Vartotojai – už influencerių reklamos žymėjimą

Publikuota: 2019-11-22
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Dauguma vartotojų norėtų, kad nuomonės formuotojai socialiniuose tinkluose savo žinutėse nurodytų, kad jo turinyje yra reklaminis pranešimas.

26% respondentų reklamos žymėjimas yra labai svarbu, dar 30% nurodė, kad svarbu, tad 56% apklaustųjų pasisakė už reklamos žymėjimą socialiniuose tinkluose. Atsakymą, kad visiškai nesvarbu ir nelabai svarbu rinkosi 32% respondentų, nuomonės apie influencerių reklamos žymėjimą neturi 12% apklaustųjų, rodo „Social Media Fest 2019“ užsakymu „Synopticom“ atlikta gyventojų apklausa.

„Vartotojų noras matyti pažymėtą reklamą, atskirti ją nuo natūralaus, organiško turinio rodo šalies gyventojų reiklumą ir atsparumą mokamam turiniui. Kai toks turinys specialiai pažymimas, auditorija gali objektyviau spręsti apie siūlomą produktą, atsiribodama nuo paties influencerio įvaizdžio“, – išplatintame pranešime pažymi Linas Damanskis, „Idea prima“ komunikacijos agentūros partneris.

Tyrimas rodo, kad 21% visiškai pasitiki arba dažniausiai pasitiki, 26% dažniausiai nepasitiki arba visiškai nepasitiki nuomonės formuotojų kuriamu turiniu. 53% teigė, kad būna įvairiai.

„Kitaip sakant, dauguma vartotojų neapsisprendę, nežino, kaip vertinti influencerių platinamą informaciją. Viena vertus, žmonės linkę tikėti asmeniu, kuriuo žavisi, seka jo gyvenimą socialiniuose tinkluose, kita vertus, daugeliui kyla pagrįstas įtarimas, kad esama nežymėtos reklamos, o tai verčia suklusti, abejoti pateikta informacija“, – komentavo L. Damanskis.

Tyrimas atskleidė, kad gyventojai labiau rezervuotai vertina incognito paskyrų socialiniuose tinkluose platinamą informaciją. Tik 9% visiškai pasitiki arba dažniausiai pasitiki čia skelbiamu turiniu.

„Akivaizdu, kad didelė dalis pasitikėjimo priklauso nuo paties influencerio, jo asmeninių savybių, reputacijos. Vartotojas labiau linkęs tikėti žmogumi, nei neapibrėžtu, mistiniu objektu, jo platinama informacija“, – teigia L.Damanskis.

Lapkričio 13-18 dienomis atlikta 566 Lietuvos gyventojų apklausa dedikuota lapkričio 22 dieną, penktadienį, vyksiančiam „Social Media Fest`19.

Šiandien vykstančiame festivalyje „Social Media Fest 2019“ bus apdovanoti įtakingiausi šalies nuomonės formuotojai. Plačiau apie pretendentus skaitykite čia.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Lietuvos paštas pasirašė naują reklamos paslaugų sutartį

Lietuvos paštas pasirinko naujus reklamos partnerius – 2 m. sutartis pasirašyta su kūrybine agentūra „Truth“.

Rinkodara
09:05
„Pildyk“ simboliškai atnaujino prekės ženklą 1

Telekomunikacijų bendrovei „Tele2“ priklausanti išankstinio mokėjimo paslauga „Pildyk“ atnaujino savo prekės...

Rinkodara
2020.01.22
Komunikacijos tonas „Grigeo“ atveju kitoks nei per Alytaus gaisrą Premium 2

Apie „Grigeo Klaipėdos“ taršos skandalą per pirmąją savaitę pasirodė vidutiniškai po 191 straipsnį ir...

Rinkodara
2020.01.22
Autorių teisių gynėjai reikalauja stabdyti „Payseros“ paslaugų teikimą „Filmai.in“ 5

Autorių teisių gynimo asociacijos kreipėsi į Lietuvos banko priežiūros tarnybą, LRTK ir Kultūros ministeriją...

Rinkodara
2020.01.21
„General Financing“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Finansines paslaugas teikianti bendrovė „General Financing“ pasirinko naujus partnerius savo komunikacijai –...

Rinkodara
2020.01.21
Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės žiniasklaidos partnerius

Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės medijos komunikacijos partnerius – sutartis pasirašyta su...

Rinkodara
2020.01.20
Išdalinti Lietuvos komunikacijos projektų apdovanojimai „PR Lapės“

Komunikacijos projektų apdovanojimuose „PR Lapės“ buvo įteiktos septynios nominacijos, o nugalėtojų gretose –...

Rinkodara
2020.01.18
K. Gečas: „Grigeo“ krizė yra giliausia ir sudėtingiausia mano karjeroje Premium 6

„Grigeo“, kurios antrinė įmonė „Grigeo Klaipėda“ į Kuršių marias leido nevalytas nuotekas, ne vien savo...

Rinkodara
2020.01.16
Naujas vardas „Panoramai“ padėjo pasiekti tikslų Premium 1

Prekybos centras „Panorama“, per šiemetinį kalėdinį periodą užsikabinęs naują pavadinimą „Dovanorama“,...

Rinkodara
2020.01.15
Seime užkirstas kelias valdančiųjų norui riboti informaciją apie kandidatus

Seimas pritarė socialdemokrato Juliaus Sabatausko siūlymams, kad „valstiečių“ parengtose rinkimų įstatymo...

Rinkodara
2020.01.14
Kalėdinėse reklamose – „Telia Lietuvos“ ir „Tele2“ dvikova Premium

Per kalėdinį periodą televizijos transliavo bemaž 7% daugiau reklamos sekundžių, 11% daugiau klipų.

Rinkodara
2020.01.13
Šalies komunikacija: kokios valstybės pernai labiausiai domėjosi Lietuva

Kasdien vidutiniškai Lietuvos vardas užsienio šalių interneto naujienų portaluose pasirodo 250 kartų, o...

Rinkodara
2020.01.13
Influencerių rinkodara: nuo Makaliaus iki A. Tapino 1

Žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ nuomonės formuotojų tyrimas rodo, kad populiariausios temos,...

Rinkodara
2020.01.12
Lietuviai jaučiasi laimingiausi nuo 2008 m. krizės laikmečio 2

„Žmogaus studijų centro“ atliekama Lietuvos emocinės būsenos stebėsena rodo, 2019 m. Lietuva jautėsi kaip...

Rinkodara
2020.01.11
Dažniausiai 2019 m. žiniasklaidoje kalbėję vadovai

Dažniausiai žiniasklaidoje praėjusiais metais kalbėję įmonių vadovai: Kristina Meidė, „Maxima LT“ generalinė...

Rinkodara
2020.01.10
Dulkės nuo „Grigeo“ krizės plano nupūstos nebuvo Premium 1

Popieriaus gamybos „Grigeo“, kurios antrinė įmonė Klaipėdoje įtariama nevalytomis nuotekomis ilgą laiką...

Rinkodara
2020.01.10
„Japan Airlines“ per 2020 m. olimpiadą Tokijuje turistams padovanos 50.000 skrydžių bilietų

Skrydžių bendrovė „Japan Airlines“ užsienio turistams padovanos 50.000 skrydžių bilietų į vidinius reisus,...

Paslaugos
2020.01.07
Komunikacijos agentūra „Gravitas Partners“ keičia pavadinimą

Komunikacijos agentūra „Gravitas Partners“ keičia prekės ženklą ir nuo šiol vadinsis „co:agency“.

Rinkodara
2020.01.06
Influencerių rožinė pasaka bliūkšta – svarbūs parametrai menksta Premium

Nors nuomonės formuotojų rinkodarai socialiniuose tinkluose prekių ženklai vis dar didina išlaidas, tyrimai...

Rinkodara
2020.01.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau