„Kaunas 2022“ iš privataus sektoriaus viliasi pritraukti 2 mln. Eur

Publikuota: 2020-02-04
Organizatorių nuotr.
svg svg
Organizatorių nuotr.

Europos kultūros sostine besiruošiantis tapti Kaunas į programą siekia įtraukti ir Lietuvoje veikiančias verslo įmones. Organizatorių planuose – apie 2 mln. Eur indėlis iš privataus sektoriaus.

„Šiuolaikinė Europos kultūros sostinės iniciatyva jau nebeįsivaizduojama ne tik be daugelio šalies kultūros, bet ir verslo organizacijų indėlio“, – teigia Gerda Titovė, VšĮ „Kaunas 2022“ rinkodaros vadovė.

Anot jos, tikslą – į Europos kultūros sostinės programą įtraukti privatų sektorių – turi visi šiuo titulu įvertinti miestai, o daug buvusių kultūros sostinių sukūrė ne vieną itin sėkmingą verslo ir kultūros organizacijų partnerystę.

„Pavyzdžiui, 2018-ųjų Europos kultūros sostinės Leuvardeno, Nyderlanduose, komanda įtikino verslo įmones prisidėti beveik 10 mln. Eur. Pastarosios iš kultūros sostinės programos gavo ne tik garbingą titulą ar komunikacinę naudą, bet ir prasmingas darbuotojų įtraukimo į savanorystę ar kitas žmogiškųjų išteklių vertes, tokias kaip specialūs kvietimai į renginius, dalyvavimas privačiose kūrybinėse dirbtuvėse ir t.t.“, – išplatintame pranešime pažymi G. Titovė.

„Kaunas 2022“ siekia pritraukti generalinį rėmėją, kurio matomumas projekto kontekste būtų pats didžiausias, taip pat papildomų pagrindinių rėmėjų ir partnerių. Organizacijos akiratyje – IT ir telekomunikacijų, finansų, transporto, mažmeninės prekybos ir maisto pramonės įmonės.

Europos kultūros sostinės Kaune vienu iš pagrindinių rėmėjų jau yra bendrovė „Švyturys – Utenos alus“, organizaciją taip pat remia advokatų profesinė bendrija „Magnusson“, „Caffeinne“, „Druskininkų Rasa“, žiniasklaidos įmonės „15min“, „Žmonės“, „IQ“, „Kauno diena“, LRT grupė.

Europos kultūros sostinės biudžetas visos programos įgyvendinimui – 30 mln. Eur. Pagrindinis šio projekto finansuotojas – Kauno miesto savivaldybė, skirianti 12 mln. Eur. Lietuvos Respublikos Vyriausybė skiria 10 mln. Eur, Kauno rajono savivaldybė – 4 mln. Eur. Likusius 4 mln. Eur reikiamo programos biudžeto siekiama pritraukti iš įvairių Europos fondų ir privataus kapitalo.

VšĮ „Kaunas 2022“ kartu su daugiau nei 60 kitų kultūros organizacijų, 2022 m. planuoja pristatyti 52 svarbius kultūros įvykius, pakviesti į didžiųjų renginių trilogiją, į kurią planuojama pritraukti daugiau nei pusę milijono lankytojų iš Lietuvos ir užsienio.

Vienas iš artimiausių „Kaunas 2022“ renginių ir galimybė privačiam verslui prisidėti prie kultūros sostinės programos – kovo 20 d. „Kaunas 2022“ organizuojama Tarptautinės laimės dienos šventė, kurios tema šiemet – atsakingas vartojimas ir aplinkai draugiškas miestas.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Prekybininkų komunikacijos skyriai nuolat balansuoja ties riba

Maistu prekiaujančių prekybininkų komunikacijos specialistų darbas yra specifinis ir jie nuolat sprendžia...

Rinkodara
2020.02.16
D. Runkevičius: jei turinys neatneša pardavimų, jis – beveik bevertis Premium

Kiekvieną dieną tūkstančiai naujienų portalų bei šimtai tūkstančių žmonių socialinėje medijoje kalba...

Rinkodara
2020.02.16
Influencerių reklamos žymėjimas: pliusų daugiau nei minusų

Vartotojų teisių apsaugos tarnyba vykdo tolimesnę influencerių stebėseną, tačiau dar neskuba skirti baudų,...

Rinkodara
2020.02.15
„Dvigubi“ prekių ženklai: leidžia kurti tai, ką vienas bijotų Premium 1

Bendradarbiavimas su kūrėjais gamintojams suteikia papildomą vertę, tvirtina tie, kas pabando, ypač jeigu...

Gazelė
2020.02.14
T. Ramanauskas: „Bendro šalies įvaizdžio prasme neturime nieko per visus 30 metų“ Premium 7

Bandoma atversti naują šalies įvaizdžio lapą – reklamos agentūra „New! su partneriais kurs dešimtmečio...

Rinkodara
2020.02.14
„Metų interviu“ titulą už ES investicijų analizę pelnė „Verslo žinių“ žurnalistas J. Gapšys 1

Ketvirtadienį Vilniuje Nacionalinėje Martyno Mažvydo bibliotekoje įvyko konkurso „ES investicijų efektyvumas...

Rinkodara
2020.02.13
VMVT: atsakomybė dėl užterštos mėsos tenka ir „Biovelai“, ir „Maximai“ 1

Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos (VMVT) inspektoriai, atlikę papildomus tyrimus teigia, kad...

Prekyba
2020.02.13
Dirbtinis intelektas atskleidė aiškiausiai kalbančius TV žinių vedėjus

Kalbą tekstu paverčiantis dirbtinis intelektas nustatė, kurie šalies TV žinių vedėjai kalba aiškiausiai.

Rinkodara
2020.02.12
Lietuvos pristatymo strategiją kurs „New!“ su partneriais

Vyriausybės kanceliarija pasirašė sutartį su reklamos agentūra „New!“ (UAB „New Agency“) dėl Lietuvos...

Rinkodara
2020.02.12
Vidinės komunikacijos proceso spragos „Maximai“ sukėlė krizę  Premium

Dar penktadienį atrodė, kad „Maximos“ reakcija ir komunikacija pavyzdinė – galimai salmonelėmis užkrėsta...

Rinkodara
2020.02.12
Reklamos agentūra „Clinic 212“ steigia naują padalinį

Kūrybinė reklamos agentūra „Clinic 212“ stiprina savo pozicijas rinkoje – atidarė naują ženklodaros ir...

Rinkodara
2020.02.11
KOMAA valdybos pirmininkė: sprendžiame egzistencinius klausimus

Komunikacijos ir reklamos agentūrų asociacija KOMAA sprendžia egzistencinę dilemą, nebeveikia ir jos...

Rinkodara
2020.02.11
L. Aleksandravičė: patys vartotojai tampa „influencerių reklamos policija“ Premium

Gruodį paskelbusi rekomendacines gaires, kaip influenceriai turi žymėti reklamą socialiniuose tinkluose,...

Rinkodara
2020.02.11
„Achemos grupė“ uždaro dar dvi bendroves

Koncernas „Achemos grupė“ tęsia veiklų gryninimo procesą ir atsisako nepagrindinių veiklų. Šiandien pradedama...

Rinkodara
2020.02.10
Reklamos rinkos pūliniai – mažiausios kainos konkursai Premium 1

Reklamos agentūros laviruoja tarp vis dažniau rengiamų ir smulkesnių konkursų bei teigia, kad mažiausios...

Rinkodara
2020.02.10
Kodėl verslo įkūrėjai patys yra ir pardavėjai 1

Net jei įmonė veikia kelis dešimtmečius, jos įkūrėjui verta retsykiais produktus parduoti pačiam. Ypač tai...

Gazelė
2020.02.09
Siekiant suburti lojalių klientų, pirmiausia reikia jų pritraukti

Nuolatiniai, patikimi ir grįžtantys klientai dažnam verslui svarbiau nei nauji. Visgi siekiant įgyti lojalių...

Gazelė
2020.02.09
Sustabdžius prekės ženklų kanibalizaciją įmonėje, pardavimai išaugo Premium

Kosmetikos gamintoja „BIOK laboratorija“ plečia prekės ženklo „Margarita“ gaminių seriją. Pernai, po kelerių...

Rinkodara
2020.02.09
„McDonald‘s“ reklamos – be prekės ženklo ir pavadinimo

Reklama – be logotipo, pavadinimo ir vaizdų, tačiau puikiai identifikuojama vartotojų. Reklamos agentūra „Leo...

Rinkodara
2020.02.08
„Alfa.lt“ vyr. redaktoriaus pavaduotojais tapo A. Račas ir R. Terleckas 7

Naujienų portalas „Alfa.lt“ turi du naujus vyr. redaktoriaus pavaduotojus: nuo šio sausio prisijungė Artūras...

Rinkodara
2020.02.07

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau