Rygos „Akropole“ turi naują vadovę

Publikuota: 2019-10-29
Prekybos ir pramogų centro „Akropole“ vadove paskirta rinkodaros, strategijų kūrimo ir verslo analizės ekspertė Zane Kaktina. Bendrovės nuotr.
Prekybos ir pramogų centro „Akropole“ vadove paskirta rinkodaros, strategijų kūrimo ir verslo analizės ekspertė Zane Kaktina. Bendrovės nuotr.

Prekybos ir pramogų centro „Akropole“ vadove paskirta rinkodaros, strategijų kūrimo ir verslo analizės ekspertė Zane Kaktina, nuo 2009 m. dirbusi „Maxima“ grupės įmonėse Latvijoje, Estijoje ir Bulgarijoje.

Iki šiol Rygoje šį pavasarį atsidariusiam prekybos centrui „Akropole“ laikinai vadovavo „Akropolis Group“ valdybos pirmininkas Vytautas Labeckas.

„Idėjų, susijusių su prekybos ir pramogų komplekso „Akropole“ vystymu, yra daug, bet jau dabar galima pasakyti, kad mano darbas daugiausia bus sutelktas klientų poreikių analizei ir tenkinimui, taip pat sėkmingam bendradarbiavimui su partneriais ir nuomininkais“, – išplatintame pranešime pažymi naujoji „Akropole“ vadovė.

Pasak „Akropolis Group“ valdybos pirmininko V. Labecko, naujajai „Akropole“ vadovei keliama užduotis dar labiau sustiprinti prekybos ir pramogų centro, kaip vieno iš pirmaujančių prekybos centrų Baltijos šalyse, pozicijas.

Pasak jo, „Akropole“ atėjimas į Latvijos rinką pakeitė siūlomų prekės ženklų asortimentą – prekybos ir pramogų centre yra parduotuvių su unikaliais prekės ženklais, kurių Latvijos rinkoje iki šiol dar nebuvo, taip pat gausų maisto ir pramogų tiekėjų sąrašą.

Į 98.000 kv. m ploto prekybos ir pramogų centrą „Akropole“ ir jo infrastruktūrą bendrovė „Akropolis Group“ investavo 180 mln. Eur. Šis kompleksas iškilo vietoje buvusio Kuznecovo porceliano fabriko, į prekybos centro interjerą įkomponuojant istorinį buvusio fabriko paveldą.

„Prie komandos prisijungus naujai „Akropole“ vadovei, kartu su „Akropolis Group“ vadovų komanda galėsime maksimaliai susikoncentruoti į kitus grupės plėtros projektus. Tam sėkmingai pasitarnaus ir patirtis Latvijoje – kaip ir Rygos „Akropole“ atveju, didžiausią dėmesį Lietuvoje planuojame skirti pramoninės teritorijos konversijos projektui, atgaivindami apleistą buvusios gamyklos teritoriją šalia Vilniaus Vingio parko“, – sako V. Labeckas.

Šių metų pradžioje VŽ skelbtą interviu su V. Labecku, kad po Rygos „Akropolio“ kitas projektas – Vilniuje, skaitykite čia.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
IPRA apdovanojimai 2020 m. vyks Vilniuje

Tarptautinės ryšių su visuomene asociacijos IPRA rengiamo projektų meistriškumo konkurso „IPRA Golden World...

Rinkodara
2019.11.18
Medaliai atkreipia partnerių dėmesį Premium

Smulkieji, kuriantys savo prekių ženklus tiek vidaus, tiek eksporto rinkoms, susiduria su žinomesnių ir...

Gazelė
2019.11.18
Socialinių tinklų galia įmonės vadovo rankose: kaip „like“ virsta pardavimais

Elonas Muskas, Ilja Laursas, Jevgenijus Černekas, Grantas Cardone‘as – ką bendro turi šie verslininkai? Taip,...

Rinkodara
2019.11.17
Socialiniai tinklai: 2020 m. pirmuoju smuiku gros „LinkedIn“ ir „TikTok“ Premium 3

Socialiniai tinklai yra neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau...

Rinkodara
2019.11.17
Šiaulių bankas pasirinko naują šūkį ir įvaizdį 6

Šiaulių bankas pristatė naują įvaizdžio strategiją, vizualinį identitetą ir šūkį „Jūsų bankas – arčiau jūsų“.

Rinkodara
2019.11.16
„John Lewis“ laukiamiausioje kalėdinėje reklamoje vėl žaidžia sentimentais

Kalėdų pradžią skelbia šiandien skelbia britų prekybininkės „John Lewis“ šventinė reklama, pasakojanti...

Rinkodara
2019.11.14
Jauni verslininkai, nepaisydami kritikos, vegetuojantį prekės ženklą pavertė sėkmingu Premium

„Cosmoway“, pernai persikėlusi į gerokai didesnes patalpas ir padidinusi gamybos pajėgumus, žengė dar vieną...

Gazelė
2019.11.14
„Nestle Baltics“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Tarptautinės maisto korporacijos „Nestle“ valdoma prekybos bendrovė UAB „Nestle Baltics“ ryšių su visuomene...

Rinkodara
2019.11.13
„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis...

Rinkodara
2019.11.13
Žalia šviesa „Telia“ pirkiniui – „Bonnier Broadcasting“

Europos Komisija patvirtino telekomunikacijų grupės „Telia Company“ sandorį, kuriuo ji iš Švedijos...

Rinkodara
2019.11.12
„Rubiko kubo“ prekės ženklo valdytojai patyrė dar vieną pralaimėjimą Premium

Europos Sąjungos (ES) Bendrasis Teismas priėmė dar vieną nepalankų sprendimą gerai žinomo žaislo Rubiko kubo...

Rinkodara
2019.11.12
Apdovanojimas „Vilnius – Europos G taškas“ kampanijai vėl patraukė pasaulio dėmesį 2

Žinia, kad Vilniaus reklama „Vilnius – Europos G taškas“ buvo įvertinta auksu tarptautiniuose turizmo...

Rinkodara
2019.11.12
Registruoja A. Unikausko vardo kliniką, bet planų neatskleidžia 1

Valstybiniame patentų biure UAB „Viva Idea“ registruoja žodinį prekės ženklą „Daktaro Unikausko klinika.

Rinkodara
2019.11.12
Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
2019.11.12
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
Keičiasi SBA rinkodaros ir verslo vystymo vadovai 1

SBA grupei, plečiant veiklą ir tęsiant plėtrą užsienio rinkose, vyksta pokyčiai grupės vadovybėje: verslo...

Rinkodara
2019.11.11
Slaptieji pirkėjai daugiausiai simpatijų skyrė „Senukams“ 2

Slaptų pirkėjų tyrimas rodo, kad geriausiai klientus vadinamajame DIY (ang. do it yourself) segmente...

Prekyba
2019.11.10
„Social Media Fest 2019“: renka įtakingiausiuosius socialiniuose tinkluose

Socialinių tinklų atradimų festivalio „Social Media Fest 2019“ komisija įvertino Lietuvos influencerius,...

Rinkodara
2019.11.10
Vienas iš darbų „NAPA Baltic 2019“ diskvalifikuojamas

Komisijos sprendimu vienas iš Estijos dizaino darbų, laimėjusių sidabrą „NAPA Baltic 2019“ apdovanojimuose,...

Rinkodara
2019.11.08
Kampanija „Lietuvos DNR“ pelnė tarptautinį apdovanojimą

Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės inicijuota komunikacinė kampanija „Lietuvos DNR“...

Rinkodara
2019.11.08

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau