„Tele2“ peržiūrės reklamos biudžetus Lietuvos žiniasklaidos naudai

Publikuota: 2020-03-19
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ priėmė sprendimą peržiūrėti reklamos biudžetus ir maksimalų reklamos srautą iš tarptautinių tiekėjų nukreipti į Lietuvoje veikiančią žiniasklaidą.

„Puikiai suprantame, kad žiniasklaida yra esminė laisvos visuomenės ir demokratijos sąlyga. Suprantame ir tai, kad šiandien Lietuvos žiniasklaida atsidūrė itin sudėtingoje padėtyje, todėl priėmėme sprendimą pagal išgales palaikyti ją“, – išplatintame prenešime pažymi Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.

„Tele2“ peržiūrės ir sumažins savo išlaidas tarptautiniams tiekėjams, tokiems kaip „Facebook“ ar „Google“.

Sutaupytos lėšos bus panaudotos perkant reklamą Lietuvos žiniasklaidos kanaluose.

VŽ primena, kad „Tele2“ – jau ne vienerius metus yra didžiausia reklamos užsakovė Lietuvoje.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Rekomendacijos, kaip komunikuoti krizinėje situacijoje

Siekdama prisidėti prie tinkamo pandemijos sukeltos krizinės situacijos valdymo, Lietuvos komunikacijos...

Rinkodara
2020.04.04
Labiausiai apkarpys išlaidas pramogoms, maistui – netaupys 1

Paklausus, kaip Lietuvos gyventojai prognozuoja savo išlaidas per ateinančius 3 mėnesius, jaučiamas didelės...

Rinkodara
2020.04.04
Prekybininkai skaičiuoja rekordinį mėnesį ir pilnus pirkėjų krepšelius Premium 2

Jungtinės Karalystės (JK) prekybininkai per pastarąjį mėnesį skaičiuoja rekordinius pardavimus – apimti...

Prekyba
2020.04.03
Skirs nominacijas už geriausią komunikaciją pandemijos metu

„PR Impact Awards 2020“ rengėjai įsteigė specialius apdovanojimus projektams ir iniciatyvoms, kuriais...

Rinkodara
2020.04.02
Premjeras: Vyriausybė ieškos būdų, kaip padėti žiniasklaidai 4

Ministras Pirmininkas Saulius Skvernelis nuotoliniu būdu bendravo su žiniasklaidos asociacijų atstovais dėl...

Rinkodara
2020.04.02
Prie „Inspired UM“ komandos jungiasi D. Apanavičius

Žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ turinio skyriaus vadovu pradeda dirbti buvęs ryšių su...

Rinkodara
2020.04.02
„Demaskuok.lt“: dezinformacijos apie koronavirusą netrūksta

Karantino įvedimas ir visuomeninio gyvenimo persikėlimas į skaitmeninę erdvę itin suaktyvino...

Rinkodara
2020.04.02
Smulkiuosius pamokys, kaip susikurti gerą e. parduotuvę

Smulkiausieji regionų verslininkai, norintys išmokti prekiauti internetu, kviečiami į nemokamus kursus.

Gazelė
2020.04.02
Konkuruojantiems verslams – švelnesnė priežiūros institucijų akis Premium

Šalies Konkurencijos taryba kitų ES institucijų narių pavyzdžiu dėl koronaviruso grėsmių yra paskelbusi, kad...

Prekyba
2020.04.02
Klinika „Lirema“ įspėja: sukčiai naudojasi mūsų vardu Premium

Akių chirurgijos klinika „Lirema“ ir jos specialistai tapo sukčių atakos taikiniu. Bendrovės atstovai teigia...

Paslaugos
2020.04.01
Pirkėjų krepšeliai tapo racionalesni

E. parduotuvė „Varlė.lt“ teigia, kad prasidėjus karantinui užsakymų skaičius staigiai šoktelėjo ir kasdien...

Prekyba
2020.04.01
Patarimai smulkiam verslui: kaip pradėti prekiauti internetu  Premium

Susikurti interneto svetainę ir imtis prekybos yra nesudėtinga, didesnis iššūkis – pritraukti joje...

Gazelė
2020.04.01
Reklamos agentūros sujungė jėgas socialinei kampanijai

Sostinėje ir kituose šalies miestuose netrukus startuos reklaminė kampanija, skatinanti atsakingą piliečių...

Rinkodara
2020.03.31
Karantinas nuo pirkimo neatbaidė: pirko kaip įprastai arba daugiau Premium 2

Lietuvai gyvenant karantino režimu, keičiasi apsipirkimo įpročiai, bet ne apimtis: fizinėse parduotuvėse...

Prekyba
2020.03.31
„Revolut“ simboliškai atnaujina savo prekės ženklą

Jungtinės Karalystės finansinių technologijų bendrovė „Revolut“ savo tinklaraštyje paskelbė atnaujinanti...

Rinkodara
2020.03.30
Komunikavimo pamokos krizių akivaizdoje

Koronaviruso pandemija ir žmonėms, ir verslams tapo vienu rimčiausių išbandymų, todėl laiku pateikiama ir...

Rinkodara
2020.03.30
„Paysera“: e. parduotuvių per karantiną atidaryta 30% daugiau

Šalyje paskelbtas karantinas daugelį įmonių privertė pergalvoti savo verslo modelius, didelė dalis...

Prekyba
2020.03.30
Laikraščių ir žurnalų leidėjai prašo prekybininkų trumpinti atsiskaitymo terminus

Nacionalinius laikraščių ir žurnalų leidėjus vienijanti asociacija „Nacionalinė spauda“ prašo Lietuvoje...

Rinkodara
2020.03.30
Naujas e. prekybos žaidėjas: taikėsi į restoranus, tačiau tapo „Barboros“ konkurentu Premium 3

Įspūdingu tempu dėl karantino stiebiantis e. prekybai, daugėja ir rinkos dalyvių. Šaldytų ir atvėsintų maisto...

Prekyba
2020.03.30
Rinkodaros plano žingsniai: pirmiausia įvertinti esamą padėtį

Kad reikia verslo plano, klausimų nekyla, bet ir rinkodaros planas yra gyvybiškai svarbus. Būtent jis padeda...

Gazelė
2020.03.28

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus