Influencerių rinkodara: nuo Makaliaus iki A. Tapino

Publikuota: 2020-01-12
VŽ koliažas.
svg svg
VŽ koliažas.

Žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ nuomonės formuotojų tyrimas rodo, kad populiariausios temos, kurias vartotojai yra dažniausiai linkę sekti socialiniuose tinkluose: aktyvus laisvalaikis, pomėgiai, populiarioji kultūra.

Agentūra, antrus metus iš eilės atlikdama nuomonės formuotojų tyrimą, analizuoja kaip aktyviai vartotojai seka influencerius socialiniuose tinkluose, ar pasitiki jais, ar pamatę prekės ženklą nuomonės formuotojų rankose, jį užfiksuoja, ar yra linkę po to išbandyti produktą, t. y. jį pirkti.

Paskutinysis atliktas tyrimas rodo, kad pasitikėjimas nuomonės formuotojais per metus sumažėjo 10 proc. punktų.

„Jei prieš metus atsakymą, kad pasitiki influencerių kuriamu turiniu rinkosi 57% respondentų, tai šiemet – jau tik 47%“, – lygina Jurgita Videikaitė, „Inspired UM“ Turinio skyriaus vadovė.

Pasak jos, jei nuomonės formuotojų tyrimą analizuotume pagal kategorijas, tai ir čia matome kritimą – mažesnį įsitraukimą į sekamų žmonių kuriamą turinį.

„Vienintelė kategorija, kuri augo – žmonių susidomėjimas aktyviu laisvalaikiu, o ryškus lyderis čia – Makalius. Antroje vietoje rikiuojasi Orijus Gasanovas. Pomėgių kategorijoje lyderiauja Beata Nicholson, antra – Agnė Jagelavičiūtė“, – vardina J. Videikaitė.

Pasak jos, vertinant skirtingus nuomonės lyderius, bene labiausiai nustebino skirtingose kategorijose vis paminimas Andrius Tapinas.

„Tikėtina todėl, kad nuomonę jis reiškia skirtingais klausimais ir yra ryški asmenybė. Beje, jis iki šiol tik labai epizodiškai imasi partnerysčių su prekės ženklais, dažniausiai, kai tai liečia „Laisvės TV“. Savo ruožtu, prekių ženklai, paklausti su kokiu nuomonės lyderių norėtų bendradarbiauti, labai dažnai pamini A. Tapiną. Visi nori išsiskirti“, – nusišypso J. Videikaitė.

nuotrauka::1nocrop

Skelbimų lentos

„Nors per pastaruosius metus matome didžiulį nuomonės formuotojų bumą, ir vienaip ar kitaip tai madai pasiduoda daugelis prekių ženklų, vis tik tyrimas rodo, kad svarbūs parametrai menksta – mažėja pasitikėjimas influencerių kuriamu turiniu. Nuomonės formuotojai ir prekių ženklai neretai pjauna šaką ant kurios sėdi. Žmonės nebeatsimena ir pasiklysta prekių ženklų galybėje, nes kai kurie nuomonės formuotojai tapo tiesiog skelbimų lentomis, kaip kad pavyzdžiui, Agnė Jagelavičiūtė“, – pažymi J. Videikaitė.

Pasak jos, pavyzdžių yra ir daugiau, vienas tokių – ne taip seniai net 7 skirtingų prekių ženklų reklamines žinutes per vieną mielą dieną į savo „Stories“ įsikėlusi Indrė Stonkuvienė.

„Jos gauta suma per tą dieną verta nei daug nei mažai – maždaug 7.000 Eur. Matant tokią situaciją, belieka kelti ironišką klausimą, kas norėtų būti aštuntu prekės ženklu arba kokia tokios komunikacijos vertė“, – kalba J. Videikaitė.

Plačiau skaitykite čia.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Vis daugiau prekių ženklų palieka „Amazon“, bet ši strategija rizikinga  Premium

Švedijos baldų gamybos ir prekybos milžinei IKEA pasitraukus iš „Amazon“ platformos svarstoma, kuris prekės...

Prekyba
10:16
IKEA valdytoja dividendams skirs 7 mln. Eur

Prekybos centrą IKEA Vilniuje valdančios bendrovės „Felit“ pajamos praėjusiais finansiniais metais išaugo...

Prekyba
08:00
Vilnius reklamai užsienyje išleis beveik 100.000 eurų

Vilnius naujai reklamos kampanijai Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje skirs beveik 97.000 eurų (su PVM).

Paslaugos
2020.01.18
Išdalinti Lietuvos komunikacijos projektų apdovanojimai „PR Lapės“

Komunikacijos projektų apdovanojimuose „PR Lapės“ buvo įteiktos septynios nominacijos, o nugalėtojų gretose –...

Rinkodara
2020.01.18
Maitinimo paslaugų bendrovė „Pontem“ keičia pavadinimą Premium 2

UAB „Pontem“ valdybos sprendimu nuo 2020 m. sausio 29 d. keičia bendrovės pavadinimą į UAB „Handelshus“.

Prekyba
2020.01.17
Kaip pigiau atlikti rinkos tyrimą

Pradedantiesiems verslą ekspertai pataria pirmiausiai pasitikrinti, ar jų idėja yra įdomi ir reikalinga. Tam...

Gazelė
2020.01.16
K. Gečas: „Grigeo“ krizė yra giliausia ir sudėtingiausia mano karjeroje Premium 6

„Grigeo“, kurios antrinė įmonė „Grigeo Klaipėda“ į Kuršių marias leido nevalytas nuotekas, ne vien savo...

Rinkodara
2020.01.16
Per penkerius metus IKEA pardavimai Lietuvoje padvigubėjo Premium 1

Prekybos centrą IKEA Vilniuje valdanti bendrovė „Felit“ praėjusiais finansiniais metais uždirbo 7,14 mln. Eur...

Prekyba
2020.01.15
Naujas vardas „Panoramai“ padėjo pasiekti tikslų Premium 1

Prekybos centras „Panorama“, per šiemetinį kalėdinį periodą užsikabinęs naują pavadinimą „Dovanorama“,...

Rinkodara
2020.01.15
Teismo verdiktas: „Norfos mažmena“ ir „Rivona“ nubaustos pagrįstai 3

Vilniaus apygardos administracinis teismas antradienį paskelbė, kad Konkurencijos taryba pagrįstai pripažino...

Prekyba
2020.01.14
Seime užkirstas kelias valdančiųjų norui riboti informaciją apie kandidatus

Seimas pritarė socialdemokrato Juliaus Sabatausko siūlymams, kad „valstiečių“ parengtose rinkimų įstatymo...

Rinkodara
2020.01.14
„Modus Group“ energetikos verslą telkia po vienu prekės ženklu

Tarptautinė įmonių grupė „Modus Group“ atsinaujinančios energetikos veiklas telkia po vienu prekės ženklu...

Rinkodara
2020.01.14
Tarp dažniausių pažeidėjų – žaislų importuotojai ir platintojai

2019 m. Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba išnagrinėjo 50 bylų dėl Lietuvos rinkoje nustatytų...

Prekyba
2020.01.13
„Rimi Baltic“ stabdo produkcijos pirkimą iš „Grigeo“ 15

Remdamasi Lietuvos teisėsaugos institucijų ir pačios „Grigeo“ patvirtinta informacija apie neteisėtus...

Prekyba
2020.01.13
Kalėdinėse reklamose – „Telia Lietuvos“ ir „Tele2“ dvikova Premium

Per kalėdinį periodą televizijos transliavo bemaž 7% daugiau reklamos sekundžių, 11% daugiau klipų.

Rinkodara
2020.01.13
Šalies komunikacija: kokios valstybės pernai labiausiai domėjosi Lietuva

Kasdien vidutiniškai Lietuvos vardas užsienio šalių interneto naujienų portaluose pasirodo 250 kartų, o...

Rinkodara
2020.01.13
„John Lewis“ vadovė traukiasi po prastos kalėdinės prekybos

Paula Nickolds, Didžiosios Britanijos prekybininkės „John Lewis“ vykdomoji direktorė, traukiasi po...

Prekyba
2020.01.13
Pasitraukus „MailChimp“, lietuvių „Omnisend“ patrigubino pajamas Premium 1

Integruotos rinkodaros bendrovė „Omnisend“ pernai gavo apie tris kartus daugiau pajamų nei 2018 m. Įmonės...

Paslaugos
2020.01.13
Influencerių rinkodara: nuo Makaliaus iki A. Tapino 1

Žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ nuomonės formuotojų tyrimas rodo, kad populiariausios temos,...

Rinkodara
2020.01.12
Kaip įtikti klientui šiandien

Anksčiau buvo teigiama, kad užtenka sukurti gerą produktą ar paslaugą, šiek tiek pasireklamuoti, ir verslą...

Gazelė
2020.01.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau