Prekybos tinklų kortelės – vos ne kiekvieno kišenėse

Publikuota: 2019-10-13
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Dažnas lietuvis savo piniginėje turi bemaž visų prekybos tinklų lojalumo korteles. Prekybininkai plėtoja individualias lojalumo programas, išskyrus „Rimi“, kurios partneriai – vaistinių tinklas „Benu“ ir degalinės „Neste“. 

Prekybos tinklas „Maxima“ skaičiuoja, kad šiuo metu yra išdavęs apie 2 mln. „Ačiū“ kortelių ir turi daugiau nei 1,7 mln. aktyvių jų naudotojų.

„Šiemet pristatėme savo mobiliąją programėlę, kurią susiejus su „Ačiū“ kortele jos turėtojui siūlome specialius pasiūlymus. Mobiliąją programėlę klientai gali naudoti vietoj plastikinės „Ačiū“ kortelės arba susikurti ir naudoti virtualią. Daugiau nei 60.000 vartotojų jau yra parsisiuntę programėlę“, – skaičiuoja Irtautė Ščerbavičienė, „Maximos“ operacijų vadovė.

Ji priduria, kad jau antrą savaitę „Maximos“ programėlės vartotojai gali naudotis specialiais tik jiems skirtais pasiūlymais.

„Nuo rugsėjo taip pat startavo „Šeimos klubas“ – bendradarbiaujame su Socialinės apsaugos ir darbo ministerija, remdami gausias ir neįgalius vaikus auginančias šeimas. Būdami šio socialinio projekto partneriais, suteikiame galimybę apsiperkančioms šeimoms kaupti dvigubai daugiau „Maximos“ pinigų nei „Ačiū“ kortelės turėtojai, kurie naudojasi standartine lojalumo programa“, – teigia I. Ščerbavičienė.

Individualią lojalumo programą šiandien vysto ir „Iki“ tinklas.

„Esame vienintelis prekybos tinklas Lietuvoje, kuris turi dviejų rūšių lojalumo korteles – „Iki Premija“ ir „Iki Premija Senjorams“. Nuo pat lojalumo programų pradžios jutome poreikį atskirti šiuos pirkėjų segmentus, kad galėtume maksimaliai atitikti kiekvieno jų poreikius, apsipirkimo įpročius ir šiuo metu matome, kad tai veikia ir pirkėjams galime suteikti kur kas daugiau papildomų naudų“, – pažymi Andrej Pometko, „Iki“ rinkodaros vadovas.

„Iki“ neatskleidžia, kiek turi lojalumo kortelių turėtojų.

VŽ rašė, kad iki 2017 m. pavasario tinklas buvo tarp nuolaidų kortelės „Mylimiausia“ programos partnerių.

Pastarosios likę partneriai – SEB bankas, „Gintarinė vaistinė“, „Circle K“, „Senukai“ ir „Čili“ bei „Soya“ restoranai – nuo šio spalio atnaujino „Mylimiausios“ kortelės lojalumo programą.

„Rimi“ – su partneriais

Irma Kuncevičienė, „Rimi Baltic“ CRM vadovė Baltijos šalims, skaičiuoja, kad nuo lojalumo programos pradžios Lietuvoje yra išdalinę beveik 1,5 mln. „Mano Rimi“ lojalumo kortelių, o ją plėtoja kartu su partneriais „Benu“ ir „Neste“.

Skaičiuojama, kad nuo bendradarbiavimo pradžios „Mano Rimi“ lojalumo kortele „Benu“ vaistinėse pasinaudojo daugiau nei 500.000 unikalių pirkėjų, „Neste“ degalinėse – beveik 350.000.

„Norfos“ nuolaidų kortelėmis naudojasi apie 800.000 pirkėjų. Bendrovės apyvarta per nuolaidų korteles sudaro daugiau kaip tris ketvirtadalius visos įmonės apyvartos.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Vilnius reklamai užsienyje išleis beveik 100.000 eurų

Vilnius naujai reklamos kampanijai Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje skirs beveik 97.000 eurų (su PVM).

Paslaugos
12:25
Išdalinti Lietuvos komunikacijos projektų apdovanojimai „PR Lapės“

Komunikacijos projektų apdovanojimuose „PR Lapės“ buvo įteiktos septynios nominacijos, o nugalėtojų gretose –...

Rinkodara
09:20
Maitinimo paslaugų bendrovė „Pontem“ keičia pavadinimą Premium 2

UAB „Pontem“ valdybos sprendimu nuo 2020 m. sausio 29 d. keičia bendrovės pavadinimą į UAB „Handelshus“.

Prekyba
2020.01.17
Kaip pigiau atlikti rinkos tyrimą

Pradedantiesiems verslą ekspertai pataria pirmiausiai pasitikrinti, ar jų idėja yra įdomi ir reikalinga. Tam...

Gazelė
2020.01.16
K. Gečas: „Grigeo“ krizė yra giliausia ir sudėtingiausia mano karjeroje Premium 6

„Grigeo“, kurios antrinė įmonė „Grigeo Klaipėda“ į Kuršių marias leido nevalytas nuotekas, ne vien savo...

Rinkodara
2020.01.16
Per penkerius metus IKEA pardavimai Lietuvoje padvigubėjo Premium 1

Prekybos centrą IKEA Vilniuje valdanti bendrovė „Felit“ praėjusiais finansiniais metais uždirbo 7,14 mln. Eur...

Prekyba
2020.01.15
Naujas vardas „Panoramai“ padėjo pasiekti tikslų Premium 1

Prekybos centras „Panorama“, per šiemetinį kalėdinį periodą užsikabinęs naują pavadinimą „Dovanorama“,...

Rinkodara
2020.01.15
Teismo verdiktas: „Norfos mažmena“ ir „Rivona“ nubaustos pagrįstai 3

Vilniaus apygardos administracinis teismas antradienį paskelbė, kad Konkurencijos taryba pagrįstai pripažino...

Prekyba
2020.01.14
Seime užkirstas kelias valdančiųjų norui riboti informaciją apie kandidatus

Seimas pritarė socialdemokrato Juliaus Sabatausko siūlymams, kad „valstiečių“ parengtose rinkimų įstatymo...

Rinkodara
2020.01.14
„Modus Group“ energetikos verslą telkia po vienu prekės ženklu

Tarptautinė įmonių grupė „Modus Group“ atsinaujinančios energetikos veiklas telkia po vienu prekės ženklu...

Rinkodara
2020.01.14
Tarp dažniausių pažeidėjų – žaislų importuotojai ir platintojai

2019 m. Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba išnagrinėjo 50 bylų dėl Lietuvos rinkoje nustatytų...

Prekyba
2020.01.13
„Rimi Baltic“ stabdo produkcijos pirkimą iš „Grigeo“ 15

Remdamasi Lietuvos teisėsaugos institucijų ir pačios „Grigeo“ patvirtinta informacija apie neteisėtus...

Prekyba
2020.01.13
Kalėdinėse reklamose – „Telia Lietuvos“ ir „Tele2“ dvikova Premium

Per kalėdinį periodą televizijos transliavo bemaž 7% daugiau reklamos sekundžių, 11% daugiau klipų.

Rinkodara
2020.01.13
Šalies komunikacija: kokios valstybės pernai labiausiai domėjosi Lietuva

Kasdien vidutiniškai Lietuvos vardas užsienio šalių interneto naujienų portaluose pasirodo 250 kartų, o...

Rinkodara
2020.01.13
„John Lewis“ vadovė traukiasi po prastos kalėdinės prekybos

Paula Nickolds, Didžiosios Britanijos prekybininkės „John Lewis“ vykdomoji direktorė, traukiasi po...

Prekyba
2020.01.13
Pasitraukus „MailChimp“, lietuvių „Omnisend“ patrigubino pajamas Premium 1

Integruotos rinkodaros bendrovė „Omnisend“ pernai gavo apie tris kartus daugiau pajamų nei 2018 m. Įmonės...

Paslaugos
2020.01.13
Influencerių rinkodara: nuo Makaliaus iki A. Tapino 1

Žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ nuomonės formuotojų tyrimas rodo, kad populiariausios temos,...

Rinkodara
2020.01.12
Kaip įtikti klientui šiandien

Anksčiau buvo teigiama, kad užtenka sukurti gerą produktą ar paslaugą, šiek tiek pasireklamuoti, ir verslą...

Gazelė
2020.01.12
Uždaras ratas: vartotojų patiklumas ar e. prekybininkų pinklės

Gavus daugiau nei 200 vartotojų skundų, buvo užblokuota prieiga prie UAB „Vikvaldos prekyba“ internetinės...

Prekyba
2020.01.11
Lietuviai jaučiasi laimingiausi nuo 2008 m. krizės laikmečio 2

„Žmogaus studijų centro“ atliekama Lietuvos emocinės būsenos stebėsena rodo, 2019 m. Lietuva jautėsi kaip...

Rinkodara
2020.01.11

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau