Lietuvos paštas pasirašė naują reklamos paslaugų sutartį

Publikuota: 2020-01-23
„Lietuvos pašto“ rinkodaros ir pardavimų padalinio direktorius Norbertas Žioba. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
„Lietuvos pašto“ rinkodaros ir pardavimų padalinio direktorius Norbertas Žioba. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Lietuvos paštas pasirinko naujus reklamos partnerius – 2 m. sutartis pasirašyta su kūrybine agentūra „Truth“.

Norbertas Žioba, Lietuvos pašto rinkodaros ir pardavimų direktorius, teigia, kad bendrovė pamažu, žingsnis po žingsnio atsinaujina.

„Modernizuojame pašto skyrius, įvedame naujų paslaugų ir išnaudojame visas turimas technologines galimybes vartotojų poreikiams pagerinti. Natūralu, kad naujai strategijai įgyvendinti ir norint lyderiauti itin konkurencingoje rinkoje, būtinos drąsios ir šiuolaikiškos kūrybinės idėjos, todėl, kad pasiektume šį tikslą, nuolat dirbame su partneriais, kurie yra savo srities profesionalai“, – sako N. Žioba.

Iki šiol Lietuvos pašto reklamos partneriai buvo „TBWA Vilnius“.

„Dėkojame buvusiems partneriams, su kuriais įgyvendinome ne vieną įdomų ir visuomenės dėmesio sulaukusį projektą, o iš naujų tikimės ne mažiau drąsių, atsinaujinančio Lietuvos pašto viziją įgyvendinančių šiuolaikiškų kūrybinių sprendimų“, – pažymi N. Žioba.

VŽ neseniai rašė, kad bendrovė pasirinko ir naujus socialinės medijos komunikacijos partnerius – sutartis pasirašyta su žiniasklaidos planavimo agentūra „Open Agency“.

Artimiausiu metu Lietuvos paštas ketina skelbti žiniasklaidos planavimo agentūros konkursą.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Senukų“ pėdomis žengia ir IKEA Premium

Švedijos mažmeninės baldų ir namų sprendimų prekybos tinklas IKEA Lietuvoje pradeda teikti nemokamas...

Prekyba
05:45
Prekybininkų komunikacijos skyriai nuolat balansuoja ties riba

Maistu prekiaujančių prekybininkų komunikacijos specialistų darbas yra specifinis ir jie nuolat sprendžia...

Rinkodara
2020.02.16
D. Runkevičius: jei turinys neatneša pardavimų, jis – beveik bevertis Premium

Kiekvieną dieną tūkstančiai naujienų portalų bei šimtai tūkstančių žmonių socialinėje medijoje kalba...

Rinkodara
2020.02.16
Influencerių reklamos žymėjimas: pliusų daugiau nei minusų

Vartotojų teisių apsaugos tarnyba vykdo tolimesnę influencerių stebėseną, tačiau dar neskuba skirti baudų,...

Rinkodara
2020.02.15
„Dvigubi“ prekių ženklai: leidžia kurti tai, ką vienas bijotų Premium 1

Bendradarbiavimas su kūrėjais gamintojams suteikia papildomą vertę, tvirtina tie, kas pabando, ypač jeigu...

Gazelė
2020.02.14
T. Ramanauskas: „Bendro šalies įvaizdžio prasme neturime nieko per visus 30 metų“ Premium 7

Bandoma atversti naują šalies įvaizdžio lapą – reklamos agentūra „New! su partneriais kurs dešimtmečio...

Rinkodara
2020.02.14
„Metų interviu“ titulą už ES investicijų analizę pelnė „Verslo žinių“ žurnalistas J. Gapšys 1

Ketvirtadienį Vilniuje Nacionalinėje Martyno Mažvydo bibliotekoje įvyko konkurso „ES investicijų efektyvumas...

Rinkodara
2020.02.13
VMVT: atsakomybė dėl užterštos mėsos tenka ir „Biovelai“, ir „Maximai“ 1

Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos (VMVT) inspektoriai, atlikę papildomus tyrimus teigia, kad...

Prekyba
2020.02.13
Dirbtinis intelektas atskleidė aiškiausiai kalbančius TV žinių vedėjus

Kalbą tekstu paverčiantis dirbtinis intelektas nustatė, kurie šalies TV žinių vedėjai kalba aiškiausiai.

Rinkodara
2020.02.12
Lietuvos pristatymo strategiją kurs „New!“ su partneriais

Vyriausybės kanceliarija pasirašė sutartį su reklamos agentūra „New!“ (UAB „New Agency“) dėl Lietuvos...

Rinkodara
2020.02.12
Vidinės komunikacijos proceso spragos „Maximai“ sukėlė krizę  Premium

Dar penktadienį atrodė, kad „Maximos“ reakcija ir komunikacija pavyzdinė – galimai salmonelėmis užkrėsta...

Rinkodara
2020.02.12
Reklamos agentūra „Clinic 212“ steigia naują padalinį

Kūrybinė reklamos agentūra „Clinic 212“ stiprina savo pozicijas rinkoje – atidarė naują ženklodaros ir...

Rinkodara
2020.02.11
KOMAA valdybos pirmininkė: sprendžiame egzistencinius klausimus

Komunikacijos ir reklamos agentūrų asociacija KOMAA sprendžia egzistencinę dilemą, nebeveikia ir jos...

Rinkodara
2020.02.11
L. Aleksandravičė: patys vartotojai tampa „influencerių reklamos policija“ Premium

Gruodį paskelbusi rekomendacines gaires, kaip influenceriai turi žymėti reklamą socialiniuose tinkluose,...

Rinkodara
2020.02.11
„Achemos grupė“ uždaro dar dvi bendroves

Koncernas „Achemos grupė“ tęsia veiklų gryninimo procesą ir atsisako nepagrindinių veiklų. Šiandien pradedama...

Rinkodara
2020.02.10
Reklamos rinkos pūliniai – mažiausios kainos konkursai Premium 1

Reklamos agentūros laviruoja tarp vis dažniau rengiamų ir smulkesnių konkursų bei teigia, kad mažiausios...

Rinkodara
2020.02.10
Kodėl verslo įkūrėjai patys yra ir pardavėjai 1

Net jei įmonė veikia kelis dešimtmečius, jos įkūrėjui verta retsykiais produktus parduoti pačiam. Ypač tai...

Gazelė
2020.02.09
Siekiant suburti lojalių klientų, pirmiausia reikia jų pritraukti

Nuolatiniai, patikimi ir grįžtantys klientai dažnam verslui svarbiau nei nauji. Visgi siekiant įgyti lojalių...

Gazelė
2020.02.09
Sustabdžius prekės ženklų kanibalizaciją įmonėje, pardavimai išaugo Premium

Kosmetikos gamintoja „BIOK laboratorija“ plečia prekės ženklo „Margarita“ gaminių seriją. Pernai, po kelerių...

Rinkodara
2020.02.09
„McDonald‘s“ reklamos – be prekės ženklo ir pavadinimo

Reklama – be logotipo, pavadinimo ir vaizdų, tačiau puikiai identifikuojama vartotojų. Reklamos agentūra „Leo...

Rinkodara
2020.02.08

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau