„Barbora“ imasi personalizuotos lojalumo programos

Publikuota: 2021-03-26
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Elektroninė maisto ir kasdienių prekių parduotuvė „Barbora“ lojaliems klientams pristato naujieną – taupymo programą „Barbora Bonus“.

Nuo kitų lojalumo programų ji skirsis pagal klientų pirkimo įpročius pritaikytais personalizuotais taupymo pasiūlymais, kurie galios visam pirkinių krepšeliui, pažymi bendrovė.

Pasak Ievos Balkevičiūtės, „Barboros“ rinkodaros vadovės, toks modelis pasirinktas, atsižvelgiant į augantį vartotojų poreikį gauti labiau jų poreikius atitinkančius asmeninius pasiūlymus.

„Per pandemiją apsipirkimas internetu nemažai daliai gyventojų iš esmės pakeitė fizinį apsipirkimą ir tapo kasdienybe. Matėme, kad augo ne tik lojalių klientų bazė, bet ir jų pirkinių krepšelis, apsipirkimo dažnis. Kartu auga poreikis gauti ir specialių pasiūlymų, nuolaidų. Taupymo programą „Barbora Bonus“ sukūrėme, įvertinę augančią personalizuotų pasiūlymų tendenciją. Nuolaida klientams bus pritaikoma, atsižvelgiant į jų apsipirkimo įpročius – pirkimų dažnį ar vidutinį krepšelį“, – išplatintame pranešime cituojama I. Balkevičiūtė.

Programos „Barbora Bonus“ nuolaida kaupsis visą mėnesį su kiekvienu pirkimu. Kiek klientui liko sukaupti, kad galėtų pasinaudoti jam pritaikyta nuolaida, kiekvieno pirkimo metu jis matys savo paskyroje.

Atsižvelgiant į pirkimo įpročius, klientai galės sukaupti nuo 5 iki 10% nuolaidą kitam to paties mėnesio užsakymui. Kiekvieną mėnesį nuolaida kaupsis iš naujo, todėl kas mėnesį klientai galės sukaupti skirtingo dydžio nuolaidą.

Naujai užsiregistravę klientai, šia programa galės pradėti naudotis po keturių pirkimų.

Labiau nuolaidų, nei lojalumo

VŽ rašė, daugelio prekybos tinklų plėtojomos lojalumo programos labiau atsiremia į nuolaidų komunikaciją.

Pasak Giedrės Juronienės, tyrimų bendrovės „Kantar“ medijų ir reklamos stebėsenos vadovės, praėjusieji pandemijos metai itin sustiprino e. prekybininkų pozicijas rinkoje, visų pirma „Barborą“, o tai nulėmė dar didesnę konkurenciją tarp prekybos tinklų, kurie 2020 m. dažniau reklamavo produktų akcijas pasitelkdami lojalumo korteles.

Kaip rodo „Kantar“ statistika, lojalumo kortelių komunikacijai per praėjusius metus prekybininkai skyrė 44% didesnius rinkodaros biudžetus, o daugiausia čia investavo „Maxima“, „Iki“ ir „Rimi“.

„Didesnė konkurencija lėmė, kad pirkėją buvo bandoma išlaikyti dar didesne akcijų ir nuolaidų komunikacija“, – teigia G. Juronienė.

Savo ruožtu ekspertai pabrėžia, kad prekybininkai, besikoncentruodami vien į nuolaidų ir geros kainos komunikaciją, neišnaudoja visų lojalumo programų galimybių, o dabar plėtojamus projektus teisingiau vadinti nuolaidų, o ne lojalumo kortelėmis.

Plačiau skaitykite čia.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
N. Mikalajūnas paliko „Icor“, įsteigė naują agentūrą Premium 5

Veiklą pradeda nauja komunikacijos agentūra „Intuit Communications“, kurią įsteigė ilgametis įmonių grupės...

Rinkodara
2021.04.21
„Pinko“ atidaro parduotuvę sostinės PC „Europa“ 

Italų mados prekės ženklas „Pinko“, turintis daugiau nei 250 firminių parduotuvių pasaulyje, pasirašė sutartį...

Prekyba
2021.04.21
Europos superlyga po visų 6 Anglijos klubų pasitraukimo ieškos naujos formos 1

Europos superlyga (ESL) anksti trečiadienį paskelbė, kad ieškos naujos formos po visų šešių Anglijos futbolo...

Laisvalaikis
2021.04.21
Futbolo lygų karai dėl milijardų: katė maiše ir reklamos užsakovams, ir transliuotojams Premium

Futbolo bendruomenę suintrigavusi ir supriešinusi žinia apie planuojamą naująją Europos superlygą, kurią...

Rinkodara
2021.04.20
„Douglas LT“ finansiniai rezultatai: 2020 m. išlaikytas augimas Premium

Kosmetikos ir parfumerijos tinklo „Douglas LT“ finansiniai rezultatai laikotarpiu, kuris truko nuo 2019 m.

Prekyba
2021.04.20
Pasaulinis spaudos laisvės indeksas: situacija Europoje nedžiugina

Nevyriausybinė organizacija „Reporteriai be sienų“ skelbia 2021 m. pasaulinį spaudos laisvės indekso...

Rinkodara
2021.04.20
Prekybos verslų skaitmenizavimas: didžiųjų tinklų sprendimai  Premium 1

Mažmeninės prekybos tinklai aktyviau investuoja į skaitmeninius sprendimus, kurie, viena vertus,...

Prekyba
2021.04.20
„Integre Trans“ pasirinko komunikacijos partnerius

Integruotos komunikacijos agentūra „INK agency“ pradeda bendradarbiavimą su transporto ir logistikos paslaugų...

Rinkodara
2021.04.19
„Juodosios“ SEO konkurentų atakos: „Solet Technics“ patirtis Premium 3

Kiekvieno verslo siekiamybė yra atsidurti pirmose „Google“ paieškos pozicijose. Siekdamos susižerti visą...

Rinkodara
2021.04.19
Vasaros atostogų planai: kur krypsta lietuvių norai

Tolimų kelionių šią vasarą dažnas atsisakys: net 53% apklaustųjų teigė atostogoms pasirinksiantys Lietuvą.

Rinkodara
2021.04.18
Trys esminiai patarimai, kaip startuoliams paskleisti žinią apie save  

Pažinti tikslinę auditoriją, pasirinkti tinkamus kanalus jai pasiekti ir sulauktą dėmesį paversti pardavimais...

Gazelė
2021.04.18
3 sėkmingiausios naujienos parduotuvių lentynose

Pernai greitojo vartojimo prekių gamintojai šalies mažmeninei rinkai pasiūlė mažiau naujų produktų nei...

Prekyba
2021.04.17
VSD atstovė spaudai traukiasi iš pareigų 2

Valstybės saugumo departamento (VSD) komunikacijos vadovės pareigas palieka Eglė Samoškaitė. Penktadienis yra...

Rinkodara
2021.04.16
A. Mačys apie parduotuvių nuomos kainas: dabar vietoj 60 Eur moku 20 Eur už kv. m  Premium 4

Avalynės ir aksesuarų parduotuves „Salamander“, „Step Top“, „Žygio batai“, Batų centrą, „Geox“, „Hogl“,...

Prekyba
2021.04.16
„Password 2021“ finale – 17-a efektyviausių rinkodaros kampanijų

Šiemetiniame „Password 2021“ finale – 17-a stipriausių rinkodaros kampanijų. Aštriausia konkurencija virė...

Rinkodara
2021.04.16
Eksportas į Japoniją: plėstis per pandemiją padeda vėl „gyvos“ parodos Premium

Nors daugelis verslų ir šalių tebegyvena suvaržymų sąlygomis dėl pandemijos, vis dėlto palengva bandoma...

Prekyba
2021.04.16
Reklamos rinka Baltijos šalyse: po pernykščio nuosmukio mato pozityvių signalų Premium

Pandemijos metais, 2020-aisiais, Baltijos šalių reklamos rinka siekė 259,3 mln. Eur, tai 16% mažiau nei 2019...

Rinkodara
2021.04.15
Žurnalistai galės neatlygintinai gauti duomenis iš valstybės registrų

Seimas priėmė Visuomenės informavimo įstatymo pataisas, kuriomis nuo liepos 1 d. nuspręsta sudaryti sąlygas...

Rinkodara
2021.04.15
„Bennet distributors“ keičia įmonės pavadinimą

Gėrimų platinimo ir prekybos UAB „Bennet distributors“ keičia įmonės pavadinimą į „Amber Distribution...

Rinkodara
2021.04.15
COVID-19 informavimo kampanijai skirta dar 3,3 mln. Eur 2

Informavimo kampanijai apie COVID-19 Vyriausybė trečiadienį skyrė dar 3,3 mln. Eur.

Rinkodara
2021.04.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku