Lietuvos oro uostuose startavo skaitmeninė reklamos užsakymo platforma

Publikuota: 2020-07-28
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Lietuvos oro uostuose startavo nauja reklamos užsakymo ir valdymo platforma. Ji leidžia vienoje vietoje rasti oro uostų reklamos priemones, jas savarankiškai užsakyti bei valdyti visą susijusią reklamos kampanijų informaciją. Visa tai klientas gali atlikti nuotoliniu būdu, be jokio fizinio užsakymų tvirtinimo ar derinimo.

„Keleivių srautams oro uostuose vėl atsistatant, visų patogumui sukūrėme kol kas analogų Lietuvoje neturinčią, interaktyvią reklamos užsakymo platformą. Šio įrankio pagalba tiek pavieniai užsakovai, tiek reklamos ar renginių agentūros, įvairūs kiti didesni ir smulkūs verslai galės patys greitai ir efektyviai suplanuoti reklamos kampaniją Lietuvos oro uostų tinkle. Šis sprendimas iš esmės palengvins galimybes parodyti norimą informaciją oro uostų keleiviams, kurių kasmet sulaukiame vis daugiau, o tai lygiagrečiai reiškia ir augantį reklamos pasiekiamumą“, – išplatintame pranešime pažymi Justinas Stepšys, Lietuvos oro uostų komercijos departamento direktorius.

Jis priduria, kad visuose trijuose oro uostuose vienas iš sparčiausiai augusių pajamų rodiklių – neaviacinės pajamos, kurios per 5 įmonės veiklos metus išaugo daugiau nei du kartus. Tokiems rezultatams įtakos turėjo oro uostų dėmesys šios srities efektyvumo didinimui, savo infrastruktūros galimybių išnaudojimui.

Viena iš neaviacinių veiklų – komercinės reklamos paslaugos. Dar 2019 m. pradžioje iš esmės buvo atnaujinti visi skaitmeniniai reklamos ekranai ir įdiegtos papildomos priemonės.

Šiuo metu oro uostuose yra įrengtos 84 reklaminės pozicijos, kuriose naudojami aukštos kokybės vaizdo ekranai, atnaujintos 46 reklamos tekstilinės šviesdėžės, naudojamos 74 nestandartinės reklamos pozicijos, įrengta Lietuvoje didžiausia vaizdo siena Vilniaus oro uosto vidaus patalpose, o Vilniaus ir Kauno oro uostuose siūlomos reklamos priemonės yra ne tik terminalų viduje, bet ir lauke.

nuotrauka::1

Pasak J. Stepšio, pasitelkiant naująją savitarnos platformą oro uostuose, pats reklamos užsakovas nuotoliniu būdu gali gauti visą reikiamą informaciją apie reklamos pozicijas – vos keliais mygtuko paspaudimais surinkti norimų užsakyti reklamos priemonių krepšelį, sukurti naują reklamos kampaniją, pateikti norimą transliuoti reklamos turinį bei gauti transliuojamos reklamos ataskaitas. Visas procesas bus stebimas, prižiūrimas pardavimo vadovų, tačiau veiks išimtinai elektroninėje erdvėje.

„Platformoje galima išfiltruoti reklamos pozicijas pagal jų vietą ir tikslinės auditorijos poreikius, o ieškant laisvų reklamos priemonių, reklamas galima filtruoti pagal laiko, kainos ar laisvų reklaminių tinklelių kriterijus. Vienoje vietoje patogiu formatu yra pateikiami ir interaktyvūs visų oro uostų žemėlapiai“, – kalba J. Stepšys.

Jis priduria, kad užsakovas galės matyti ir savo reklamos rezultatus: nuolat atnaujinamus statistinius duomenis, kurie leis stebėti ir tiksliai žinoti, kiek kartų reklama jau buvo parodyta, kiek laiko dar bus transliuojama, kokios yra numatytos išlaidos reklamai, taip pat bus pateikiama visa istorinė reklamos užsakymų informacija.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Keičiasi „Panoramos“ rinkodaros vadovė

Prekybos centro „Panorama“ rinkodaros vadovės pareigas pradeda eiti Kristina Aleknienė. Ji keičia Vilmą...

Rinkodara
06:52
Viešinimo konkursų laimėtojai: nuo „vip communications“, „Fabulos“ iki „Carat“ Premium

2011–2018 m. labiausiai viešuosiuose pirkimuose sekėsi komunikacijos paslaugų agentūrai „vip communications“...

Rinkodara
2020.08.06
Viešinimo paslaugų pirkimo lyderiai – Kaunas, oro uostai ir Lietuvos paštas 1

2011–2018 m. labiausiai viešuosiuose pirkimuose sekėsi komunikacijos paslaugų agentūrai „vip communications“...

Rinkodara
2020.08.06
Prekių ženklų komunikacija: po chaoso – į nuosaikų atsigavimą Premium

Žiniasklaidos ir reklamos planavimo bendrovės po itin sėkmingo praėjusių metų visos rinkos augimo šiemetę...

Rinkodara
2020.08.06
„Pixevia“ rankose – 1  mln. Eur investicijos

Pirmąją dirbtinio intelekto valdomą parduotuvę Europoje sukūrusi technologijų bendrovė pritraukė investicijų...

Rinkodara
2020.08.05
M. Eglinskas: pritrauktos lėšos leis pradėti drąsią plėtrą Europoje  Premium 2

Mindaugas Eglinskas, Lietuvos technologijų bendrovės „Magma Solutions“, sukūrusios pirmą dirbtinio intelekto...

Prekyba
2020.08.05
Pandemija užkariavo ir reklamą: nuo „Telios“ iki D. Katkaus Premium 1

Labiausiai įsiminusi 2020 m. pirmojo pusmečio reklama – „Telios“ klipas, trumpais ironiškais siužetais...

Rinkodara
2020.08.05
„Eurovaistinė“ pristato laikiną logotipą ir šūkį 19

Vaistinių tinklas „Eurovaistinė“ nuo rugpjūčio pristato naują pozicionavimą: atnaujintą kainodarą lydės...

Rinkodara
2020.08.04
„Via Jurmala Outlet Village“ startuoja sklandžiai, „kiek tai įmanoma naujomis aplinkybėmis“  Premium

Rugpjūčio 14 d. atidaromame išparduotuvių miestelyje „Via Jurmala Outlet Village“, įsikūrusiame tarp Rygos ir...

Prekyba
2020.08.03
Buvusi „Publicum“ vadovė stojo prie Registrų centro komunikacijos vairo

Registrų centro komunikacijai nuo šio pirmadienio vadovauja Daiva Bumblytė, ligšiolinė komunikacijos...

Rinkodara
2020.08.03
S. Skvernelis apskundė knygos „Kabinetas 339“ reklamą 5

Premjeras Saulius Skvernelis Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai apskundė knygos „Kabinetas 339“...

Rinkodara
2020.08.03
E. prekybos šuolis apnuogino seną spragą – pelningumą Premium

COVID-19 sukėlė e. prekybos antplūdį, tačiau kartu apnuogino ir esminę spragą – vis dar pernelyg dideles...

Prekyba
2020.08.03
Prekybos tinklų apžvalga: „Lidl“ pelningumo rodikliu vejasi „Maximą“ Premium

Augti sparčiau nei bendra mažmeninės prekybos rinka pernai pavyko „Norfos mažmenai“ ir „Lidl Lietuvai“.

Prekyba
2020.08.02
Komunikacijos rinka: riebesnį šuolį darė didžiosios agentūros

Kaip rodo VŽ sudaryta lentelė, per 2019 m. 30-ies didžiausių agentūrų pardavimo pajamos siekė 22,94 mln. Eur...

Rinkodara
2020.08.02
Kita pandemijos pusė: kūrybos žmonėms – pats įdomiausias laikas

20-ies didžiausių kūrybinių ir reklamos gamybos agentūrų pardavimai per 2019 m. išaugo bemaž 18%, jos gavo...

Rinkodara
2020.08.01
„Bottlery“ pradeda naują plėtros etapą  

Šiuo metu 11 parduotuvių turintis mažmeninės prekybos tinklas „Bottlery“ 2022 m. ketina turėti dukart daugiau...

Prekyba
2020.07.31
„Bitė Lietuva“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Telekomunikacijų bendrovės „Bitė Lietuva“ skelbto ryšių su visuomene konkurso laimėtoja tapo agentūra...

Rinkodara
2020.07.31
„Aprangos“ grupė pirmą kartą paskelbė e. prekybos apyvartą Premium

Drabužių prekybos „Aprangos“ grupė šių metų sausio-birželio mėnesiais internetu pardavė prekių už 10,043 mln.

Prekyba
2020.07.30
Dalijimosi ekonomika skverbiasi į prekybą: siekiant tvarumo, „iš antrų rankų“ suskamba kitaip Premium 2

Žemės planeta tėra viena, tačiau iki 2050 m. pasaulio vartojimas bus tokio masto, tarsi jos būtų trys.

Prekyba
2020.07.30
Prekybininkai: turime pakankamas kaukių atsargas 

Prekybininkai teigia, kad yra pasiruošę Vyriausybės sprendimui grąžinti reikalavimą dėvėti kaukes prekybos...

Prekyba
2020.07.29

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus