2020-02-17 11:21

„Password 2020“: efektyviausi rinkodaros projektai ir metų CMO

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Jau septynioliktą kartą „Verslo žinios“ kviečia varžytis dėl efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos titulo. Konkurso nugalėtojai paaiškės ir bus apdovanoti konferencijoje „Password 2020“ birželio 17 d. Kartu čia bus paskelbtas ir Lietuvos marketingo asociacijos „LiMA“ renkamas Metų rinkodaros vadovas – „CMO 2020“.

„Password 2020“ konkurso dalyviai gali pretenduoti į penkias skirtingas kategorijas, kurios sugrupuotos pagal didelio ir mažo biudžeto segmentus.

Šių metų konkursui galima pateikti rinkodaros ir komunikacijos sprendimus, kurie buvo įgyvendinti per 2019 m. Jei kampanija baigėsi 2018 m., bet jos efektą įrodantys tyrimai bei duomenys buvo gauti 2019 m., tokia kampanija taip pat gali dalyvauti.

Kasmetis „Password“ konkursas – proga įmonių rinkodaros skyriams pasimatuoti tai, ką nuveikė per metus, pasidalinti sėkmingiausiais bei efektyviausiais įgyvendintais projektais.

[infogram id="798c444b-ac31-44af-9972-d8d154654989" prefix="LAN" format="interactive" title="Password_2020"]

Įmonės, prekių ženklai ir agentūros geriausius savo rinkodaros bei komunikacijos projektus gali teikti iki kovo 25 d. vakaro.

PARAIŠKĄ galite užpildyti čia.

Kaip ir ankstesniais metais, didžioji dalis šiemetės komisijos narių yra deleguoti pagrindinių šalies rinkodaros ir komunikacijos asociacijų – Lietuvos marketingo asociacijos LiMA, Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos (KOMAA), Lietuvos komunikacijos asociacijos (LTKA) ir Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) – atstovai.

Atitinkamai joms atstovauja Andrius Kontrimavičius, skaitmeninės rinkodaros bendrovės „Mediapark“ partneris, Tomas Bartninkas, reklamos agentūros „Truth“ strategijos vadovas, Svajūnė Marcinkevičienė, Socialinių mokslų kolegijos komunikacijos skyriaus vadovė ir Daiva Lialytė, komunikacijos agentūros „Integrity PR“ vadovė.

„Password 2020“ komisija.

Svarbiausia rezultatai

Mantas Matukaitis, „Volfas Engelman“ Rinkodaros vadovas, „Metų CMO 2019“ ir šiemetinio „Password“ komisijos narys, pažymi, kad per pastaruosius metus matėme įdomių rinkodaros ir komunikacijos sprendimų, tad būtų įdomu juos palyginti vienoje krūvoje.

„Kaip ir kasmet esminis žvilgsnis kryps į efektyviausius sprendimus, nes nupiešti gražų paveikslėlį ar sugalvoti skambų šūkį gali visi, bet svarbiausia, ar tie pasirinkti žingsniai augina verslo rezultatus, didina pardavimus. Tai turėtų būti kiekvieno rinkodaros specialisto svarbiausia užduotis“, – kalba M. Matukaitis.

Tomas Bartininkas, reklamos agentūros „Truth“ strategijos vadovas, komisijos narys, antrina, kad jo didžiausias lūkestis, kad ir komisija neužsiliūliuotų ryškiomis, jaudinančiomis, emociškomis kampanijomis, o didžiausią dėmesį skirtų efektyvumui ir rezultatams.

„Password“ – efektyvumo festivalis, o ne „ADrenalinas“, kur pirmuoju smuiku griežia visai kiti dalykai. Kūrybiškumas, estetika, jaudinanti tema gali būti svarbios tiek, kiek tai prisideda auginant verslo rezultatus“, – pabrėžia T. Bartninkas.

Saulius Šukaitis, žiniasklaidos planavimo agentūros „Vizeum“ vadovas, komisijos narys, priduria, kad pastarąjį pusmetį gyvename kiek neramiomis, galimo neapibrėžtumo nuotaikomis, kai vis girdime apie vienos ar kitos rinkos stabtelėjimą, galimą recesiją, tad labai svarbi tampa vartotojų lūkesčių amplitudė.

„Savo ruožtu prekių ženklams tai reiškia, kad tuos lūkesčius svarbu formuoti, atitikti ir atliepti, o rinkodaros bei komunikacijos skyriams čia tenka esminis dėmesys. Galimo nestabilumo fone reikia ieškoti šviežių, efektyvių, inovatyvių žingsnių, – kalba S. Šukaitis. – O konkursas puiki galimybė dalintis patirtimi ir patiems pasisemti idėjų. Teisingai atlikta kampanijų analizė – pamatas tolesniems ateities sprendimams“.

Keturi parametrai

Įvertinusi paraiškas, komisija iki balandžio pabaigos skelbs kiekvienos kategorijos finalininkus. Jie savo rinkodaros kampanijas pristatys konferencijoje „Password 2020“ birželio 17 d.

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Čia iš kandidatų bus atrinkti ir apdovanoti kiekvienos kategorijos nugalėtojai, o iš šių bus išrinktas vienas didžiojo prizo laimėtojas. Konferencijos auditorija taip pat balsuos – rinks labiausiai patikusią rinkodaros kampaniją.

Pagrindiniai efektyviausios rinkodaros kampanijos vertinimo kriterijai: verslo situacija ir tikslai (20%), įžvalga (20%), įgyvendinimas (20%) ir rezultatai (40%).

VŽ primena, kad pernai efektyviausios metų rinkodaros kampanijos laurai atiteko „Tele2 Laisvas internetas“ projektui, o „Metų CMO 2019“, Metų rinkodaros vadovo titulas nukeliavo į Manto Matukaičio, „Volfas Engelman“ rinkodaros vadovo rankas.

Metų CMO

Kartu „Password 2020“ konferencijoje bus paskelbtas Lietuvos marketingo asociacijos LiMA renkamas Metų CMO. Rinkodaros vadovai (-ės) galės teikti savo ar siūlyti kitų kandidatūras iki kovo 22 d.

Finalininkų dešimtukas bus paskelbtas per konferenciją „LiMA CMO SUMMIT“ balandį.

VERSLO TRIBŪNA

RĖMIMAS
52795
130817
52791