Kuria platformą, kuri jungtų laisvai samdomus kūrėjus ir prekių ženklus

Kūrybinė agentūra Children pristato naują iniciatyvą Human to Human, platformą, leisiančią verslams rasti tinkamiausius laisvai samdomus reklamos kūrėjus, o pastariesiems potencialius projektus.
Mintį sukurti tokią platformą, duomenų bazę, puoselėjau jau ne vienerius metus, o šiandieninė situacija tik padiktavo greitesnius sprendimus. Pandemijos metu sunkų laikotarpį išgyvena tiek dideli verslai, tiek individualiai dirbantys asmenys. Vieni veržiasi diržus ir mažina biudžetus, o kiti ieško įvairiausių būdų užsidirbti, kalba viena iš projekto sumanytojų sumanytojų Children agentūros partnerė Eglė Šlipaitytė.
Agentūra pristato naują iniciatyvą Human to Human, kur kviečia prisijungti savarankiškai dirbančius reklamos ir komunikacijos specialistus.
Pasak jos, šiandien, kai rinkoje padaugėjo reklamos, komunikacijos žmonių, kurie neteko darbo, yra pats tinkamiausias laikas paleisti tokį projektą.
Net ir didieji prekių ženklai, turėdami partnerius, reklamos agentūras, neretai atskiriems darbams samdo laisvai samdomus žmones. Kartu abi pusės neretai susiduria su sunkumais: individualiai dirbantys asmenys ne visada pasirašo sutartis bei gali apginti savo teises, o juos samdantys verslai ne visada už atliktas paslaugas sumoka. Norime pasiūlyti sprendimą, kuris tenkintų abi puses, kurtų lygiavertišką bendradarbiavimo kultūrą tarp abiejų pusių. Bandysime būti tarpininkai tarp klientų ir laisvai samdomų darbuotojų , kalba E. Šlipaitytė.
Human to Human puslapyje reklamos specialistai gali užpildyti anketą, įkelti savo darbus.
Pašnekovė nesiima vardinti skaičių, kiek šiuo metu jų vidinėje bazėje yra laisvai samdomų reklamos specialistų, arba kiek jų norėtų turėti ateityje.
Dar tik startuojame su šiuo projektu. Labiau norime sukurti kokybišką duomenų bazę, pritraukti žmones, kurie turi patirtį. Užsiimsime projektų valdymu, sutarčių sudarymu. Laisvai samdomiems kūrėjams mokėsime tiek, kokius įkainius nurodys jie. Iš mūsų pusės prekių ženklams kainuos projekto vadovo darbo valandos. Tai dažniausiai ir nebūna laisvai samdomų žmonių stiprioji pusė, teigia E. Šlipaitytė, pridurdama, kad ir pačiai yra tekę dalyvauti teisme, kai vienas iš klientų vengė atsiskaityti už atliktus ir reklamos festivaliuose apdovanotus darbus.
Šiandieniniai reklamos agentūros Children klientai: Audimas, Kietaviškės, If draudimas, Neste degalinių tinklas, Daumantai.
Pati kurį laiką dirbau didelėse agentūrose, po to sąmoningai pasirinkau laisvai samdomos kūrėjos kelią. Susiklosčius tam tikroms aplinkybėms, su partneriais esame įkūrę nedidelę, keturių žmonių agentūrą, tačiau viduje esame užsibrėžę išlikti nedideli, nusišypso E. Šlipaitytė.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti