„Chanel“ buteliukas – klasika, bet ne prekės ženklas
Ieškovė Šveicarijos įmonė „Chanel SARL“ siekė Lietuvoje registruoti tarptautinį figūrinį prekių ženklą, turintį buteliuko vaizdą. Minėtas prekių ženklas pasaulyje buvo įregistruotas dar 1980 m. parfumerijos, kosmetikos gaminiams.
„Chanel“ savo interesus grindė tuo, kad naudojamas buteliukas išsiskiria savo originaliomis savybėmis, kaip antai, kvadratu pjaustytu stiklo flakonu su nuožulniais kraštais, turi plačius pečius ir siaurą kaklą, aštuonkampį kamštį.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai