„Gintarinė vaistinė“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Publikuota: 2020-12-04
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Vaistinių tinklo „Gintarinė vaistinė“ socialinių tinklų komunikacija rūpinsis kūrybinė rinkodaros agentūra „AdDrama“.

„AdDrama“ bus atsakinga už prekės ženklo strateginę, kūrybinę bei taktinę komunikaciją „Facebook“ ir „Instagram“. Iki šiol agentūra jau rūpinosi pavieniais „Gintarinės vaistinės“ komunikacijos projektais.

„Mūsų pasirinkimą lėmė „AdDrama“ pasiūlyti kokybiški strateginiai bei kūrybiniai sprendimai ir tai, kad ši agentūra jau anksčiau puikiai pasirodė įgyvendindama atskirus mūsų projektus. Džiaugiamės pratęsę draugystę ir perdavę „Gintarinės vaistinės“ socialinius tinklus į vienas rankas. Norint įgyvendinti kūrybiškus sprendimus, turime kalbėti viena kalba“, – teigia Irena Tėvelienė, „Gintarinės vaistinės“ Rinkodaros skyriaus vadovė.

„Gintarinė vaistinė“ su „AdDrama“ pasirašė 2 metų bendradarbiavimo sutartį. Iki šiol vaistinių tinklas dirbo su integruotos komunikacijos agentūra „Idea Prima“.

Tarp agentūros „AdDrama“ didžiausių klientų – leidykla „Šviesa“, prekybos tinklas „Iki“, telekomunikacijų bendrovė „Telia“ ir t.t.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Kova dėl vietos jūsų televizoriaus pultelyje Premium

Turinio transliavimo platformų ir operacinių sistemų gamintojų kova dėl galimybės turėti savo prekės ženklo...

Technologijos
2021.01.20
„Google“ skiria 2 mln. Eur paramą skaitmeniniams projektams

„Google“ paskelbė pradedanti vykdyti savo pirmąją filantropinę iniciatyvą – „Google.org Impact Challenge“,...

Rinkodara
2021.01.20
Klasiškas trio, kuris tobulai tebeveikia reklamoje Premium

Palankiausią emocinį įsitraukimą pasiekė didžiausius biudžetus šventinei reklamai skyrusios telekomunikacijų...

Rinkodara
2021.01.20
LVPA apie paramos galimybes informuos ir podkastais

Lietuvos verslo paramos agentūra (LVPA) praneša, kad apie paramos galimybes informuos ir tinklalaidėmis...

Gazelė
2021.01.19
JAV „Amazon“ patraukta į teismą dėl padidintų e. knygų kainų 

JAV advokatų kontora „Hagens Berman“ pateikė grupinį ieškinį internetinės mažmeninės prekybos milžinei...

Prekyba
2021.01.18
Vyriausybė kol kas nesvarstys parduotuvių atidarymo, nors darbdaviai prašo  6

Lietuvos darbdavių konfederacija pirmadienį paragino Vyriausybę atšaukti dabartinius prekybos ribojimus ir...

Prekyba
2021.01.18
„Attention Insight“ pritraukė 285.000 Eur investiciją

Startuolis „Attention Insight“, vystantis dirbtinio intelekto algoritmais paremtą platformą, skirtą vartotojų...

Technologijos
2021.01.18
Labiausiai per metus pasistiebė „Senukai.lt“, ant kulnų mina „Varle.lt“ Premium 2

Pagal pritraukiamus klientų srautus pirmąsias tris pozicijas Baltijos šalyse 2020 m. užėmė šios e. svetainės:...

Prekyba
2021.01.18
„Telia“ pasitelkė „BMK Vision“: tikslūs duomenys leidžia gerinti paslaugų kokybę Verslo tribūna

Tiksliai stebėti salonų lankytojų srautus, juos analizuoti ir remiantis šiais duomenimis tobulinti vidinių...

Rinkodara
2021.01.18
Apklausa: kaip 2021 m. mato komunikacijos agentūrų vadovai

Komunikacijos industrijos asociacijos atlikta agentūrų vadovų apklausa parodė, kad pusė agentūrų pernai...

Rinkodara
2021.01.17
Žiūrimiausi „YouTube“ kanalai Lietuvoje 13

2020-aisiais žiūrimiausias „YouTube“ kanalas Lietuvoje — LRT, metų muzikinis kanalas – „Dynoro“, skaičiuoja...

Rinkodara
2021.01.17
Pasaulio verslo lyderiai: atsigauti po pandemijos padės trys strategijos Premium

69% pasaulio verslo lyderių planuoja 2020 m. baigti prasčiau: kone pusė teigia, kad rezultatai bus apie 20%...

Rinkodara
2021.01.17
„Eurovizija 2021“: suplanuoti keturi scenarijai

Nacionalinis transliuotojas šį šeštadienį pradeda „Eurovizijos“ nacionalinę atranka „Pabandom iš naujo!“. Dėl...

Rinkodara
2021.01.16
9 prekybos tendencijos, aktualios 2021 metais  Premium

Vertinant veiksnius, darančius įtaką prekybos sektoriui šiais metais, pirmiausia, kalbama apie pandemiją.

Prekyba
2021.01.15
Pirmąjį mėnesį dažniausiai cituotas A. Dulkys, mažiausiai – D. Kreivys

Pirmąjį mėnesį po naujosios Vyriausybės priesaikos daugiausia žiniasklaidos dėmesio sulaukė sveikatos...

Rinkodara
2021.01.15
PC valdytojai: nuomos pajamos kritusios, tikimasi valdžios paramos Premium 15

Konkreti Vyriausybės priemonė, skirta nuomos mokesčio kompensavimui, kaip buvo per pirmą karantiną, nėra...

Prekyba
2021.01.15
„Barbora“ žengia į Lenkijos rinką 3

Elektroninė maisto ir kasdienių prekių parduotuvė „Barbora“ ruošiasi pradėti veiklą Lenkijoje.

Prekyba
2021.01.14
Skirtingos prekybininkų strategijos: investuoja, bet ne visi atvirauja Premium 1

Konkurencija mažmeninės prekybos rinkoje Lietuvoje išlieka itin aštri ir dabartinėmis pandemijos sąlygomis...

Prekyba
2021.01.14
Metai, kai sprogo e. prekybos supernova Premium 5

Koronaviruso pandemijos įkarštyje ypatingai išaugo e. prekybos vaidmuo – didėjo investicijos į e. komercijos...

Prekyba
2021.01.13
Statistika: metinė infliacija artima nuliui 5

2020 m. gruodį, palyginti su 2019 m. gruodžiu, metinė infliacija buvo neigiama ir sudarė –0,1%, pagal...

Prekyba
2021.01.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus