L. Šiautkulis: jei žinai, kad sprendimas bus sėkmingas, greičiausiai jau pavėlavai

Publikuota: 2019-12-09
Linas Šiautkulis, Lietuvos marketingo asociacijos LiMA valdybos pirmininkas, žiniasklaidos planavimo agentūros „BPN Lietuva“ vadovas. Artūro Žuko nuotr.
Linas Šiautkulis, Lietuvos marketingo asociacijos LiMA valdybos pirmininkas, žiniasklaidos planavimo agentūros „BPN Lietuva“ vadovas. Artūro Žuko nuotr.

Dėliojant savo verslų ateities scenarijus, nevalia pamiršti, kad jau dabar vartotojas nori viską rinktis vieno mygtuko paspaudimu.

„Tai aktualu tiek telekomunikacijų, tiek bankų segmentams, jau nekalbant apie mažmeninę prekybą, kur platformų kūrimasis jau tapo norma ir vystosi didžiuliu greičiu“, – pabrėžia Linas Šiautkulis, Lietuvos marketingo asociacijos LiMA valdybos pirmininkas, žiniasklaidos planavimo agentūros „BPN Lietuva“ vadovas.

Kaip pavyzdžius jis vardija kaip ant mielių augantį „Amazon“, Kinijos „Taobao“, mums labiau žinomą „AliExpress“, „Pigu“ Lietuvoje, kuri taip pat jau tapo platforma, kurioje savo virtualius prekystalius už mėnesinį mokestį siūloma turėti ir kitiems prekybininkams.

Platformos kuriasi ir auga ne tik prekyboje, bet ir pavėžėjimo sektoriuje, grožio segmente. To pavyzdys yra rezervacijų platforma „Treatwell“.

„Ir tai tik pradžia. Kodėl tai vyksta? Didieji žaidėjai taip bando prisibelsti iki vartotojo, kurio dėmesys prekės ženklui, produktui ar paslaugai šiandien yra tapęs didžiuliu deficitu. Kartais netgi gyvas kontaktas negali „permušti“ vartotojo glaudaus ryšio su išmaniuoju“, – konferencijoje „LiMA Day Lietuva 2019“ ironizavo L. Šiautkulis.

Pasak jo, vartotojų pritraukimo kaštai tapo tokie dideli, kad jungimasis į platformas tampa vienintele išgyvenimo ir plėtros galimybe, nes ateityje ir gaminti, ir bandyti produktą sėkmingai patiems parduoti taps pernelyg brangu.

„Kartu nieko nebestebina dar sparčiau tarp skirtingų sektorių nykstančios ribos, visur besismelkiančios technologijos, diegiamas 5G ryšys, augantis daiktų internetas, – visa tai matome šiandien. Prie ko tai veda? Greičiausia prie to, kad jau netrukus turėsime ekosistemas, kurių šiandien net neįsivaizduojame ir nesitikime“, – svarsto L. Šiautkulis.

Neužtikrinti savimi

Neseniai „McKinsey & Company“ atliktas tyrimas parodė, kad 300-ams vadovų iš 37-ių skirtingų sektorių vienas didžiausių jų galvos skausmų šiandien yra tas, kad konkurentai turi geresnes įžvalgas apie jų klientus nei kad jie patys.

nuotrauka::1

„Turbūt teisingiausias požiūris į ateitį – tai žiūrėti į savo verslą, kaip į duomenų verslą, kaip į santykių su vartotojais verslą. Esmine mantra turėtų būti ne bandymas atvesti naują klientą ir vieną kartą jam parduoti, o sprendimai, kaip išlaikyti esamus klientus, kaip elgtis, kad jie sugrįžtų ir rekomenduotų“, – konferencijoje pabrėžė L. Šiautkulis.

Dėmesys į kliento patirtį šiandieniniame radikalaus skaidrumo amžiuje yra kaip niekad svarbus aspektas.

„Reklama ir didesniais komunikacijos biudžetais, deja, bet nebeužkimši nei blogos vartotojo patirties, nei blogo produkto. Būtent kliento patirtis ir yra ateities komunikacija“, – įsitikinęs L. Šiautkulis, pridurdamas, kad bene vienintelis kelias augti verslams – eksperimentuoti, o ne vis grįžti prie patikrintų sprendimų.

„Jei tvirtai žinai, kad sprendimas bus sėkmingas, greičiausiai jau pavėlavai į traukinį. Jei ieškai ir renkiesi naujas galimybes, gali būti, kad iš tiesų atsidursi teisingame kelyje“, – kalba LiMA valdybos pirmininkas.

Šis komentaras skelbiamas ir „Rinkodaros sektoriaus apžvalgoje 2019“. Daugiau sektoriaus lyderių nuomonių apie ateinančius metus skaitykite apžvalgoje.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Vilnius reklamai užsienyje išleis beveik 100.000 eurų

Vilnius naujai reklamos kampanijai Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje skirs beveik 97.000 eurų (su PVM).

Paslaugos
2020.01.18
Išdalinti Lietuvos komunikacijos projektų apdovanojimai „PR Lapės“

Komunikacijos projektų apdovanojimuose „PR Lapės“ buvo įteiktos septynios nominacijos, o nugalėtojų gretose –...

Rinkodara
2020.01.18
Maitinimo paslaugų bendrovė „Pontem“ keičia pavadinimą Premium 2

UAB „Pontem“ valdybos sprendimu nuo 2020 m. sausio 29 d. keičia bendrovės pavadinimą į UAB „Handelshus“.

Prekyba
2020.01.17
Kaip pigiau atlikti rinkos tyrimą

Pradedantiesiems verslą ekspertai pataria pirmiausiai pasitikrinti, ar jų idėja yra įdomi ir reikalinga. Tam...

Gazelė
2020.01.16
K. Gečas: „Grigeo“ krizė yra giliausia ir sudėtingiausia mano karjeroje Premium 6

„Grigeo“, kurios antrinė įmonė „Grigeo Klaipėda“ į Kuršių marias leido nevalytas nuotekas, ne vien savo...

Rinkodara
2020.01.16
Per penkerius metus IKEA pardavimai Lietuvoje padvigubėjo Premium 1

Prekybos centrą IKEA Vilniuje valdanti bendrovė „Felit“ praėjusiais finansiniais metais uždirbo 7,14 mln. Eur...

Prekyba
2020.01.15
Naujas vardas „Panoramai“ padėjo pasiekti tikslų Premium 1

Prekybos centras „Panorama“, per šiemetinį kalėdinį periodą užsikabinęs naują pavadinimą „Dovanorama“,...

Rinkodara
2020.01.15
Teismo verdiktas: „Norfos mažmena“ ir „Rivona“ nubaustos pagrįstai 3

Vilniaus apygardos administracinis teismas antradienį paskelbė, kad Konkurencijos taryba pagrįstai pripažino...

Prekyba
2020.01.14
Seime užkirstas kelias valdančiųjų norui riboti informaciją apie kandidatus

Seimas pritarė socialdemokrato Juliaus Sabatausko siūlymams, kad „valstiečių“ parengtose rinkimų įstatymo...

Rinkodara
2020.01.14
„Modus Group“ energetikos verslą telkia po vienu prekės ženklu

Tarptautinė įmonių grupė „Modus Group“ atsinaujinančios energetikos veiklas telkia po vienu prekės ženklu...

Rinkodara
2020.01.14
Tarp dažniausių pažeidėjų – žaislų importuotojai ir platintojai

2019 m. Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba išnagrinėjo 50 bylų dėl Lietuvos rinkoje nustatytų...

Prekyba
2020.01.13
„Rimi Baltic“ stabdo produkcijos pirkimą iš „Grigeo“ 15

Remdamasi Lietuvos teisėsaugos institucijų ir pačios „Grigeo“ patvirtinta informacija apie neteisėtus...

Prekyba
2020.01.13
Kalėdinėse reklamose – „Telia Lietuvos“ ir „Tele2“ dvikova Premium

Per kalėdinį periodą televizijos transliavo bemaž 7% daugiau reklamos sekundžių, 11% daugiau klipų.

Rinkodara
2020.01.13
Šalies komunikacija: kokios valstybės pernai labiausiai domėjosi Lietuva

Kasdien vidutiniškai Lietuvos vardas užsienio šalių interneto naujienų portaluose pasirodo 250 kartų, o...

Rinkodara
2020.01.13
„John Lewis“ vadovė traukiasi po prastos kalėdinės prekybos

Paula Nickolds, Didžiosios Britanijos prekybininkės „John Lewis“ vykdomoji direktorė, traukiasi po...

Prekyba
2020.01.13
Pasitraukus „MailChimp“, lietuvių „Omnisend“ patrigubino pajamas Premium 1

Integruotos rinkodaros bendrovė „Omnisend“ pernai gavo apie tris kartus daugiau pajamų nei 2018 m. Įmonės...

Paslaugos
2020.01.13
Influencerių rinkodara: nuo Makaliaus iki A. Tapino 1

Žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ nuomonės formuotojų tyrimas rodo, kad populiariausios temos,...

Rinkodara
2020.01.12
Kaip įtikti klientui šiandien

Anksčiau buvo teigiama, kad užtenka sukurti gerą produktą ar paslaugą, šiek tiek pasireklamuoti, ir verslą...

Gazelė
2020.01.12
Uždaras ratas: vartotojų patiklumas ar e. prekybininkų pinklės

Gavus daugiau nei 200 vartotojų skundų, buvo užblokuota prieiga prie UAB „Vikvaldos prekyba“ internetinės...

Prekyba
2020.01.11
Lietuviai jaučiasi laimingiausi nuo 2008 m. krizės laikmečio 2

„Žmogaus studijų centro“ atliekama Lietuvos emocinės būsenos stebėsena rodo, 2019 m. Lietuva jautėsi kaip...

Rinkodara
2020.01.11

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau