„Maxima“ nurungė ir „Coca-Colą“, ir „Tele2“

Tarp labiausiai įsiminusių kalėdinių reklamų investicijas gerokai per šį laikotarpį padidinusios Tele2 šventinė reklama, antra Telia Lietuva. Tačiau labiausiai patikusiųjų sąraše jos nusileidžia jautriam Maximos klipui.
Pasak Mindaugo Liaudenskio, periodiškai reklamų tyrimus atliekančios bendrovės Synopticom Ad Research vadovo, didžiausias 2020-ųjų kalėdinių reklamų pokytis, palyginti su ankstesniais metais, tai, kad jose matėme mažiau vaišėmis nuklotų stalų ir gi ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus vz.lt, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti