Agentūra „McCann Vilnius“ keičia pavadinimą

Publikuota: 2019-10-28
Iš kairės: Mantas Velykis, pavadinimą pakeitusios reklamos agentūros „TRUTH“ kūrybos vadovas ir Tomas Bartninkas, strategijos vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Iš kairės: Mantas Velykis, pavadinimą pakeitusios reklamos agentūros „TRUTH“ kūrybos vadovas ir Tomas Bartninkas, strategijos vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Viena seniausių šalies reklamos agentūrų „McCann Vilnius“ keičia pavadinimą ir nuo šiandien tampa „TRUTH“.

„Po trisdešimt veiklos metų galime drąsiai vadintis kūrybiškai praktiška agentūra, kuri sugeba derinti ne tik gerus kampanijų rezultatus, bet ir kūrybiškus sprendimus“, – išplatintame pranešime pažymi Tomas Bartninkas, agentūros strategijos vadovas.

Naujasis pavadinimas žymi ir naują etapą – ji tampa nepriklausoma.

„Paliekame „McCann“ šeimą, tačiau ir toliau išlaikysime profesinius ryšius su vienu plačiausių agentūrų tinklų pasaulyje. Kartu nuo šiol daugiau dėmesio skirsime savo veiklai Lietuvoje ir Baltijos regione, kur turime ilgamečius ir darbais patikrintus partnerius“, – teigia T. Bartninkas.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Mantas Velykis, agentūros kūrybos vadovas, priduria, kad šūkiu „Truth Well Told“ (liet. gerai papasakota tiesa) savo darbe vadovaujasi jau beveik 20 metų, todėl ieškodami naujo pavadinimo nenutolo nuo savo darbo vertybinio pamato – tiesos.

nuotrauka::1left

Pasak M. Velykio, kūrybiškumas visuomet prasideda nuo tiesos, todėl naujasis pavadinimas yra ir įsipareigojimas.

„TRUTH“ ir toliau tęsia savo pradėtus darbus su tokiais prekių ženklais kaip „Maxima“, „Telia“, Šiaulių bankas, „Pergalė“, „Utenos alus“, „Ignitis“, Kauno „Akropolis“ ir kt.

„TRUTH“ yra seniausia nepertraukiamai dirbanti reklamos agentūra Lietuvoje. Ji pirmoji šalyje laimėjo prestižinį „Kanų liūtų“ apdovanojimą, taip pat 2018-aisiais paskelbta kūrybiškiausia šalies agentūra.

Agentūra „Verslo žinių“ sudarytame reitinge šiemet pateko ir tarp dešimties Lietuvos sektorių lyderių reklamos bei ryšių su visuomene bendrovių. Ji rikiuojasi 6-oje pozicijoje.

Linas Pakalniškis, „TRUTH“ generalinis direktorius, VŽ tuomet pažymėjo, kad vadovauja vienai seniausių Lietuvos rinkoje agentūrų, šiemet skaičiuojančiai 30 veiklos metų, tad buvimas tarp stipriausių sektoriaus bendrovių, o tuo pačiu ir lyderiavimas vertinant atlyginimus, – svarūs rodikliai. Plačiau skaitykite čia.

T. Bartninkas savo patirtimi dalinsis „Verslo žinių“ konferencijoje „VERSLO PILOTAI“ lapkričio 13 d.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų? Parašykite „Verslo žinių“ redaktoriams.

Jei norite suteikti konfidencialios informacijos, rašykite vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt

„Reitan Convenience Lithuania“ vadovas: drąsinu išmėginti jėgas, jeigu kyla minčių Premium

Saulius Žilėnas, septintą mėnesį pareigas einantis „Reitan Convenience Lithuania“ direktorius, pakeitęs...

Prekyba
05:45
„Normalių rusų“ be prekių nenorėjusi palikti „Decathlon“ visgi užsidaro – stringa prekių tiekimas Premium

Nepaisydama kritikos bangos, boikotų ir agresorei Rusijai taikomų sankcijų, Prancūzijos sporto prekių...

Prekyba
05:45
Maskvos prekybos centrai ištuštėjo: užimtumas žemiausias nuo 2010 m. Premium

Neužimtų prekybinių plotų dalis Maskvos prekybos centruose (PC) per 2022 m. šešis mėnesius padidėjo 1,5 proc.

Prekyba
2022.07.04
D. Mertinas apie „Vingio Akropolio“ PC: svarbus balansas ir populiariausių prekės ženklų geriausios parduotuvės Premium

Baltijos šalyse prekybos centrus valdanti „Akropolis Group“ parengė daugiafunkcio komplekso „Akropolis...

Prekyba
2022.07.04
Lojalumo kortelė „Mylimiausia“ turės virtualų variantą 1

Viena didžiausių šalyje pirkėjų lojalumo programa „Mylimiausia“ ruošiasi įžengti į virtualią erdvę. Interneto...

Rinkodara
2022.07.03
Klastotės pandemijos metais: padirbti produktai toliau keroja Premium

Lietuvos muitinės duomenimis, 2021 m. sulaikyta daugiau nei 120.000 vienetų prekių, kurios galimai buvo...

Prekyba
2022.07.03
„Maxima grupės“ įsigijimas Lenkijoje: „Stokrotka“ perka dar keturiolika parduotuvių

Mažmeninės maisto prekybos tinklas „Stokrotka“ sudarė sutartį, pagal kurią rengiamasi perimti 14-a maisto...

Prekyba
2022.06.30
„ACME grupės“ grynasis pelnas – 19,3 mln. Eur, per metus šoktelėjo dukart

Vienos didžiausių Baltijos šalyse didmeninės prekybos e. įrenginiais, filmais ir kitomis verslo sritimis...

Prekyba
2022.06.30
„Snapchat“ pristato mokamą prenumeratos paslaugą

Socialinio tinklo „Snapchat“ valdytoja „Snap“ trečiadienį pranešė, kad išleidžia mokamą paslaugų planą...

Inovacijos
2022.06.30
Derlingi „Camelia“ metai: nauji akcininkai, trys įsigijimai ir ūgtelėjęs pelnas Premium

UAB „Nemuno vaistinė“, valdanti „Camelia“ prekės ženklo vaistines Lietuvoje, 2021 m. pagal pardavimo pajamas,...

Prekyba
2022.06.29
„Simitri“ patirtis ir milijoninė apyvarta pirmaisiais metais: kaip sukurti pelningą e. parduotuvę Premium 6

2020-aisiais įkurta e. parduotuvė „Simitri“ „nulūžo“ per 10 min. po to, kai jos įkūrėjai – influenceriai...

Gazelė
2022.06.29
„Eavalyne.lt“ savininkė suplanavo keleriopą augimą Premium 5

Lenkijos kapitalo CCC įmonių grupė, prekiaujanti avalyne ir drabužiais, per artimiausius penkerius metus...

Prekyba
2022.06.28
„Man ne dzin“ ženklo dilema: kaip išnarplioti viešosios tvarkos pinkles Premium

Po pakartotinės ekspertizės Valstybiniame patentų biure (VPB) buvo įregistruotas Lietuvos jaunimo...

Rinkodara
2022.06.27
VMI patikrinimai parodė, kad kaip atsargos apskaitytos prekės iš tiesų jau parduotos 1

Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI), patikrinusi įmonę, ne vienerius metus buhalteriškai kaupusią maisto...

Prekyba
2022.06.27
Kaip įvertinti, ar jūsų pasiūlymas yra konkurencingas Premium

Neringa Petrauskaitė, UAB „We Are Marketing“ strategė, partnerė, sako, kad kai kalbame apie pardavimus,...

Rinkodara
2022.06.26
Lietuvos kūrėjai pelnė sidabrą Europos dizaino apdovanojimuose

Europos dizaino apdovanojimuose (angl. European Design Awards) šiemet Lietuvai atiteko du sidabro...

Rinkodara
2022.06.24
Pernai Lietuvoje kas aštunta žiniasklaidos priemonė buvo valdoma politikų 2

68 politikai, valstybės tarnautojai bei jų sutuoktiniai pernai Lietuvoje valdė 129 arba kas aštuntą...

Rinkodara
2022.06.23
Prie „Audimo“ rinkodaros vairo – nauja vadovė Premium

Tatjana Rudienė tapo UAB „Audimas Brand“ rinkodaros vadove. Prieš tai ji buvo ilgametė mineralinio vandens...

Rinkodara
2022.06.23
Interneto reklama karo akivaizdoje: mažėjo NT komunikacijos, sprogo kelionių pasiūla Premium

Per pirmuosius 4 šių metų mėnesius reklamos kiekius skaitmeninėje erdvėje labiausiai didino mobiliojo ryšio,...

Rinkodara
2022.06.22
„Vinted“ pristato siuntimo paslaugų verslą, M. Mikuckas atsitraukia nuo kasdienės veiklos įmonėje 12

„Vinted“ grupė, valdanti didžiausią Europoje internetinę naudotų mados prekių tarpusavio prekybos platformą...

Inovacijos
2022.06.22

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku