„Rimi“ atsisako popierinių lipdukų knygelių 

Publikuota: 2020-02-03
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Nuo šiol lojalumo kampanijų metu „Rimi“ pirkėjai galės rinkti tik virtualius lipdukus. Jie skaitmeniniu būdu bus kaupiami „Mano Rimi“ kortelėje – kampanijoms nebebus spausdinami popieriniai lipdukai bei knygelės jiems klijuoti.

Šį sprendimą prekybininkė priėmė laikydamasi aukštų aplinkosaugos standartų bei siekdama gerinti apsipirkimo patirtį prekybos tinkle.

„Stebėdami kasdienius pirkėjų įpročius matome, jog atsiradus galimybei kaupti virtualius lipdukus, šį būdą mielai renkasi ir naudoja vis daugiau lojalių pirkėjų. Taigi, kitas logiškas žingsnis – pasiūlyti jiems galimybę rinktis dar daugiau aplinkai draugiškų sprendimų, kurie kasdien leistų tausoti gamtos išteklius“, – pranešime spaudai cituojama Renata Keršienė, „Rimi Lietuvos“ viešųjų ryšių vadovė.

Iki šiol „Rimi“ pirkėjai galėjo rinkti tiek virtualius lipdukus lojalumo kortelėse, tiek kasose gauti popierinių lipdukų.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Eurovizijos“ atrankos finalą žiūrėjo kas ketvirtas šalies gyventojas

Šeštadienį Žalgirio arenoje Kaune vykusį „Eurovizijos“ nacionalinės atrankos „Pabandom iš naujo!“ finalą bent...

Rinkodara
2020.02.18
Komunikacijos agentūros atnaujino veiklos kokybės standartus

Audito bendrovė „Nexia“ patvirtino, kad visos komunikacijos agentūros, priklausančios Ryšių su visuomene...

Rinkodara
2020.02.18
VPT: „Keliauk Lietuvoje“ turi nutraukti 0,4 mln. Eur vertės viešinimo konkursą

Lietuvos turizmo skatinimo agentūra „Keliauk Lietuvoje“ turi nutraukti 400.000 Eur  eurų vertės viešinimo...

Rinkodara
2020.02.18
Menas netinka alaus reklamai: teismas nubaudė „Volfas Engelman“

Alaus daryklos „Volfas Engelman“ reklama pažeidė Alkoholio kontrolės įstatymą, nes joje naudotas Lenkijos...

Rinkodara
2020.02.18
Komunikacija dėl pinigų plovimo: „Swedbank“ nukentėjo labiau nei SEB

Į pinigų plovimo skandalus pernai įsivėlę didžiausi Lietuvoje skandinaviško kapitalo bankai „Swedbank“ ir SEB...

Rinkodara
2020.02.18
„Lidl“ atsisako vienkartinių plastikinių pirkinių maišelių 1

Prekybos tinklas „Lidl Lietuva“ pirmasis iš didžiųjų prekybos tinklų Lietuvoje atsisako vienkartinių...

Prekyba
2020.02.18
„Tamro“ pasirinko naujus komunikacijos planavimo partnerius

Vaistų mažmeninė įmonė „Tamro Lietuva“, valdanti mažmeninės prekybos prekės ženklą „Benu“, žiniasklaidos...

Rinkodara
2020.02.17
„Password 2020“: efektyviausi rinkodaros projektai ir metų CMO

Jau septynioliktą kartą „Verslo žinios“ kviečia varžytis dėl efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos...

Rinkodara
2020.02.17
„Senukų“ pėdomis žengia ir IKEA Premium 1

Švedijos mažmeninės baldų ir namų sprendimų prekybos tinklas IKEA Lietuvoje pradeda teikti nemokamas...

Prekyba
2020.02.17
Prekybininkų komunikacijos skyriai nuolat balansuoja ties riba

Maistu prekiaujančių prekybininkų komunikacijos specialistų darbas yra specifinis ir jie nuolat sprendžia...

Rinkodara
2020.02.16
D. Runkevičius: jei turinys neatneša pardavimų, jis – beveik bevertis Premium

Kiekvieną dieną tūkstančiai naujienų portalų bei šimtai tūkstančių žmonių socialinėje medijoje kalba...

Rinkodara
2020.02.16
Influencerių reklamos žymėjimas: pliusų daugiau nei minusų

Vartotojų teisių apsaugos tarnyba vykdo tolimesnę influencerių stebėseną, tačiau dar neskuba skirti baudų,...

Rinkodara
2020.02.15
„Dvigubi“ prekių ženklai: leidžia kurti tai, ką vienas bijotų Premium

Bendradarbiavimas su kūrėjais gamintojams suteikia papildomą vertę, tvirtina tie, kas pabando, ypač jeigu...

Gazelė
2020.02.14
T. Ramanauskas: „Bendro šalies įvaizdžio prasme neturime nieko per visus 30 metų“ Premium 6

Bandoma atversti naują šalies įvaizdžio lapą – reklamos agentūra „New! su partneriais kurs dešimtmečio...

Rinkodara
2020.02.14
„Metų interviu“ titulą už ES investicijų analizę pelnė „Verslo žinių“ žurnalistas J. Gapšys 1

Ketvirtadienį Vilniuje Nacionalinėje Martyno Mažvydo bibliotekoje įvyko konkurso „ES investicijų efektyvumas...

Rinkodara
2020.02.13
VMVT: atsakomybė dėl užterštos mėsos tenka ir „Biovelai“, ir „Maximai“ 1

Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos (VMVT) inspektoriai, atlikę papildomus tyrimus teigia, kad...

Prekyba
2020.02.13
Dirbtinis intelektas atskleidė aiškiausiai kalbančius TV žinių vedėjus

Kalbą tekstu paverčiantis dirbtinis intelektas nustatė, kurie šalies TV žinių vedėjai kalba aiškiausiai.

Rinkodara
2020.02.12
Lietuvos pristatymo strategiją kurs „New!“ su partneriais

Vyriausybės kanceliarija pasirašė sutartį su reklamos agentūra „New!“ (UAB „New Agency“) dėl Lietuvos...

Rinkodara
2020.02.12
Vidinės komunikacijos proceso spragos „Maximai“ sukėlė krizę  Premium

Dar penktadienį atrodė, kad „Maximos“ reakcija ir komunikacija pavyzdinė – galimai salmonelėmis užkrėsta...

Rinkodara
2020.02.12
Reklamos agentūra „Clinic 212“ steigia naują padalinį

Kūrybinė reklamos agentūra „Clinic 212“ stiprina savo pozicijas rinkoje – atidarė naują ženklodaros ir...

Rinkodara
2020.02.11

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau