„Password 2020“: efektyviausi rinkodaros projektai ir metų CMO

Publikuota: 2020-02-17
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Jau septynioliktą kartą „Verslo žinios“ kviečia varžytis dėl efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos titulo. Konkurso nugalėtojai paaiškės ir bus apdovanoti konferencijoje „Password 2020“ birželio 17 d. Kartu čia bus paskelbtas ir Lietuvos marketingo asociacijos „LiMA“ renkamas Metų rinkodaros vadovas – „CMO 2020“.

„Password 2020“ konkurso dalyviai gali pretenduoti į penkias skirtingas kategorijas, kurios sugrupuotos pagal didelio ir mažo biudžeto segmentus.

Šių metų konkursui galima pateikti rinkodaros ir komunikacijos sprendimus, kurie buvo įgyvendinti per 2019 m. Jei kampanija baigėsi 2018 m., bet jos efektą įrodantys tyrimai bei duomenys buvo gauti 2019 m., tokia kampanija taip pat gali dalyvauti.

Kasmetis „Password“ konkursas – proga įmonių rinkodaros skyriams pasimatuoti tai, ką nuveikė per metus, pasidalinti sėkmingiausiais bei efektyviausiais įgyvendintais projektais.

[infogram id="798c444b-ac31-44af-9972-d8d154654989" prefix="LAN" format="interactive" title="Password_2020"]

Įmonės, prekių ženklai ir agentūros geriausius savo rinkodaros bei komunikacijos projektus gali teikti iki kovo 25 d. vakaro.

PARAIŠKĄ galite užpildyti čia.

Kaip ir ankstesniais metais, didžioji dalis šiemetės komisijos narių yra deleguoti pagrindinių šalies rinkodaros ir komunikacijos asociacijų – Lietuvos marketingo asociacijos LiMA, Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos (KOMAA), Lietuvos komunikacijos asociacijos (LTKA) ir Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) – atstovai.

Atitinkamai joms atstovauja Andrius Kontrimavičius, skaitmeninės rinkodaros bendrovės „Mediapark“ partneris, Tomas Bartninkas, reklamos agentūros „Truth“ strategijos vadovas, Svajūnė Marcinkevičienė, Socialinių mokslų kolegijos komunikacijos skyriaus vadovė ir Daiva Lialytė, komunikacijos agentūros „Integrity PR“ vadovė.

nuotrauka::1nocrop

Svarbiausia rezultatai

Mantas Matukaitis, „Volfas Engelman“ Rinkodaros vadovas, „Metų CMO 2019“ ir šiemetinio „Password“ komisijos narys, pažymi, kad per pastaruosius metus matėme įdomių rinkodaros ir komunikacijos sprendimų, tad būtų įdomu juos palyginti vienoje krūvoje.

„Kaip ir kasmet esminis žvilgsnis kryps į efektyviausius sprendimus, nes nupiešti gražų paveikslėlį ar sugalvoti skambų šūkį gali visi, bet svarbiausia, ar tie pasirinkti žingsniai augina verslo rezultatus, didina pardavimus. Tai turėtų būti kiekvieno rinkodaros specialisto svarbiausia užduotis“, – kalba M. Matukaitis.

Tomas Bartininkas, reklamos agentūros „Truth“ strategijos vadovas, komisijos narys, antrina, kad jo didžiausias lūkestis, kad ir komisija neužsiliūliuotų ryškiomis, jaudinančiomis, emociškomis kampanijomis, o didžiausią dėmesį skirtų efektyvumui ir rezultatams.

„Password“ – efektyvumo festivalis, o ne „ADrenalinas“, kur pirmuoju smuiku griežia visai kiti dalykai. Kūrybiškumas, estetika, jaudinanti tema gali būti svarbios tiek, kiek tai prisideda auginant verslo rezultatus“, – pabrėžia T. Bartninkas.

Saulius Šukaitis, žiniasklaidos planavimo agentūros „Vizeum“ vadovas, komisijos narys, priduria, kad pastarąjį pusmetį gyvename kiek neramiomis, galimo neapibrėžtumo nuotaikomis, kai vis girdime apie vienos ar kitos rinkos stabtelėjimą, galimą recesiją, tad labai svarbi tampa vartotojų lūkesčių amplitudė.

„Savo ruožtu prekių ženklams tai reiškia, kad tuos lūkesčius svarbu formuoti, atitikti ir atliepti, o rinkodaros bei komunikacijos skyriams čia tenka esminis dėmesys. Galimo nestabilumo fone reikia ieškoti šviežių, efektyvių, inovatyvių žingsnių, – kalba S. Šukaitis. – O konkursas puiki galimybė dalintis patirtimi ir patiems pasisemti idėjų. Teisingai atlikta kampanijų analizė – pamatas tolesniems ateities sprendimams“.

Keturi parametrai

Įvertinusi paraiškas, komisija iki balandžio pabaigos skelbs kiekvienos kategorijos finalininkus. Jie savo rinkodaros kampanijas pristatys konferencijoje „Password 2020“ birželio 17 d.

nuotrauka::2

Čia iš kandidatų bus atrinkti ir apdovanoti kiekvienos kategorijos nugalėtojai, o iš šių bus išrinktas vienas didžiojo prizo laimėtojas. Konferencijos auditorija taip pat balsuos – rinks labiausiai patikusią rinkodaros kampaniją.

Pagrindiniai efektyviausios rinkodaros kampanijos vertinimo kriterijai: verslo situacija ir tikslai (20%), įžvalga (20%), įgyvendinimas (20%) ir rezultatai (40%).

VŽ primena, kad pernai efektyviausios metų rinkodaros kampanijos laurai atiteko „Tele2 Laisvas internetas“ projektui, o „Metų CMO 2019“, Metų rinkodaros vadovo titulas nukeliavo į Manto Matukaičio, „Volfas Engelman“ rinkodaros vadovo rankas.

Metų CMO

Kartu „Password 2020“ konferencijoje bus paskelbtas Lietuvos marketingo asociacijos LiMA renkamas Metų CMO. Rinkodaros vadovai (-ės) galės teikti savo ar siūlyti kitų kandidatūras iki kovo 22 d.

Finalininkų dešimtukas bus paskelbtas per konferenciją „LiMA CMO SUMMIT“ balandį.

FOTOGALERIJA Password nugalėtojai. (19 nuotr.)

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose

Tema „Rinkodara“

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Agentūra „Nova media“ turi naują partnerį 1

Komunikacijos agentūros „Nova media“ partnerių gretas papildė naujas narys – juo tapo Gintaras Gimžauskas,...

Rinkodara
2021.07.23
„Darnu Group“ paskirta nauja komunikacijos vadovė

Nekilnojamojo turto plėtros bendrovės „Darnu Group“ komandos gretas papildė komunikacijos vadovė Justina...

Vadyba
2021.07.23
Vadovų rotacija VP grupėje: keičiasi „Vilniaus prekybos“ ir „Euroapothecos“ direktoriai  5

E. parduotuvei „Barbora“ vadovavęs ir pastaruoju metu jos plėtra Lenkijoje užsiėmęs Andrius Mikalauskas turi...

Prekyba
2021.07.22
Tyrimas: nauji reklamos draudimai gali ištirpdyti 440 mlrd. Eur didžiųjų gėrimų ir maisto gamintojų vertės Premium 1

Vien tokių gėrimų ir maisto gamybos bendrovių kaip „InBev“, „The Coca-Cola Company“, „Diageo“, „Heineken“,...

Prekyba
2021.07.22
„Iki“ savininkė Vokietijoje „Rewe“ bando savaeigę parduotuvę be darbuotojų  Premium 1

Ketvirtame pagal dydį Vokietijos mieste Kelne į gatves išriedėjo bendras mažmeninės prekybos bendrovės „Rewe“...

Prekyba
2021.07.21
Tarptautinis „BMI Executive Institute“ investavo į vizualinį identitetą  

Daugiau kaip prieš 20 metų Lietuvoje įkurtas „BMI Executive Institute“, organizuojantis aukščiausio lygio...

Rinkodara
2021.07.21
„Philip Morris“ antrojo ketvirčio pelnas augo 11%, pajamos nepateisino lūkesčių 

Tarptautinė tabako pramonės milžinė „Philip Morris International“ (PMI) grynąjį pelną antrąjį metų ketvirtį...

Prekyba
2021.07.21
Skiepijimo skatinimui SAM inicijuoja naują viešinimo kampaniją 7

Neapsisprendusiųjų dėl skiepų nuo koronaviruso nuomonei pakeisti Sveikatos apsaugos ministerija inicijuoja...

Rinkodara
2021.07.21
„Rimi“ investuoja į dirbtinį intelektą – su danais pristato išmanųjį šefą    Premium 1

Prekybos tinklas „Rimi“ kartu su danų startuoliu „Plant Jammer“ pirkėjams pasiūlė dirbtinio intelekto (DI)...

Prekyba
2021.07.21
Geriausi metai istorijoje: europiečiai pernai įsigijo dviračių už 18,3 mlrd. Eur  Premium 2

Praėjusiais metais Europos dviračių prekybos sektorius pasiekė įspūdingas aukštumas – europiečiai nusipirko...

Prekyba
2021.07.21
O. Mašalė: tinkamai suvaldytą krizę dera „atšvęsti“ Premium

Geriausiai suvaldyta krizė yra ta, kuri neįvyksta arba apie kurią beveik niekas negirdėjo ar greitai pamiršo.

Rinkodara
2021.07.20
VSD atstovės spaudai pareigas nuo šiol eina A. Vernickaitė 3

Valstybės saugumo departamento (VSD) atstove spaudai dirba buvusi žurnalistė, ryšių su visuomene specialistė...

Vadyba
2021.07.20
Mažmeninė prekyba maistu: trys įmonės iš 4-ių dirbo pelningai Premium

Nepaisant COVID-19 pandemijos išbandymų praėję metai buvo sėkmingi mažmeninės prekybos maisto produktais...

Prekyba
2021.07.20
Skaitmeninėms agentūroms pandemijos metai buvo dosnūs Premium

Skaitmeninėms rinkodaros ir komunikacijos agentūroms pandemijos metai buvo derlingi: VŽ išanalizuoti duomenys...

Rinkodara
2021.07.19
Lietuvos gėjų lygai - parama iš „Google“   12

Asociacija Lietuvos gėjų lyga (LGL) tapo viena iš 13-os organizacijų, laimėjusių metų pradžioje „Google“...

Rinkodara
2021.07.18
Reputacijos augimo lyderiai tarp prekybininkų

Tarp prekybininkų labiausiai per metus savo reputacijos reitingus užsiauginti pavyko „Iki“ ir „Topo grupei“.

Rinkodara
2021.07.18
SEB: matyti, kad auganti e. prekyba skatina įmones investuoti

Spartus tradicinės prekybos perėjimas prie skaitmeninių kanalų, vis naujų dalyvių pasirodymas rinkoje ir...

Prekyba
2021.07.17
Klientų pasitenkinimo rodiklis NPS: už ką pardavėjus pažįstamiems rekomenduoja pirkėjai  Premium

Vienas pagrindinių matų klientų patirčiai įvertinti yra klientų pasitenkinimo rodiklis NPS (angl. „net...

Prekyba
2021.07.16
Lietuvoje veikiančios „Httpool Lithuania“ savininkė „Aleph Holding“ pardavė akcijų už 470 mln. USD 

Pasaulinė skaitmeninės žiniasklaidos rinkos dalyvių partnerė „Aleph Holding“, Lietuvoje veikianti per...

Prekyba
2021.07.16
Reputacija politikams – sunkiai įkandamas aukštasis pilotažas 2

Neatsiejama sėkmingo verslo DNR – rūpestis savo reputacija. Gerą reputaciją turinčiam verslui lengviau...

Verslo aplinka
2021.07.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku