IKEA darbuotojai su pirkėjais dalijasi knygomis

Publikuota: 2020-02-23
Prekybininkės nuotr.
svg svg
Prekybininkės nuotr.

Šią savaitę IKEA parduotuvėje Vilniuje startavo darbuotojų iniciatyva „#nesiskaito“, kurios tikslas skatinti IKEA darbuotojų ir lankytojų bendravimą, įtraukti parduotuvės lankytojus į bendras veiklas – šiuo atveju dalinimąsi knygomis.

„Vasaris istoriškai yra mėnuo, kai skiriame dėmesio skaitymui, naujoms knygoms, tad pakvietėme skaitymo entuziastus dalintis leidiniais, kurie dėl įvairių priežasčių namie nesiskaito. Kartu tai proga prisiminti tvarų vartojimą: dalintis knygomis, perskaitytus spaudinius pakeisti į dar neskaitytus“, – kalba Jolita Juodzevičienė, IKEA parduotuvės Vilniuje vadovė.

Pasak jos, tokie projektai yra kūrybingas būdas pakviesti darbuotojus ir klientus bendrauti ne tik darbo temomis, tačiau pasidalinti ir pomėgiais.

„Iš viso į projektą įsitraukė kelios dešimtys mūsų darbuotojų, kurie į IKEA lentynas pirmąją projekto dieną sudėjo beveik 300 knygų. Knygomis dalintis bus galima visą mėnesį iki pat kovo pabaigos. Ikoninėse IKEA knygų lentynose „Billy“ esančius leidinius, pažymėtus specialiais projekto lipdukais, galima pasiimti tiek pačiam atnešus savo knygas, tiek ir jų neatnešus. Džiaugiamės, kad pirmieji lankytojai jau atnešė savo knygas, jie į namus rinkosi IKEA darbuotojų atneštus leidinius, taip pat knygas paskaitinėjo vietoje, prisėdę ant šalia pastatytų fotelių“, – kalba J. Juodzevičienė.

VŽ primena, kad vasario 20–23 d. Vilniuje, „Litexpo“ parodų centre, vyksta 21-oji Vilniaus knygų mugė.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Naujas e. prekybos žaidėjas: taikėsi į restoranus, tačiau tapo „Barboros“ konkurentu Premium 3

Įspūdingu tempu dėl karantino stiebiantis e. prekybai, daugėja ir rinkos dalyvių. Šaldytų ir atvėsintų maisto...

Prekyba
05:45
Rinkodaros plano žingsniai: pirmiausia įvertinti esamą padėtį

Kad reikia verslo plano, klausimų nekyla, bet ir rinkodaros planas yra gyvybiškai svarbus. Būtent jis padeda...

Gazelė
2020.03.28
Kaip keičiasi klientų aptarnavimas karantino laikotarpiu

Šalyje paskelbus karantiną dauguma klientų aptarnavimo įmonių arba laikinai uždarė savo duris arba stipriai...

Rinkodara
2020.03.28
Trečdalis dėl karantino pirko internete, lyderiauja „Barbora“ ir „Eurovaistinė“ Premium 2

Prasidėjus karantinui Lietuvoje, 47% lietuvių teigia pirkę internetinėse parduotuvėse. 31% iš jų nurodo, e.

Prekyba
2020.03.28
„eBay“ atideda platformos mokesčių mokėjimus   3

Elektroninės prekybos platforma „eBay“ 30 dienų pavėlins platformos mokesčių mokėjimą ir apsaugos pardavėjų...

Prekyba
2020.03.26
„MV Group“ pristatė 100.000 skirtingų gaminio pakuočių Premium 3

Į rinką šį pavasarį „MV Group“ paleidžia unikalų projektą pakuočių dizaino srityje – pirmą kartą Lietuvoje...

Rinkodara
2020.03.26
Gyventojai bendrą ekonominę padėtį vertina santūriau, viliasi indėlio iš verslo 1

Reprezentatyvus šalies gyventojų tyrimas dėl COVID-19 viruso situacijos rodo, kad be paliovos linksniuojama...

Rinkodara
2020.03.26
Prekybininkų komunikacijos mažiau, bet nuolaidų reklamų – dar apstu Premium 1

Prekybininkams, prekiaujantiems fizinėse parduotuvėse, Sveikatos apsaugos ministerija (SAM) rekomenduoja...

Rinkodara
2020.03.26
Bus galima atidėti mokesčių už patentus ir prekių ženklus sumokėjimą

Esant ekstremalioms aplinkybėms Teisingumo ministerija siūlo sustabdyti terminus, per kuriuos reikia sumokėti...

Rinkodara
2020.03.25
„Augma“ ir „Auga group“ susikibo dėl prekės ženklo Premium

Šviežių vaisių ir daržovių prekybos bendrovė UAB „Vilniaus Augma“ ginčija AB „Auga group“ registruotą prekės...

Rinkodara
2020.03.25
„Telia“ ir „Bitė“ keičia tinklo pavadinimus per karantiną 7

Vyriausybei svarstant pratęsti karantiną dviems savaitėms, „Telia“ ir „Bitė“ jungiasi prie visame pasaulyje...

Rinkodara
2020.03.25
Vartotojų elgsena: dėl visuomenei opių klausimų išgyvena labiau nei dėl asmeninių finansų Premium

Vartotojų elgsenos tyrimas rodo, kad dabar, siaučiant koronaviruso pandemijai, didesnį susirūpinimą žmonėms...

Rinkodara
2020.03.25
Mažmeninės prekybos sektorius – ant grėsmės slenksčio Premium 2

Skaičiuojama, kad visoje Europoje daugiau nei 40.000 mažmeninės prekybos darbuotojų jau buvo pasakyta, kad...

Prekyba
2020.03.23
TV3 vadovė: labiausiai neramina emociniai, nepamatuoti sprendimai Premium

Tebesitęsiant karantinui, žiniasklaida atsidūrė dviprasmiškoje padėtyje: skaičiuoja žiūrimumo ir skaitomumo...

Rinkodara
2020.03.23
Žmonės nori informaciją gauti iš medikų, lyderystės – iš darbdavių

7 iš 10 žmonių kasdien ieško informacijos apie koronavirusą. 85% teigia norintys mažiau žinių girdėti iš...

Rinkodara
2020.03.23
LiMA valdybos pirmininku perrinktas L. Šiautkulis

Neseniai naujai perrinkta Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) valdyba pirmojo posėdžio, vykusio nuotoliniu...

Rinkodara
2020.03.23
„PayRay“ rinkodaros vadovu tapo V. Romeika

Banku tapti besiruošiančios Lietuvos finansų sektoriaus kompanijos „PayRay“ rinkodaros vadovo pareigas...

Rinkodara
2020.03.23
Žiniasklaidos rinka: ir šauna į viršų, ir sminga žemyn Premium

Dauguma žiniasklaidos priemonių per pastarąsias savaites vos ne kasdien skaičiuoja skaitomumo, žiūrimumo...

Rinkodara
2020.03.23
Prekybininkai imasi papildomų prevencinių priemonių parduotuvėse

Prekybos tinklai vienas po kito imasi papildomų priemonių, padėsiančių užtikrinti darbuotojų ir pirkėjų...

Prekyba
2020.03.21
Karantinas ir intelektinė nuosavybė: registravimas ir vertės išsaugojimas

Dėl koronaviruso epidemijos susiklosčius ypatingai situacijai, advokatai teigia sulaukiantys  nemažai...

Pramonė
2020.03.20

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus