Kuria platformą, kuri jungtų laisvai samdomus kūrėjus ir prekių ženklus

Publikuota: 2020-05-07
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Kūrybinė agentūra „Children“ pristato naują iniciatyvą „Human to Human“, platformą, leisiančią verslams rasti tinkamiausius laisvai samdomus reklamos kūrėjus, o pastariesiems – potencialius projektus.

„Mintį sukurti tokią platformą, duomenų bazę, puoselėjau jau ne vienerius metus, o šiandieninė situacija tik padiktavo greitesnius sprendimus. Pandemijos metu sunkų laikotarpį išgyvena tiek dideli verslai, tiek individualiai dirbantys asmenys. Vieni veržiasi diržus ir mažina biudžetus, o kiti ieško įvairiausių būdų užsidirbti“, – kalba viena iš projekto sumanytojų sumanytojų „Children“ agentūros partnerė Eglė Šlipaitytė.

Agentūra pristato naują iniciatyvą „Human to Human“, kur kviečia prisijungti savarankiškai dirbančius reklamos ir komunikacijos specialistus.

Pasak jos, šiandien, kai rinkoje padaugėjo reklamos, komunikacijos žmonių, kurie neteko darbo, yra pats tinkamiausias laikas paleisti tokį projektą.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Net ir didieji prekių ženklai, turėdami partnerius, reklamos agentūras, neretai atskiriems darbams samdo laisvai samdomus žmones. Kartu abi pusės neretai susiduria su sunkumais: individualiai dirbantys asmenys ne visada pasirašo sutartis bei gali apginti savo teises, o juos samdantys verslai – ne visada už atliktas paslaugas sumoka. Norime pasiūlyti sprendimą, kuris tenkintų abi puses, kurtų lygiavertišką bendradarbiavimo kultūrą tarp abiejų pusių. Bandysime būti tarpininkai tarp klientų ir laisvai samdomų darbuotojų “, – kalba E. Šlipaitytė.

„Human to Human“ puslapyje reklamos specialistai gali užpildyti anketą, įkelti savo darbus.

Pašnekovė nesiima vardinti skaičių, kiek šiuo metu jų vidinėje bazėje yra laisvai samdomų reklamos specialistų, arba kiek jų norėtų turėti ateityje.

„Dar tik startuojame su šiuo projektu. Labiau norime sukurti kokybišką duomenų bazę, pritraukti žmones, kurie turi patirtį. Užsiimsime projektų valdymu, sutarčių sudarymu. Laisvai samdomiems kūrėjams mokėsime tiek, kokius įkainius nurodys jie. Iš mūsų pusės prekių ženklams kainuos projekto vadovo darbo valandos. Tai dažniausiai ir nebūna laisvai samdomų žmonių stiprioji pusė“, – teigia E. Šlipaitytė, pridurdama, kad ir pačiai yra tekę dalyvauti teisme, kai vienas iš klientų vengė atsiskaityti už atliktus ir reklamos festivaliuose apdovanotus darbus.

Šiandieniniai reklamos agentūros „Children“ klientai: „Audimas“, „Kietaviškės“, „If draudimas“, „Neste“ degalinių tinklas, „Daumantai“.

„Pati kurį laiką dirbau didelėse agentūrose, po to sąmoningai pasirinkau laisvai samdomos kūrėjos kelią. Susiklosčius tam tikroms aplinkybėms, su partneriais esame įkūrę nedidelę, keturių žmonių agentūrą, tačiau viduje esame užsibrėžę išlikti nedideli“, – nusišypso E. Šlipaitytė.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų? Parašykite „Verslo žinių“ redaktoriams.

Jei norite suteikti konfidencialios informacijos, rašykite vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt

D. Mertinas apie „Vingio Akropolio“ PC: svarbus balansas ir populiariausių prekės ženklų geriausios parduotuvės Premium

Baltijos šalyse prekybos centrus valdanti „Akropolis Group“ parengė daugiafunkcio komplekso „Akropolis...

Prekyba
05:45
Lojalumo kortelė „Mylimiausia“ turės virtualų variantą 1

Viena didžiausių šalyje pirkėjų lojalumo programa „Mylimiausia“ ruošiasi įžengti į virtualią erdvę. Interneto...

Rinkodara
2022.07.03
Klastotės pandemijos metais: padirbti produktai toliau keroja Premium

Lietuvos muitinės duomenimis, 2021 m. sulaikyta daugiau nei 120.000 vienetų prekių, kurios galimai buvo...

Prekyba
2022.07.03
„Maxima grupės“ įsigijimas Lenkijoje: „Stokrotka“ perka dar keturiolika parduotuvių

Mažmeninės maisto prekybos tinklas „Stokrotka“ sudarė sutartį, pagal kurią rengiamasi perimti 14-a maisto...

Prekyba
2022.06.30
„ACME grupės“ grynasis pelnas – 19,3 mln. Eur, per metus šoktelėjo dukart

Vienos didžiausių Baltijos šalyse didmeninės prekybos e. įrenginiais, filmais ir kitomis verslo sritimis...

Prekyba
2022.06.30
„Snapchat“ pristato mokamą prenumeratos paslaugą

Socialinio tinklo „Snapchat“ valdytoja „Snap“ trečiadienį pranešė, kad išleidžia mokamą paslaugų planą...

Inovacijos
2022.06.30
Derlingi „Camelia“ metai: nauji akcininkai, trys įsigijimai ir ūgtelėjęs pelnas Premium

UAB „Nemuno vaistinė“, valdanti „Camelia“ prekės ženklo vaistines Lietuvoje, 2021 m. pagal pardavimo pajamas,...

Prekyba
2022.06.29
„Simitri“ patirtis ir milijoninė apyvarta pirmaisiais metais: kaip sukurti pelningą e. parduotuvę Premium 6

2020-aisiais įkurta e. parduotuvė „Simitri“ „nulūžo“ per 10 min. po to, kai jos įkūrėjai – influenceriai...

Gazelė
2022.06.29
„Eavalyne.lt“ savininkė suplanavo keleriopą augimą Premium 5

Lenkijos kapitalo CCC įmonių grupė, prekiaujanti avalyne ir drabužiais, per artimiausius penkerius metus...

Prekyba
2022.06.28
„Man ne dzin“ ženklo dilema: kaip išnarplioti viešosios tvarkos pinkles Premium

Po pakartotinės ekspertizės Valstybiniame patentų biure (VPB) buvo įregistruotas Lietuvos jaunimo...

Rinkodara
2022.06.27
VMI patikrinimai parodė, kad kaip atsargos apskaitytos prekės iš tiesų jau parduotos 1

Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI), patikrinusi įmonę, ne vienerius metus buhalteriškai kaupusią maisto...

Prekyba
2022.06.27
Kaip įvertinti, ar jūsų pasiūlymas yra konkurencingas Premium

Neringa Petrauskaitė, UAB „We Are Marketing“ strategė, partnerė, sako, kad kai kalbame apie pardavimus,...

Rinkodara
2022.06.26
Lietuvos kūrėjai pelnė sidabrą Europos dizaino apdovanojimuose

Europos dizaino apdovanojimuose (angl. European Design Awards) šiemet Lietuvai atiteko du sidabro...

Rinkodara
2022.06.24
Pernai Lietuvoje kas aštunta žiniasklaidos priemonė buvo valdoma politikų 2

68 politikai, valstybės tarnautojai bei jų sutuoktiniai pernai Lietuvoje valdė 129 arba kas aštuntą...

Rinkodara
2022.06.23
Prie „Audimo“ rinkodaros vairo – nauja vadovė Premium

Tatjana Rudienė tapo UAB „Audimas Brand“ rinkodaros vadove. Prieš tai ji buvo ilgametė mineralinio vandens...

Rinkodara
2022.06.23
Interneto reklama karo akivaizdoje: mažėjo NT komunikacijos, sprogo kelionių pasiūla Premium

Per pirmuosius 4 šių metų mėnesius reklamos kiekius skaitmeninėje erdvėje labiausiai didino mobiliojo ryšio,...

Rinkodara
2022.06.22
„Vinted“ pristato siuntimo paslaugų verslą, M. Mikuckas atsitraukia nuo kasdienės veiklos įmonėje 12

„Vinted“ grupė, valdanti didžiausią Europoje internetinę naudotų mados prekių tarpusavio prekybos platformą...

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ – karšta lietuvių sėkmė

Didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“ vaizdo meno gamybos...

Rinkodara
2022.06.22
„Nordcurrent“ rinkodaros vadovas S. Stūrys: žaidimų industrija jau varžosi su pramonės gigantais Premium

Didžiausia Lietuvoje žaidimų kūrimo ir leidybos įmonė „Nordcurrent“ šiemet planuoja 110 mln. eurų apyvartą.

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ varžosi 15 reklamos darbų iš Lietuvos

Birželio 20–24 d. vykstančiame didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“...

Rinkodara
2022.06.20

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku