„Instagram“ suvaržė infuencerius: netoleruos e. cigarečių 

Publikuota: 2020-01-02
Dado Ruvic („Reuters“) nuotr.
svg svg
Dado Ruvic („Reuters“) nuotr.

„Facebook“ savininkams priklausantis socialinis tinklas „Instagram“ paskelbė naujas taisykles, taikomas influenceriams. Nuo šiol nuomonės formuotojams negalima reklamuoti elektroninių cigarečių, kelti į savo paskyras nuotraukų, kuriose „veipinama“. Be to, uždrausta reklamuoti kitokius tabako gaminius ir ginklus.

„Instagrame“ netrūksta influencerių, siūlančių savo tūkstantinėms sekėjų minioms pabandyti naujus maisto produktus, giriančių tam tikrus prekės ženklus, skatinančius naujų produktų vartojimą. Tabako kompanijos irgi nepraleidžia progos išnaudoti šį kanalą: matėme britų atlikėjos Lily Allen ir Oskaru įvertinto amerikiečių aktoriaus bei prodiuserio Rami Maleko įrašus, kuriuose reklamuojamos elektroninės cigaretės.

„Veipinimo“ epidemijai plintant ir pasigirstant žinioms apie jaunimo, vartojusio e. cigaretes, mirtis, papildomos atsakomybės ir savo turinio kontrolės imasi populiariausi socialiniai tinklai. „Facebook“ ir „Instagram“ jau ir anksčiau neleido reklamuoti įprastų tabako gaminių, bet apie influencerius iki šiol nebuvo pagalvota.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Paskelbtas konkursas šalies vizualiniam ženklui kurti

Vyriausybės kanceliarija paskelbė konkursą vizualinėms šalies identiteto sukūrimo paslaugoms pirkti.

Rinkodara
14:14
„Telios“ pamokos – didžiųjų prekių ženklų kaina arba stručio galva smėlyje Premium 10

Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ nutraukė visuomenėje nemenką ažiotažą sukėlusią „Ežio“ reklamos...

Rinkodara
09:17
„Httpool“ tapo „Spotify“ atstovais Baltijos šalyse

Agentūra „Httpool“ plečia savo partnerystę su „Spotify“ ir nuo šiol turės išskirtines reklamos atstovavimo...

Rinkodara
2020.09.17
Teismas: „Philip Morris Baltic“ bauda skirta pagrįstai 2

Vilniaus apygardos administracinis teismas atmetė pareiškėjos UAB „Philip Morris Baltic“ skundą dėl...

Rinkodara
2020.09.16
Reklamos verslo senbuviai įkūrė naują agentūrą

Naujai įsteigta reklamos agentūra „Marios“ į vieną kūrybinę komandą sujungė žmones, pastaruosius kelis...

Rinkodara
2020.09.16
„Telia“ stabdo „Ežio“ reklamą su dvyniais krepšininkais 75

Po socialiniuose tinkluose kilusios diskusijos, „Telia Lietuva“ priėmė sprendimą sustabdyti „Ežio“ reklaminę...

Rinkodara
2020.09.16
LTG grupės komunikacijos partnere tapo „Idea prima“

„Lietuvos geležinkeliai“ (LTG) grupės skelbtą integruotos komunikacijos paslaugų viešąjį pirkimą laimėjo...

Rinkodara
2020.09.16
SAM: atrinkti projektai, kurie stiprins žinias apie sveikatą

Valstybinis visuomenės sveikatos stiprinimo fondas (VVSSF) atrinko šviečiamuosius ir informacinius projektus,...

Rinkodara
2020.09.16
„Vilniaus paukštynas“ atnaujino prekės ženklą 1

Lietuviškos vištienos gamintojas „Vilniaus paukštynas“ atnaujino savo prekės ženklą.

Rinkodara
2020.09.16
Į ūkio atsigavimo traukinį šoka ir reklamos rinka Premium

Bendras reklamos rinkos kiekis įvairiose žiniasklaidos priemonėse per sausį–liepą, palyginti su pernai tuo...

Rinkodara
2020.09.16
„Vilkyškių pieninės“ įmonių grupė keičia pavadinimą 5

Pieno produktų gamybos įmonių grupė „Vilkyškių pieninė“ pradeda veikti kaip „Vilvi Group“ prekių ženklo...

Rinkodara
2020.09.15
Mažieji prekybos centrai atsigauna greičiau, bet nerimo netrūksta Premium

Nors viešojoje erdvėje netrūksta itin teigiamų žinių apie šalies ūkį – antrąjį ketvirtį Lietuvos BVP kritimas...

Prekyba
2020.09.15
Vyriausybė už 66.000 Eur reklamuoja savo darbus 5

Šiuo metu žiniasklaidoje ir viešajame transporte transliuojama reklama apie Vyriausybės ketverių metų darbus...

Verslo aplinka
2020.09.15
Kuriant šalies prekės ženklą, siūlys eiti estų ar švedų pavyzdžiu 4

Artimiausiu metu Vyriausybės kanceliarija skelbs konkursą vizualiniam šalies prekės ženklo identitetui...

Rinkodara
2020.09.13
Politinė komunikacija: nuosaikesni biudžetai ir kuklesnės partnerystės

Šie Seimo rinkimai nėra dosnūs ir ryšių su visuomene ar reklamos agentūroms – dauguma partijų, tarp jų ir...

Rinkodara
2020.09.13
Tradicinei žiniasklaidai politikai dar rodo špygą Premium

Per septynis šių metų mėnesius politinės reklamos dalis tradicinėje žiniasklaidoje tesudarė 0,2% – dėl...

Rinkodara
2020.09.11
T. Ramanauskas: naujoji įvaizdžio strategija nėra šūkio ar logotipo pristatymas Premium

Jungtinė keturių agentūrų komanda parengė Lietuvos pristatymo užsienyje 2020–2030 m. strategiją, kuri remiasi...

Rinkodara
2020.09.10
Geriausios reklamos agentūros titulas sugrįžo į Lietuvą 3

Reklamos festivalio „BalticBest“ organizatoriai paskelbė tradiciškai paskelbė geriausių metų agentūrų sąrašą.

Rinkodara
2020.09.10
„Pampers“ indeksas: ką sauskelnių kainos signalizuoja apie Europą Premium

Sparčiai augant elektroninei prekybai, o kartu įsigaliojant vis naujiems teisiniams svertams, kaip antai...

Prekyba
2020.09.09
Sukūrė Lietuvos pristatymo strategiją: naujas šūkis, naujas pozicionavimas 1

Jungtinė agentūrų komanda parengė Lietuvos pristatymo užsienyje 2020–2030 m. strategiją. Valstybei svarbios...

Rinkodara
2020.09.09

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus