L. Šiautkulis: jei žinai, kad sprendimas bus sėkmingas, greičiausiai jau pavėlavai

Publikuota: 2019-12-09
Linas Šiautkulis, Lietuvos marketingo asociacijos LiMA valdybos pirmininkas, žiniasklaidos planavimo agentūros „BPN Lietuva“ vadovas. Artūro Žuko nuotr.
svg svg
Linas Šiautkulis, Lietuvos marketingo asociacijos LiMA valdybos pirmininkas, žiniasklaidos planavimo agentūros „BPN Lietuva“ vadovas. Artūro Žuko nuotr.

Dėliojant savo verslų ateities scenarijus, nevalia pamiršti, kad jau dabar vartotojas nori viską rinktis vieno mygtuko paspaudimu.

„Tai aktualu tiek telekomunikacijų, tiek bankų segmentams, jau nekalbant apie mažmeninę prekybą, kur platformų kūrimasis jau tapo norma ir vystosi didžiuliu greičiu“, – pabrėžia Linas Šiautkulis, Lietuvos marketingo asociacijos LiMA valdybos pirmininkas, žiniasklaidos planavimo agentūros „BPN Lietuva“ vadovas.

Kaip pavyzdžius jis vardija kaip ant mielių augantį „Amazon“, Kinijos „Taobao“, mums labiau žinomą „AliExpress“, „Pigu“ Lietuvoje, kuri taip pat jau tapo platforma, kurioje savo virtualius prekystalius už mėnesinį mokestį siūloma turėti ir kitiems prekybininkams.

Platformos kuriasi ir auga ne tik prekyboje, bet ir pavėžėjimo sektoriuje, grožio segmente. To pavyzdys yra rezervacijų platforma „Treatwell“.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Ir tai tik pradžia. Kodėl tai vyksta? Didieji žaidėjai taip bando prisibelsti iki vartotojo, kurio dėmesys prekės ženklui, produktui ar paslaugai šiandien yra tapęs didžiuliu deficitu. Kartais netgi gyvas kontaktas negali „permušti“ vartotojo glaudaus ryšio su išmaniuoju“, – konferencijoje „LiMA Day Lietuva 2019“ ironizavo L. Šiautkulis.

Pasak jo, vartotojų pritraukimo kaštai tapo tokie dideli, kad jungimasis į platformas tampa vienintele išgyvenimo ir plėtros galimybe, nes ateityje ir gaminti, ir bandyti produktą sėkmingai patiems parduoti taps pernelyg brangu.

„Kartu nieko nebestebina dar sparčiau tarp skirtingų sektorių nykstančios ribos, visur besismelkiančios technologijos, diegiamas 5G ryšys, augantis daiktų internetas, – visa tai matome šiandien. Prie ko tai veda? Greičiausia prie to, kad jau netrukus turėsime ekosistemas, kurių šiandien net neįsivaizduojame ir nesitikime“, – svarsto L. Šiautkulis.

Neužtikrinti savimi

Neseniai „McKinsey & Company“ atliktas tyrimas parodė, kad 300-ams vadovų iš 37-ių skirtingų sektorių vienas didžiausių jų galvos skausmų šiandien yra tas, kad konkurentai turi geresnes įžvalgas apie jų klientus nei kad jie patys.

nuotrauka::1

„Turbūt teisingiausias požiūris į ateitį – tai žiūrėti į savo verslą, kaip į duomenų verslą, kaip į santykių su vartotojais verslą. Esmine mantra turėtų būti ne bandymas atvesti naują klientą ir vieną kartą jam parduoti, o sprendimai, kaip išlaikyti esamus klientus, kaip elgtis, kad jie sugrįžtų ir rekomenduotų“, – konferencijoje pabrėžė L. Šiautkulis.

Dėmesys į kliento patirtį šiandieniniame radikalaus skaidrumo amžiuje yra kaip niekad svarbus aspektas.

„Reklama ir didesniais komunikacijos biudžetais, deja, bet nebeužkimši nei blogos vartotojo patirties, nei blogo produkto. Būtent kliento patirtis ir yra ateities komunikacija“, – įsitikinęs L. Šiautkulis, pridurdamas, kad bene vienintelis kelias augti verslams – eksperimentuoti, o ne vis grįžti prie patikrintų sprendimų.

„Jei tvirtai žinai, kad sprendimas bus sėkmingas, greičiausiai jau pavėlavai į traukinį. Jei ieškai ir renkiesi naujas galimybes, gali būti, kad iš tiesų atsidursi teisingame kelyje“, – kalba LiMA valdybos pirmininkas.

Šis komentaras skelbiamas ir „Rinkodaros sektoriaus apžvalgoje 2019“. Daugiau sektoriaus lyderių nuomonių apie ateinančius metus skaitykite apžvalgoje.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
„Maxima grupės“ įsigijimas Lenkijoje: „Stokrotka“ perka dar keturiolika parduotuvių

Mažmeninės maisto prekybos tinklas „Stokrotka“ sudarė sutartį, pagal kurią rengiamasi perimti 14-a maisto...

Prekyba
2022.06.30
„ACME grupės“ grynasis pelnas – 19,3 mln. Eur, per metus šoktelėjo dukart

Vienos didžiausių Baltijos šalyse didmeninės prekybos e. įrenginiais, filmais ir kitomis verslo sritimis...

Prekyba
2022.06.30
„Snapchat“ pristato mokamą prenumeratos paslaugą

Socialinio tinklo „Snapchat“ valdytoja „Snap“ trečiadienį pranešė, kad išleidžia mokamą paslaugų planą...

Inovacijos
2022.06.30
Derlingi „Camelia“ metai: nauji akcininkai, trys įsigijimai ir ūgtelėjęs pelnas Premium

UAB „Nemuno vaistinė“, valdanti „Camelia“ prekės ženklo vaistines Lietuvoje, 2021 m. pagal pardavimo pajamas,...

Prekyba
2022.06.29
„Simitri“ patirtis ir milijoninė apyvarta pirmaisiais metais: kaip sukurti pelningą e. parduotuvę Premium 5

2020-aisiais įkurta e. parduotuvė „Simitri“ „nulūžo“ per 10 min. po to, kai jos įkūrėjai – influenceriai...

Gazelė
2022.06.29
„Eavalyne.lt“ savininkė suplanavo keleriopą augimą Premium 5

Lenkijos kapitalo CCC įmonių grupė, prekiaujanti avalyne ir drabužiais, per artimiausius penkerius metus...

Prekyba
2022.06.28
„Man ne dzin“ ženklo dilema: kaip išnarplioti viešosios tvarkos pinkles Premium

Po pakartotinės ekspertizės Valstybiniame patentų biure (VPB) buvo įregistruotas Lietuvos jaunimo...

Rinkodara
2022.06.27
VMI patikrinimai parodė, kad kaip atsargos apskaitytos prekės iš tiesų jau parduotos 1

Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI), patikrinusi įmonę, ne vienerius metus buhalteriškai kaupusią maisto...

Prekyba
2022.06.27
Kaip įvertinti, ar jūsų pasiūlymas yra konkurencingas Premium

Neringa Petrauskaitė, UAB „We Are Marketing“ strategė, partnerė, sako, kad kai kalbame apie pardavimus,...

Rinkodara
2022.06.26
Lietuvos kūrėjai pelnė sidabrą Europos dizaino apdovanojimuose

Europos dizaino apdovanojimuose (angl. European Design Awards) šiemet Lietuvai atiteko du sidabro...

Rinkodara
2022.06.24
Pernai Lietuvoje kas aštunta žiniasklaidos priemonė buvo valdoma politikų 2

68 politikai, valstybės tarnautojai bei jų sutuoktiniai pernai Lietuvoje valdė 129 arba kas aštuntą...

Rinkodara
2022.06.23
Prie „Audimo“ rinkodaros vairo – nauja vadovė Premium

Tatjana Rudienė tapo UAB „Audimas Brand“ rinkodaros vadove. Prieš tai ji buvo ilgametė mineralinio vandens...

Rinkodara
2022.06.23
Interneto reklama karo akivaizdoje: mažėjo NT komunikacijos, sprogo kelionių pasiūla Premium

Per pirmuosius 4 šių metų mėnesius reklamos kiekius skaitmeninėje erdvėje labiausiai didino mobiliojo ryšio,...

Rinkodara
2022.06.22
„Vinted“ pristato siuntimo paslaugų verslą, M. Mikuckas atsitraukia nuo kasdienės veiklos įmonėje 12

„Vinted“ grupė, valdanti didžiausią Europoje internetinę naudotų mados prekių tarpusavio prekybos platformą...

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ – karšta lietuvių sėkmė

Didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“ vaizdo meno gamybos...

Rinkodara
2022.06.22
„Nordcurrent“ rinkodaros vadovas S. Stūrys: žaidimų industrija jau varžosi su pramonės gigantais Premium

Didžiausia Lietuvoje žaidimų kūrimo ir leidybos įmonė „Nordcurrent“ šiemet planuoja 110 mln. eurų apyvartą.

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ varžosi 15 reklamos darbų iš Lietuvos

Birželio 20–24 d. vykstančiame didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“...

Rinkodara
2022.06.20
Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondą turėtų pakeisti naujas Medijų rėmimo fondas

Kultūros ministerijos siūlomas steigti Medijų rėmimo fondas galės skirti paramą ne tik leidiniams, bet ir...

Rinkodara
2022.06.20
Agentūros „Influenceriai.lt“ apyvarta pernai augo beveik 50%

Specializuotos nuomonės formuotojų rinkodaros agentūros „Influenceriai.lt“ pardavimo pajamos praėjusiais...

Rinkodara
2022.06.20
Lietuvos pašto viražai: kartais augančios pristatymo kainos – šantažas leidėjams Premium

Lietuvos paštas (LP) antrus metus iš eilės kelia leidinių prenumeratos pristatymo kainas miestuose. Pernai...

Rinkodara
2022.06.20

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku