Vartotojai – už influencerių reklamos žymėjimą

Publikuota: 2019-11-22
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Dauguma vartotojų norėtų, kad nuomonės formuotojai socialiniuose tinkluose savo žinutėse nurodytų, kad jo turinyje yra reklaminis pranešimas.

26% respondentų reklamos žymėjimas yra labai svarbu, dar 30% nurodė, kad svarbu, tad 56% apklaustųjų pasisakė už reklamos žymėjimą socialiniuose tinkluose. Atsakymą, kad visiškai nesvarbu ir nelabai svarbu rinkosi 32% respondentų, nuomonės apie influencerių reklamos žymėjimą neturi 12% apklaustųjų, rodo „Social Media Fest 2019“ užsakymu „Synopticom“ atlikta gyventojų apklausa.

„Vartotojų noras matyti pažymėtą reklamą, atskirti ją nuo natūralaus, organiško turinio rodo šalies gyventojų reiklumą ir atsparumą mokamam turiniui. Kai toks turinys specialiai pažymimas, auditorija gali objektyviau spręsti apie siūlomą produktą, atsiribodama nuo paties influencerio įvaizdžio“, – išplatintame pranešime pažymi Linas Damanskis, „Idea prima“ komunikacijos agentūros partneris.

Tyrimas rodo, kad 21% visiškai pasitiki arba dažniausiai pasitiki, 26% dažniausiai nepasitiki arba visiškai nepasitiki nuomonės formuotojų kuriamu turiniu. 53% teigė, kad būna įvairiai.

„Kitaip sakant, dauguma vartotojų neapsisprendę, nežino, kaip vertinti influencerių platinamą informaciją. Viena vertus, žmonės linkę tikėti asmeniu, kuriuo žavisi, seka jo gyvenimą socialiniuose tinkluose, kita vertus, daugeliui kyla pagrįstas įtarimas, kad esama nežymėtos reklamos, o tai verčia suklusti, abejoti pateikta informacija“, – komentavo L. Damanskis.

Tyrimas atskleidė, kad gyventojai labiau rezervuotai vertina incognito paskyrų socialiniuose tinkluose platinamą informaciją. Tik 9% visiškai pasitiki arba dažniausiai pasitiki čia skelbiamu turiniu.

„Akivaizdu, kad didelė dalis pasitikėjimo priklauso nuo paties influencerio, jo asmeninių savybių, reputacijos. Vartotojas labiau linkęs tikėti žmogumi, nei neapibrėžtu, mistiniu objektu, jo platinama informacija“, – teigia L.Damanskis.

Lapkričio 13-18 dienomis atlikta 566 Lietuvos gyventojų apklausa dedikuota lapkričio 22 dieną, penktadienį, vyksiančiam „Social Media Fest`19.

Šiandien vykstančiame festivalyje „Social Media Fest 2019“ bus apdovanoti įtakingiausi šalies nuomonės formuotojai. Plačiau apie pretendentus skaitykite čia.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Čepkelių nealkoholinės netrauktinės“ gamintoja skųs NTAKD skirtą baudą 1

Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas (NTAKD) dėl daug visuomenės dėmesio sulaukusio gėrimo...

Rinkodara
2019.12.11
„Interneto vizija“ simboliškai atnaujino savo prekės ženklą

Svetainių talpinimo ir domenų registravimo paslaugas teikianti bendrovė „Interneto vizija“ atnaujino...

Rinkodara
2019.12.11
„Ignitis grupė“ pasirinko naujus kūrybos partnerius 4

Energetikos bendrovės „Ignitis grupė“ paskelbtą reklamos kūrybos agentūros konkursą laimėjo agentūra „Milk“.

Rinkodara
2019.12.11
Rinkodaros ir komunikacijos lyderiai: kokie bus 2020-ieji Premium

Dalijamės lyderiaujančių rinkodaros, komunikacijos ir žiniasklaidos įmonių vadovų, nuomonės lyderių mintimis...

Rinkodara
2019.12.11
„Financial Times“ skyrė įvertinimą „Go Vilnius“

Vilniui atitenka „Financial Times“ įvertinimas – „Go Vilnius“ pripažinta geriausia miesto verslo plėtros...

Rinkodara
2019.12.10
L. Šiautkulis: jei žinai, kad sprendimas bus sėkmingas, greičiausiai jau pavėlavai

Dėliojant savo verslų ateities scenarijus, nevalia pamiršti, kad jau dabar vartotojas nori viską rinktis...

Rinkodara
2019.12.09
Išleista „Rinkodaros sektoriaus apžvalga 2019“

„Verslo žinios“ antrus metus iš eilės pristato leidinį, skirtą rinkodaros, komunikacijos ir...

Rinkodara
2019.12.09
„Idea Prima“ ir „Fabula“ grįžo su tarptautiniais apdovanojimais

Dvi Lietuvos komunikacijos agentūros iš didžiausio Europos ryšių su visuomene apdovanojimų konkurso „European...

Rinkodara
2019.12.02
L. Blaževičiūtė: keičiasi ne tik pagrindinis mūsų prekių ženklas Premium

„All Media Lithuania“, Lietuvoje valdanti TV3 televiziją, registruoja naują ir keičia pagrindinį savo prekių...

Rinkodara
2019.12.02
„Go Vilnius“ sostinę reklamuoja pasitelkusi „Tele2“ šventinę reklamą

Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ į oficialią miesto komunikaciją įtraukė...

Rinkodara
2019.11.30
Adaptacija reklamose: svarbus ne laiko veiksnys, o aktuali žinutė Premium

Šiemetinė prekybos tinklo „Iki“ kalėdinė reklama – didžiausios prekybininkės akcininkės „Rewe“ 2017 m.

Rinkodara
2019.11.27
R. Berankio pergalė ginče su bendrove „Birštono mineraliniai vandenys“

Kauno apygardos teismas patenkino tenisininko Ričardo Berankio ieškinį ir priteisė jam iš bendrovės „Birštono...

Rinkodara
2019.11.26
Buvęs „Laisvės TV“ vadovas jungiasi prie „Delfi TV“ komandos

„Delfi TV“ plėtros vadovo pareigas nuo kitos savaitės pradeda eiti Mykolas Markauskas, neseniai pasitraukęs...

Rinkodara
2019.11.26
„Iki“ renkasi komunikacijos partnerius 1

Prekybos tinklas „Iki“ per šį gruodį tikisi išsirinkti ir žiniasklaidos planavimo, ir komunikacijos...

Rinkodara
2019.11.26
Akiratyje bus ir influencerių reklamos žymėjimas, ir skelbiamas turinys Premium

Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnyba per artimiausias kelias savaites žada pristatyti ir patvirtinti...

Rinkodara
2019.11.26
Emociškai Lietuva patraukliausia – Lenkijai ir Vokietijai 4

Tik 28% užsieniečių žino apie Lietuvą daugiau nei jos pavadinimas ir geografinė vieta. Lietuva vertinama...

Rinkodara
2019.11.25
Kodėl komunikacijos krizei svarbu ruoštis tada, kai ja net nekvepia

Sukurti ir išvystyti verslą iki tokio lygio, kad jis pradėtų nešti bent menkiausius vaisius, gali užtrukti...

Rinkodara
2019.11.24
Antrus metus iš eilės daugiausiai apdovanojimų susižėrė Naglis Bierancas

„Social Media Fest2019“ išrinkti įtakingiausi metų nuomonių formuotojai, tinklalaidės ir iniaciatyvos...

Rinkodara
2019.11.23
ES valstybės nesutarė dėl  „Skype“ ir „WhatsApp“ reguliavimo

Europos Sąjungos pastangos sukurti lygiateisį žaidimo lauką tarp telekomo operatorių ir tokių skaitmeninės...

Technologijos
2019.11.23
Kviečia teikti paraiškas konkursui „PR Lapės“

Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto organizuojamiems Lietuvos metų geriausių komunikacinių projektų...

Rinkodara
2019.11.23

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau