„Pixevia“ rankose – 1  mln. Eur investicijos

Publikuota: 2020-08-05
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Pirmąją dirbtinio intelekto valdomą parduotuvę Europoje sukūrusi technologijų bendrovė pritraukė investicijų sprendimo vystymui ir plėtrai.

Technologijos kūrėjai pažymi, kad visiškai automatizuotos parduotuvės – veiksmingas būdas pandemijos metu apsaugoti prekybininkus ir pirkėjus.

Lietuvos technologijų bendrovė „Magma Solutions“, sukūrusi „Pixevia“, pirmąją dirbtinio intelekto valdomą parduotuvę Europoje, pritraukė 1 mln. Eur investicijų. Jos nukreipiamos išmaniųjų parduotuvių technologijos vystymui ir plėtrai Europoje.

Į „Pixevia“ investavo rizikos kapitalo fondai „Iron Wolf Capital“, „Open Circle Capital“ ir „Practica Capital“ bei verslo angelai Mantas Mikuckas („Vinted“), Tomas Okmanas ir Eimantas Sabaliauskas („Tesonet“).

„Pixevia“ technologija leidžia visiškai automatizuoti mažmeninę prekybą pasitelkiant dirbtinį intelektą ir informaciją iš vaizdo kamerų. Parduotuvėje įrengtas kamerų tinklas fiksuoja ir analizuoja pirkėjo judėjimą, paimamas ir atgal į lentynas padedamas prekes. Dirbtinis intelektas apdoroja gaunamą informaciją ir automatiškai suformuoja pirkėjo krepšelį. Baigęs rinktis prekes, pirkėjas tiesiog išeina pro vartelius, pinigai už prekes nuskaičiuojami nuo iš anksto įvestos mokėjimo kortelės.

„Išmaniosios, dirbtinio intelekto valdomos parduotuvės yra patikimas sprendimas su COVID-19 iššūkiu susidūrusiam mažmeninės prekybos sektoriui. Parduotuvėje ne tik išvengiama sąlyčio su žmonėmis – joje įdiegta apsaugos sistema automatiškai dezinfekuoja patalpas tuo metu, kai jose nėra žmonių“, – išplatintame pranešime teigia Mindaugas Eglinskas, „Pixevia“ vadovas.

Kaip VŽ interviu teigia M. Eglinskas, šią minutę jų dėmesys sutelktas Prancūzijos, Ispanijos, Italijos regionuose, kuriuose turi didžiausią įdirbį.

„Artimiausiais mėnesiais tapsime aktyvesni Skandinavijoje, Vokietijoje, Didžiojoje Britanijoje. Mūsų tikslas yra dirbti su dideliais prekybos tinklais, kurie turi mažesnio formato, nuo 40 iki 200 kv. m ploto, parduotuves, arba su tokiais, kurie specializuojasi patogaus apsipirkimo (angl. convenience) segmente“, – VŽ teigia M. Eglinskas.

„Pixevia“ išmanioji parduotuvė 2019 m. įrengta Lietuvos sostinės Vilniaus senamiestyje buvo pirmoji tokio tipo parduotuvė Europoje.

Automatizuotoje parduotuvėje prekiaujama maisto produktais ir būtiniausiomis prekėmis, joje apsipirkimas gali trukti labai trumpai, apsipirkti galima ir per 20 sekundžių. Apie jos rezultatus skaitykite čia.

Pasitelkdama rizikos kapitalo fondų ir verslo angelų investicijas, „Pixevia“ ketina vystyti technologiją ir plėsti ją į kitas Europos šalis, pirmiausiai orientuodamasi į prekybos ir degalinių tinklus.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Rugpjūtį mažmeninės prekybos įmonių apyvarta padidėjo 0,5% 

Išankstiniais duomenimis, mažmeninės prekybos įmonių apyvarta be PVM 2020 m. rugpjūtį sudarė...

Prekyba
10:46
FNTT atliko kratas kompiuterine technika prekiaujančioje įmonėje 

Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybos (FNTT) Vilniaus apygardos valdyba, vadovaujant Vilniaus apygardos...

Prekyba
10:29
IKEA keičia darbdavio komunikacijos kryptį

IKEA keičia darbdavio komunikaciją – dirbti bendrovėje kvies jos esami darbuotojai.

Rinkodara
2020.09.27
Sprendžia lygtį, ar auganti e. komercija – ilgalaikė tendencija Premium

Sportinės aprangos gamybos milžinė „Nike“ viliasi, kad e. prekybos šuolis, sekęs po koronaviruso pandemijos...

Prekyba
2020.09.27
TOP 10 turtingiausiųjų mados versle  Premium

Didžiausios pasaulyje prabangos prekių grupės LVMH vadovas Bernard’as Jeanas Etienne’as Arnault yra...

Prekyba
2020.09.26
Teismas: bauda „Eurovaistinei“ skirta teisingai 1

8.700 Eur bauda vaistinių tinklui „Eurovaistinė“ už klaidinančią reklamą skirta pagrįstai, nusprendė teismas.

Rinkodara
2020.09.25
Darbo išteklius planuoti „Iki“ padės dirbtinis intelektas  Premium 1

Prekybos tinklas „Iki“ savo parduotuvėse pradeda diegti automatizuotą darbo išteklių planavimo (DIP) sistemą,...

Prekyba
2020.09.25
„Varlė.lt“ investuoja į naują sandėlį 9

Prekybos centras internete „Varlė.lt“ atsisako kai kurių logistikos ir sandėliavimo partnerių ir keliasi į...

Prekyba
2020.09.24
Džiaugsmo kartėlis tarp „Akropolio“ ir restorano „Džiaugsmas“ Premium 2

Valstybinis patentų biuras nagrinėja kelis ginčus tarp UAB „Akropolis Group“ ir UAB „Džiugu“, valdančios...

Rinkodara
2020.09.24
„Fielmann“ pasirinko naujus žiniasklaidos planavimo partnerius

Optikos bendrovė „Fielmann“ pradeda bendradarbiavimą su žiniasklaidos planavimo agentūra „Open Agency“.

Rinkodara
2020.09.23
Vartojimo tendencijos teigiamos, nuotaikos – atsargios Premium

Didžiausią galvos skausmą šiandien mažmenininkams kelia lėta vartojimo atsigavimo kreivė ir vis dar...

Prekyba
2020.09.23
„Ozas“ baigia įrengti baseinų kompleksą 3

Prekybos ir pramogų centras „Ozas“ nekeičia planų įrengti tris mokymo plaukti baseinus. Baseino erdvėje...

Prekyba
2020.09.22
„Triniti Jurex“ turi naują rinkodaros ir komunikacijos vadovę

Besijungiančių advokatų kontorų „Triniti“ ir „Jurex“ komunikacijos ir rinkodaros vadove pradeda dirbti Rita...

Rinkodara
2020.09.21
LRT: Eurolygos transliacijų kaina – dvigubai mažesnė nei spekuliuota 3

Lietuvos nacionalinis transliuotojas LRT teigia, kad naujojo sezono Eurolygos rungtynių transliavimo teisių...

Rinkodara
2020.09.21
Dizaino darbai vėl varžysis „NAPA Baltic“

Lietuvos dizaino asociacija (LDA) produktų pakuočių kūrėjus ir verslus kviečia teikti paraiškas į jau šeštus...

Rinkodara
2020.09.20
IPRA konkursas keliamas į kitus metus

Tarptautinė ryšių su visuomene asociacija (IPRA) nukėlė šių metų spalį Vilniuje planuotą komunikacijos...

Rinkodara
2020.09.20
„Lidl Lietuva“ ir „Tele2“ apsikeitė vietomis

Tyrimų bendrovės „Kantar“ duomenys rodo, kad liepą fiksuodamas spartesnis reklamos rinkos atsigavimas.

Rinkodara
2020.09.20
Lionelis Messi laimėjo 9 m. trukusį teisinį ginčą Premium

Futbolininkas Lionelis Messi po devynerius metus trukusio teisinio mūšio gali naudoti savo vardą kaip prekės...

Rinkodara
2020.09.19
TV3 turi naują komercijos direktorių

Naują TV sezoną TV3 žiniasklaidos grupė pasitinka ne tik su pokyčiais programoje, bet ir įmonės vadovybėje –...

Rinkodara
2020.09.18
Paskelbtas konkursas šalies vizualiniam ženklui kurti

Vyriausybės kanceliarija paskelbė konkursą vizualinėms šalies identiteto sukūrimo paslaugoms pirkti.

Rinkodara
2020.09.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus