„Iki“ komunikacijos partneriais pasirinko „Publicum“

Prekybos tinklas Iki šiandien pradeda bendradarbiavimą su konkurso būdu pasirinktais naujais komunikacijos partneriais lyderiaujančia Lietuvos ryšių su visuomene agentūra Publicum.
Pasak Indrės Baltrušaitienės, Iki komunikacijos vadovės, Publicum pasirinkimą lėmė jų profesionalumas ir patirtis, strateginis ir šiuolaikiškas agentūros požiūris į komunikaciją bei vertybių atitikimas.
Iki turi ambicingų planų stiprinti savo pozicijas rinkoje plečiamas ir modernizuojamas parduotuvių tinklas, vystoma internetinė prekyba, didinamos investicijos į darbuotojų kompetencijų kėlimą, todėl itin svarbu turėti profesionalų partnerį, kuris apie tai efektyviai informuotų mūsų pirkėjus, darbuotojus ir partnerius, teigė I. Baltrušaitienė.
Tarptautinei Rewe grupei priklausantis prekybos tinklas Iki Lietuvoje veikia nuo 1992 metų. Šiuo metu tinklui priklauso 228 Iki ir Iki Exspress parduotuvės, kuriose dirba daugiau kaip 6.500 darbuotojų.
Esame tikri, kad mūsų profesionalios integruotos komunikacijos paslaugos leis auginti Iki komunikacinį pranašumą ir siekti verslo tikslų, pranešime spaudai cituojamas Ričardas Jarmalavičius, Publicum valdybos pirmininkas.
Ryšių su visuomene agentūra Publicum įkurta 2001 metais, šiuo metu joje dirba 20 specialistų.
Tarp didžiausių Publicum klientų yra šie: Samsung, Tele2, Philip Morris, Kesko Senukai, Novaturas, Neste, Bridgestone, Danfoss, Pieno centras, Idex, kitos Lietuvos bei tarptautinės kompanijos.
VŽ rašė, kad Iki nutraukė sutartį su integruotos komunikacijos agentūra VIP Viešosios informacijos partneriai (vipcommunications, jau pakeitusi pavadinimą į Berta And), kuriai nuo šio rugsėjo vadovauja buvusi Iki komunikacijos vadovė.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti