„Biok laboratorija“ metus pradeda su nauju įmonės įvaizdžiu

Publikuota: 2021-01-26
„Biok lab“ rinkodaros vadovė Ieva Čepononė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
„Biok lab“ rinkodaros vadovė Ieva Čepononė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Kosmetikos gamybos bendrovė „Biok laboratorija“ po daugiau nei dešimties metų atnaujino identiteto kryptį. Naujajame įmonės logotipe žodis „laboratorija“ pakeistas trumpesniu „lab“, keičiasi ir spalvinė gama.

Pasak Ievos Čepononės, „Biok Lab“ rinkodaros vadovės, pokytį paskatino siekis įmonei suteikti daugiau tarptautiškumo, pabrėžti inovatyvios ir natūralumą puoselėjančios laboratorijos įvaizdį.

Naująjį identitetą įmonė kūrė drauge su pakuotės dizaino ir ženklodaros agentūra „Étiquette“.

nuotrauka::1nocrop

„Apie 40% mūsų pardavimų sudaro eksporto rinkos, todėl ilgą lietuvišką žodį „laboratorija“, kurį užsienio partneriams ne visuomet pavyksta ištarti, sutrumpinome į „lab“, – išplatintame pranešime teigia I. Čepononė.

„Biok Lab“ vysto „Ecodenta“, „Kilig“ ir „Margarita“ prekės ženklus.

Valerija Žilėnienė, pakuotės dizaino ir ženklodaros agentūros „Étiquette“ partnerė, antrina, kad identiteto pokytis buvo būtinas.

„Senasis pavadinimas ir logotipas neatspindėjo virsmo pasauline kompanija. Logotipui pasirinkome paprastą, pastorintą šriftą. Anglų kalboje žodis „bold“ reiškia ne tik šrifto storį, bet ir pasitikėjimą savimi, drąsą bei ryžtą. Kosmetikos industrijoje tai simbolizuoja mokslinių žinių, patirties ir inovacijų sąveiką kasdien kuriant naujus produktus. Natūralumui atspindėti beliko parinkti tinkamą spalvą – taip vyšninę pakeitė žalia“, – kalba V. Žilėnienė.

I. Čepononė įsitikinusi, jog logotipo atnaujinimas padės vizualiai įprasminti atsakingos ir aplinkai draugiškos bendrovės įvaizdį.

Pernai Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūra „Biok Lab“ suteikė inovatyvios įmonės statusą – šiuo metu ji yra viena iš 6 įmonių Lietuvoje turinčių šį statusą.

„Per pastaruosius metus pristatėme ne vieną pasaulinį apdovanojimą laimėjusią „Kilig Natural“ kosmetikos liniją, kurios pakuotės pagamintos iš vandenyne surinkto ir perdirbto plastiko, į rinką paleidome „Ecodenta“ bambukinius dantų šepetėlius. Atsakingo ir tvaraus verslo keliu įmonė žengia jau ne pirmus metus. Nuo 2018 m. produktuose visiškai nebenaudojame mikroplastiko ir t.t., – vardina I. Čepononė. – Ne vieną reikšmingą naujieną tvarumo srityje turėsime ir šiemet.“

Įmonės pavadinimas nesikeičia ir lieka toks pats - UAB „Biok laboratorija“.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Palyginimas: kaip atrodė mažmeninė prekyba pirmojo ir antrojo karantinų pradžioje Premium

Lietuvos statistikos departamento duomenimis, 2021 m. sausį, palyginti su 2020 m. sausiu, mažmeninės...

Prekyba
2021.02.27
„Aprangos“ pelnas prieš apmokestinimą krito 48% 

„Aprangos“ grupės neaudituotas konsoliduotas pelnas prieš apmokestinimą 2020 m. sudarė 5,7 mln. Eur, kai 2019...

Prekyba
2021.02.26
„I asset management“ pasirinko komunikacijos partnerius

Investicijų valdymo bendrovė „I asset management“ komunikacijos partneriais pasirinko komunikacijos agentūrą...

Rinkodara
2021.02.26
Darbo grupėje pritarta Registrų centro duomenų atvėrimui žurnalistams

Trečiadienį įvyko paskutinis darbo grupės posėdis dėl Visuomenės informavimo įstatymo pakeitimo, kuriuo...

Rinkodara
2021.02.25
Japonijos prekybininkai reikšmingai siaurina asortimentą, Lietuvoje – tik kai kurie Premium

Tokijuje veikianti duomenų analitikos bendrovė „Nikkei POS“, analizuojanti prekių kainas ir apyvartumą...

Prekyba
2021.02.25
„Twitter“ užblokavo šimtus paskyrų siejamų su Rusija, Iranu

„Twitter“ pranešė, kad užblokavo 373 paskyras, susijusias su Rusija, Iranu ir Armėnija, nes jose skelbiama...

Rinkodara
2021.02.24
Prekybininkai: žinant gerus „žūklės plotus“, šokteli ir konversija  Premium 1

Antrojo karantino metu suvaržius fizinę prekybą internetiniai verslai gavo dar vieną augimo progą.

Prekyba
2021.02.24
„Password 2021“: efektyviausi rinkodaros projektai ir CMO rinkimai 1

Jau aštuonioliktą kartą „Verslo žinios“ kviečia varžytis dėl efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos...

Rinkodara
2021.02.24
„Amber Food“ iš pandemijos gniaužtų lips su naujais prekės ženklais Premium

Nors restoranų verslą tebepančioja pandemija ir vėluojanti valstybės parama, įmonės ieško sprendimų, kaip...

Rinkodara
2021.02.24
20 mln. Eur parama SVV prekių ženklams: Lietuva tarp aktyviausių Premium

Kovo 1 d. prasidės antrasis Europos Komisijos ir ES intelektinės nuosavybės tarnybos (ESINT) bandomojo...

Rinkodara
2021.02.23
Konversijos rodiklis: kartais trūkumus ištaisyti vieni juokai, o rezultatas įspūdingas  Premium

Konversija yra vienas pagrindinių rodiklių, kuriuos stebi ir analizuoja visi e. prekybininkai, siekiantys...

Prekyba
2021.02.23
Sustyguotas prekių grąžinimas skatina pirkti internete Premium

Augant e. prekybai, atitinkamai didėja ir grąžinamų prekių skaičius, o galimybė tai atlikti nemokamai yra...

Prekyba
2021.02.21
Technologijų milžinų ir žiniasklaidos karas: kas bus laimėtojas Premium

„Facebook“ ir „Google“ šią savaitę Australijoje, reaguodamos į šioje šalyje svarstomą įstatymą, kuris...

Rinkodara
2021.02.20
„TV3 grupė“ pristato naują sporto kanalą

„TV3 grupė“ pristato naują televizijos kanalą „TV3 Sport Open“. Jis išplės žiniasklaidos grupės sporto...

Rinkodara
2021.02.19
„Baltisches Haus“ atnaujina prekės ženklą

Komercinio NT plėtros ir valdymo bendrovė „Baltisches Haus“ po penkiolikos metų atnaujino savo prekės ženklą...

Rinkodara
2021.02.19
Reputacijos pagalvė: ar padės amortizuoti „CityBee“ krizę Premium 4

Didesnės ar mažesnės krizės įprastai verslą ištinka netikėtai ir bene vienintelis aspektas, kuris be...

Rinkodara
2021.02.19
Išrinkti gražiausi lietuviškų įmonių pavadinimai 5

1999-aisiais Jungtinės Tautos vasario 21-ąją paskelbė Tarptautine gimtosios kalbos diena, ta proga Lietuvoje...

Laisvalaikis
2021.02.19
„Fabula“ plečia vadovų komandą

Komunikacijos paslaugų agentūra „Fabula“ plečia aukščiausio lygmens specialistų komandą: kūrybos vadovo...

Rinkodara
2021.02.19
„Ignitis“ komunikacijos sandoriai: ir vidaus, ir išorinių partnerių konkursai Premium 3

UAB „Ignitis“ vidaus sandoriu iš UAB „Ignitis grupės paslaugų centras“ perka komunikacijos paslaugas už 1,5...

Rinkodara
2021.02.19
Raudonasis Kryžius turi naują komunikacijos vadovę 1

Lietuvos Raudonojo Kryžiaus komunikacijos vadove pradeda dirbti komunikacijos specialistė Žydronė Lukšytė.

Rinkodara
2021.02.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus