Socialiniai tinklai 2020: stebinantis „TikTok“ fenomenas

Publikuota: 2020-02-23
Joel Saget (AFP / „Scanpix“) nuotr.
svg svg
Joel Saget (AFP / „Scanpix“) nuotr.

Socialiniai tinklai – neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau nei pusė visų šalies gyventojų, o vidutiniškai vienas gyventojas juose praleidžia beveik 1,5 valandos per dieną.

Tyrimų bendrovė „Kantar“ pabrėžia, kad socialinių tinklų skvarba ir praleidžiamas laikas auga visose amžiaus grupėse, įskaitant 60–74 m. senjorus. Kalbant apie jaunimą (iki 29 m.) – jų net 91% kasdien naudoja socialinius tinklus, o kartu jie augina ir naujų, į jaunesniąją auditoriją orientuotų tinklų populiarumą, tarp jų ir Kinijoje gimusį, o pastaraisiais metais didžiuliais tempais visame pasaulyje besiplečiantį „TikTok“.

„Nors socialinių tinklų virtuvėje sukamės jau ne vienerius metus, „TikTok“ fenomenas stebina ir mus“, – VŽ teigia Šarūnas Sakalauskas, agentūros „Httpool Lietuva“, 20-yje Centrinės ir Rytų Europos valstybių atstovaujančios socialiniams tinklams „LinkedIn“, „Twitter“, „Facebook“, „TikTok“, vadovas.

Šis straipsnis publikuotas „RINKODAROS SEKTORIAUS APŽVALGOJE 2019“.

„TikTok“ platforma yra skirta trumpiems, iki minutės trukmės vaizdo įrašams kurti ir peržiūrėti, čia yra daugybė vaizdo filtrų bei muzikinių takelių tokiems įrašams įgarsinti, kurti.

Portalas „marketingweek.com“ skaičiuoja, kad „TikTok“ yra prieinamas 150 šalių, 75 kalbomis, o tinklo mobilioji programėlė per pastaruosius metus yra tarp dažniausiai parsisiunčiamų aplikacijų pasaulyje.

„Kinijoje netgi galioja 5 val. šio socialinio tinklo naudojimo limitas. Ne mažiau įspūdingais tempais jo vartojimas auga ir kitose šalyse, taip pat ir Lietuvoje, tad tikrai sutikčiau su pasaulio ekspertais, pabrėžiančiais, kad 2020 m. bus du socialiniai tinklai, kurie bus didžiausio dėmesio centre – tai „LinkedIn“ ir „TikTok“. Taip, jie labai skirtingų polių, skirtingi savo turiniu, auditorija, tačiau panašūs organinio turinio sklaidos galimybėmis“, – aiškina Š. Sakalauskas.

[infogram id="df57a1f5-114b-43ac-8878-13f71580253e" prefix="alZ" format="interactive" title="Socialiniai_tinklai"]

Plačiau skaitykite čia.

Kitų verslo sektorių (prekybos, pramonės, logistikos, transporto, statybos ir NT) metines apžvalgas galite skaityti čia.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
LGBT palaikymas: svarbu nuoseklumas, o ne vienadienė „šlovė“ Premium

Visame pasaulyje birželį reiškiant palaikymą LGBT judėjimui, vaivorykštės spalvomis nusidažė ne vienas prekės...

Rinkodara
20:27
Teismas atmetė F. Kirkorovo skundą 1

Vilniaus apygardos administracinis teismas atmetė Rusijos ir Bulgarijos piliečio Filipo Kirkorovo skundą...

Rinkodara
2021.06.14
„Metų CMO“ titulą pelniusi T. Sabaliauskienė: nieko nedarėme ir nedarome, ko negalime pamatuoti Premium 2

Toma Sabaliauskienė, „Nord Security“ rinkodaros vadovė, šiemet pelnė „Metų CMO“, stipriausios metų rinkodaros...

Rinkodara
2021.06.14
Baudos tiekėjams: „Maxima“ jų atsisako, Seime – naujų ribojimų svarstymas  Premium

Konkurencijos tarybos (KT) nuomone, didžiosioms prekybos įmonėms turėtų būti draudžiama iš tiekėjų reikalauti...

Prekyba
2021.06.14
„Publicum“ išsaugojo lyderystę, „Bosanova“ labiausiai augo Premium

Pandemijos metai komunikacijos agentūroms nebuvo blogi: pavasario krytį žemyn pavyko amortizuoti. Tiesa,...

Rinkodara
2021.06.14
Lauko reklama: sunkūs pandemijos metai ir pavasario optimizmas

Dauguma lauko reklamos agentūrų per praėjusius metus skaičiuoja kritimą, bet daugiau nei dešimtadaliu auginti...

Rinkodara
2021.06.13
„Kilo Health“: naudą iš influencerių skaičiuojame kitaip nei daugelis  Premium

Sveikatingumo startuolis „Kilo Health“ influencerių kampanijų efektyvumą matuoja ne pagal jų auditorijos...

Prekyba
2021.06.13
Apdovanoti geriausi komunikacijos projektai, Metų agentūra – „Bosanova“

Metinio komunikacijos profesionalų renginio „PR Impact Awards 2021“ metu paskelbti ir apdovanoti geriausi per...

Rinkodara
2021.06.10
Naujas „Bennet Distributors“ pavadinimas – „Amber Distribution“

Alkoholinių gėrimų platinimo bendrovė „Bennet Distributors“ perima savo akcininkės „Amber Beverage Group“...

Prekyba
2021.06.10
Lietuvių ženklodaros darbas pripažintas geriausiu pasaulyje

Jubiliejiniuose, 100-ąjį kartą rengtuose, prestižiniuose ADC (Art Directors Club) kūrybinių disciplinų...

Rinkodara
2021.06.10
Maisto atliekos tirpdo pelną ir skatina naujų sprendimų paiešką Premium

Maisto likučiai parduotuvių lentynose ir sandėliuose yra ne tik prekybininkams nuostolius kurianti problema,...

Prekyba
2021.06.10
„Facebook“ atstovai – „Httpool“ – Lietuvoje auga kaip ant mielių Premium 2

Socialinių tinklų partnerei „Httpool“ priklausančios „Httpool Lithuania“ agentūros pajamos per 2020-uosius...

Rinkodara
2021.06.10
„Pigu“ grupės komunikacija pradėjo rūpintis N. Mikalajūnas

Prekybos centras internete „Pigu“ pradėjo bendradarbiauti su komunikacijos agentūra „Intuit Communications“,...

Rinkodara
2021.06.09
„Peek&Cloppenburg“: metų pradžia buvo sunki, bet augsime  Premium

Vokietijos drabužių ir aksesuarų prekybos bendrovė „Peek&Cloppenburg“, pernai Lietuvoje pardavusi prekių už...

Prekyba
2021.06.09
Ž. Fomova: nuo balandžio matome spyruoklės efektą Premium

Didžiausios lauko reklamos agentūros „JCDecaux Lietuva“ pardavimai pandemijos metais sumenko bemaž 25%,...

Rinkodara
2021.06.09
„Epso-G“ komunikacijai vadovauja A. Bubnelis 4

Valstybės valdomo energetikos holdingo „Epso-G“ komunikacijai nuo pirmadienio vadovauja Antanas Bubnelis, iki...

Vadyba
2021.06.07
Dvigubai pernai augusi „Eurovaistinių“ e. platformos valdytoja žengia į Lenkiją Premium

Elektronines vaistines Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje valdanti UAB „Azeta“ atidarė e. kosmetikos ir maisto...

Prekyba
2021.06.07
Prancūzija „Google“ skyrė 220 mln. Eur baudą

Prancūzijos konkurencijos priežiūros tarnyba „Google“ skyrė 220 mln. Eur baudą už piktnaudžiavimą...

Rinkodara
2021.06.07
Daržovių prekybos didmenininkė „Domeina“ pernai didino pelningumą Premium

Didmeninės prekybos UAB „Domeina“, turinti 72,04% daržovių augintojos „Kietaviškių gausos“ akcijų, pardavimo...

Prekyba
2021.06.07
„Aprangos“ grupė pertvarko prabangos parduotuvių tinklą: pokyčiai apima „Burberry“ ir „Hugo Boss“  Premium

Beveik dešimtmetį sostinės Rotušės aikštėje veikusios britų prabangos mados namų „Burberry“ parduotuvės...

Prekyba
2021.06.07

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku