Po pirmųjų nesėkmių nenuleidusi rankų, „Ecolight“ išaugojo ženklą

Publikuota: 2020-03-08
Tomas Pukas, UAB „Elektros taupymo sprendimai“, valdančios prekės ženklą „Ecolight“ vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Tomas Pukas, UAB „Elektros taupymo sprendimai“, valdančios prekės ženklą „Ecolight“ vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Pramoninių šviestuvų gamintojai „Ecolight“ pavyko išaugoti teises į savo prekės ženklą ES.

Bendrovė savo prekės ženklą yra įregistravusi Lietuvoje nuo 2011 m. ir, augindama pardavimų apimtį užsienyje, 2016 m. pabaigoje pateikė „Ecolight“ registraciją ir ES intelektinės nuosavybės tarnybai.

„Po metų sulaukėme Italijos bendrovės su panašiu pavadinimu „Consorzio Ecolight“ protesto. Susipažinę su situacija, dauguma Lietuvoje kalbintų patentinių patikėtinių ir advokatų ginčą vertino kaip beviltišką ir patarė keisti prekės ženklą ir nemėtyti pinigų. Tačiau nesinorėjo taip iš karto nuleisti rankų, nes „Ecolight“ prekės ženklas jau buvo žinomas vardas savo srityje“, – VŽ teigia Tomas Pukas, „Ecolight“ (UAB „Elektros taupymo sprendimai“) vadovas.

Pirmojoje instancijoje ginčą bendrovė beviltiškai pralaimėjo.

„Čia drastiškai atmetė beveik visus mūsų argumentus, bet nusprendėme teikti apeliaciją ir, dideliam mūsų džiaugsmui, ginčas buvo grąžintas pakartotiniam svarstymui“, – pasakoja T. Pukas.

Advokatas Irmantas Balsys, atstovavęs „Ecolight“ interesams, pažymi, kad labiausiai prie sėkmingos ginčo baigties prisidėjo tvirtas kliento stuburas ir tikėjimas savimi.

Plačiau skaitykite čia.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Pasikeitė „Agency 1323“ vadovas ir akcininkai

Artūras Jonkus tapo vieninteliu komunikacijos agentūros „Agency 1323“ akcininku ir jos vadovu.

Rinkodara
10:02
V. Sutkaus kolegos apstulbę, verslo organizacijos kalba apie būtinus pokyčius Premium 6

Driokstelėjus Lietuvos verslo konfederacijos ir Lietuvos bankų asociacijos vadovų sulaikymo skandalui, rinkos...

Rinkos
2020.06.02
TOP10 rinkodaros vadovų: kokie svarbiausi pasiekimai žymėjo 2019-uosius

Rytoj konferencijos „LiMA CMO Summit“ metu bus paskelbtas šeštą kartą renkamas Metų rinkodaros vadovas.

Rinkodara
2020.06.02
Darbdavio įvaizdžio poreikis bliūkšta?

2019 m. drąsiai galime vadinti darbdavio įvaizdžio metais. Nedarbas buvo tokiose žemumose, kad kai kurios...

Rinkodara
2020.06.02
Pandemijos pamokos: kurioms e. parduotuvėms vartotojai deda pliusą Premium

Dažniausia neigiama patirtis perkant internetu – vėluojantis prekių pristatymas, rodo KOG rinkodaros...

Prekyba
2020.06.02
„Varle.lt“ pateikiamos konkurentų kainos – po padidinamuoju stiklu Premium 3

E. prekybos platforma „Varle.lt“ jau keletą savaičių prie dalies populiariausių ir perkamiausių prekių rodo...

Prekyba
2020.06.02
„Bitė“ turi naują įvaizdžio komunikacijos skyriaus vadovę 2

Nuo šiol „Bitės“ įvaizdžio komunikacijos skyriaus vadovės pareigas užims Daiva Budrikė. Ji keičia šioje...

Rinkodara
2020.06.01
Komunikacija per pandemiją: aktyviausi – prekybininkai ir bankininkai Premium 2

Karantino metu aktyviausiai komunikavo mažmeninės prekybos tinklai: dažniausiai žiniasklaidoje buvo matoma...

Rinkodara
2020.06.01
Kada verslą reikia kelti į internetą ir kokių klaidų nedaryti

Karatinui švelnėjant, verslas gali apsvarstyti į virtualią erdvę iškelti dalį verslo, o kada laikas...

Gazelė
2020.05.31
„The Magic“ vadovas: pernai 50% augome, šiemet tiek krisime Premium

Reklamos gamybos bendrovė „The Magic“ skaičiuoja, kad per praėjusius metus apyvarta augo bemaž 50%, gerokai...

Rinkodara
2020.05.29
„Open24.lt“ šuolis – naujojo vadovo ir aplinkybių indėlis Premium

Prekybos avalyne ir aksesuarais UAB „Open24“ per 2019 m. gerokai ūgtelėjo: pardavimai padidėjo 47%, iki 6,12...

Prekyba
2020.05.29
42 projektai varžosi „Koronaviruso iššūkis“ kategorijoje

Komunikacijos metiniame renginyje „PR Impact Awards 2020“ dėl specialiųjų apdovanojimų „Koronaviruso iššūkis“...

Rinkodara
2020.05.28
„Amazon“ ir „Alibaba“ pelnas panašus, o pajamos skiriasi kartais 3

Kinijos e. komercijos milžinė „Alibaba“ pranešė apie geresnius, nei tikėtasi, paskutiniojo ketvirčio...

Prekyba
2020.05.27
Išsprendė „Zaros“ ir „Žanos“ ginčą Premium

Lietuviškas prekių ženklas „Žana“, jungiantis parduotuvių tinklą, prekiaujantį indais ir namų apyvokos...

Prekyba
2020.05.26
Slapukų sienos pažeidžia BDAR ir yra neteisėtos Verslo tribūna 2

Naršant internete daugeliui vartotojų tenka susidurti su reikalavimu pateikti sutikimus dėl slapukų (angl.

Rinkodara
2020.05.26
Nauji teisiniai reikalavimai slapukams: svetainėms reikia pokyčių Premium 1

Europos duomenų apsaugos valdyba atnaujino gaires dėl sutikimo naudoti slapukus davimo interneto svetainėse...

Rinkodara
2020.05.24
Ko trūksta lietuviškiems e. verslams 1

E. komercijos platformoms koronaviruso pandemija atvėrė galimybes plačiam šuoliui į viršų, tolesnė sėkmė – jų...

Prekyba
2020.05.24
Karantino gniaužtuose: didžiausias pokytis – ne vartotojų piniginėse 11

Karantinas sulėtino žmonių gyvenimo tempą ir pakeitė vartojimo įpročius.

Rinkodara
2020.05.23
„Httpool“ tapo „Snapchat“ atstovais penkiolikoje Europos šalių 1

Agentūra „Httpool“ tapo oficialiu „Snapchat“ reklamos sprendimų pardavimų partneriu penkiolikoje Europos...

Rinkodara
2020.05.22
„Varlė“ rodo konkurentų kainas, šie įžvelgia vartotojų klaidinimą Premium 12

E. prekybos platforma „Varle.lt“ prie dalies populiariausių ir perkamiausių prekių ėmė rodyti ne tik savo,...

Rinkodara
2020.05.22

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus