„Good one“ – trečius metus iš eilės „Deloitte“ sparčiausiai augančiųjų sąraše

Publikuota: 2019-10-21
Tomas Varnas, skaitmeninės rinkodaros UAB „Good one“ direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Tomas Varnas, skaitmeninės rinkodaros UAB „Good one“ direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Lietuvos skaitmeninės rinkodaros agentūra „Good one“ trečius metus iš eilės patenka į sparčiausiai augančių Vidurio Europos įmonių sąrašą „Technology Fast 50“, kurį sudaro tarptautinės audito ir verslo konsultacijų bendrovė „Deloitte“. Pirma šiemetiniame reitinge – taip pat Lietuvos bendrovė „Voltas IT“.

Sparčiausiai augančių Vidurio Europos įmonių penkiasdešimtuke šį kartą „Good one“ užėmė 26-ąją poziciją. Pernai bendrovė šiame sąraše buvo 31 vietoje, o 2017-aiais – 8-oje vietoje.

Pirma šiemetiniame „Technology Fast 50“ sąraše – Lietuvos įmonė „Voltas IT“. Ji per 4 m. skaičiuoja sparčiausią augimą penkiasdešimtuke, net 5.734%. Pernai Kauno rajone įsikūrusios „Voltas IT“ apyvarta, palyginti su ankstesniais metais, padvigubėjo ir siekė 3,054 mln. Eur, grynasis pelnas išaugo nuo 690.326 Eur iki 1,626 mln. Eur.

2014 m. įkurta UAB „Voltas IT“ gamina programinę įrangą, leidžiančią „Bluetooth“ ryšiu per išmanųjį telefoną prisijunti prie automobilio, atlikti išsamią diagnostiką ir pasirinkti įvairias komforto funkcijas. Visame pasaulyje išpopuliarėjusi sistema skatina tolimesnį įmonės augimą – skaičiuojama, kad kiekvieną dieną prie sistemos prisijungia 1.000 naujų vartotojų.

Į „Fast 50“ sąrašą šiemet iš Lietuvos bendrovių dar pateko UAB „CGTrader“ (11 vieta), UAB „Exacaster“ (44), UAB „SneakyBox“ (45).

Iš Baltijos šalių į „Technology Fast 50“ sąrašą pateko ir dar viena Estijos įmonė.

„Tai, kad jau trečius metus patenkame į sparčiausiai augančių įmonių penkiasdešimtuką – ir garbingas įvertinimas, ir patvirtinimas, jog mūsų pasirinkta veiklos strategija yra teisinga. Mūsų stiprybė – išmanios technologijos, leidžiančios analizuoti didelius duomenų kiekius, kas leidžia itin efektyviai įgyvendinti reklamos kampanijas, plėtoti klientų verslą viso pasaulio virtualioje erdvėje“, – išplatintame pranešime pažymi Tomas Varnas, „Good one“ vadovas.

„Good one“ šiemet pirmoje pozicijoje rikiuojasi ir „Verslo žinių“ skelbtame sektoriaus lyderių sąraše tarp TOP10 reklamos ir ryšių su visuomene bendrovių.

Agentūra „Good one“ nuosekliai auga nuo pat įsikūrimo prieš dešimtmetį. Pernai agentūros tiek pardavimo pajamos, tiek pelnas augo daugiau nei du kartus: apyvarta 2018 m. šoktelėjo 124% ir siekė 10 mln. Eur, grynasis pelnas – 125%, iki 936.000 Eur.

„Nėra vieno sėkmės recepto, tiesiog darėme tai, ką geriausiai mokame. Darėme kokybiškai ir labai racionaliai skaičiuodami, nesidairydami į šonus, nekeldami tikslų augti dvigubai ar pan. Nesame išskirtiniai, tiesiog dirbame efektyviai, juolab kad mūsų teikiamų paslaugų poreikis rinkoje labai sparčiai auga“, – interviu VŽ šį rugsėjo kalbėjo T. Varnas.

Jis priduria, kad stiebtis į viršų galėjo tikrai greičiau ir sparčiau, bet sąmoningai stabdė potencialią apimtį.

„Gal ir skamba paradoksaliai, bet mes nuolat ribojome besaikį augimą: visuomet turėdavome daugiau užklausų, potencialių užsakymų, nei galėjome įgyvendinti, nors patys niekada nevykdėme proaktyvių pardavimų. Ribojome augimą, kad išlaikytume kokybės kartelę. Paslaugų kokybė – svarbiausias mūsų sėkmės matas, kad ir kaip banaliai tai skambėtų“, – konstatuoja T. Varnas. Plačiau skaitykite čia.

„Good one“ augimo rodiklis šiemetiniame „Deloitte“ reitinge – 691% – tiek įmonės apyvarta paaugo per ketverius metus.

Sudarant šiemetinį reitingą, buvo analizuojamos 2015-2018 m. įmonių pajamos, skaičiuojant jų augimą vietos valiuta.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Panorama“ laikinai keičia pavadinimą

Kalėdinės kampanijos metu prekybos centras „Panorama“ keičia savo pavadinimą į kitą savo valdomą prekės...

Rinkodara
2019.11.21
„General Financing“ nutraukus finansavimą, B. Vanagas gali nestartuoti Dakare  11

Likus porai savaičių iki technikos išsiuntimo į Dakarą, 9 metus su žinomu Lietuvos sportininku...

Automobiliai
2019.11.21
„15min“ registruoja naują prekės ženklą ir siūlys mokamą turinį Premium 2

Portalas „15min“ registruoja naują prekės ženklą „15MAX“, kuris skirtas nuo gruodžio startuosiančiam mokamam...

Rinkodara
2019.11.21
„Iki“ kalėdoms prikėlė 2 m. senumo „Rewe“ reklamos klipą 1

Prekybos tinklas „Iki“ neseniai pristatė savo šiemetinę kalėdinę reklamą, tačiau klipas bemaž identiškas...

Rinkodara
2019.11.20
A. Verseckas: paramos projektų klaidos Lietuvoje – vis tos pačios Premium

Ne taip sėkmingai startavusi socialinė kampanija „Vienos kėdės istorija“ transformuojasi ir trūkstamą sumą...

Rinkodara
2019.11.20
Čekijos planuose – skaitmeninis mokestis „Google“ ir „Facebook“

Čekijos vyriausybė pritarė siūlymui įvesti 7% skaitmeninio verslo mokestį, kuriuo siekiama padidinti...

Rinkodara
2019.11.19
IPRA apdovanojimai 2020 m. vyks Vilniuje

Tarptautinės ryšių su visuomene asociacijos IPRA rengiamo projektų meistriškumo konkurso „IPRA Golden World...

Rinkodara
2019.11.18
Medaliai atkreipia partnerių dėmesį Premium

Smulkieji, kuriantys savo prekių ženklus tiek vidaus, tiek eksporto rinkoms, susiduria su žinomesnių ir...

Gazelė
2019.11.18
Socialinių tinklų galia įmonės vadovo rankose: kaip „like“ virsta pardavimais

Elonas Muskas, Ilja Laursas, Jevgenijus Černekas, Grantas Cardone‘as – ką bendro turi šie verslininkai? Taip,...

Rinkodara
2019.11.17
Socialiniai tinklai: 2020 m. pirmuoju smuiku gros „LinkedIn“ ir „TikTok“ Premium 3

Socialiniai tinklai yra neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau...

Rinkodara
2019.11.17
Šiaulių bankas pasirinko naują šūkį ir įvaizdį 6

Šiaulių bankas pristatė naują įvaizdžio strategiją, vizualinį identitetą ir šūkį „Jūsų bankas – arčiau jūsų“.

Rinkodara
2019.11.16
„John Lewis“ laukiamiausioje kalėdinėje reklamoje vėl žaidžia sentimentais

Kalėdų pradžią skelbia šiandien skelbia britų prekybininkės „John Lewis“ šventinė reklama, pasakojanti...

Rinkodara
2019.11.14
Jauni verslininkai, nepaisydami kritikos, vegetuojantį prekės ženklą pavertė sėkmingu Premium

„Cosmoway“, pernai persikėlusi į gerokai didesnes patalpas ir padidinusi gamybos pajėgumus, žengė dar vieną...

Gazelė
2019.11.14
„Nestle Baltics“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Tarptautinės maisto korporacijos „Nestle“ valdoma prekybos bendrovė UAB „Nestle Baltics“ ryšių su visuomene...

Rinkodara
2019.11.13
„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis...

Rinkodara
2019.11.13
Žalia šviesa „Telia“ pirkiniui – „Bonnier Broadcasting“

Europos Komisija patvirtino telekomunikacijų grupės „Telia Company“ sandorį, kuriuo ji iš Švedijos...

Rinkodara
2019.11.12
„Rubiko kubo“ prekės ženklo valdytojai patyrė dar vieną pralaimėjimą Premium

Europos Sąjungos (ES) Bendrasis Teismas priėmė dar vieną nepalankų sprendimą gerai žinomo žaislo Rubiko kubo...

Rinkodara
2019.11.12
Apdovanojimas „Vilnius – Europos G taškas“ kampanijai vėl patraukė pasaulio dėmesį 2

Žinia, kad Vilniaus reklama „Vilnius – Europos G taškas“ buvo įvertinta auksu tarptautiniuose turizmo...

Rinkodara
2019.11.12
Registruoja A. Unikausko vardo kliniką, bet planų neatskleidžia 1

Valstybiniame patentų biure UAB „Viva Idea“ registruoja žodinį prekės ženklą „Daktaro Unikausko klinika.

Rinkodara
2019.11.12
Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
2019.11.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau