„Iki“ renkasi komunikacijos partnerius

Prekybos tinklas Iki per šį gruodį tikisi išsirinkti ir žiniasklaidos planavimo, ir komunikacijos partnerius.
Andrejus Pometko, Iki rinkodaros vadovas, VŽ teigia, kad kvietė dalyvauti visas didžiąsias žiniasklaidos planavimo agentūras, kurios nedirba su konkurentais.
Paskutiniajame etape trys agentūros, tarp jų ir šiandieniniai mūsų partneriai žiniasklaidos planavimo agentūra Open Agency, su kuriais dirbame bemaž 10 m., mini A. Pometko.
VŽ rašė, kad šis Iki konkursas vienas didesnių rinkoje šį rudenį, o didžioji žiniasklaidos planavimo agentūrų banga nuvilnijo 2018 m. pabaigoje, kai šio segmento partnerius rinkosi ir Maxima, ir Lidl, ir Rimi, taip pat Luminor, Telia, Berlin Chemie Menarini Baltic ir kiti mažesni reklamos užsakovai.
VŽ primena, kad Maximos žiniasklaidos planavimo agentūra Inspired UM, Lidl dirba su Media House, Rimi su Havas Media.
Vėl nauja komunikacijos agentūra
Kartu prekybos tinklas Iki, nutraukus partnerystę su komunikacijos agentūra vipcommunications, renkasi ir šios srities partnerius.
Indrė Baltrušaitienė, Iki komunikacijos vadovė, teigia, kad šiuo metu vyksta jau antrasis etapas, taip pat yra atsirinktos trys agentūros, o laimėtojus tikimasi turėti jau gruodžio viduryje.
VŽ primena, kad su vipcommunications prekybos tinklas Iki pradėjo bendradarbiauti šių metų pradžioje, iki tol pastaruosius kelerius metus tinklas dirbo su INK Agency.
Prekybos tinklo Maxima komunikacijos partneriai: Fabula Hill+Knowlton Strategies ir INK agency. Lidl nuo 2019 m. gegužės dirba su Gravitas Partners, ilgamečiai Rimi komunikacijos partneriai Integrity.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti