Už „SME Finance“ rinkodaros vairo Baltijos šalyse ir Lenkijoje stos R. Šapalas

Publikuota: 2020-03-13
„SME Finance“ rinkodaros vadovu pradeda dirbti Robertas Šapalas. Bendrovės nuotr.
svg svg
„SME Finance“ rinkodaros vadovu pradeda dirbti Robertas Šapalas. Bendrovės nuotr.

Naujuoju „SME Finance“ rinkodaros vadovu pradeda dirbti Robertas Šapalas. Jis bus atsakingas už nebankinio finansavimo bendrovės rinkodarą ir komunikaciją Baltijos šalyse, o ateityje – ir Lenkijos rinkoje.

Per 3,5 veiklos metų „SME Finance“ iš finansinių paslaugų startuolio tapo didžiausia nebankinio finansavimo įmone Baltijos šalyse. 2019 m. duomenimis, įmonės apyvarta siekė 330 mln. Eur, o pagal valdomą paskolų portfelį (35 mln. Eur) bendrovės dalis sudaro 45% nebankinio finansavimo rinkos Lietuvoje, rašoma išplatintame pranešime.

Pernai „SME Finance“ pradėjo teikti faktoringo paslaugas Latvijoje ir Lenkijoje, o artimiausiu metu planuoja plėtrą kaimyninėje Estijoje.

Iki prisijungdamas prie „SME Finance“, R. Šapalas dirbo komunikacijos ir rinkodaros vadovu bendrovėje „Edgeless.io“, pirmojoje Lietuvoje, išplatinusioje savo kriptovaliutą beveik už 1 mln. JAV dolerių. Prieš tai jis dirbo socialinių medijų vadovu bendrovėje „Telia“, dar anksčiau – TV3 socialinių medijų strategijos vadovu, „Nextury Ventures“ rinkodaros vadovu.

„Į komandą pasikvietėme profesionalą, suprantantį ir startuolių, ir didelių tarptautinių bendrovių veiklos specifiką, išmanantis medijų sąveiką, taip pat bendravimą su investuotojais. Toks kompetencijų derinys mūsų įmonei yra labai svarbus, siekiant stiprinti lyderystę Baltijos šalyse ir kaimyninėse rinkose“, – pranešime cituojamas Mindaugas Mikalajūnas, „SME Finance“ generalinis direktorius.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Metų CMO“ titulas – pertrauką darančiai „Topo Grupės“ atstovei 3

„Metų CMO 2020“ titulą iškovojo „Topo Grupės“ rinkodaros vadovė Raimonda Gudaitė.

Rinkodara
2020.06.03
Pasikeitė „Agency 1323“ vadovas ir akcininkai

Artūras Jonkus tapo vieninteliu komunikacijos agentūros „Agency 1323“ akcininku ir jos vadovu.

Rinkodara
2020.06.03
V. Sutkaus kolegos apstulbę, verslo organizacijos kalba apie būtinus pokyčius Premium 8

Driokstelėjus Lietuvos verslo konfederacijos ir Lietuvos bankų asociacijos vadovų sulaikymo skandalui, rinkos...

Rinkos
2020.06.02
TOP10 rinkodaros vadovų: kokie svarbiausi pasiekimai žymėjo 2019-uosius

Rytoj konferencijos „LiMA CMO Summit“ metu bus paskelbtas šeštą kartą renkamas Metų rinkodaros vadovas.

Rinkodara
2020.06.02
Darbdavio įvaizdžio poreikis bliūkšta?

2019 m. drąsiai galime vadinti darbdavio įvaizdžio metais. Nedarbas buvo tokiose žemumose, kad kai kurios...

Rinkodara
2020.06.02
Pandemijos pamokos: kurioms e. parduotuvėms vartotojai deda pliusą Premium

Dažniausia neigiama patirtis perkant internetu – vėluojantis prekių pristatymas, rodo KOG rinkodaros...

Prekyba
2020.06.02
„Varle.lt“ pateikiamos konkurentų kainos – po padidinamuoju stiklu Premium 3

E. prekybos platforma „Varle.lt“ jau keletą savaičių prie dalies populiariausių ir perkamiausių prekių rodo...

Prekyba
2020.06.02
„Bitė“ turi naują įvaizdžio komunikacijos skyriaus vadovę 2

Nuo šiol „Bitės“ įvaizdžio komunikacijos skyriaus vadovės pareigas užims Daiva Budrikė. Ji keičia šioje...

Rinkodara
2020.06.01
Komunikacija per pandemiją: aktyviausi – prekybininkai ir bankininkai Premium 2

Karantino metu aktyviausiai komunikavo mažmeninės prekybos tinklai: dažniausiai žiniasklaidoje buvo matoma...

Rinkodara
2020.06.01
Kada verslą reikia kelti į internetą ir kokių klaidų nedaryti

Karatinui švelnėjant, verslas gali apsvarstyti į virtualią erdvę iškelti dalį verslo, o kada laikas...

Gazelė
2020.05.31
„The Magic“ vadovas: pernai 50% augome, šiemet tiek krisime Premium

Reklamos gamybos bendrovė „The Magic“ skaičiuoja, kad per praėjusius metus apyvarta augo bemaž 50%, gerokai...

Rinkodara
2020.05.29
„Open24.lt“ šuolis – naujojo vadovo ir aplinkybių indėlis Premium

Prekybos avalyne ir aksesuarais UAB „Open24“ per 2019 m. gerokai ūgtelėjo: pardavimai padidėjo 47%, iki 6,12...

Prekyba
2020.05.29
42 projektai varžosi „Koronaviruso iššūkis“ kategorijoje

Komunikacijos metiniame renginyje „PR Impact Awards 2020“ dėl specialiųjų apdovanojimų „Koronaviruso iššūkis“...

Rinkodara
2020.05.28
„Amazon“ ir „Alibaba“ pelnas panašus, o pajamos skiriasi kartais 3

Kinijos e. komercijos milžinė „Alibaba“ pranešė apie geresnius, nei tikėtasi, paskutiniojo ketvirčio...

Prekyba
2020.05.27
Išsprendė „Zaros“ ir „Žanos“ ginčą Premium

Lietuviškas prekių ženklas „Žana“, jungiantis parduotuvių tinklą, prekiaujantį indais ir namų apyvokos...

Prekyba
2020.05.26
Slapukų sienos pažeidžia BDAR ir yra neteisėtos Verslo tribūna 2

Naršant internete daugeliui vartotojų tenka susidurti su reikalavimu pateikti sutikimus dėl slapukų (angl.

Rinkodara
2020.05.26
Nauji teisiniai reikalavimai slapukams: svetainėms reikia pokyčių Premium 1

Europos duomenų apsaugos valdyba atnaujino gaires dėl sutikimo naudoti slapukus davimo interneto svetainėse...

Rinkodara
2020.05.24
Ko trūksta lietuviškiems e. verslams 1

E. komercijos platformoms koronaviruso pandemija atvėrė galimybes plačiam šuoliui į viršų, tolesnė sėkmė – jų...

Prekyba
2020.05.24
Karantino gniaužtuose: didžiausias pokytis – ne vartotojų piniginėse 11

Karantinas sulėtino žmonių gyvenimo tempą ir pakeitė vartojimo įpročius.

Rinkodara
2020.05.23
„Httpool“ tapo „Snapchat“ atstovais penkiolikoje Europos šalių 1

Agentūra „Httpool“ tapo oficialiu „Snapchat“ reklamos sprendimų pardavimų partneriu penkiolikoje Europos...

Rinkodara
2020.05.22

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus