„Pixevia“ rankose – 1  mln. Eur investicijos

Publikuota: 2020-08-05
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Pirmąją dirbtinio intelekto valdomą parduotuvę Europoje sukūrusi technologijų bendrovė pritraukė investicijų sprendimo vystymui ir plėtrai.

Technologijos kūrėjai pažymi, kad visiškai automatizuotos parduotuvės – veiksmingas būdas pandemijos metu apsaugoti prekybininkus ir pirkėjus.

Lietuvos technologijų bendrovė „Magma Solutions“, sukūrusi „Pixevia“, pirmąją dirbtinio intelekto valdomą parduotuvę Europoje, pritraukė 1 mln. Eur investicijų. Jos nukreipiamos išmaniųjų parduotuvių technologijos vystymui ir plėtrai Europoje.

Į „Pixevia“ investavo rizikos kapitalo fondai „Iron Wolf Capital“, „Open Circle Capital“ ir „Practica Capital“ bei verslo angelai Mantas Mikuckas („Vinted“), Tomas Okmanas ir Eimantas Sabaliauskas („Tesonet“).

„Pixevia“ technologija leidžia visiškai automatizuoti mažmeninę prekybą pasitelkiant dirbtinį intelektą ir informaciją iš vaizdo kamerų. Parduotuvėje įrengtas kamerų tinklas fiksuoja ir analizuoja pirkėjo judėjimą, paimamas ir atgal į lentynas padedamas prekes. Dirbtinis intelektas apdoroja gaunamą informaciją ir automatiškai suformuoja pirkėjo krepšelį. Baigęs rinktis prekes, pirkėjas tiesiog išeina pro vartelius, pinigai už prekes nuskaičiuojami nuo iš anksto įvestos mokėjimo kortelės.

„Išmaniosios, dirbtinio intelekto valdomos parduotuvės yra patikimas sprendimas su COVID-19 iššūkiu susidūrusiam mažmeninės prekybos sektoriui. Parduotuvėje ne tik išvengiama sąlyčio su žmonėmis – joje įdiegta apsaugos sistema automatiškai dezinfekuoja patalpas tuo metu, kai jose nėra žmonių“, – išplatintame pranešime teigia Mindaugas Eglinskas, „Pixevia“ vadovas.

Kaip VŽ interviu teigia M. Eglinskas, šią minutę jų dėmesys sutelktas Prancūzijos, Ispanijos, Italijos regionuose, kuriuose turi didžiausią įdirbį.

„Artimiausiais mėnesiais tapsime aktyvesni Skandinavijoje, Vokietijoje, Didžiojoje Britanijoje. Mūsų tikslas yra dirbti su dideliais prekybos tinklais, kurie turi mažesnio formato, nuo 40 iki 200 kv. m ploto, parduotuves, arba su tokiais, kurie specializuojasi patogaus apsipirkimo (angl. convenience) segmente“, – VŽ teigia M. Eglinskas.

„Pixevia“ išmanioji parduotuvė 2019 m. įrengta Lietuvos sostinės Vilniaus senamiestyje buvo pirmoji tokio tipo parduotuvė Europoje.

Automatizuotoje parduotuvėje prekiaujama maisto produktais ir būtiniausiomis prekėmis, joje apsipirkimas gali trukti labai trumpai, apsipirkti galima ir per 20 sekundžių. Apie jos rezultatus skaitykite čia.

Pasitelkdama rizikos kapitalo fondų ir verslo angelų investicijas, „Pixevia“ ketina vystyti technologiją ir plėsti ją į kitas Europos šalis, pirmiausiai orientuodamasi į prekybos ir degalinių tinklus.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose

Tema „Rinkodara“

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Tiketa Tour“ grįžta prie senojo pavadinimo

Kelionių organizatorius „Tiketa Tour“ grįžta prie ankstesnio vardo – „Kidy Tour“. Anot jo vadovybės, pokyčius...

Rinkodara
10:12
Lietuvos prekybininkų NPS: matuoja vis daugiau verslų, bet su konkurentais pasilyginti sunkoka Premium

Vienas pagrindinių matų klientų patirčiai įvertinti yra klientų pasitenkinimo rodiklis NPS (angl. „net...

Prekyba
09:39
Plėtros Latvijoje iššūkiai: reikalavimai kasos aparatams, kurių Lietuvoje nėra Premium

Lietuvos įmonės, besiplėsdamos į Latviją, susiduria su netikėtumais, apie kuriuos neretai iš anksto...

Prekyba
05:45
„Iki“ steigia Skaitmeninių kanalų departamentą, keičiasi rinkodaros vadovas 1

Plėtros ir atsinaujinimo planus įgyvendinanti UAB „Palink“, valdanti prekybos tinklą „Iki“, steigia...

Rinkodara
2021.12.01
Bauda „CityBee“ rekordinė, tačiau iš duomenų skandalo „išsisukta pigiai“ Premium 1

Valstybinė duomenų apsaugos inspekcija (VDAI) po beveik 10 mėnesių trukusio tyrimo dėl klientų duomenų...

Rinkodara
2021.11.30
„CityBee“ skirta 110.000 Eur bauda už BDAR pažeidimus 14

Valstybinė duomenų apsaugos inspekcija (VDAI) pirmadienį skyrė 110.000 Eur administracinę baudą trumpalaikės...

Rinkodara
2021.11.30
Juodojo penktadienio rezultatai: dar vienas prekybos šuolis Premium 2

Nuolaidų akcija „Juodasis penktadienis“ patvirtino prognozę, kad COVID-19 laikotarpis daliai gyventojų...

Prekyba
2021.11.30
Komunikacija „Facebook“ ir „Instagram“: skirtumai nuo bankų iki telekomunikacijų Premium

Žiniasklaidos planavimo agentūra „Inspired UM“ išvystė programinį sprendimą ir sukūrė „Facebook“ bei...

Rinkodara
2021.11.30
Prie „click & collect“ paslaugą siūlančių prekybininkų prisideda „Iki“, be šios paslaugos lieka „Lidl“ ir „Norfa“ Premium

Apsipirkimo būdas, kai mobiliojoje programėlėje ar prekybininko interneto svetainėje pasirenkamas „click &...

Prekyba
2021.11.29
„Putokšnis“ keičia prekės ženklą 1

Viena iš PET pakuočių gamybos lyderių Lietuvoje, UAB „Putokšnis“, orientuodamasi į tvarią gamybą ir nulinės...

Pramonė
2021.11.29
Paveikiausi reklamos ir komunikacijos kanalai 

Reklama iš lūpų į lūpas bei asmeninė patirtis yra vieni paveikiausių reklamos kanalų Europoje, rodo „Kantar“...

Rinkodara
2021.11.28
J. Pinkevičienė: apie partnerystę su „Žalgiriu“ ir augimą gebant greitai perplanuoti  Premium

Nuo šio lapkričio „Žalgirio“ kosmetiką vyrams gamina Kauno bendrovė „Cosmoway“, o kelis metus trukusi...

Rinkodara
2021.11.26
„Kilo Health“ - antra tarp sparčiausiai augusių įmonių „Deloitte“ reitinge  12

Sveikatingumo paslaugų ir produktų startuolis „Kilo Health“ pateko į sparčiausiai augusių Vidurio Europos...

Rinkodara
2021.11.26
Kaip uždirbti daugiau, arba Klientų aptarnavimas „Deals on Wheels“ stiliumi: tik nemeluokite Premium 7

Pinigai gali ateiti natūraliai, lyg ir savaime, bet tai nereiškia, kad nereikės nieko daryti, primena...

Gazelė
2021.11.26
TOP 100 žymiausių prekės ženklų klientų pasitenkinimo rodiklis 2021 m. Premium

Vienas pagrindinių matų klientų patirčiai įvertinti yra klientų pasitenkinimo rodiklis NPS (angl. „net...

Prekyba
2021.11.25
Siekiama griežtinti politinę reklamą „Facebook“ ir „Google“

Siekiama įgalinti technologijų milžines „Facebook“ ir „Google“ atskleisti, kaip socialinių tinklų vartotojams...

Rinkodara
2021.11.24
IKEA atidaro pirmąją planavimo studiją Baltijos šalyse 

IKEA atidaro pirmąją planavimo studiją Baltijos šalyse. Naujo koncepto prekybos vieta įkurta Estijoje, Tartu...

Prekyba
2021.11.24
A. Žakas: influencerių agentūroms konkurencijos buvo gerokai per mažai  Premium

Sparčiai augant influencerių rinkodaros biudžetams, veiklą pradeda nauja specializuota agentūra „Relate“. Ji...

Rinkodara
2021.11.24
Aktualu prekybos sektoriui: kokie teisės aktai keičiasi nuo 2022 m. sausio  Premium

Prekybos sektoriaus įmonių veiklai įtaką darys nuo 2022 m. įsigaliosiantys teisės aktų pakeitimai,...

Prekyba
2021.11.23
Rekordininkė – „Httpool Lithuania“, ryški lyderė – „Publicum“ Premium

Darbuotojų trūkumas, jų migracija tarp konkuruojančių agentūrų neaplenkia ir rinkodaros bei komunikacijos...

Rinkodara
2021.11.22

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku