„Password 2020“: efektyviausi rinkodaros projektai ir metų CMO

Publikuota: 2020-02-17
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Jau septynioliktą kartą „Verslo žinios“ kviečia varžytis dėl efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos titulo. Konkurso nugalėtojai paaiškės ir bus apdovanoti konferencijoje „Password 2020“ birželio 17 d. Kartu čia bus paskelbtas ir Lietuvos marketingo asociacijos „LiMA“ renkamas Metų rinkodaros vadovas – „CMO 2020“.

„Password 2020“ konkurso dalyviai gali pretenduoti į penkias skirtingas kategorijas, kurios sugrupuotos pagal didelio ir mažo biudžeto segmentus.

Šių metų konkursui galima pateikti rinkodaros ir komunikacijos sprendimus, kurie buvo įgyvendinti per 2019 m. Jei kampanija baigėsi 2018 m., bet jos efektą įrodantys tyrimai bei duomenys buvo gauti 2019 m., tokia kampanija taip pat gali dalyvauti.

Kasmetis „Password“ konkursas – proga įmonių rinkodaros skyriams pasimatuoti tai, ką nuveikė per metus, pasidalinti sėkmingiausiais bei efektyviausiais įgyvendintais projektais.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

[infogram id="798c444b-ac31-44af-9972-d8d154654989" prefix="LAN" format="interactive" title="Password_2020"]

Įmonės, prekių ženklai ir agentūros geriausius savo rinkodaros bei komunikacijos projektus gali teikti iki kovo 25 d. vakaro.

PARAIŠKĄ galite užpildyti čia.

Kaip ir ankstesniais metais, didžioji dalis šiemetės komisijos narių yra deleguoti pagrindinių šalies rinkodaros ir komunikacijos asociacijų – Lietuvos marketingo asociacijos LiMA, Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos (KOMAA), Lietuvos komunikacijos asociacijos (LTKA) ir Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) – atstovai.

Atitinkamai joms atstovauja Andrius Kontrimavičius, skaitmeninės rinkodaros bendrovės „Mediapark“ partneris, Tomas Bartninkas, reklamos agentūros „Truth“ strategijos vadovas, Svajūnė Marcinkevičienė, Socialinių mokslų kolegijos komunikacijos skyriaus vadovė ir Daiva Lialytė, komunikacijos agentūros „Integrity PR“ vadovė.

nuotrauka::1nocrop

Svarbiausia rezultatai

Mantas Matukaitis, „Volfas Engelman“ Rinkodaros vadovas, „Metų CMO 2019“ ir šiemetinio „Password“ komisijos narys, pažymi, kad per pastaruosius metus matėme įdomių rinkodaros ir komunikacijos sprendimų, tad būtų įdomu juos palyginti vienoje krūvoje.

„Kaip ir kasmet esminis žvilgsnis kryps į efektyviausius sprendimus, nes nupiešti gražų paveikslėlį ar sugalvoti skambų šūkį gali visi, bet svarbiausia, ar tie pasirinkti žingsniai augina verslo rezultatus, didina pardavimus. Tai turėtų būti kiekvieno rinkodaros specialisto svarbiausia užduotis“, – kalba M. Matukaitis.

Tomas Bartininkas, reklamos agentūros „Truth“ strategijos vadovas, komisijos narys, antrina, kad jo didžiausias lūkestis, kad ir komisija neužsiliūliuotų ryškiomis, jaudinančiomis, emociškomis kampanijomis, o didžiausią dėmesį skirtų efektyvumui ir rezultatams.

„Password“ – efektyvumo festivalis, o ne „ADrenalinas“, kur pirmuoju smuiku griežia visai kiti dalykai. Kūrybiškumas, estetika, jaudinanti tema gali būti svarbios tiek, kiek tai prisideda auginant verslo rezultatus“, – pabrėžia T. Bartninkas.

Saulius Šukaitis, žiniasklaidos planavimo agentūros „Vizeum“ vadovas, komisijos narys, priduria, kad pastarąjį pusmetį gyvename kiek neramiomis, galimo neapibrėžtumo nuotaikomis, kai vis girdime apie vienos ar kitos rinkos stabtelėjimą, galimą recesiją, tad labai svarbi tampa vartotojų lūkesčių amplitudė.

„Savo ruožtu prekių ženklams tai reiškia, kad tuos lūkesčius svarbu formuoti, atitikti ir atliepti, o rinkodaros bei komunikacijos skyriams čia tenka esminis dėmesys. Galimo nestabilumo fone reikia ieškoti šviežių, efektyvių, inovatyvių žingsnių, – kalba S. Šukaitis. – O konkursas puiki galimybė dalintis patirtimi ir patiems pasisemti idėjų. Teisingai atlikta kampanijų analizė – pamatas tolesniems ateities sprendimams“.

Keturi parametrai

Įvertinusi paraiškas, komisija iki balandžio pabaigos skelbs kiekvienos kategorijos finalininkus. Jie savo rinkodaros kampanijas pristatys konferencijoje „Password 2020“ birželio 17 d.

nuotrauka::2

Čia iš kandidatų bus atrinkti ir apdovanoti kiekvienos kategorijos nugalėtojai, o iš šių bus išrinktas vienas didžiojo prizo laimėtojas. Konferencijos auditorija taip pat balsuos – rinks labiausiai patikusią rinkodaros kampaniją.

Pagrindiniai efektyviausios rinkodaros kampanijos vertinimo kriterijai: verslo situacija ir tikslai (20%), įžvalga (20%), įgyvendinimas (20%) ir rezultatai (40%).

VŽ primena, kad pernai efektyviausios metų rinkodaros kampanijos laurai atiteko „Tele2 Laisvas internetas“ projektui, o „Metų CMO 2019“, Metų rinkodaros vadovo titulas nukeliavo į Manto Matukaičio, „Volfas Engelman“ rinkodaros vadovo rankas.

Metų CMO

Kartu „Password 2020“ konferencijoje bus paskelbtas Lietuvos marketingo asociacijos LiMA renkamas Metų CMO. Rinkodaros vadovai (-ės) galės teikti savo ar siūlyti kitų kandidatūras iki kovo 22 d.

Finalininkų dešimtukas bus paskelbtas per konferenciją „LiMA CMO SUMMIT“ balandį.

FOTOGALERIJA Password nugalėtojai. (19 nuotr.)

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų ar klausimų?

Parašykite redaktorių komandai arba vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt. Konfidencialumą užtikriname.

Maža paslaptis: prekybininkai sekmadienį norėtų nedirbti, bet tyrimas rodo, kad rinka nepasiruošusi Premium 6

Mažmeninės prekybos tinklai svarsto įvairius būdus, kaip mažinti kaštus, tarp jų – ir galimybę trumpinti...

Prekyba
05:45
T. Balžekas: konkurencijos dėl reklamos dalies ir prenumeratorių netrūks Premium 1

UAB „15min“ pajamos per finansinius metus, kurie prasidėjo 2021 m. gegužės 1 d. ir baigėsi 2022 m. balandžio...

Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija

Sostinės turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ pristatė naują miesto žinomumo užsienyje didinimo...

Rinkodara
2022.10.06
„Pigu.lt“ strategija – uždirbti atidavus prekybos pirmenybę partneriams Premium 9

Danielis Ropersas, „PHH Group“, valdančios e. parduotuves ir prekybos platformas Suomijoje, Estijoje,...

Prekyba
2022.10.06
„Aprangai“ rugsėjis buvo rekordinis

„Aprangos“ grupės tinklo mažmeninė prekių apyvarta (su PVM) šį rugsėjį, palyginti su pirmuoju praėjusių metų...

Prekyba
2022.10.05
„Baltic Horizon Fund“ PC „Europa“ valdymą perleido partneriui 3

15 nekilnojamojo turto (NT) objektų Baltijos šalyse turintis „Baltic Horizon Fund“ Vilniaus centre esančios...

Prekyba
2022.10.05
„Math Scientific“ raktas: kurti geriau, bet prieinamiau nei „Chanel“ Premium

Net ir perpildytoje kosmetikos rinkoje galima rasti nišą ir sukurti matomą bei sėkmingą produktą.

Prekyba
2022.10.05
„ACC Distribution“ atnaujino prekės ženklą

Didmeninės elektronikos įrenginių prekybos bendrovė „ACC Distribution“, priklausanti „Acme Grupei“, atnaujino...

Rinkodara
2022.10.04
Dar viena sritis, kur Lietuva nusileidžia Estijai: atsiliekame net 10 kartų Premium 1

Atvykstamasis turizmas Lietuvoje jau treti metai vegetuoja ir, kol pasieks priešpandeminį lygį, praeis dar...

Gazelė
2022.10.04
Vadovų komunikacija: vienvaldis lyderis – D. Dundulis, pirmą kartą – du degalinių atstovai Premium 2

Vertinant vadovų komunikaciją, aktyviausias žiniasklaidoje pirmąjį šių metų pusmetį buvo Dainius Dundulis,...

Rinkodara
2022.10.04
Paskelbtas „ADC*LT‘22“ kūrybiškumo festivalio finalininkų sąrašas

Kūrybiškumo festivalio „ADC*LT‘22“ komisija iš daugiau nei 250 paraiškų atrinko 75 reklamos ir dizaino...

Rinkodara
2022.10.03
Rugsėjo žvaigždės ir autsaideriai: nuo „Circle K“, D. Dundulio iki kampanijos, kurios nesinori minėti Premium

Rugsėjis – vienas aktyviausių mėnesių metuose, kai verslas po vasaros sugrįžta su intensyvesne komunikacija.

Rinkodara
2022.10.03
„Publicum“ vykdomuoju direktoriumi tapo T. Valančius

Strateginės komunikacijos agentūra „Publicum“, stiprindama vadovų grandį ir integraciją į tarptautinį „Havas“...

Rinkodara
2022.10.03
„Gulbelė“: mes augsime, planuojame įsigijimus Premium

Viena didžiausių regioninių prekybininkių lietuviško kapitalo Šakių UAB „Gulbelė“, kaip ir visi kiti,...

Prekyba
2022.10.03
Kontroversiški prekių ženklai: kas jų laukia ateityje ir kaip keičiasi vartotojas Premium

Rusijos pradėtas karas Ukrainoje sujudino vertybinius pasirinkimus: vartotojai stengiasi labiau rinktis...

Rinkodara
2022.10.02
Kaip pasiekti kliento akį ir širdį: paprasta, nebrangu, bet su istorija Premium 1

Pavadinimas ir iškaba verslui tebėra svarbu. O kai kuriose vietose užrašai ir apgalvotas tam kraštui būdingas...

Gazelė
2022.10.01
Darbdavio komunikacijos kampanijų viražai – ir ant kavos puodelio

Talentų pritraukimas – karšta tema įvairiuose verslo sektoriuose, o iššūkiai diktuoja ir naujus kūrybos...

Rinkodara
2022.10.01
„A. Žilinskio ir Ko“ tampa „Žilinskis Group“, keičiasi pagrindinės įmonės vadovas

Daugiausia infrastruktūros srityje veikianti bendrovė „A. Žilinskio ir Ko“ praneša apjungianti visas grupės...

Statyba ir NT
2022.09.30
„NAPA Baltic“ vėl kviečia rungtis dizaino pakuočių kūrėjus

Lietuvos dizaino asociacija (LDA) produktų pakuočių kūrėjus ir užsakovus kviečia teikti paraiškas į jau...

Rinkodara
2022.09.30
Įmonių sprendimai, leidę pritraukti klientų ar net išsaugoti verslą Premium

Net nedidelis postūmis verslui gali suteikti sparnus arba apsaugoti nuo artėjančios suirutės. Vis dėlto...

Gazelė
2022.09.30

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku