Vartotojai – už influencerių reklamos žymėjimą

Publikuota: 2019-11-22
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Dauguma vartotojų norėtų, kad nuomonės formuotojai socialiniuose tinkluose savo žinutėse nurodytų, kad jo turinyje yra reklaminis pranešimas.

26% respondentų reklamos žymėjimas yra labai svarbu, dar 30% nurodė, kad svarbu, tad 56% apklaustųjų pasisakė už reklamos žymėjimą socialiniuose tinkluose. Atsakymą, kad visiškai nesvarbu ir nelabai svarbu rinkosi 32% respondentų, nuomonės apie influencerių reklamos žymėjimą neturi 12% apklaustųjų, rodo „Social Media Fest 2019“ užsakymu „Synopticom“ atlikta gyventojų apklausa.

„Vartotojų noras matyti pažymėtą reklamą, atskirti ją nuo natūralaus, organiško turinio rodo šalies gyventojų reiklumą ir atsparumą mokamam turiniui. Kai toks turinys specialiai pažymimas, auditorija gali objektyviau spręsti apie siūlomą produktą, atsiribodama nuo paties influencerio įvaizdžio“, – išplatintame pranešime pažymi Linas Damanskis, „Idea prima“ komunikacijos agentūros partneris.

Tyrimas rodo, kad 21% visiškai pasitiki arba dažniausiai pasitiki, 26% dažniausiai nepasitiki arba visiškai nepasitiki nuomonės formuotojų kuriamu turiniu. 53% teigė, kad būna įvairiai.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Kitaip sakant, dauguma vartotojų neapsisprendę, nežino, kaip vertinti influencerių platinamą informaciją. Viena vertus, žmonės linkę tikėti asmeniu, kuriuo žavisi, seka jo gyvenimą socialiniuose tinkluose, kita vertus, daugeliui kyla pagrįstas įtarimas, kad esama nežymėtos reklamos, o tai verčia suklusti, abejoti pateikta informacija“, – komentavo L. Damanskis.

Tyrimas atskleidė, kad gyventojai labiau rezervuotai vertina incognito paskyrų socialiniuose tinkluose platinamą informaciją. Tik 9% visiškai pasitiki arba dažniausiai pasitiki čia skelbiamu turiniu.

„Akivaizdu, kad didelė dalis pasitikėjimo priklauso nuo paties influencerio, jo asmeninių savybių, reputacijos. Vartotojas labiau linkęs tikėti žmogumi, nei neapibrėžtu, mistiniu objektu, jo platinama informacija“, – teigia L.Damanskis.

Lapkričio 13-18 dienomis atlikta 566 Lietuvos gyventojų apklausa dedikuota lapkričio 22 dieną, penktadienį, vyksiančiam „Social Media Fest`19.

Šiandien vykstančiame festivalyje „Social Media Fest 2019“ bus apdovanoti įtakingiausi šalies nuomonės formuotojai. Plačiau apie pretendentus skaitykite čia.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

„Man ne dzin“ ženklo dilema: kaip išnarplioti viešosios tvarkos pinkles Premium

Po pakartotinės ekspertizės Valstybiniame patentų biure (VPB) buvo įregistruotas Lietuvos jaunimo...

Rinkodara
2022.06.27
Pernai Lietuvoje kas aštunta žiniasklaidos priemonė buvo valdoma politikų 2

68 politikai, valstybės tarnautojai bei jų sutuoktiniai pernai Lietuvoje valdė 129 arba kas aštuntą...

Rinkodara
2022.06.23
Interneto reklama karo akivaizdoje: mažėjo NT komunikacijos, sprogo kelionių pasiūla Premium

Per pirmuosius 4 šių metų mėnesius reklamos kiekius skaitmeninėje erdvėje labiausiai didino mobiliojo ryšio,...

Rinkodara
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ – karšta lietuvių sėkmė

Didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“ vaizdo meno gamybos...

Rinkodara
2022.06.22
Agentūros „Influenceriai.lt“ apyvarta pernai augo beveik 50%

Specializuotos nuomonės formuotojų rinkodaros agentūros „Influenceriai.lt“ pardavimo pajamos praėjusiais...

Rinkodara
2022.06.20
„JCDecaux Nurture“ – nauja programa startuoliams

Pasaulinė lauko reklamos bendrovė „JCDecaux“ ir Lietuvoje pristato specialią platformą startuoliams, kuri...

Rinkodara
2022.06.19
A. Petrošius: rekomendavome verslui nekalbėti Premium

Aidas Petrošius, žiniasklaidos stebėsenos ir komunikacijos tyrimų bendrovės „Mediaskopas“ verslo plėtros...

Rinkodara
2022.06.17
„JCDecaux Lietuva“ turi naują rinkodaros vadovę

Birželį „JCDecaux Lietuva“ rinkodaros vadovės pareigas pradėjo eiti Jūratė Mizarė. Ji pakeitė Vadimą...

Rinkodara
2022.06.16
Dar vienas G. Žiemelio šūvis: vėl ambicingas krepšinio komandos vardas Premium 3

Verslininko Gedimino Žiemelio bendrovė „Basketball Holding Company“ (BHC) neseniai oficialiai paskelbusi, kad...

Rinkodara
2022.06.15
„Disney+“ įžengė į Lietuvą 10

„Walt Disney Company“ priklausantis transliuotojas „Disney+“ pradeda transliacijas Lietuvoje. Standartinė...

Rinkodara
2022.06.14
Dizaino agentūra „Critical“: apie dar vieną susijungimą ir netikėtą augimo veiksnį Premium 2

Į vieną juridinį vienetą jungiasi dizaino paslaugų bendrovė „Critical“ ir save supratimo agentūra vadinanti...

Rinkodara
2022.06.10
Kokius mitus griauna drąsi STT kampanija: pokalbis su kūrėjomis apie užkulisius Premium

Specialiųjų tyrimų tarnyba (STT) savo įgyvendintą komunikacijos kampaniją „Korupcija – nykstanti rūšis“...

Rinkodara
2022.06.08
Lauko reklamos stendų konkursas kiršina agentūras: kritika ir laikui, ir konkurentams Premium

Vilniaus savivaldybė planuoja rengti konkursą daliai miesto lauko reklamos stendų. Mažosios lauko agentūros...

Rinkodara
2022.06.06
Komunikacijos rinka sprogo: agentūros fiksuoja rekordinius šuolius Premium

2021-ieji komunikacijoms agentūroms buvo ypač dosnūs: dviženkliais skaičiais augo bemaž visos didžiosios...

Rinkodara
2022.06.06
TOP 10 geriausią reputaciją turinčių įmonių visuomenės akyse

Geriausią reputaciją, visuomenės nuomone, turi vaistinių tinklas „Camelia“. Vaistinių sektoriui vieninteliam...

Rinkodara
2022.06.04
A. Baranauskas: startas – puikus, bet lygintis su kitomis agentūromis – anksti Premium

Reputacijos agentūra „Winning“ (UAB „Winning Media Group“), kurią prieš metus įkūrė Andrius Baranauskas,...

Rinkodara
2022.06.03
Išrinkti „PR Impact Awards 2022“ finalininkai

Konkurso „PR Impact Awards 2022“ komisija iš 111 šiemet besivaržiusių komunikacijos projektų 13-oje...

Rinkodara
2022.06.01
„Bitė Group“ generaliniu direktoriumi paskirtas P. Kuisys

„Bitė Group“ generaliniu direktoriumi paskyrė Praną Kuisį, „Bitė Lietuva“ generalinį direktorių. Nuo šiol jis...

Vadyba
2022.06.01
Reputacijos laurai: „Thermo Fisher Scientific“ ir „Camelia“, šuolis – SEB Premium

Geriausios reputacijos titulą šiemetiniame tyrime pelnė „Thermo Fisher Scientific“, visuomenės nuomone,...

Rinkodara
2022.05.31
Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmai turi naują komunikacijos vadovę

Prie Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmų komandos prisijungė Marija Matuzevičienė, turinio rinkodaros...

Rinkodara
2022.05.31

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku