Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai biudžetus komunikacijai išaugino Švyturys-Utenos alus (891%), SB lizingas (156%) ir Coca-Cola (138%).
Visa nealkoholinių gėrimų reklamos apimtis per 9 šių metų mėnesius ūgtelėjo 120%.
Labiausiai, po bemaž trečdalį komunikacijai ir reklamai skirtų biudžetų, sumažino Bitė Lietuva, Studio Moderna ir Norfos mažmena, rodo naujausi Kantar duomenys.
Bendra reklamos apimtis lyginamuoju periodu Lietuvoje augo maždaug 9%, o didžiausius biudžetus komunikacijai skyrė mažmeninės prekybos įmonės, vaistinės ir prekybos centrai.
Kaip rodo tyrimų bendrovės Kantar duomenys, didžiausių reklamos užsakovų TOP10 per devynis šių metų mėnesius, palyginti su pernai tuo pat metu, labiausiai rinkodaros biudžetus išaugino vaistinių tinklas Camelia (71%), labiausiai apkarpė devintoje vietoje besirikiuojanti Studio Moderna (-30%), taip pat Tele2, didžiausia reklamos užsakovė šalyje (-15%).
Mindaugas Savickas, Tele2 Rinkodaros vadovas, VŽ neseniai teigė, kad bendrovė dar šių metų pradžioje kalbėjo, kad mažins biudžetus, ir iš tiesų tai padarė, tačiau kainų karai ir nenumatyti pokyčiai koreguoja planus.
Dėl agresyvios konkurencijos vėl turime išleisti daugiau pinigų reklamai, tą ir darome per pastaruosius mėnesius, teigia M. Savickas. Plačiau skaitykite čia.
Andrius Bagdzevičius, bendrovės Švyturys-Utenos alus rinkodaros vadovas, komentuodamas išaugusius atstovaujamų prekės ženklų rinkodaros biudžetus, mini Pasaulio krepšinio čempionatą, kurio metu dažnai sukosi Švyturio nealkoholinis prekės ženklo reklamos klipai.
VŽ rašė, kad Švyturys-Utenos alus šį pavasarį atnaujino Ekstra produktų pakuotes ir registravo šešias naujas Švyturio prekės ženklo variacijas. Plačiau skaitykite čia.
[infogram id="c98ffe19-fcc8-47fa-b2bc-98490176f730" prefix="GmY" format="interactive" title="Rindodara_9men"]
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti