Už „SME Finance“ rinkodaros vairo Baltijos šalyse ir Lenkijoje stos R. Šapalas

Publikuota: 2020-03-13
„SME Finance“ rinkodaros vadovu pradeda dirbti Robertas Šapalas. Bendrovės nuotr.
svg svg
„SME Finance“ rinkodaros vadovu pradeda dirbti Robertas Šapalas. Bendrovės nuotr.

Naujuoju „SME Finance“ rinkodaros vadovu pradeda dirbti Robertas Šapalas. Jis bus atsakingas už nebankinio finansavimo bendrovės rinkodarą ir komunikaciją Baltijos šalyse, o ateityje – ir Lenkijos rinkoje.

Per 3,5 veiklos metų „SME Finance“ iš finansinių paslaugų startuolio tapo didžiausia nebankinio finansavimo įmone Baltijos šalyse. 2019 m. duomenimis, įmonės apyvarta siekė 330 mln. Eur, o pagal valdomą paskolų portfelį (35 mln. Eur) bendrovės dalis sudaro 45% nebankinio finansavimo rinkos Lietuvoje, rašoma išplatintame pranešime.

Pernai „SME Finance“ pradėjo teikti faktoringo paslaugas Latvijoje ir Lenkijoje, o artimiausiu metu planuoja plėtrą kaimyninėje Estijoje.

Iki prisijungdamas prie „SME Finance“, R. Šapalas dirbo komunikacijos ir rinkodaros vadovu bendrovėje „Edgeless.io“, pirmojoje Lietuvoje, išplatinusioje savo kriptovaliutą beveik už 1 mln. JAV dolerių. Prieš tai jis dirbo socialinių medijų vadovu bendrovėje „Telia“, dar anksčiau – TV3 socialinių medijų strategijos vadovu, „Nextury Ventures“ rinkodaros vadovu.

„Į komandą pasikvietėme profesionalą, suprantantį ir startuolių, ir didelių tarptautinių bendrovių veiklos specifiką, išmanantis medijų sąveiką, taip pat bendravimą su investuotojais. Toks kompetencijų derinys mūsų įmonei yra labai svarbus, siekiant stiprinti lyderystę Baltijos šalyse ir kaimyninėse rinkose“, – pranešime cituojamas Mindaugas Mikalajūnas, „SME Finance“ generalinis direktorius.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Azartinių lošimų reklamos karantino metu neliks

Šalies lošimų verslo asociacijos, reaguodamos į priežiūros institucijų raginimus, teigia, kad nuo balandžio...

Rinkodara
18:01
Kai kurie prekybininkai vėl ilgina parduotuvių darbo laiką

Prekybos tinklas „Lidl“ nuo rytojaus grįžta prie ankstesnio parduotuvių darbo laiko, nuo 8 iki 22 val. Dalis...

Prekyba
12:17
Karantinas keisti prekės ženklą energetikams nesutrukdė 

„I+D Energias Lietuva“, teikianti verslui saulės energijos sprendimus, pranešė tapusi „Eternia Solar“.

Gazelė
11:44
„Pildyk“ sukūrė TV klipą karantino sąlygomis 1

Reklamos rinka adaptuojasi: mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ išankstinio mokėjimo prekių ženklas „Pildyk“...

Rinkodara
10:59
E. prekybininkus klientų antplūdis ir aptalžė, ir sustiprino Premium 1

Daugelio internetinių parduotuvių veiklos apimtis per pastarąjį mėnesį išaugo kartais, steigiami nauji arba į...

Prekyba
05:45
Pakeitus kanalo pavadinimą, žiūrimumas išaugo dvigubai 9

LNK kanalų grupei, jungiančiai LNK, BTV, TV1, „Info TV“, „Liuks!“, kurio pavadinimas prieš kiek daugiau nei...

Rinkodara
2020.04.07
Laimėję autorių teisių gynėjai kovos dėl realios žalos atlyginimo 1

Autorių teisių gynėjai sulaukė palankaus Kauno apygardos teismo sprendimo, tačiau toliau kovodami su...

Rinkodara
2020.04.07
Latvijos vyriausybė skiria 2 mln. Eur šalies žiniasklaidai

Latvijos vyriausybė koronaviruso pandemijos krizės sukeltiems ekonominiams padariniams sušvelninti šalies...

Rinkodara
2020.04.07
Epidemija koreguoja šiųmetes reklamos rinkos prognozes

Lietuvos reklamos rinka 2019 m. augo 3% ir siekė 119,5 mln. Eur. Vienam šalies gyventojui pernai teko 43 Eur...

Rinkodara
2020.04.07
Lietuvos reklamos rinkos grietinėlę susižeria „Facebook“, „Google“ ir „Youtube“ Premium

Lietuvos reklamos rinka 2019 m., kaip ir ankstesniais metais, stoviniavo vietoje – augo vos 3% ir siekė 119,5...

Rinkodara
2020.04.07
Vaistinės ir prekybininkai asortimentą pildo medicininėmis kaukėmis

Vaistinių tinklas „Camelia“ teigia, kad nuo rytojaus Lietuvos gyventojai šiame tinkle galės įsigyti 200.000...

Prekyba
2020.04.06
Už uždarų karantino durų verda žmonių emocijų katilas 1

„Žmogaus studijų centro“ Lietuvos emocinio klimato tyrimas rodo, kad besitęsianti koronoviruso pandemija...

Rinkodara
2020.04.06
Kaip koronavirusas keičia reklamą

Lietuvoje ir pasaulyje daugėjant užsidariusių namuose gyventojų, vis daugiau reklamdavių kelia sau klausimą,...

Rinkodara
2020.04.05
Maisto pardavimai – su rekordiniu pliusu, pramoninės prekės – žemyn 1

Daugelis maisto prekybininkų per šį kovą skaičiuoja rekordinius pardavimus.

Prekyba
2020.04.05
Rekomendacijos, kaip komunikuoti krizinėje situacijoje

Siekdama prisidėti prie tinkamo pandemijos sukeltos krizinės situacijos valdymo, Lietuvos komunikacijos...

Rinkodara
2020.04.04
Labiausiai apkarpys išlaidas pramogoms, maistui – netaupys 1

Paklausus, kaip Lietuvos gyventojai prognozuoja savo išlaidas per ateinančius 3 mėnesius, jaučiamas didelės...

Rinkodara
2020.04.04
Prekybininkai skaičiuoja rekordinį mėnesį ir pilnus pirkėjų krepšelius Premium 2

Jungtinės Karalystės (JK) prekybininkai per pastarąjį mėnesį skaičiuoja rekordinius pardavimus – apimti...

Prekyba
2020.04.03
Skirs nominacijas už geriausią komunikaciją pandemijos metu

„PR Impact Awards 2020“ rengėjai įsteigė specialius apdovanojimus projektams ir iniciatyvoms, kuriais...

Rinkodara
2020.04.02
Premjeras: Vyriausybė ieškos būdų, kaip padėti žiniasklaidai 4

Ministras Pirmininkas Saulius Skvernelis nuotoliniu būdu bendravo su žiniasklaidos asociacijų atstovais dėl...

Rinkodara
2020.04.02
Prie „Inspired UM“ komandos jungiasi D. Apanavičius

Žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ turinio skyriaus vadovu pradeda dirbti buvęs ryšių su...

Rinkodara
2020.04.02

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus