Menas netinka alaus reklamai: teismas nubaudė „Volfas Engelman“

Alaus daryklos Volfas Engelman reklama pažeidė Alkoholio kontrolės įstatymą, nes joje naudotas Lenkijos dailininko Jano Mateikos vardas ir jo paveikslo Žalgirio mūšis reprodukcija.
Tai nusprendė Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas (LVAT), skyręs įmonei 5.800 Eur baudą.
Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas skirdamas baudą nurodė, kad Volfas Engelman reklamai naudojo meno įžymybės J. Mateikos paveikslo Žalgirio mūšis reprodukciją, o Lietuvoje draudžiama visų formų alkoholio reklama, kurioje dalyvauja sportininkai, gydytojai, politikai, meno ir mokslo įžymybės, kiti garsūs visuomenės veikėjai, naudojamas jų asmuo, vardas, atvaizdas.
Suomijos bendrovės Olvi grupei priklausančio Volfas Engelman pajamos per 2019 m. devynis mėn. siekė 37,658 mln. Eur 11,8% daugiau nei 2018 m. sausįrugsėjį. Volfas Engelman per 9 mėn. pardavė 82,3 mln. l įvairių gėrimų 9,7% daugiau nei per tą patį 2018 m. laikotarpį.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti