„Password 2020“: efektyviausi rinkodaros projektai ir metų CMO

Publikuota: 2020-02-17
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Jau septynioliktą kartą „Verslo žinios“ kviečia varžytis dėl efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos titulo. Konkurso nugalėtojai paaiškės ir bus apdovanoti konferencijoje „Password 2020“ birželio 17 d. Kartu čia bus paskelbtas ir Lietuvos marketingo asociacijos „LiMA“ renkamas Metų rinkodaros vadovas – „CMO 2020“.

„Password 2020“ konkurso dalyviai gali pretenduoti į penkias skirtingas kategorijas, kurios sugrupuotos pagal didelio ir mažo biudžeto segmentus.

Šių metų konkursui galima pateikti rinkodaros ir komunikacijos sprendimus, kurie buvo įgyvendinti per 2019 m. Jei kampanija baigėsi 2018 m., bet jos efektą įrodantys tyrimai bei duomenys buvo gauti 2019 m., tokia kampanija taip pat gali dalyvauti.

Kasmetis „Password“ konkursas – proga įmonių rinkodaros skyriams pasimatuoti tai, ką nuveikė per metus, pasidalinti sėkmingiausiais bei efektyviausiais įgyvendintais projektais.

[infogram id="798c444b-ac31-44af-9972-d8d154654989" prefix="LAN" format="interactive" title="Password_2020"]

Įmonės, prekių ženklai ir agentūros geriausius savo rinkodaros bei komunikacijos projektus gali teikti iki kovo 25 d. vakaro.

PARAIŠKĄ galite užpildyti čia.

Kaip ir ankstesniais metais, didžioji dalis šiemetės komisijos narių yra deleguoti pagrindinių šalies rinkodaros ir komunikacijos asociacijų – Lietuvos marketingo asociacijos LiMA, Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos (KOMAA), Lietuvos komunikacijos asociacijos (LTKA) ir Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) – atstovai.

Atitinkamai joms atstovauja Andrius Kontrimavičius, skaitmeninės rinkodaros bendrovės „Mediapark“ partneris, Tomas Bartninkas, reklamos agentūros „Truth“ strategijos vadovas, Svajūnė Marcinkevičienė, Socialinių mokslų kolegijos komunikacijos skyriaus vadovė ir Daiva Lialytė, komunikacijos agentūros „Integrity PR“ vadovė.

nuotrauka::1nocrop

Svarbiausia rezultatai

Mantas Matukaitis, „Volfas Engelman“ Rinkodaros vadovas, „Metų CMO 2019“ ir šiemetinio „Password“ komisijos narys, pažymi, kad per pastaruosius metus matėme įdomių rinkodaros ir komunikacijos sprendimų, tad būtų įdomu juos palyginti vienoje krūvoje.

„Kaip ir kasmet esminis žvilgsnis kryps į efektyviausius sprendimus, nes nupiešti gražų paveikslėlį ar sugalvoti skambų šūkį gali visi, bet svarbiausia, ar tie pasirinkti žingsniai augina verslo rezultatus, didina pardavimus. Tai turėtų būti kiekvieno rinkodaros specialisto svarbiausia užduotis“, – kalba M. Matukaitis.

Tomas Bartininkas, reklamos agentūros „Truth“ strategijos vadovas, komisijos narys, antrina, kad jo didžiausias lūkestis, kad ir komisija neužsiliūliuotų ryškiomis, jaudinančiomis, emociškomis kampanijomis, o didžiausią dėmesį skirtų efektyvumui ir rezultatams.

„Password“ – efektyvumo festivalis, o ne „ADrenalinas“, kur pirmuoju smuiku griežia visai kiti dalykai. Kūrybiškumas, estetika, jaudinanti tema gali būti svarbios tiek, kiek tai prisideda auginant verslo rezultatus“, – pabrėžia T. Bartninkas.

Saulius Šukaitis, žiniasklaidos planavimo agentūros „Vizeum“ vadovas, komisijos narys, priduria, kad pastarąjį pusmetį gyvename kiek neramiomis, galimo neapibrėžtumo nuotaikomis, kai vis girdime apie vienos ar kitos rinkos stabtelėjimą, galimą recesiją, tad labai svarbi tampa vartotojų lūkesčių amplitudė.

„Savo ruožtu prekių ženklams tai reiškia, kad tuos lūkesčius svarbu formuoti, atitikti ir atliepti, o rinkodaros bei komunikacijos skyriams čia tenka esminis dėmesys. Galimo nestabilumo fone reikia ieškoti šviežių, efektyvių, inovatyvių žingsnių, – kalba S. Šukaitis. – O konkursas puiki galimybė dalintis patirtimi ir patiems pasisemti idėjų. Teisingai atlikta kampanijų analizė – pamatas tolesniems ateities sprendimams“.

Keturi parametrai

Įvertinusi paraiškas, komisija iki balandžio pabaigos skelbs kiekvienos kategorijos finalininkus. Jie savo rinkodaros kampanijas pristatys konferencijoje „Password 2020“ birželio 17 d.

nuotrauka::2

Čia iš kandidatų bus atrinkti ir apdovanoti kiekvienos kategorijos nugalėtojai, o iš šių bus išrinktas vienas didžiojo prizo laimėtojas. Konferencijos auditorija taip pat balsuos – rinks labiausiai patikusią rinkodaros kampaniją.

Pagrindiniai efektyviausios rinkodaros kampanijos vertinimo kriterijai: verslo situacija ir tikslai (20%), įžvalga (20%), įgyvendinimas (20%) ir rezultatai (40%).

VŽ primena, kad pernai efektyviausios metų rinkodaros kampanijos laurai atiteko „Tele2 Laisvas internetas“ projektui, o „Metų CMO 2019“, Metų rinkodaros vadovo titulas nukeliavo į Manto Matukaičio, „Volfas Engelman“ rinkodaros vadovo rankas.

Metų CMO

Kartu „Password 2020“ konferencijoje bus paskelbtas Lietuvos marketingo asociacijos LiMA renkamas Metų CMO. Rinkodaros vadovai (-ės) galės teikti savo ar siūlyti kitų kandidatūras iki kovo 22 d.

Finalininkų dešimtukas bus paskelbtas per konferenciją „LiMA CMO SUMMIT“ balandį.

FOTOGALERIJA Password nugalėtojai. (19 nuotr.)

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Nauja realybė – kitokie renginiai arba niša viešbučiams Premium

Koronaviruso pandemija keičia renginius ir konferencijas, didžioji jų dalis persikėlė į internetą, tačiau...

Rinkodara
2020.10.21
Teismas paliko galioti vartotojų teises ginančios institucijos „Iki“ skirtą baudą 

Vilniaus apygardos administracinis teismas atmetė pareiškėjos prekybos tinklą „Iki“ valdančios „Palink“...

Prekyba
2020.10.20
Prekybos sektoriaus TOP 1.000: aukščiausias pozicijas dalijasi didieji tinklai  Premium

Tūkstančiui didžiausių pagal pardavimus Lietuvos įmonių, kurių sąrašą kasmet sudaro „Verslo žinios“,...

Prekyba
2020.10.20
Susikirto interesai dėl „L’Occitane“ prekės ženklo Premium

Valstybinis patentų biuras atmetė UAB „Rubela“ prašymą ir tenkino Prancūzijos kosmetikos gamintojos...

Rinkodara
2020.10.20
Rugsėjį labiausiai Lietuvoje augo „Aboutyou.lt“, Estijoje – „Membershop.ee“ Premium 1

Pagal pritraukiamus klientų srautus Baltijos šalių e. komercijos platformų reitingo pirmas dešimtukas šį...

Prekyba
2020.10.19
„Nielsen“: vartojimo pokyčiai – ilgalaikiai

COVID-19 sukelta pandemija tiesiogiai palietė kas trečią namų ūkį visame pasaulyje.

Prekyba
2020.10.18
Tyrimas: Kalėdos šiemet bus kitokios

20% Lietuvos gyventojų teigia, kad dėl pandemijos šių metų Kalėdos kardinaliai skirsis nuo įprastų švenčių.

Prekyba
2020.10.17
Kuria nišinę agentūrą prabangos prekių ženklams 3

Veiklą Lietuvoje pradeda turinio rinkodaros agentūra „Talat studio“, teiksianti komunikacijos paslaugas...

Rinkodara
2020.10.16
Seimo rinkimų antrasis turas: stiprių veidų koziris Premium 1

Nors Seimo rinkimų pirmasis turas ir baigėsi konservatorių pergale, šiandien ir politikai, ir politologai...

Rinkodara
2020.10.15
LRT biudžetas kitąmet turėtų didėti beveik 7,5 mln. Eur

Nacionalinio transliuotojo LRT biudžetas kitąmet turėtų siekti 53,794 mln. Eur, tai beveik 7,5 mln. daugiau...

Rinkodara
2020.10.14
„Vilniaus vandenys“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo bendrovei „Vilniaus vandenys“ ryšių su visuomene paslaugas teiks...

Rinkodara
2020.10.14
E. maisto pardavėjai raitojasi rankoves, bet sėkmė lydi ne visus Premium 1

Į viršų kylant sergančiųjų koronavirusu rodikliams, didesnį pirkėjų aktyvumą skaičiuoja ir prekybos tinklai...

Prekyba
2020.10.14
„Facebook“ draus Holokaustą neigiantį turinį

Socialinis tinklas „Facebook“ paskelbė drausiantis skelbti turinį, neigiantį Holokaustą ir iškreipiantį jo...

Rinkodara
2020.10.13
M. Katkus: šiuose rinkimuose įvyko kartų kaita politikoje Premium 30

Ateinančios beveik dvi savaitės partijoms, besivaržančioms dėl didesnio mandatų skaičiaus Seime, bus...

Rinkodara
2020.10.13
Globalus „Adform“ įrankis prisitaikys prie individualių verslo reklamos poreikių Verslo tribūna 1

Šį rudenį danų kapitalo programinės įrangos kūrėja „Adform“ reklamos rinką papildė nauja globalia...

Rinkodara
2020.10.12
Tik mitas, kad e. prekyba maistu – nepelninga Premium 4

Maistas ir kasdienio vartojimo prekės e. komercijoje tapo aktualios pastarąjį pusmetį, iki tol tai buvo gana...

Prekyba
2020.10.12
Pralaimės visi naujieji junginiai, išskyrus Laisvės partiją 1

Mykolas Katkus, komunikacijos ekspertas, agentūros „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ valdybos pirmininkas,...

Verslo aplinka
2020.10.11
Pirmą kartą į komunikuojančių lyderių pozicijas iškopė P. Masiulis Premium 1

Dažniausiai žiniasklaidoje 2020 m. pirmąjį pusmetį kalbėjęs įmonių vadovų lyderių trejetukas – Petras...

Rinkodara
2020.10.11
Ūkininkams sukūrė kitokią skelbimų lentą Premium

Vieni moka auginti arba gaminti, kiti – tik pardavinėti. Suvienyti šiuos dalykus sunku – ypač kaimo žmonėms.

Gazelė
2020.10.11
Žinių radijas žengia į „Patreon“ platformą

Žinių radijas žengia į sutelktinio finansavimo „Patreon“ platformą, veikiančią mėnesinio prenumeratos...

Rinkodara
2020.10.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus