Vartotojai – už influencerių reklamos žymėjimą

Dauguma vartotojų norėtų, kad nuomonės formuotojai socialiniuose tinkluose savo žinutėse nurodytų, kad jo turinyje yra reklaminis pranešimas.
26% respondentų reklamos žymėjimas yra labai svarbu, dar 30% nurodė, kad svarbu, tad 56% apklaustųjų pasisakė už reklamos žymėjimą socialiniuose tinkluose. Atsakymą, kad visiškai nesvarbu ir nelabai svarbu rinkosi 32% respondentų, nuomonės apie influencerių reklamos žymėjimą neturi 12% apklaustųjų, rodo Social Media Fest 2019 užsakymu Synopticom atlikta gyventojų apklausa.
Vartotojų noras matyti pažymėtą reklamą, atskirti ją nuo natūralaus, organiško turinio rodo šalies gyventojų reiklumą ir atsparumą mokamam turiniui. Kai toks turinys specialiai pažymimas, auditorija gali objektyviau spręsti apie siūlomą produktą, atsiribodama nuo paties influencerio įvaizdžio, išplatintame pranešime pažymi Linas Damanskis, Idea prima komunikacijos agentūros partneris.
Tyrimas rodo, kad 21% visiškai pasitiki arba dažniausiai pasitiki, 26% dažniausiai nepasitiki arba visiškai nepasitiki nuomonės formuotojų kuriamu turiniu. 53% teigė, kad būna įvairiai.
Kitaip sakant, dauguma vartotojų neapsisprendę, nežino, kaip vertinti influencerių platinamą informaciją. Viena vertus, žmonės linkę tikėti asmeniu, kuriuo žavisi, seka jo gyvenimą socialiniuose tinkluose, kita vertus, daugeliui kyla pagrįstas įtarimas, kad esama nežymėtos reklamos, o tai verčia suklusti, abejoti pateikta informacija, komentavo L. Damanskis.
Tyrimas atskleidė, kad gyventojai labiau rezervuotai vertina incognito paskyrų socialiniuose tinkluose platinamą informaciją. Tik 9% visiškai pasitiki arba dažniausiai pasitiki čia skelbiamu turiniu.
Akivaizdu, kad didelė dalis pasitikėjimo priklauso nuo paties influencerio, jo asmeninių savybių, reputacijos. Vartotojas labiau linkęs tikėti žmogumi, nei neapibrėžtu, mistiniu objektu, jo platinama informacija, teigia L.Damanskis.
Lapkričio 13-18 dienomis atlikta 566 Lietuvos gyventojų apklausa dedikuota lapkričio 22 dieną, penktadienį, vyksiančiam Social Media Fest`19.
Šiandien vykstančiame festivalyje Social Media Fest 2019 bus apdovanoti įtakingiausi šalies nuomonės formuotojai. Plačiau apie pretendentus skaitykite čia.
Rašyti komentarą 0
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti