Kaunas originaliai kviečia rėmėjus

Publikuota: 2020-11-29
Organizatorių nuotr.
svg svg
Organizatorių nuotr.

„Kaunas – Europos kultūros sostinė 2022“ su originalia reklamine kampanija kviečia prekės ženklus prisijungti prie rėmėjų.

Praėjusią savaitę Kaune pasirodė lauko reklama, skelbianti: „Įdarbinsime prekės ženklą. Patirtis nebūtina“. Taip verslai yra kviečiami prisijungti prie rėmėjų.

„Nors jau gerą pusmetį gyvename dramatiškai prisitaikę prie pandemijos padiktuotų ekonominių ir socialinių sąlygų, kai įmonių biudžetai, o ypač skirti rinkodarai, yra suvaržyti, kviečiame įmones surizikuoti ir prekių ženklų sklaidai skirtas lėšas „įdarbinti“ Europos kultūros sostinės programoje ir susigrąžinti ne tik materialinę, bet ir moralinę vertę, prisidedant prie pokyčio mieste ir regione kūrimo“, – išplatintame pranešime pažymi Mindaugas Reinikis, „Kaunas 2022“ rinkodaros ir komunikacijos vadovas.

Pasak M. Reinikio, Europos kultūros sostinės titulo metai Kaune yra unikali galimybė verslui, pasitaikanti kartą per kelioliką metų, prisidėti prie didžiausio, gilias tradicijas turinčio kūrybinio festivalio, truksiančio visus metus.

„Kauno ir Kauno rajono pasiruošimas Europos kultūros sostinės titulo metams, nepaisant pandemijos keliamų rizikų, jau yra pasiekęs finišo tiesiąją. Kartu su daugiau nei šimtu kultūros organizacijų, 2022-aisiais surengsime didžiausią ir ilgiausią pasaulyje kultūros festivalį – šventę kauniečiams, europiečiams ir pasaulio piliečiams bei pristatysime išskirtinius kultūros įvykius kiekvieną metų savaitgalį, taip pat pakviesime į didžiųjų renginių trilogiją. Pas mus „įsidarbinusiems“ prekės ženklams siūlome matomumo užtikrinimą ne tik Lietuvos, tačiau ir plačioms užsienio auditorijoms“, – teigia M. Reinikis.

Europos kultūros sostinės biudžetas visos programos įgyvendinimui – 30 mln. Eur. Pagrindinis šio projekto finansuotojas – Kauno miesto savivaldybė, skirianti 12 mln. Eur. Lietuvos Respublikos Vyriausybė skiria 10 mln. Eur, Kauno rajono savivaldybė – 4 mln. Eur.

Likusius 4 mln. Eur reikiamo programos biudžeto siekiama pritraukti iš įvairių Europos fondų ir privataus kapitalo.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Klasiškas trio, kuris tobulai tebeveikia reklamoje Premium

Palankiausią emocinį įsitraukimą pasiekė didžiausius biudžetus šventinei reklamai skyrusios telekomunikacijų...

Rinkodara
05:45
LVPA apie paramos galimybes informuos ir podkastais

Lietuvos verslo paramos agentūra (LVPA) praneša, kad apie paramos galimybes informuos ir tinklalaidėmis...

Gazelė
2021.01.19
JAV „Amazon“ patraukta į teismą dėl padidintų e. knygų kainų 

JAV advokatų kontora „Hagens Berman“ pateikė grupinį ieškinį internetinės mažmeninės prekybos milžinei...

Prekyba
2021.01.18
Vyriausybė kol kas nesvarstys parduotuvių atidarymo, nors darbdaviai prašo  6

Lietuvos darbdavių konfederacija pirmadienį paragino Vyriausybę atšaukti dabartinius prekybos ribojimus ir...

Prekyba
2021.01.18
„Attention Insight“ pritraukė 285.000 Eur investiciją

Startuolis „Attention Insight“, vystantis dirbtinio intelekto algoritmais paremtą platformą, skirtą vartotojų...

Technologijos
2021.01.18
Labiausiai per metus pasistiebė „Senukai.lt“, ant kulnų mina „Varle.lt“ Premium 2

Pagal pritraukiamus klientų srautus pirmąsias tris pozicijas Baltijos šalyse 2020 m. užėmė šios e. svetainės:...

Prekyba
2021.01.18
„Telia“ pasitelkė „BMK Vision“: tikslūs duomenys leidžia gerinti paslaugų kokybę Verslo tribūna

Tiksliai stebėti salonų lankytojų srautus, juos analizuoti ir remiantis šiais duomenimis tobulinti vidinių...

Rinkodara
2021.01.18
Apklausa: kaip 2021 m. mato komunikacijos agentūrų vadovai

Komunikacijos industrijos asociacijos atlikta agentūrų vadovų apklausa parodė, kad pusė agentūrų pernai...

Rinkodara
2021.01.17
Žiūrimiausi „YouTube“ kanalai Lietuvoje 13

2020-aisiais žiūrimiausias „YouTube“ kanalas Lietuvoje — LRT, metų muzikinis kanalas – „Dynoro“, skaičiuoja...

Rinkodara
2021.01.17
Pasaulio verslo lyderiai: atsigauti po pandemijos padės trys strategijos Premium

69% pasaulio verslo lyderių planuoja 2020 m. baigti prasčiau: kone pusė teigia, kad rezultatai bus apie 20%...

Rinkodara
2021.01.17
„Eurovizija 2021“: suplanuoti keturi scenarijai

Nacionalinis transliuotojas šį šeštadienį pradeda „Eurovizijos“ nacionalinę atranka „Pabandom iš naujo!“. Dėl...

Rinkodara
2021.01.16
9 prekybos tendencijos, aktualios 2021 metais  Premium

Vertinant veiksnius, darančius įtaką prekybos sektoriui šiais metais, pirmiausia, kalbama apie pandemiją.

Prekyba
2021.01.15
Pirmąjį mėnesį dažniausiai cituotas A. Dulkys, mažiausiai – D. Kreivys

Pirmąjį mėnesį po naujosios Vyriausybės priesaikos daugiausia žiniasklaidos dėmesio sulaukė sveikatos...

Rinkodara
2021.01.15
PC valdytojai: nuomos pajamos kritusios, tikimasi valdžios paramos Premium 15

Konkreti Vyriausybės priemonė, skirta nuomos mokesčio kompensavimui, kaip buvo per pirmą karantiną, nėra...

Prekyba
2021.01.15
„Barbora“ žengia į Lenkijos rinką 3

Elektroninė maisto ir kasdienių prekių parduotuvė „Barbora“ ruošiasi pradėti veiklą Lenkijoje.

Prekyba
2021.01.14
Skirtingos prekybininkų strategijos: investuoja, bet ne visi atvirauja Premium 1

Konkurencija mažmeninės prekybos rinkoje Lietuvoje išlieka itin aštri ir dabartinėmis pandemijos sąlygomis...

Prekyba
2021.01.14
Metai, kai sprogo e. prekybos supernova Premium 5

Koronaviruso pandemijos įkarštyje ypatingai išaugo e. prekybos vaidmuo – didėjo investicijos į e. komercijos...

Prekyba
2021.01.13
Statistika: metinė infliacija artima nuliui 5

2020 m. gruodį, palyginti su 2019 m. gruodžiu, metinė infliacija buvo neigiama ir sudarė –0,1%, pagal...

Prekyba
2021.01.12
Dėl „Sviesto sviestuoto“ žodį tarė teisininkai: trūksta argumentų Premium 20

Netikėtai įsiplieskęs skandalas dėl to, ar prekės ženklas „Sviestas sviestuotas“ klaidina vartotojus, sulaukė...

Gazelė
2021.01.12
Pandemijos akivaizdoje – vartojimo pokyčių evoliucija  Premium

Mažmeninės prekybos tinklai, kuriuose dominuoja maisto prekės, per pandemiją išlaikė parduotuves atviras,...

Prekyba
2021.01.11

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus