimais...

Gazelė
2021.04.18
3 sėkmingiausios naujienos parduotuvių lentynose

Pernai greitojo vartojimo prekių gamintojai šalies mažmeninei rinkai pasiūlė mažiau naujų produktų nei...

Prekyba
2021.04.17
VSD atstovė spaudai traukiasi iš pareigų 2

Valstybės saugumo departamento (VSD) komunikacijos vadovės pareigas palieka Eglė Samoškaitė. Penktadienis yra...

Rinkodara
2021.04.16
A. Mačys apie parduotuvių nuomos kainas: dabar vietoj 60 Eur moku 20 Eur už kv. m  Premium 4

Avalynės ir aksesuarų parduotuves „Salamander“, „Step Top“, „Žygio batai“, Batų centrą, „Geox“, „Hogl“,...

Prekyba
2021.04.16
„Password 2021“ finale – 17-a efektyviausių rinkodaros kampanijų

Šiemetiniame „Password 2021“ finale – 17-a stipriausių rinkodaros kampanijų. Aštriausia konkurencija virė...

Rinkodara
2021.04.16
Eksportas į Japoniją: plėstis per pandemiją padeda vėl „gyvos“ parodos Premium

Nors daugelis verslų ir šalių tebegyvena suvaržymų sąlygomis dėl pandemijos, vis dėlto palengva bandoma...

Prekyba
2021.04.16
Reklamos rinka Baltijos šalyse: po pernykščio nuosmukio mato pozityvių signalų Premium

Pandemijos metais, 2020-aisiais, Baltijos šalių reklamos rinka siekė 259,3 mln. Eur, tai 16% mažiau nei 2019...

Rinkodara
2021.04.15
Žurnalistai galės neatlygintinai gauti duomenis iš valstybės registrų

Seimas priėmė Visuomenės informavimo įstatymo pataisas, kuriomis nuo liepos 1 d. nuspręsta sudaryti sąlygas...

Rinkodara
2021.04.15
„Bennet distributors“ keičia įmonės pavadinimą

Gėrimų platinimo ir prekybos UAB „Bennet distributors“ keičia įmonės pavadinimą į „Amber Distribution...

Rinkodara
2021.04.15
COVID-19 informavimo kampanijai skirta dar 3,3 mln. Eur 2

Informavimo kampanijai apie COVID-19 Vyriausybė trečiadienį skyrė dar 3,3 mln. Eur.

Rinkodara
2021.04.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku