Prekybos tinklų kortelės – vos ne kiekvieno kišenėse

Publikuota: 2019-10-13
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Dažnas lietuvis savo piniginėje turi bemaž visų prekybos tinklų lojalumo korteles. Prekybininkai plėtoja individualias lojalumo programas, išskyrus „Rimi“, kurios partneriai – vaistinių tinklas „Benu“ ir degalinės „Neste“. 

Prekybos tinklas „Maxima“ skaičiuoja, kad šiuo metu yra išdavęs apie 2 mln. „Ačiū“ kortelių ir turi daugiau nei 1,7 mln. aktyvių jų naudotojų.

„Šiemet pristatėme savo mobiliąją programėlę, kurią susiejus su „Ačiū“ kortele jos turėtojui siūlome specialius pasiūlymus. Mobiliąją programėlę klientai gali naudoti vietoj plastikinės „Ačiū“ kortelės arba susikurti ir naudoti virtualią. Daugiau nei 60.000 vartotojų jau yra parsisiuntę programėlę“, – skaičiuoja Irtautė Ščerbavičienė, „Maximos“ operacijų vadovė.

Ji priduria, kad jau antrą savaitę „Maximos“ programėlės vartotojai gali naudotis specialiais tik jiems skirtais pasiūlymais.

„Nuo rugsėjo taip pat startavo „Šeimos klubas“ – bendradarbiaujame su Socialinės apsaugos ir darbo ministerija, remdami gausias ir neįgalius vaikus auginančias šeimas. Būdami šio socialinio projekto partneriais, suteikiame galimybę apsiperkančioms šeimoms kaupti dvigubai daugiau „Maximos“ pinigų nei „Ačiū“ kortelės turėtojai, kurie naudojasi standartine lojalumo programa“, – teigia I. Ščerbavičienė.

Individualią lojalumo programą šiandien vysto ir „Iki“ tinklas.

„Esame vienintelis prekybos tinklas Lietuvoje, kuris turi dviejų rūšių lojalumo korteles – „Iki Premija“ ir „Iki Premija Senjorams“. Nuo pat lojalumo programų pradžios jutome poreikį atskirti šiuos pirkėjų segmentus, kad galėtume maksimaliai atitikti kiekvieno jų poreikius, apsipirkimo įpročius ir šiuo metu matome, kad tai veikia ir pirkėjams galime suteikti kur kas daugiau papildomų naudų“, – pažymi Andrej Pometko, „Iki“ rinkodaros vadovas.

„Iki“ neatskleidžia, kiek turi lojalumo kortelių turėtojų.

VŽ rašė, kad iki 2017 m. pavasario tinklas buvo tarp nuolaidų kortelės „Mylimiausia“ programos partnerių.

Pastarosios likę partneriai – SEB bankas, „Gintarinė vaistinė“, „Circle K“, „Senukai“ ir „Čili“ bei „Soya“ restoranai – nuo šio spalio atnaujino „Mylimiausios“ kortelės lojalumo programą.

„Rimi“ – su partneriais

Irma Kuncevičienė, „Rimi Baltic“ CRM vadovė Baltijos šalims, skaičiuoja, kad nuo lojalumo programos pradžios Lietuvoje yra išdalinę beveik 1,5 mln. „Mano Rimi“ lojalumo kortelių, o ją plėtoja kartu su partneriais „Benu“ ir „Neste“.

Skaičiuojama, kad nuo bendradarbiavimo pradžios „Mano Rimi“ lojalumo kortele „Benu“ vaistinėse pasinaudojo daugiau nei 500.000 unikalių pirkėjų, „Neste“ degalinėse – beveik 350.000.

„Norfos“ nuolaidų kortelėmis naudojasi apie 800.000 pirkėjų. Bendrovės apyvarta per nuolaidų korteles sudaro daugiau kaip tris ketvirtadalius visos įmonės apyvartos.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Žalia šviesa „Telia“ pirkiniui – „Bonnier Broadcasting“

Europos Komisija patvirtino telekomunikacijų grupės „Telia Company“ sandorį, kuriuo ji iš Švedijos...

Rinkodara
2019.11.12
„Rubiko kubo“ prekės ženklo valdytojai patyrė dar vieną pralaimėjimą Premium

Europos Sąjungos (ES) Bendrasis Teismas priėmė dar vieną nepalankų sprendimą gerai žinomo žaislo Rubiko kubo...

Rinkodara
2019.11.12
Apdovanojimas „Vilnius – Europos G taškas“ kampanijai vėl patraukė pasaulio dėmesį 2

Žinia, kad Vilniaus reklama „Vilnius – Europos G taškas“ buvo įvertinta auksu tarptautiniuose turizmo...

Rinkodara
2019.11.12
Registruoja A. Unikausko vardo kliniką, bet planų neatskleidžia 1

Valstybiniame patentų biure UAB „Viva Idea“ registruoja žodinį prekės ženklą „Daktaro Unikausko klinika.

Rinkodara
2019.11.12
Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
2019.11.12
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
Keičiasi SBA rinkodaros ir verslo vystymo vadovai 1

SBA grupei, plečiant veiklą ir tęsiant plėtrą užsienio rinkose, vyksta pokyčiai grupės vadovybėje: verslo...

Rinkodara
2019.11.11
Slaptieji pirkėjai daugiausiai simpatijų skyrė „Senukams“

Slaptų pirkėjų tyrimas rodo, kad geriausiai klientus vadinamajame DIY (ang. do it yourself) segmente...

Prekyba
2019.11.10
„Social Media Fest 2019“: renka įtakingiausiuosius socialiniuose tinkluose

Socialinių tinklų atradimų festivalio „Social Media Fest 2019“ komisija įvertino Lietuvos influencerius,...

Rinkodara
2019.11.10
Vienas iš darbų „NAPA Baltic 2019“ diskvalifikuojamas

Komisijos sprendimu vienas iš Estijos dizaino darbų, laimėjusių sidabrą „NAPA Baltic 2019“ apdovanojimuose,...

Rinkodara
2019.11.08
Kampanija „Lietuvos DNR“ pelnė tarptautinį apdovanojimą

Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės inicijuota komunikacinė kampanija „Lietuvos DNR“...

Rinkodara
2019.11.08
„NAPA Baltic 2019“ – daugiausia laimėjimų Lietuvos dizaineriams

Kasmetiniuose Baltijos ir Šiaurės šalių pakuotės dizaino renginyje „NAPA Baltic 2019“ išrinkti geriausi...

Rinkodara
2019.11.07
LRT teisininkė prisijungė prie advokatų profesinės bendrijos „AAA Law“

Nuo šių metų lapkričio autorių teisių, žiniasklaidos teisės ir darbo teisės ekspertė Daiva Apšegienė...

Rinkodara
2019.11.07
Registrų centras atnaujina savo prekės ženklą 28

Registrų centras Valstybiniam patentų biurui pateikė paraišką registruoti savo naują prekės ženklą, kurį kūrė...

Rinkodara
2019.11.07
Vilniui – turizmo „Oskaras“ už „G-spot“ reklaminę kampaniją 4

Vilniaus turizmo rinkodaros kampanija „Vilnius – the G-spot of Europe“ (liet. „Vilnius – Europos G taškas“)...

Rinkodara
2019.11.06
A. Žakas vadovaus dar vienai reklamos agentūrai

Skaitmeninės reklamos ir komunikacijos agentūros „Socialus marketingas“ vadovas Arijus Žakas paskirtas ir tai...

Rinkodara
2019.11.06
„Vienos kėdės istorija“: neįgyvendinti lūkesčiai ir neplanuota pabaiga

Vilniaus Katedros aikštėje nuo rugsėjo vidurio vyksta paramos fondo „Mamų unija“ projektas „Vienos kėdės...

Rinkodara
2019.11.05
„Lidl“ startuoja su plastiko mažinimo kampanija 3

Šiemet paskelbęs, kad iki 2020 m. atsisakys vienkartinių plastikinių pirkinių maišelių, prekybos tinklas...

Rinkodara
2019.11.04
Po rekonstrukcijos „Panoramos“ „Rimi“ – 80 savitarnos skenerių 5

Po rekonstrukcijos „Panoramos“ „Rimi“ pirkėjams siūlo kelis kartus greičiau atsiskaityti už prekes, jas...

Prekyba
2019.11.03
Paskelbti pakuotės dizaino „NAPA Baltic 2019“ finalininkai

Kasmetiniuose Baltijos ir Šiaurės šalių pakuotės dizaino renginiui „NAPA Baltic“ šiemet pateiktas 121 darbas,...

Rinkodara
2019.11.02

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau