Agentūra „McCann Vilnius“ keičia pavadinimą

Publikuota: 2019-10-28
Iš kairės: Mantas Velykis, pavadinimą pakeitusios reklamos agentūros „TRUTH“ kūrybos vadovas ir Tomas Bartninkas, strategijos vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Iš kairės: Mantas Velykis, pavadinimą pakeitusios reklamos agentūros „TRUTH“ kūrybos vadovas ir Tomas Bartninkas, strategijos vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Viena seniausių šalies reklamos agentūrų „McCann Vilnius“ keičia pavadinimą ir nuo šiandien tampa „TRUTH“.

„Po trisdešimt veiklos metų galime drąsiai vadintis kūrybiškai praktiška agentūra, kuri sugeba derinti ne tik gerus kampanijų rezultatus, bet ir kūrybiškus sprendimus“, – išplatintame pranešime pažymi Tomas Bartninkas, agentūros strategijos vadovas.

Naujasis pavadinimas žymi ir naują etapą – ji tampa nepriklausoma.

„Paliekame „McCann“ šeimą, tačiau ir toliau išlaikysime profesinius ryšius su vienu plačiausių agentūrų tinklų pasaulyje. Kartu nuo šiol daugiau dėmesio skirsime savo veiklai Lietuvoje ir Baltijos regione, kur turime ilgamečius ir darbais patikrintus partnerius“, – teigia T. Bartninkas.

Mantas Velykis, agentūros kūrybos vadovas, priduria, kad šūkiu „Truth Well Told“ (liet. gerai papasakota tiesa) savo darbe vadovaujasi jau beveik 20 metų, todėl ieškodami naujo pavadinimo nenutolo nuo savo darbo vertybinio pamato – tiesos.

nuotrauka::1left

Pasak M. Velykio, kūrybiškumas visuomet prasideda nuo tiesos, todėl naujasis pavadinimas yra ir įsipareigojimas.

„TRUTH“ ir toliau tęsia savo pradėtus darbus su tokiais prekių ženklais kaip „Maxima“, „Telia“, Šiaulių bankas, „Pergalė“, „Utenos alus“, „Ignitis“, Kauno „Akropolis“ ir kt.

„TRUTH“ yra seniausia nepertraukiamai dirbanti reklamos agentūra Lietuvoje. Ji pirmoji šalyje laimėjo prestižinį „Kanų liūtų“ apdovanojimą, taip pat 2018-aisiais paskelbta kūrybiškiausia šalies agentūra.

Agentūra „Verslo žinių“ sudarytame reitinge šiemet pateko ir tarp dešimties Lietuvos sektorių lyderių reklamos bei ryšių su visuomene bendrovių. Ji rikiuojasi 6-oje pozicijoje.

Linas Pakalniškis, „TRUTH“ generalinis direktorius, VŽ tuomet pažymėjo, kad vadovauja vienai seniausių Lietuvos rinkoje agentūrų, šiemet skaičiuojančiai 30 veiklos metų, tad buvimas tarp stipriausių sektoriaus bendrovių, o tuo pačiu ir lyderiavimas vertinant atlyginimus, – svarūs rodikliai. Plačiau skaitykite čia.

T. Bartninkas savo patirtimi dalinsis „Verslo žinių“ konferencijoje „VERSLO PILOTAI“ lapkričio 13 d.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Vartotojai – už influencerių reklamos žymėjimą

Dauguma vartotojų norėtų, kad nuomonės formuotojai socialiniuose tinkluose savo žinutėse nurodytų, kad jo...

Rinkodara
14:00
„Panorama“ laikinai keičia pavadinimą

Kalėdinės kampanijos metu prekybos centras „Panorama“ keičia savo pavadinimą į kitą savo valdomą prekės...

Rinkodara
2019.11.21
„General Financing“ nutraukus finansavimą, B. Vanagas gali nestartuoti Dakare  12

Likus porai savaičių iki technikos išsiuntimo į Dakarą, 9 metus su žinomu Lietuvos sportininku...

Automobiliai
2019.11.21
„15min“ registruoja naują prekės ženklą ir siūlys mokamą turinį Premium 2

Portalas „15min“ registruoja naują prekės ženklą „15MAX“, kuris skirtas nuo gruodžio startuosiančiam mokamam...

Rinkodara
2019.11.21
„Iki“ kalėdoms prikėlė 2 m. senumo „Rewe“ reklamos klipą 1

Prekybos tinklas „Iki“ neseniai pristatė savo šiemetinę kalėdinę reklamą, tačiau klipas bemaž identiškas...

Rinkodara
2019.11.20
A. Verseckas: paramos projektų klaidos Lietuvoje – vis tos pačios Premium

Ne taip sėkmingai startavusi socialinė kampanija „Vienos kėdės istorija“ transformuojasi ir trūkstamą sumą...

Rinkodara
2019.11.20
Čekijos planuose – skaitmeninis mokestis „Google“ ir „Facebook“

Čekijos vyriausybė pritarė siūlymui įvesti 7% skaitmeninio verslo mokestį, kuriuo siekiama padidinti...

Rinkodara
2019.11.19
IPRA apdovanojimai 2020 m. vyks Vilniuje

Tarptautinės ryšių su visuomene asociacijos IPRA rengiamo projektų meistriškumo konkurso „IPRA Golden World...

Rinkodara
2019.11.18
Medaliai atkreipia partnerių dėmesį Premium

Smulkieji, kuriantys savo prekių ženklus tiek vidaus, tiek eksporto rinkoms, susiduria su žinomesnių ir...

Gazelė
2019.11.18
Socialinių tinklų galia įmonės vadovo rankose: kaip „like“ virsta pardavimais

Elonas Muskas, Ilja Laursas, Jevgenijus Černekas, Grantas Cardone‘as – ką bendro turi šie verslininkai? Taip,...

Rinkodara
2019.11.17
Socialiniai tinklai: 2020 m. pirmuoju smuiku gros „LinkedIn“ ir „TikTok“ Premium 3

Socialiniai tinklai yra neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau...

Rinkodara
2019.11.17
Šiaulių bankas pasirinko naują šūkį ir įvaizdį 6

Šiaulių bankas pristatė naują įvaizdžio strategiją, vizualinį identitetą ir šūkį „Jūsų bankas – arčiau jūsų“.

Rinkodara
2019.11.16
„John Lewis“ laukiamiausioje kalėdinėje reklamoje vėl žaidžia sentimentais

Kalėdų pradžią skelbia šiandien skelbia britų prekybininkės „John Lewis“ šventinė reklama, pasakojanti...

Rinkodara
2019.11.14
Jauni verslininkai, nepaisydami kritikos, vegetuojantį prekės ženklą pavertė sėkmingu Premium

„Cosmoway“, pernai persikėlusi į gerokai didesnes patalpas ir padidinusi gamybos pajėgumus, žengė dar vieną...

Gazelė
2019.11.14
„Nestle Baltics“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Tarptautinės maisto korporacijos „Nestle“ valdoma prekybos bendrovė UAB „Nestle Baltics“ ryšių su visuomene...

Rinkodara
2019.11.13
„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis...

Rinkodara
2019.11.13
Žalia šviesa „Telia“ pirkiniui – „Bonnier Broadcasting“

Europos Komisija patvirtino telekomunikacijų grupės „Telia Company“ sandorį, kuriuo ji iš Švedijos...

Rinkodara
2019.11.12
„Rubiko kubo“ prekės ženklo valdytojai patyrė dar vieną pralaimėjimą Premium

Europos Sąjungos (ES) Bendrasis Teismas priėmė dar vieną nepalankų sprendimą gerai žinomo žaislo Rubiko kubo...

Rinkodara
2019.11.12
Apdovanojimas „Vilnius – Europos G taškas“ kampanijai vėl patraukė pasaulio dėmesį 2

Žinia, kad Vilniaus reklama „Vilnius – Europos G taškas“ buvo įvertinta auksu tarptautiniuose turizmo...

Rinkodara
2019.11.12
Registruoja A. Unikausko vardo kliniką, bet planų neatskleidžia 1

Valstybiniame patentų biure UAB „Viva Idea“ registruoja žodinį prekės ženklą „Daktaro Unikausko klinika.

Rinkodara
2019.11.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau