Šiaulių bankas pasirinko naują šūkį ir įvaizdį

Šiaulių bankas pristatė naują įvaizdžio strategiją, vizualinį identitetą ir šūkį Jūsų bankas arčiau jūsų.
Iki šiol banko šūkis buvo Mūsų stiprybė mūsų šaknyse. Dabar išlaikome lietuviškumą, tačiau orientuojamės į klientą ir siekiame būti arčiau kliento, arčiau bendruomenių ir Lietuvos. Apie tai kalba ir mūsų naujasis įvaizdis, kuris išryškina stipriąsias mūsų savybes artimą ryšį su klientu, atvirumą ir lankstumą, teigia Paulius Pocius, Šiaulių banko Rinkodaros ir komunikacijos departamento direktorius.
Įvaizdžio koncepciją Šiaulių bankas kūrė su dizaino agentūra Andstudio.
Pasak P. Pociaus, pagrindiniai šalies bankai orientuojasi į skaitmeninius klientų aptarnavimo kanalus, mažina klientų aptarnavimo padalinių tinklą, tačiau dėl sparčios finansinių paslaugų skaitmenizacijos bankai praranda asmeninį ir pasitikėjimu grįstą ryšį klientu.
nuotrauka::1left
Finansinės paslaugos dažnai yra sudėtingos, o klientai iš banko tikisi žmogiškojo ryšio įsiklausymo, situacijos supratimo ir vertingos konsultacijos. Mes laikomės požiūrio, kad klientas privalo gauti vienodai gerą aptarnavimo kokybę visais klientų aptarnavimo kanalais tiek skaitmeniniais, tiek banko skyriuje, pažymi P. Pocius.
Planuojama, kad banko naudojamuose vizualiniuose sprendimuose vis daugiau dėmesio bus skiriama tikrų banko darbuotojų ir klientų veidams.
Naujam įvaizdžiui pristatyti Šiaulių bankas pradėjo ir reklamos kampaniją, kurios akcentas naujas šūkis Jūsų bankas arčiau jūsų. Įvaizdinę reklamos kampaniją sukūrė agentūra TRUTH.
Abi agentūros bus mūsų partneriai ir ateityje, kalba P. Pocius.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti