KOMAA valdybos pirmininkė: sprendžiame egzistencinius klausimus

Publikuota: 2020-02-11
Lietuviškos reklamos festivalio „Adrenalinas“ strėlės. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Lietuviškos reklamos festivalio „Adrenalinas“ strėlės. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Komunikacijos ir reklamos agentūrų asociacija KOMAA sprendžia egzistencinę dilemą, nebeveikia ir jos internetinis puslapis, kurį surinkus, patenkama į „Biciulis.lt“, siūlantį sprendimus baldams, pakavimo medžiagas ir pan.

„Puslapis nulaužtas, ne pirmą kartą susiduriame su tuo. Šiandien svarstome įvairius galimus veiksmus“, – kalba Žydronė Amšiejūtė, KOMAA valdybos pirmininkė ir žiniasklaidos planavimo „Mediacom“ agentūros vadovė.

Ji neslepia, kad jau kurį laiką vyksta egzistencinės diskusijos asociacijoje – koks jos tikslas šiandien, ar tas formatas, kuris egzistuoja nuo asociacijos įkūrimo, tebėra aktualus ir veiksmingas.

„Tikslai ir iššūkiai, kurie 2002-aisiais agentūras sujungė, šiandien, akivaizdu, jau nebėra tiek aktualūs, pasikeitė situacija, pasikeitė žmonės, ir natūralu, kad organizacija tokia, kokia ji buvo iki šiol, taipogi turi keistis. Bet kuri asociacija yra aktyvi ir gyvybinga tiek, kiek aktyvūs yra jos nariai, kiek juos vienija tos pačios vertybės ir kiek jie mato prasmę bendradarbiauti ir drauge siekti bendrų tikslų“, – pabrėžia Ž. Amšiejūtė.

Nuo 2018 m. pabaigos iki šiandien asociacijos narių skaičius sumenko nuo 22 iki 14.

„Dalis narių nusprendė, kad nemato asociacijos, ir pasitraukė, kitų neliko po pernykščių ginčų, o tebesantieji ir toliau siekia skaidrinti rinką. Kaip tik šiuo metu ir vyksta organizacijos virsmas, formų ir bendradarbiavimo būdų ieškojimas, ir koks bus šio „perkrovimo“ rezultatas – parodys laikas“, – pažymi Ž. Amšiejūtė.

Tuo tarpu rinkos dalyviai pasigenda stipraus junginio, kuris vienytų rinką.

„Komunikacijos agentūrų asociacija KOMAA jau mažiausiai dešimtmetį neaktyvi ir nepalaikoma reklamos agentūrų, tad kiekviena agentūra verčiasi kaip galinti, savarankiškai kovodama su žemomis paslaugų kainomis, žema kompetencija, o būtent tokio aktyvaus junginio rinkai tikrai reikėtų. Tokiu būdu agentūros galėtų vieningai išspręsti visiems aktualius klausimus ir nepasiduoti neadekvačiam verslų spaudimui“, – VŽ teigia Jolanta Pupkevičienė, „Clinic 212“ vadovė.

Mantas Velykis, reklamos agentūros „TRUTH.“ kūrybos vadovas, taip pat pabrėžia, jog apmaudu, kad organizacija tik kvėpuoja, bet yra neveiksni.

„Nors ir patys esame KOMAA nariai, suprantame, kad be pačių agentūrų įsitraukimo ji negali gyvuoti, o kartas nuo karto kylančios iniciatyvos gaivinti organizaciją vėl nublėsta dėl pačių agentūrų neįsitraukimo. Gaila, kad KOMAA visiems asocijuojasi tik su „ADrenalinu“, kurio taisyklės tiek susivėlė, tiek buvo keičiamos ir tempiamos kai kurių agentūrų savo naudai, kol galiausiai pats festivalis tapo kiek absurdišku“, – apgailestauja pašnekovas, pridurdamas, kad taip atsitiko ne be pačių agentūrų arogancijos.

„Visi nori gero festivalio, bet kai prireikia indėlio ir įsitraukimo organizuojant – retas randa laiko ir noro. Apibendrinant, nors asociacijos pasigendama labiausiai dėl festivalio, nes didesnio vaidmens KOMAA pastaraisiais metais ir neturėjo, bet atsiradę idėjiniai reklamos rinkos lyderiai galėtų nuveikti gerokai daugiau. Užtenka pažiūrėti į aktyviai veikiančią Lietuvos marketingo asociaciją LiMA“, – palygina M. Velykis.

Plačiau apie reklamos rinkos jautriąsias vietas – mažiausios kainos konkursus ir pan. skaitykite čia.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai vadovaus A. Jonkus

Ryšių su visuomene agentūrų asociacija RSVA tarybos pirmininku dvejų metų kadencijai išrinko agentūros...

Rinkodara
14:18
Lojalumo kortelės – ne visada prekybininkų išnaudojama aukso gysla Premium 5

Bemaž visi didieji prekybininkai, išskyrus „Lidl“, plėtoja tinklų lojalumo programas. Vieni tai daro patys,...

Rinkodara
05:45
Klientų išklausyti nebeužtenka: telkia į bendruomenes

Gebėjimas suburti apie save aktyvius ir vieningus vartotojus – bendruomenę – netrukus gali tapti kone...

Gazelė
2020.02.24
„PR Impact Awards 2020“ akiratyje – reputacijos kaina

Prasideda paraiškų teikimas į septintą kartą organizuojamą ryšių su visuomene ir komunikacijos renginį „PR...

Rinkodara
2020.02.24
Influencerių rinkodara: nuo ko pradėti

E. komercijos prekių ženklai naudoja influencerių rinkodarą, o 92% rinkodaros agentūrų patvirtina tokio būdo...

Gazelė
2020.02.24
„Bitė“ rinksis dar vienus komunikacijos partnerius

Siekdama stiprinti darbdavio komunikaciją, „Bitė Lietuva“ skelbia komunikacijos agentūros konkursą.

Rinkodara
2020.02.24
„Wide Wings“ nusitaikė į eksporto rinkas Premium

Vaizdo kūrybos studija „Wide Wings“ pradėjo aktyviau tyrinėti eksporto rinkas. Bendrovė tikisi, kad čia...

Rinkodara
2020.02.23
Kaip sustyguoti tandemą su žinomu prekės ženklu Premium

„Dvigubi“ prekių ženklai – dviejų prekės ženklų bendri projektai (angl. co-branding) leidžia padidinti...

Gazelė
2020.02.23
IKEA darbuotojai su pirkėjais dalijasi knygomis

Šią savaitę IKEA parduotuvėje Vilniuje startavo darbuotojų iniciatyva „#nesiskaito“, kurios tikslas skatinti...

Rinkodara
2020.02.23
Socialiniai tinklai 2020: stebinantis „TikTok“ fenomenas 3

Socialiniai tinklai – neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau...

Rinkodara
2020.02.23
„Pigu.lt“ dalį prekių siūlo atsiimti jau po valandos 1

Elektroninės prekybos bendrovė UAB „Pigu“ pradėjo teikti naują paslaugą – greitą prekių atsiėmimą. Pirkėjai,...

Prekyba
2020.02.20
„Paysera“ dar neįvykdė pažado neteikti paslaugų piratų svetainei „Filmai.in“ 11

Po Lietuvos banko Priežiūros tarnybos kreipimosi, Lietuvos mokėjimų bendrovė „Paysera“ pranešė stabdanti...

Rinkodara
2020.02.19
Pernai stabtelėjęs „Akropolis Group“, šiemet planuoja rekordinius metus

2019 m. bendra nuomininkų apyvarta Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliuose“ išliko nepakitusi ir siekė...

Prekyba
2020.02.19
Startas „Metų CMO 2020“ rinkimams 1

Lietuvos marketingo asociacija LiMA šeštą kartą rengia „Metų CMO“ rinkimus. Nugalėtojas bus paskelbtas ir...

Rinkodara
2020.02.19
K. Gečas: „INK agency“ priaugo stiklines rinkos „lubas“ Premium

Integruotosios komunikacijos agentūros „INK agency“ ir jos įsteigtos skaitmeninės komunikacijos agentūros...

Rinkodara
2020.02.19
„Lidl“ nelieka vienkartinių maišelių, kiti prekybininkai tik dėlioja planus Premium 2

Prekybos tinklas „Lidl Lietuva“ pirmasis iš didžiųjų prekybos tinklų Lietuvoje atsisako vienkartinių...

Prekyba
2020.02.19
„Eurovizijos“ atrankos finalą žiūrėjo kas ketvirtas šalies gyventojas

Šeštadienį Žalgirio arenoje Kaune vykusį „Eurovizijos“ nacionalinės atrankos „Pabandom iš naujo!“ finalą bent...

Rinkodara
2020.02.18
Komunikacijos agentūros atnaujino veiklos kokybės standartus

Audito bendrovė „Nexia“ patvirtino, kad visos komunikacijos agentūros, priklausančios Ryšių su visuomene...

Rinkodara
2020.02.18
VPT: „Keliauk Lietuvoje“ turi nutraukti 0,4 mln. Eur vertės viešinimo konkursą

Lietuvos turizmo skatinimo agentūra „Keliauk Lietuvoje“ turi nutraukti 400.000 Eur  eurų vertės viešinimo...

Rinkodara
2020.02.18
Menas netinka alaus reklamai: teismas nubaudė „Volfas Engelman“

Alaus daryklos „Volfas Engelman“ reklama pažeidė Alkoholio kontrolės įstatymą, nes joje naudotas Lenkijos...

Rinkodara
2020.02.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus