„Good one“ – trečius metus iš eilės „Deloitte“ sparčiausiai augančiųjų sąraše

Publikuota: 2019-10-21
Tomas Varnas, skaitmeninės rinkodaros UAB „Good one“ direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Tomas Varnas, skaitmeninės rinkodaros UAB „Good one“ direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Lietuvos skaitmeninės rinkodaros agentūra „Good one“ trečius metus iš eilės patenka į sparčiausiai augančių Vidurio Europos įmonių sąrašą „Technology Fast 50“, kurį sudaro tarptautinės audito ir verslo konsultacijų bendrovė „Deloitte“. Pirma šiemetiniame reitinge – taip pat Lietuvos bendrovė „Voltas IT“.

Sparčiausiai augančių Vidurio Europos įmonių penkiasdešimtuke šį kartą „Good one“ užėmė 26-ąją poziciją. Pernai bendrovė šiame sąraše buvo 31 vietoje, o 2017-aiais – 8-oje vietoje.

Pirma šiemetiniame „Technology Fast 50“ sąraše – Lietuvos įmonė „Voltas IT“. Ji per 4 m. skaičiuoja sparčiausią augimą penkiasdešimtuke, net 5.734%. Pernai Kauno rajone įsikūrusios „Voltas IT“ apyvarta, palyginti su ankstesniais metais, padvigubėjo ir siekė 3,054 mln. Eur, grynasis pelnas išaugo nuo 690.326 Eur iki 1,626 mln. Eur.

2014 m. įkurta UAB „Voltas IT“ gamina programinę įrangą, leidžiančią „Bluetooth“ ryšiu per išmanųjį telefoną prisijunti prie automobilio, atlikti išsamią diagnostiką ir pasirinkti įvairias komforto funkcijas. Visame pasaulyje išpopuliarėjusi sistema skatina tolimesnį įmonės augimą – skaičiuojama, kad kiekvieną dieną prie sistemos prisijungia 1.000 naujų vartotojų.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Į „Fast 50“ sąrašą šiemet iš Lietuvos bendrovių dar pateko UAB „CGTrader“ (11 vieta), UAB „Exacaster“ (44), UAB „SneakyBox“ (45).

Iš Baltijos šalių į „Technology Fast 50“ sąrašą pateko ir dar viena Estijos įmonė.

„Tai, kad jau trečius metus patenkame į sparčiausiai augančių įmonių penkiasdešimtuką – ir garbingas įvertinimas, ir patvirtinimas, jog mūsų pasirinkta veiklos strategija yra teisinga. Mūsų stiprybė – išmanios technologijos, leidžiančios analizuoti didelius duomenų kiekius, kas leidžia itin efektyviai įgyvendinti reklamos kampanijas, plėtoti klientų verslą viso pasaulio virtualioje erdvėje“, – išplatintame pranešime pažymi Tomas Varnas, „Good one“ vadovas.

„Good one“ šiemet pirmoje pozicijoje rikiuojasi ir „Verslo žinių“ skelbtame sektoriaus lyderių sąraše tarp TOP10 reklamos ir ryšių su visuomene bendrovių.

Agentūra „Good one“ nuosekliai auga nuo pat įsikūrimo prieš dešimtmetį. Pernai agentūros tiek pardavimo pajamos, tiek pelnas augo daugiau nei du kartus: apyvarta 2018 m. šoktelėjo 124% ir siekė 10 mln. Eur, grynasis pelnas – 125%, iki 936.000 Eur.

„Nėra vieno sėkmės recepto, tiesiog darėme tai, ką geriausiai mokame. Darėme kokybiškai ir labai racionaliai skaičiuodami, nesidairydami į šonus, nekeldami tikslų augti dvigubai ar pan. Nesame išskirtiniai, tiesiog dirbame efektyviai, juolab kad mūsų teikiamų paslaugų poreikis rinkoje labai sparčiai auga“, – interviu VŽ šį rugsėjo kalbėjo T. Varnas.

Jis priduria, kad stiebtis į viršų galėjo tikrai greičiau ir sparčiau, bet sąmoningai stabdė potencialią apimtį.

„Gal ir skamba paradoksaliai, bet mes nuolat ribojome besaikį augimą: visuomet turėdavome daugiau užklausų, potencialių užsakymų, nei galėjome įgyvendinti, nors patys niekada nevykdėme proaktyvių pardavimų. Ribojome augimą, kad išlaikytume kokybės kartelę. Paslaugų kokybė – svarbiausias mūsų sėkmės matas, kad ir kaip banaliai tai skambėtų“, – konstatuoja T. Varnas. Plačiau skaitykite čia.

„Good one“ augimo rodiklis šiemetiniame „Deloitte“ reitinge – 691% – tiek įmonės apyvarta paaugo per ketverius metus.

Sudarant šiemetinį reitingą, buvo analizuojamos 2015-2018 m. įmonių pajamos, skaičiuojant jų augimą vietos valiuta.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų? Parašykite „Verslo žinių“ redaktoriams.

Jei norite suteikti konfidencialios informacijos, rašykite vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt

„Reitan Convenience Lithuania“ vadovas: drąsinu išmėginti jėgas, jeigu kyla minčių Premium

Saulius Žilėnas, septintą mėnesį pareigas einantis „Reitan Convenience Lithuania“ direktorius, pakeitęs...

Prekyba
05:45
„Normalių rusų“ be prekių nenorėjusi palikti „Decathlon“ visgi užsidaro – stringa tiekimas Premium

Nepaisydama kritikos bangos, boikotų ir agresorei Rusijai taikomų sankcijų, Prancūzijos sporto prekių...

Prekyba
05:45
Maskvos prekybos centrai ištuštėjo: užimtumas žemiausias nuo 2010 m. Premium

Neužimtų prekybinių plotų dalis Maskvos prekybos centruose (PC) per 2022 m. šešis mėnesius padidėjo 1,5 proc.

Prekyba
2022.07.04
D. Mertinas apie „Vingio Akropolio“ PC: svarbus balansas ir populiariausių prekės ženklų geriausios parduotuvės Premium

Baltijos šalyse prekybos centrus valdanti „Akropolis Group“ parengė daugiafunkcio komplekso „Akropolis...

Prekyba
2022.07.04
Lojalumo kortelė „Mylimiausia“ turės virtualų variantą 1

Viena didžiausių šalyje pirkėjų lojalumo programa „Mylimiausia“ ruošiasi įžengti į virtualią erdvę. Interneto...

Rinkodara
2022.07.03
Klastotės pandemijos metais: padirbti produktai toliau keroja Premium

Lietuvos muitinės duomenimis, 2021 m. sulaikyta daugiau nei 120.000 vienetų prekių, kurios galimai buvo...

Prekyba
2022.07.03
„Maxima grupės“ įsigijimas Lenkijoje: „Stokrotka“ perka dar keturiolika parduotuvių

Mažmeninės maisto prekybos tinklas „Stokrotka“ sudarė sutartį, pagal kurią rengiamasi perimti 14-a maisto...

Prekyba
2022.06.30
„ACME grupės“ grynasis pelnas – 19,3 mln. Eur, per metus šoktelėjo dukart

Vienos didžiausių Baltijos šalyse didmeninės prekybos e. įrenginiais, filmais ir kitomis verslo sritimis...

Prekyba
2022.06.30
„Snapchat“ pristato mokamą prenumeratos paslaugą

Socialinio tinklo „Snapchat“ valdytoja „Snap“ trečiadienį pranešė, kad išleidžia mokamą paslaugų planą...

Inovacijos
2022.06.30
Derlingi „Camelia“ metai: nauji akcininkai, trys įsigijimai ir ūgtelėjęs pelnas Premium

UAB „Nemuno vaistinė“, valdanti „Camelia“ prekės ženklo vaistines Lietuvoje, 2021 m. pagal pardavimo pajamas,...

Prekyba
2022.06.29
„Simitri“ patirtis ir milijoninė apyvarta pirmaisiais metais: kaip sukurti pelningą e. parduotuvę Premium 6

2020-aisiais įkurta e. parduotuvė „Simitri“ „nulūžo“ per 10 min. po to, kai jos įkūrėjai – influenceriai...

Gazelė
2022.06.29
„Eavalyne.lt“ savininkė suplanavo keleriopą augimą Premium 5

Lenkijos kapitalo CCC įmonių grupė, prekiaujanti avalyne ir drabužiais, per artimiausius penkerius metus...

Prekyba
2022.06.28
„Man ne dzin“ ženklo dilema: kaip išnarplioti viešosios tvarkos pinkles Premium

Po pakartotinės ekspertizės Valstybiniame patentų biure (VPB) buvo įregistruotas Lietuvos jaunimo...

Rinkodara
2022.06.27
VMI patikrinimai parodė, kad kaip atsargos apskaitytos prekės iš tiesų jau parduotos 1

Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI), patikrinusi įmonę, ne vienerius metus buhalteriškai kaupusią maisto...

Prekyba
2022.06.27
Kaip įvertinti, ar jūsų pasiūlymas yra konkurencingas Premium

Neringa Petrauskaitė, UAB „We Are Marketing“ strategė, partnerė, sako, kad kai kalbame apie pardavimus,...

Rinkodara
2022.06.26
Lietuvos kūrėjai pelnė sidabrą Europos dizaino apdovanojimuose

Europos dizaino apdovanojimuose (angl. European Design Awards) šiemet Lietuvai atiteko du sidabro...

Rinkodara
2022.06.24
Pernai Lietuvoje kas aštunta žiniasklaidos priemonė buvo valdoma politikų 2

68 politikai, valstybės tarnautojai bei jų sutuoktiniai pernai Lietuvoje valdė 129 arba kas aštuntą...

Rinkodara
2022.06.23
Prie „Audimo“ rinkodaros vairo – nauja vadovė Premium

Tatjana Rudienė tapo UAB „Audimas Brand“ rinkodaros vadove. Prieš tai ji buvo ilgametė mineralinio vandens...

Rinkodara
2022.06.23
Interneto reklama karo akivaizdoje: mažėjo NT komunikacijos, sprogo kelionių pasiūla Premium

Per pirmuosius 4 šių metų mėnesius reklamos kiekius skaitmeninėje erdvėje labiausiai didino mobiliojo ryšio,...

Rinkodara
2022.06.22
„Vinted“ pristato siuntimo paslaugų verslą, M. Mikuckas atsitraukia nuo kasdienės veiklos įmonėje 12

„Vinted“ grupė, valdanti didžiausią Europoje internetinę naudotų mados prekių tarpusavio prekybos platformą...

Inovacijos
2022.06.22

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku