„Panorama“ vėl keičia savo pavadinimą

Publikuota: 2020-11-16
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Prekybos ir pramogų centras „Panorama“, kaip ir praėjusiais metais, laikinai, šventiniu periodu, keičia pavadinimą ir tampa „Dovanorama“.

Šiemet prekybos centras žengė ir dar vieną žingsnį – ne tik šventiniu laikotarpiu pakeitė pavadinimą, bet ir su partneriais, drabužių prekės ženklu „Happeak“, sukūrė kalėdinę drabužių liniją šeimai. Be to, kiekvienas įsigytas drabužis prisidės prie paramos „Jaunimo linijai“.

„Norime karantino laikotarpiu, kuomet vyrauja slogi nuotaika ir nežinia, įnešti truputį džiugesio ir priminti apie artėjančias Kalėdas. Praėjusiais metais prekybos centro pavadinimo pokytis sukėlė daugybės mūsų lankytojų nuostabą, tapome pirmuoju tokiu atveju Baltijos šalyse, o šiemet kampaniją tęsiame ir toliau“, – išplatintame pranešime pažymi Birutė Kalanovaitė, prekybos centro vadovė.

Ji priduria, kad šiemet kampanija didelį dėmesį skiria šeimai, ypač vaikams bei jų emocinei gerovei. Dėl šios priežasties nuspręsta kampanijai suteikti daugiau prasmės – nuo kiekvieno įsigyto drabužio 1 Eur atiteks „Jaunimo linijai“.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Prekės ženklo „Happeak“ įkūrėjas Gediminas Dambrauskas sako, kad bendras projektas su prekybos centru leidžia abiem prekės ženklams išbandyti savo kūrybiškumą.

nuotrauka::1left

„Bet kokioje veikloje reikia ieškoti originalių kelių, kaip nustebinti viską mačiusį pirkėją. Šių dienų kontekstas tapo savotišku spyriu, kuris parodo, kad kai kuriems prekių ženklams netikėtumai suteikia didesnį pagreitį ir įkvepia kūrybiškumo“, – kalba G. Dambrauskas.

Duoklė saugumui 

Anot B. Kalanovaitės, galimam lankytojų srauto padidėjimui prieš Kalėdas pasiruošta iš anksto ir nuolat sekami naujausi reikalavimai.

Neseniai imtasi papildomų saugumo priemonių, centras prisijungė prie pilotinio saugios veiklos projekto. Jį vykdo Lietuvoje veikiantis Gynybos paramos fondas, bendradarbiaujantis su tarptautiniais Pasaulio sveikatos organizacijos, Jungtinių Tautų ir kitais civilinės saugos ekspertais bei atsargos kariškiais.

„Prekybos centre periodiškai budi ir saugumą užtikrina fondo savanoriai, patalpose atsirado specialios lankytojų srautus reguliuojančios žymos“, – sako B. Kalanovaitė.

VŽ rašė, kad pernai pirmą kartą startavęs su tokia kampanija ir pakeitęs pavadinimą, prekybos centras teigiamai įvertino kampanijos rezultatus – tai padėjo išsiskirti aršioje konkurencijoje, pritraukti naujų klientų ir išauginti pardavimus.

Plačiau skaitykite čia.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku