„MV Group“ turi naują rinkodaros vadovę 

Publikuota: 2020-01-22
Ieva Matulaitienė. Įmonės nuotr.
svg svg
Ieva Matulaitienė. Įmonės nuotr.

„MV Group“ turi naują rinkodaros vadovę – praėjusią savaitę šias pareigas pradėjo eiti Ieva Matulaitienė, kuri pastaruosius 10 metų Estijoje, Taline, bendrovėje „The Coca Cola Company“ vadovavo Baltijos šalių padaliniui.

Karjerą pradėjusi nuo darbo reklamos agentūrose, specialistė reklamos ir rinkodaros srityse dirba 20 metų. I. Matulaitienės teigimu, „MV Group“ rinkodaros vadovės kėdė puikiai tinka asmeninėms savybėms realizuoti, todėl ji nusprendė grįžti į Lietuvą. I. Matulaitienė nekeičia Algirdo Čiburio, kuris iki šiol kuravo grupės rinkodaros sritį, bet jis dabar turės daugiau galimybių atsidėti pagrindinei veiklai – vadovauti „MV Group Production“, kurios direktoriumi paskirtas nuo 2017 m. 

„Jaučiuosi subrendusi dalintis savo patirtimi, žiniomis ir įžvalgomis, o ryšys su Lietuva man visada buvo labai svarbus. Iki šiol savo patirtimi Lietuvoje dalinausi tik vizituodama – skaitydama pranešimus verslo konferencijose, forumuose ir seminaruose. Dabar į darbus Lietuvoje esu pasiruošusi žengti abejomis kojomis, pilnu tempu“, – pranešime spaudai cituojama I. Matulaitienė.

I. Matulaitienė bus atsakinga už „MV Group“ rinkodaros strategijos Lietuvos ir užsienio rinkoms kūrimą bei įgyvendinimą, grupės ir jos įmonių įvaizdį, rinkodaros procesų priežiūrą ir atnaujinimą, rinkodaros skyrių veiklos organizavimą.

„Mūsų komandą papildė rinkodaros profesionalė, kurios sukaupta patirtis, tikime, padės spręsti šiandieninės rinkos iššūkius, siekti užsibrėžtų tikslų ir užtikrinti tvarų augimą. Norime tobulėti ir augti, todėl stipriname savo komandą patyrusiais žmonėmis, siekiame pasitelkti naujausias technologijas ir inovacijas tam, kad savo darbuotojams, partneriams, klientams ir vartotojams galėtume pasiūlyti kokybiškas patirtis, produktus bei paslaugas“, – sako Marijus Cilcius, „MV GROUP“ generalinis direktorius.

Už savo indėlį į verslą, 2018 m. I. Matulaitienė buvo įtraukta į labiausiai Lietuvai nusipelniusių moterų šimtuką „100 Lietuvos moterų“. Įkvėpta reikšmingo įvertinimo, pernai I. Matulaitienė kartu su „Global Lithuanian Leaders“ įkūrė verslo klubą „Lietuvos profesionalai Taline“, kurio tikslas – tiesti tiltus lietuviškam verslui Estijoje.

„Mėgstu iššūkius, laikau save dinamiška ir esu ištroškusi inovatyvių, sienas griaunančių sprendimų. Manau, kad šiuolaikinė rinkodara yra būtent apie tai. Be to, ne ką mažiau svarbiu faktoriumi nei strateginiai verslo ar rinkodaros sprendimai šioje pozicijoje laikau ir darbą su kolektyvu. Įvertinus, kad iki šiol tai bus bene didžiausia mano vadovaujama komanda, neabejoju, kad mokytis prireiks ir pačiai – esu tam nusiteikusi ir nekantrauju“, – sako I. Matulaitienė. 

„MV Group“ yra viena didžiausių įmonių grupių Baltijos šalyse, atstovaujanti daugiau kaip 300 nuosavų bei tarptautinių prekių ženklų ir veikianti keturiuose verslo sektoriuose: gamyba, platinimas, logistika ir prekyba. Iš viso čia dirba daugiau nei 1000 žmonių Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje.

„MV Group“ produkcija eksportuojama į daugiau nei 40 užsienio valstybių šešiuose žemynuose, tarp kurių – JAV, Australija, Japonija, Kinija, Prancūzija, Vokietija ir kitos.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Kosmetikos gamintojai: perkėlus parodą Italijoje palengvėjo, nors nuostolių neišvengs Premium

Pasaulyje siaučiant koronavirusui, iš kovo į birželį perkelta didžiausia kosmetikos paroda „Cosmoprof...

Rinkodara
08:14
Naująjį „Laisvės TV“ įvaizdį nulydėjo kritikos lavina Premium

„Laisvės TV“ prisistato naują įvaizdį, atsinaujinusią programą ir naują ženklą „Laisvės Media Group“, po...

Rinkodara
2020.02.25
Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai vadovaus A. Jonkus

Ryšių su visuomene agentūrų asociacija RSVA tarybos pirmininku dvejų metų kadencijai išrinko agentūros...

Rinkodara
2020.02.25
Lojalumo kortelės – ne visada prekybininkų išnaudojama aukso gysla Premium 6

Bemaž visi didieji prekybininkai, išskyrus „Lidl“, plėtoja tinklų lojalumo programas. Vieni tai daro patys,...

Rinkodara
2020.02.25
Klientų išklausyti nebeužtenka: telkia į bendruomenes

Gebėjimas suburti apie save aktyvius ir vieningus vartotojus – bendruomenę – netrukus gali tapti kone...

Gazelė
2020.02.24
„PR Impact Awards 2020“ akiratyje – reputacijos kaina

Prasideda paraiškų teikimas į septintą kartą organizuojamą ryšių su visuomene ir komunikacijos renginį „PR...

Rinkodara
2020.02.24
Influencerių rinkodara: nuo ko pradėti

E. komercijos prekių ženklai naudoja influencerių rinkodarą, o 92% rinkodaros agentūrų patvirtina tokio būdo...

Gazelė
2020.02.24
„Bitė“ rinksis dar vienus komunikacijos partnerius

Siekdama stiprinti darbdavio komunikaciją, „Bitė Lietuva“ skelbia komunikacijos agentūros konkursą.

Rinkodara
2020.02.24
„Wide Wings“ nusitaikė į eksporto rinkas Premium

Vaizdo kūrybos studija „Wide Wings“ pradėjo aktyviau tyrinėti eksporto rinkas. Bendrovė tikisi, kad čia...

Rinkodara
2020.02.23
Kaip sustyguoti tandemą su žinomu prekės ženklu Premium

„Dvigubi“ prekių ženklai – dviejų prekės ženklų bendri projektai (angl. co-branding) leidžia padidinti...

Gazelė
2020.02.23
IKEA darbuotojai su pirkėjais dalijasi knygomis

Šią savaitę IKEA parduotuvėje Vilniuje startavo darbuotojų iniciatyva „#nesiskaito“, kurios tikslas skatinti...

Rinkodara
2020.02.23
Socialiniai tinklai 2020: stebinantis „TikTok“ fenomenas 3

Socialiniai tinklai – neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau...

Rinkodara
2020.02.23
„Pigu.lt“ dalį prekių siūlo atsiimti jau po valandos 1

Elektroninės prekybos bendrovė UAB „Pigu“ pradėjo teikti naują paslaugą – greitą prekių atsiėmimą. Pirkėjai,...

Prekyba
2020.02.20
„Paysera“ dar neįvykdė pažado neteikti paslaugų piratų svetainei „Filmai.in“ 11

Po Lietuvos banko Priežiūros tarnybos kreipimosi, Lietuvos mokėjimų bendrovė „Paysera“ pranešė stabdanti...

Rinkodara
2020.02.19
Pernai stabtelėjęs „Akropolis Group“, šiemet planuoja rekordinius metus

2019 m. bendra nuomininkų apyvarta Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliuose“ išliko nepakitusi ir siekė...

Prekyba
2020.02.19
Startas „Metų CMO 2020“ rinkimams 1

Lietuvos marketingo asociacija LiMA šeštą kartą rengia „Metų CMO“ rinkimus. Nugalėtojas bus paskelbtas ir...

Rinkodara
2020.02.19
K. Gečas: „INK agency“ priaugo stiklines rinkos „lubas“ Premium

Integruotosios komunikacijos agentūros „INK agency“ ir jos įsteigtos skaitmeninės komunikacijos agentūros...

Rinkodara
2020.02.19
„Lidl“ nelieka vienkartinių maišelių, kiti prekybininkai tik dėlioja planus Premium 2

Prekybos tinklas „Lidl Lietuva“ pirmasis iš didžiųjų prekybos tinklų Lietuvoje atsisako vienkartinių...

Prekyba
2020.02.19
„Eurovizijos“ atrankos finalą žiūrėjo kas ketvirtas šalies gyventojas

Šeštadienį Žalgirio arenoje Kaune vykusį „Eurovizijos“ nacionalinės atrankos „Pabandom iš naujo!“ finalą bent...

Rinkodara
2020.02.18
Komunikacijos agentūros atnaujino veiklos kokybės standartus

Audito bendrovė „Nexia“ patvirtino, kad visos komunikacijos agentūros, priklausančios Ryšių su visuomene...

Rinkodara
2020.02.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau