„Eurovaistinei“ už klaidinančią reklamą skirta bauda 

Publikuota: 2019-10-15
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Vaistinių tinklo „Eurovaistinė“ skleista reklama apie mamos ir kūdikių prekėms taikomas nuolaidas klaidino vartotojus. Už Reklamos įstatymo pažeidimą bendrovei skirta 6.500 Eur bauda, apie užbaigto tyrimo išvadas praneša Konkurencijos taryba. Įmonė turi teisę skųsti sprendimą.

„Eurovaistinė“ nuo 2017 m. kovo iki 2018 m. rugpjūčio 25-ose ligoninėse gimdžiusioms moterims išdalijo 50.400 reklaminių skrajučių, kuriose nurodė, kad aktyvavus skrajutėje nurodytą kodą, vienerius metus perkant su „Eurovaistinės“ lojalumo kortele mamos ir kūdikio būtiniausioms prekėms taikoma 20% nuolaida. Skrajutėse taip pat buvo pateikta informacija, jog minėta nuolaida nėra taikoma sauskelnėms, pradinio maitinimo  kūdikių mišiniams ir prekėms, įsigyjamoms su kompensuojamųjų vaistų pasu.

Tyrimą dėl minėtose skrajutėse pateiktos reklamos Konkurencijos taryba pradėjo sulaukusi skundo iš vartotojos, kuri teigė negavusi „Eurovaistinėje“ žadėtos nuolaidos kelioms prekėms, tarp jų – maisto papildams.

Konkurencijos taryba nustatė, kad „Eurovaistinė“ klaidino vartotojus, nes skrajutėse nurodyta 20% nuolaida nebuvo taikyta dviejų kategorijų prekėms – vaistams ir maisto papildams. Tikėtina, jog vartotojai, žinodami teisingą informaciją, t. y. jog „Eurovaistinė“ vaistinėse pateikus lojalumo kortelę vaistams bei maisto papildams nėra taikoma minėta nuolaida, būtų galėję pasirinkti kitą vaistinę.

Konkurencijos taryba, skirdama „Eurovaistinei“ 6.500 Eur baudą, įvertino, kad klaidinanti reklama apie nuolaidas buvo adresuota pažeidžiamai vartotojų grupei – ką tik pagimdžiusioms moterims, tačiau atsižvelgė į lengvinančias aplinkybes, jog bendrovė pripažino pažeidimą ir jį nutraukė.

Nutarimas per 30 dienų nuo jo priėmimo dienos gali būti skundžiamas Vilniaus apygardos administraciniam teismui.

Nuo 2019 m. gegužės 1 d., įsigaliojus Reklamos įstatymo pataisoms, Konkurencijos tarybos vykdytas klaidinančios reklamos ir lyginamosios reklamos priežiūros funkcijas perėmė Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, tačiau iki tol pradėtus tyrimus baigs Konkurencijos taryba.

Laura Bielskė, „Eurovaistinės“ komunikacijos vadovė, VŽ teigia, kad įmonė gerbia Konkurencijos tarnybos sprendimą ir apgailestauja, jeigu šis pasiūlymas suklaidino klientą.

„Per žmogišką klaidą sistemoje nebuvo pritaikyta būtent ši nuolaida ir tik gavę tarybos paklausimą sužinojome, kad tokia klaida yra. Reagavome nedelsiant, visus skrajutes užregistravusius vartotojus trumpąja žinute informavome apie situaciją ir pataisę klaidą dar metams pratęsėme nuolaidos galiojimą jau įtraukę nuolaidą ir maisto papildams, ir nereceptiniams vaistams. Šiuo metu šiuo pasiūlymu naudojasi beveik 5.000 klientų. Bendradarbiavome su institucija viso tyrimo metu bei  skubiai ėmėmės visų galimų aktyvių veiksmų. Norime tik užtikrinti, kad „Eurovaistinė“ neklaidina vartotojų“, – teigia L. Bielskė. 

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Panorama“ laikinai keičia pavadinimą

Kalėdinės kampanijos metu prekybos centras „Panorama“ keičia savo pavadinimą į kitą savo valdomą prekės...

Rinkodara
2019.11.21
„General Financing“ nutraukus finansavimą, B. Vanagas gali nestartuoti Dakare  11

Likus porai savaičių iki technikos išsiuntimo į Dakarą, 9 metus su žinomu Lietuvos sportininku...

Automobiliai
2019.11.21
„15min“ registruoja naują prekės ženklą ir siūlys mokamą turinį Premium 2

Portalas „15min“ registruoja naują prekės ženklą „15MAX“, kuris skirtas nuo gruodžio startuosiančiam mokamam...

Rinkodara
2019.11.21
„Iki“ kalėdoms prikėlė 2 m. senumo „Rewe“ reklamos klipą 1

Prekybos tinklas „Iki“ neseniai pristatė savo šiemetinę kalėdinę reklamą, tačiau klipas bemaž identiškas...

Rinkodara
2019.11.20
A. Verseckas: paramos projektų klaidos Lietuvoje – vis tos pačios Premium

Ne taip sėkmingai startavusi socialinė kampanija „Vienos kėdės istorija“ transformuojasi ir trūkstamą sumą...

Rinkodara
2019.11.20
Čekijos planuose – skaitmeninis mokestis „Google“ ir „Facebook“

Čekijos vyriausybė pritarė siūlymui įvesti 7% skaitmeninio verslo mokestį, kuriuo siekiama padidinti...

Rinkodara
2019.11.19
IPRA apdovanojimai 2020 m. vyks Vilniuje

Tarptautinės ryšių su visuomene asociacijos IPRA rengiamo projektų meistriškumo konkurso „IPRA Golden World...

Rinkodara
2019.11.18
Medaliai atkreipia partnerių dėmesį Premium

Smulkieji, kuriantys savo prekių ženklus tiek vidaus, tiek eksporto rinkoms, susiduria su žinomesnių ir...

Gazelė
2019.11.18
Socialinių tinklų galia įmonės vadovo rankose: kaip „like“ virsta pardavimais

Elonas Muskas, Ilja Laursas, Jevgenijus Černekas, Grantas Cardone‘as – ką bendro turi šie verslininkai? Taip,...

Rinkodara
2019.11.17
Socialiniai tinklai: 2020 m. pirmuoju smuiku gros „LinkedIn“ ir „TikTok“ Premium 3

Socialiniai tinklai yra neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau...

Rinkodara
2019.11.17
Šiaulių bankas pasirinko naują šūkį ir įvaizdį 6

Šiaulių bankas pristatė naują įvaizdžio strategiją, vizualinį identitetą ir šūkį „Jūsų bankas – arčiau jūsų“.

Rinkodara
2019.11.16
„John Lewis“ laukiamiausioje kalėdinėje reklamoje vėl žaidžia sentimentais

Kalėdų pradžią skelbia šiandien skelbia britų prekybininkės „John Lewis“ šventinė reklama, pasakojanti...

Rinkodara
2019.11.14
Jauni verslininkai, nepaisydami kritikos, vegetuojantį prekės ženklą pavertė sėkmingu Premium

„Cosmoway“, pernai persikėlusi į gerokai didesnes patalpas ir padidinusi gamybos pajėgumus, žengė dar vieną...

Gazelė
2019.11.14
„Nestle Baltics“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Tarptautinės maisto korporacijos „Nestle“ valdoma prekybos bendrovė UAB „Nestle Baltics“ ryšių su visuomene...

Rinkodara
2019.11.13
„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis...

Rinkodara
2019.11.13
Žalia šviesa „Telia“ pirkiniui – „Bonnier Broadcasting“

Europos Komisija patvirtino telekomunikacijų grupės „Telia Company“ sandorį, kuriuo ji iš Švedijos...

Rinkodara
2019.11.12
„Rubiko kubo“ prekės ženklo valdytojai patyrė dar vieną pralaimėjimą Premium

Europos Sąjungos (ES) Bendrasis Teismas priėmė dar vieną nepalankų sprendimą gerai žinomo žaislo Rubiko kubo...

Rinkodara
2019.11.12
Apdovanojimas „Vilnius – Europos G taškas“ kampanijai vėl patraukė pasaulio dėmesį 2

Žinia, kad Vilniaus reklama „Vilnius – Europos G taškas“ buvo įvertinta auksu tarptautiniuose turizmo...

Rinkodara
2019.11.12
Registruoja A. Unikausko vardo kliniką, bet planų neatskleidžia 1

Valstybiniame patentų biure UAB „Viva Idea“ registruoja žodinį prekės ženklą „Daktaro Unikausko klinika.

Rinkodara
2019.11.12
Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
2019.11.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau