Adaptacija reklamose: svarbus ne laiko veiksnys, o aktuali žinutė

Šiemetinė prekybos tinklo Iki kalėdinė reklama didžiausios prekybininkės akcininkės Rewe 2017 m. šventinis klipas, atitinkamai Telia Lietuvos kampanija pernai startavusi Norvegijoje ir šiemet čia tęsiama Telios grupės reklama. Ekspertai tai vadina normalia praktika, arba didžiųjų prekių ženklų bandymu optimizuoti sąnaudas.
Andrejus Pometko, Iki rinkodaros vadovas, pabrėžia, kad tarptautinėms įmonėms tai yra įprasta praktika. Jei šalys yra panašios, rinkos, auditorijos atitinka, tai ir pasitelkiamas tas pats turinys. Jei pažiūrėtume į mūsų konkurentus, turbūt Lidl ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti