Šiaulių banko inovacijai – apdovanojimas už lauko reklamos sprendimą

Publikuota: 2020-01-23
Apdovanijimą pelnęs stendas.
svg svg
Apdovanijimą pelnęs stendas.

Lietuvoje įgyvendintai Šiaulių banko inovacijai teko išskirtinis globalaus tinklo „JCDecaux“ apdovanojimas.

Kas mėnesį renkanti inovatyviausius lauko reklamos sprendimus pasaulyje „JCDecaux“ skelbia, kad geriausias inovatyvus lauko reklamos sprendimas lapkritį buvo įgyvendintas Lietuvoje.

Apdovanojimas atiteko Šiaulių banko kampanijai, kuri pasitelkusi lauko reklamos inovaciją kvietė paremti po gaisro nukentėjusį Alytaus miestą.

„Nelaimė sukrėtė ne tik Alytų, bet ir visą Lietuvą. Siekdami būti arčiau bendruomenių, norėjome ne tik tiesiogiai prisidėti prie padarinių likvidavimo, bet ir sutelkti neabejingus piliečius, kad jie galėtų bent simboliškai palaikyti alytiškius. Kiekvienas paaukotas euras nukeliavo tiesiai į Alytaus miesto savivaldybės administracijos paramos sąskaitą“, – apie paramos sprendimą pasakojo Šiaulių banko rinkodaros ir komunikacijos departamento direktorius Paulius Pocius.

Lapkritį Vilniuje, V. Kudirkos aikštėje, iškilo kolona su įrengtu kortelių skaitytuvu. Bekontakte mokėjimo kortele kiekvienas miestietis galėjo paaukoti 1 Eur nuo gaisro nukentėjusiai Alytaus bendruomenei, kuri susidūrė su didelio masto nelaime.

„Paprastai lauko reklamos inovacijos pirmiausia siekia efektingai atkreipti žiūrovo dėmesį, tačiau šis kūrybiškas sprendimas parodė, kad auditorijos įtraukimas gali būti labai prasmingas ir socialiai atsakingas. Džiaugiamės, kad kartu su partneriais atrandame kūrybiškų sprendimų, kurie ne tik padeda kurti prekės ženklo vertę, bet ir skatina geras iniciatyvas“, – išplatintame pranešime pažymi Žaneta Fomova, „JCDecaux Lietuva“ vadovė.

Šiaulių banko kartu su agentūra „TRUTH.“, „EPS LT“, „Nets“ ir „JCDecaux Lietuva“ sukurta lauko reklama inovacijų apdovanojimą laimėjo nurungusi per 80 kitų šalių kampanijų.

Mantas Velykis, „TRUTH.“ kūrybos vadovas, viliasi, kad toks sprendimas turėtų paskatinti ir kitus prekės ženklus pagalvoti apie netradicinį vartotojų įtraukimą.

„Vis dažniau kalbame apie tai, kad prekės ženklai turi reaguoti į tai, kas vyksta aplink. Manau, kad šis sprendimas gerokai pakėlė kartelę ir kitiems, todėl tikimės, kad greit pamatysime dar daugiau panašių ir vis naujai vartotojus įtraukiančių sprendimų“, – teigia M.Velykis.

Visos šalys, kuriose veikia „JCDecaux“, kas mėnesį dalyvauja geriausios inovacijos konkurse.

Balsuoja visame pasaulyje dirbantys įmonės darbuotojai, tačiau už savo šalies inovaciją balsuoti negalima.

Tai jau ne pirmas kartas, kai Lietuvoje įgyvendinami inovatyvūs sprendimai laimi šiuose globaliuose „JCDecaux“ apdovanojimuose ir nurungia konkurentus iš tokių šalių kaip Prancūzija, Vokietija, Kinija ar Australija.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Naująjį „Laisvės TV“ įvaizdį nulydėjo kritikos lavina Premium

„Laisvės TV“ prisistato naują įvaizdį, atsinaujinusią programą ir naują ženklą „Laisvės Media Group“, po...

Rinkodara
2020.02.25
Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai vadovaus A. Jonkus

Ryšių su visuomene agentūrų asociacija RSVA tarybos pirmininku dvejų metų kadencijai išrinko agentūros...

Rinkodara
2020.02.25
Lojalumo kortelės – ne visada prekybininkų išnaudojama aukso gysla Premium 6

Bemaž visi didieji prekybininkai, išskyrus „Lidl“, plėtoja tinklų lojalumo programas. Vieni tai daro patys,...

Rinkodara
2020.02.25
Klientų išklausyti nebeužtenka: telkia į bendruomenes

Gebėjimas suburti apie save aktyvius ir vieningus vartotojus – bendruomenę – netrukus gali tapti kone...

Gazelė
2020.02.24
„PR Impact Awards 2020“ akiratyje – reputacijos kaina

Prasideda paraiškų teikimas į septintą kartą organizuojamą ryšių su visuomene ir komunikacijos renginį „PR...

Rinkodara
2020.02.24
Influencerių rinkodara: nuo ko pradėti

E. komercijos prekių ženklai naudoja influencerių rinkodarą, o 92% rinkodaros agentūrų patvirtina tokio būdo...

Gazelė
2020.02.24
„Bitė“ rinksis dar vienus komunikacijos partnerius

Siekdama stiprinti darbdavio komunikaciją, „Bitė Lietuva“ skelbia komunikacijos agentūros konkursą.

Rinkodara
2020.02.24
„Wide Wings“ nusitaikė į eksporto rinkas Premium

Vaizdo kūrybos studija „Wide Wings“ pradėjo aktyviau tyrinėti eksporto rinkas. Bendrovė tikisi, kad čia...

Rinkodara
2020.02.23
Kaip sustyguoti tandemą su žinomu prekės ženklu Premium

„Dvigubi“ prekių ženklai – dviejų prekės ženklų bendri projektai (angl. co-branding) leidžia padidinti...

Gazelė
2020.02.23
IKEA darbuotojai su pirkėjais dalijasi knygomis

Šią savaitę IKEA parduotuvėje Vilniuje startavo darbuotojų iniciatyva „#nesiskaito“, kurios tikslas skatinti...

Rinkodara
2020.02.23
Socialiniai tinklai 2020: stebinantis „TikTok“ fenomenas 3

Socialiniai tinklai – neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau...

Rinkodara
2020.02.23
„Pigu.lt“ dalį prekių siūlo atsiimti jau po valandos 1

Elektroninės prekybos bendrovė UAB „Pigu“ pradėjo teikti naują paslaugą – greitą prekių atsiėmimą. Pirkėjai,...

Prekyba
2020.02.20
„Paysera“ dar neįvykdė pažado neteikti paslaugų piratų svetainei „Filmai.in“ 11

Po Lietuvos banko Priežiūros tarnybos kreipimosi, Lietuvos mokėjimų bendrovė „Paysera“ pranešė stabdanti...

Rinkodara
2020.02.19
Pernai stabtelėjęs „Akropolis Group“, šiemet planuoja rekordinius metus

2019 m. bendra nuomininkų apyvarta Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliuose“ išliko nepakitusi ir siekė...

Prekyba
2020.02.19
Startas „Metų CMO 2020“ rinkimams 1

Lietuvos marketingo asociacija LiMA šeštą kartą rengia „Metų CMO“ rinkimus. Nugalėtojas bus paskelbtas ir...

Rinkodara
2020.02.19
K. Gečas: „INK agency“ priaugo stiklines rinkos „lubas“ Premium

Integruotosios komunikacijos agentūros „INK agency“ ir jos įsteigtos skaitmeninės komunikacijos agentūros...

Rinkodara
2020.02.19
„Lidl“ nelieka vienkartinių maišelių, kiti prekybininkai tik dėlioja planus Premium 2

Prekybos tinklas „Lidl Lietuva“ pirmasis iš didžiųjų prekybos tinklų Lietuvoje atsisako vienkartinių...

Prekyba
2020.02.19
„Eurovizijos“ atrankos finalą žiūrėjo kas ketvirtas šalies gyventojas

Šeštadienį Žalgirio arenoje Kaune vykusį „Eurovizijos“ nacionalinės atrankos „Pabandom iš naujo!“ finalą bent...

Rinkodara
2020.02.18
Komunikacijos agentūros atnaujino veiklos kokybės standartus

Audito bendrovė „Nexia“ patvirtino, kad visos komunikacijos agentūros, priklausančios Ryšių su visuomene...

Rinkodara
2020.02.18
VPT: „Keliauk Lietuvoje“ turi nutraukti 0,4 mln. Eur vertės viešinimo konkursą

Lietuvos turizmo skatinimo agentūra „Keliauk Lietuvoje“ turi nutraukti 400.000 Eur  eurų vertės viešinimo...

Rinkodara
2020.02.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau